Topení

misko.k
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Registrován: 8.1.2007, pon 20:59
Bydliště: Krásno nad Kysucou

Topení

Příspěvek od misko.k » 9.1.2007, úte 19:23

Nazdar Alfisti, chcem sa opytat, ci mate tiez problemy s kurenim. Dost dlho trva, kym mi zacne kurit (cca po 8km jazdy). Moze byt hlavnym dôvodom aj to, ze nemam kryt pod motorom? Dik

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od soft147 » 9.1.2007, úte 19:26

Kryt motoru na to bude mit minimalni vliv,problem byva v termostatu
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

misko.k
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Registrován: 8.1.2007, pon 20:59
Bydliště: Krásno nad Kysucou

Příspěvek od misko.k » 9.1.2007, úte 19:44

Teplota drzi okolo 75°C a termostat je o.k. Menil som ho asi pred polrokom.

Frlo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 6.1.2007, sob 23:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frlo » 9.1.2007, úte 21:42

no 75 stupnov nieje v ziadnom pripade v pohode.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 9.1.2007, úte 21:44

misko.k píše:Teplota drzi okolo 75°C a termostat je o.k. Menil som ho asi pred polrokom.
jaky mas motor??
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Frlo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 6.1.2007, sob 23:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frlo » 9.1.2007, úte 21:46

misko.k píše:Teplota drzi okolo 75°C a termostat je o.k. Menil som ho asi pred polrokom.
inac este jedna ma napadla, to ze si menil termostat pred polrokom neznamena ze je v pohode ;))) nebolo by to prvy raz co sa mi to stalo...
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 9.1.2007, úte 21:47

Frlo píše:no 75 stupnov nieje v ziadnom pripade v pohode.
nevim proc by to nemelo byt normalni!!mel jsem dve cromy a i alfa ma provozni teplotu cca 75 stupnu...vyleze to pouze v lete v zacpe a na dalnici kdyz se jede 220 a venku je 45 na slunci. je to normalni.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Frlo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 6.1.2007, sob 23:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frlo » 9.1.2007, úte 21:50

to je dost divne kedze pracovna teplota motoru by mala byt okolo 90 stupnov. stred stupnice by mal byt 90, rucicka sa odlepuje pri 50 stupnov a max je 130.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 9.1.2007, úte 21:55

Frlo píše:to je dost divne kedze pracovna teplota motoru by mala byt okolo 90 stupnov. stred stupnice by mal byt 90, rucicka sa odlepuje pri 50 stupnov a max je 130.
divne to je ale je to mezi 50kou a 90kou.o kousicek mozna vice k 90ce...ale nikde ne na 90ti..to same bylo i u cromy.2.5TD.jen u poslednich modelu 93< uz byla teplota na 90ce ale bylo to elektronicky upraveno pro oko.kdyz se to merilo zvlast merakem teplota byla vzdy pod 80 a budik byl na 90ce.
ver mi ja pod temi autama lezim kazdy den. vim co v nich je a neni
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Frlo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 6.1.2007, sob 23:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frlo » 9.1.2007, úte 21:58

hm... no ked vravis. asi fakt hodim merak do tej kvapaliny a budem sledovat v porovnani s tachometrom, je mi jasne ze to nieje asi linearne ale aspon pribliznych 90 by som ocakaval... vtedy by malo najefektivnejsie spalovat a komplet ist motor.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 9.1.2007, úte 22:07

taky mam skoro 90 kdyz se zahreje motor na provozni teplotu.... po 10-15 minut jizdy.... 2.0 TS

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 9.1.2007, úte 22:09

filip píše:taky mam skoro 90 kdyz se zahreje motor na provozni teplotu.... po 10-15 minut jizdy.... 2.0 TS
u benzinu ano
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Frlo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 6.1.2007, sob 23:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frlo » 9.1.2007, úte 22:11

neni pravda. pri teplote neni rozdiel medzi benzinom a dieslom. pracovna teplota je principialne rovnaka.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005

misko.k
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Registrován: 8.1.2007, pon 20:59
Bydliště: Krásno nad Kysucou

Příspěvek od misko.k » 9.1.2007, úte 22:21

Hoši, rozoberate tu uplnu krepovinu. Mam benzin 1,6. Tu teplotu som len tak tipol. Ale urcite sa pohybuje medzi 75 - 85°C Pred chvilou som cistil "vahu vzduchu" a potom som to (podla jedneho navodu, co som tu niekde zahliadol) nechal bezat na volnobehu cca 15 min. Vtedy mi teplota skocila az na 90°C a automat. sa spustil ventilator. Takze POCHYBUJEM, ze prevadzkova tep. je 90°C. Teda aspon pri obsahu 1,6. Co sa tyka toho kurenia, tak teplota sa drzi pocas jazdy v norme (co je moj tip 75-85). Zas az taky laik zas nie som :shock: Keby bol termost. v čavese, tak by tep. pocas jazdy klesala, nie?

otakar9
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 8.1.2007, pon 12:29
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od otakar9 » 9.1.2007, úte 22:24

Zdar ..moje alfa zase kdyz jedu tak mam pod 90° a kdyz stoji tak mi i stoupne nad 90 a pak se sepne ventilator a klesne skoro az k 50..je to normal??mam AR 2,0ts
AR 156 Sportwagon 2.4 JTDM 129kw....

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 9.1.2007, úte 22:25

dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 9.1.2007, úte 22:28

Frlo píše:neni pravda. pri teplote neni rozdiel medzi benzinom a dieslom. pracovna teplota je principialne rovnaka.
pracovna teplota je principialne rovnaka


ano nekde na papire...realita je jina.naftu je vzdy podchlazena..je to normalni. kolega taky neveril jako Ty ,,kdyz si koupil cromu..koupil si kvuli tomu termostat a bylo to stejne...
ja se mu vysmal..neverici TOMAS :wink: :wink:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Frlo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 6.1.2007, sob 23:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frlo » 9.1.2007, úte 22:29

Richie píše:dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
toto uz znie doveryhodne.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 9.1.2007, úte 22:31

Richie píše:dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
jasne to je to o cem se tu celou dobu bavim..jen to kolega s SK nedokaze pochopit...na budiku je 50 pak az 90... ale je to na prostredni carce mezi 50 a 90 ..za prostredni je to kousek k 90 coz je tech cca 80 stupnu
az si koupis FRLO 2.4ku nevim jak je to u 1.9 ky a budes to mit na 90ce prijed me to ukazat :!:
Naposledy upravil(a) drtikols dne 9.1.2007, úte 22:31, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Frlo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 6.1.2007, sob 23:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frlo » 9.1.2007, úte 22:31

Richie píše:dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
tak zase, croma neni meritko principu konstrukcie motora... viacere naftaky to maju zhruba okolo tych 90, 85... to ze stara croma... hm... neviem... moje prve auto uno malo tiez termostat ale ako keby sa to ucili taliani este len navrhovat...
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005

Frlo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 6.1.2007, sob 23:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frlo » 9.1.2007, úte 22:32

drtikols píše:
Richie píše:dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
jasne to je to o cem se tu celou dobu bavim..jen to kolega s SK nedokaze pochopit...na budiku je 50 pak az 90... ale je to na prostredni carce mezi 50 a 90 ..za prostredni je to kousek k 90 coz je tech cca 80 stupnu
az si koupis FRLO 2.4ku nevim jak je to u 1.9 ky a budes to mit na 90ce prijed me to ukazat :!:
inac tvoja chipnuta by som tipoval ze sa viac hreje a ma to pracovnu teplotu peknu.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005

misko.k
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Registrován: 8.1.2007, pon 20:59
Bydliště: Krásno nad Kysucou

Příspěvek od misko.k » 9.1.2007, úte 22:35

...len tak medzi recou.... ...co s tym KURENIM ???
Alfa 156 1.6 16V

otakar9
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 8.1.2007, pon 12:29
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od otakar9 » 9.1.2007, úte 22:37

Zdar ..moje alfa zase kdyz jedu tak mam pod 90° a kdyz stoji tak mi i stoupne nad 90 a pak se sepne ventilator a klesne skoro az k 50..je to normal??mam AR 2,0ts
AR 156 Sportwagon 2.4 JTDM 129kw....

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 9.1.2007, úte 22:45

Frlo píše:
drtikols píše:
Richie píše:dle oficialnich udaju ma mit motor 2.4 JTD pracovni teplotu 87°C ....me se pohybuje mezi 80°C-90°C ...vetsinou 85°C.....
jasne to je to o cem se tu celou dobu bavim..jen to kolega s SK nedokaze pochopit...na budiku je 50 pak az 90... ale je to na prostredni carce mezi 50 a 90 ..za prostredni je to kousek k 90 coz je tech cca 80 stupnu
az si koupis FRLO 2.4ku nevim jak je to u 1.9 ky a budes to mit na 90ce prijed me to ukazat :!:
inac tvoja chipnuta by som tipoval ze sa viac hreje a ma to pracovnu teplotu peknu.
jenze to je zase kapitola o ncem jinem...chip ma zanasledek pokles spotreby..to znamena ze min paliva min splodin...dyl se to ohriva..
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúrenie

Příspěvek od drtikols » 9.1.2007, úte 22:47

misko.k píše:Nazdar Alfisti, chcem sa opytat, ci mate tiez problemy s kurenim. Dost dlho trva, kym mi zacne kurit (cca po 8km jazdy). Moze byt hlavnym dôvodom aj to, ze nemam kryt pod motorom? Dik
me to zacne taky topit poradne po 8km..s toho si nic nedellej..jinac tim ze nemas plast pod mororem tim to urcite neni..aficka si drzi polohu ve meste a za jizdy??pokud ano je vse v poradku
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti