auto nebrzdí

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: auto nebrzdi

Příspěvek od Ladin 164V6 » 5.10.2010, úte 08:47

Mas tam proste porad hodne vzduchu, je stlacitelnej tak pedal zmacknes az dolu... Zkus odvzdusnit i zadky, mozna se ti tam dostala bublina, kdyz ne tak si aspon vymenis brzdovku...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

xxfavo

Příspěvky: 49
Registrován: 8.2.2010, pon 21:15

Re: auto nebrzdi

Příspěvek od xxfavo » 5.10.2010, úte 10:35

Mam samozrejme odvzdusneny vsechny 4 brzdy a prelil jsem systemem uz pres litr brzdovky.

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: auto nebrzdi

Příspěvek od Foli » 5.10.2010, úte 19:33

Tak to dej pořádně odvzdušnit někomu, kdo to umí, ty 200 Kč za to není moc
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: auto nebrzdi

Příspěvek od enzo156 » 9.11.2010, úte 18:57

Zdar všem,
hledal jsem téma ohledně brzd a tohle je asi nejlepší kam to zařadit.
O co jde? Poslední dobou se mi stává při prudším brždění z vyšších rychlostí, že mi přední brzdy hučí. Např. Ze 170ti na 100 se při pokusu o plynulý nárůst tlaku na brzd pedál předek rozhučí a brzdy mají slabej účinek, ubrzdit to jde pouze přerušovaně.
Připisuju to kotoučům, mají už něco za sebou, budu je muset změřit, jak jsou na tom s tloušťkou. Jinak zvlněný nejsou, nekopou do pedálu prostě nic.
Pokud brzdím z rychlosti 130 a níž tak je to ještě OK.
Takže teď řešení. Jezdit podle limitu :-D anebo na jaře dostane alfice nový kotouče.
Má někdo zkušenost s ATE Power Discem, Brembem MAX, nebo s vrtynýma Zimmermannama? Ty mě zajímaj nejvíc.
Až přezuju na zimní kouknu ještě na desky, ale měly by bejt OK.
Díky za postřehy.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

xxfavo

Příspěvky: 49
Registrován: 8.2.2010, pon 21:15

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od xxfavo » 1.12.2010, stř 20:59

Tak kdesi jsem cetl ze dobre si rozumi brembo max + desky ate...ale nevim...nekde tu bylo lepsi tema a resili se tam brzdy ebc ...myslim ze dkyz to zadas do vyhledavace tak to najdes...ja ten problem jeste nedoresil...ale mozna taky zkusim brembo max+ate

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od enzo156 » 2.12.2010, čtv 18:29

Už jsem se rozhodl jít do Bremba Max plus desky ještě nevím jaký (ATE, EBC).
Ty moje stávající kotouče jsou už sjetý pod limitem, to je ten důvod problémů...
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

huskye
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 264
Registrován: 29.10.2010, pát 10:47
Bydliště: Řepiště

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od huskye » 15.12.2010, stř 07:29

A není to brždění ve vyšších rychlostech slabší protože nemáme vnitřní chlazení kotoučů?
Já mám kotouče i desky ještě daleko, ale taky mi přijde, že to moc nebrzdí ve vyšších rychlostech, rozhodně octa brzdila lépe. Je možné vylepšit brzdný účinek jinými kotouči či destičkami? Nebo to bude vždycky cca stejné...
Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od Ladis » 15.12.2010, stř 13:56

Už jsem to přešoupl,omlouvám se :oops:
Naposledy upravil(a) Ladis dne 15.12.2010, stř 14:24, celkem upraveno 1 x.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od Kubas » 15.12.2010, stř 14:08

kucí na pokec o destičkách a kotoučích je vlákno tady:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 6&start=60

(je v sekci "tuning a díly", protože kotouče a destičky mají všechny alfy.... :wink: )

No a co se ruční brzdy týče, je téma tady:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 3%AD+brzda

a jmenuje se suše - Ruční brzda (nic lepšího nás tehdy nenapadlo :wink: )

Prostě tady na fóru je všechno, stačí pohledat :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od enzo156 » 27.12.2010, pon 19:04

dík za linky přesunem to tam :smt023
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

PeTr7650
Nováček

Příspěvky: 143
Registrován: 1.11.2010, pon 22:44

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od PeTr7650 » 16.1.2011, ned 18:10

caute, stala se mi dneska zaimava vec. Piskalo mi zadni kolo, tak sem shodil kolo, oddelal brzdic, ocistil plisky, kde chodi desticky a po namontovani zpatky a zkusebnim projeti to kolo porad pribrzdovalo. Tak slo zase dolu a zjistili sme, ze se pistek nechce vracet zpatky. NAstartovali sme a zkouseli, jestli se pistek vrati a pokud ano, zda bez problemu ze vsech pozic. Ale jakmile se dostal brzdovy pedal za pulku drahy, pistek se vysunul asi vic nez kdy byl a nechtel se vratit.
Povoleni odvzdusnovaku nepomohlo, brzdovka sice vytekala, ale pistek se ani nehnul. Nakouknuti pod prachovku nic nevyresilo, pistek byl krasne hladkej a protacel se ve svem lozi. Po hodine nadavani a pouziti snad vseho naradi nakonec problem vyresilo velky kladivo.
Po zkousce samozrejme kolo brzdi, nikde nic netece, brzdovka dolita, odvzdusneno.
Ale jak je kua mozny, ze se pistek sam nevratil? Je tam naka vychytavka?
AR 156 SW 2.5 V6 - miluji vuni spalenyho benzinu . .

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od tuta146 » 16.1.2011, ned 18:13

Neřeš to, existují věci mezi nebem a zemí :-D
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

PeTr7650
Nováček

Příspěvky: 143
Registrován: 1.11.2010, pon 22:44

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od PeTr7650 » 16.1.2011, ned 21:27

italka. levy kolo uz je potichu, ale pro zmenu zacalo piskat pravy, toz bud v tydnu nebo o vikendu druhy kolo :-D
AR 156 SW 2.5 V6 - miluji vuni spalenyho benzinu . .

juraz3nca
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 756
Registrován: 15.5.2010, sob 22:52
Bydliště: 3nec

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od juraz3nca » 16.1.2011, ned 22:17

to xxfavo:
tak co? už brzdíš? pokud mohu k tomu tvému odvzdušňování... já mám vynikající zkušenosti s odvzdušňováním tak, že to děláme dva, mám nastartováno, zadní kola shozený, ale pod zadníma ramenama mám dřevěný špalky a do kufru hozenou nějakou zátěž..
proč? na zadní nápravě je nějaký zátěžový regulátor brzd.tlaku, ten podle zatížení zadní nápravy dává do zadu brdám tlak... pokud ty nezatížíš zadní nápravu, nebude tam tlak a nikdy to nemusíš pořádně odvzdušnit..
toliko moje poznatky..

to milano75:
pochopil jsem to tak, že favo má na tom autě jednoduché kotouče, tak asi nebude mít to cuore..
jinak poučný článek :smt023
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG

Aleš 292
Pozorovatel

Příspěvky: 351
Registrován: 9.12.2008, úte 17:42
Bydliště: Tanvald

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od Aleš 292 » 16.1.2011, ned 23:21

to Petr7650: Pístek vzadu na třmenu musíš zašroubovávat a zároven na něj tlačit. Ne jen do něj tlouct kladivem :smt021 . tak akorát ten třmen zníčíš!
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw

PeTr7650
Nováček

Příspěvky: 143
Registrován: 1.11.2010, pon 22:44

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od PeTr7650 » 16.1.2011, ned 23:35

prave ze jsme sroubovali a tlacili aspon deset minut a snaha pistku zalezt nulova. Ja srouboval blitzkama, kamos tlacil drzatkem sroubovaku, pak i nasadou od kladiva s vyvinutim dostatecne sily pomoci paky a prd.
Kazdopadne az budu delat druhou stranu, uz vim, jak na to. Diky za radu
AR 156 SW 2.5 V6 - miluji vuni spalenyho benzinu . .

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od Franik » 17.1.2011, pon 09:29

bohužel ale to s regulátorem tlaku na zadní nápravě není pravda u aut co mají ABS už regulátor není, o dostatečný tlak na zadní nápravě a nepřebrždění se starají senzory ABS snímač tlaku byl na autech bez ABS z důvodů lehkeho zadku by mohlo docházet k blokaci zadní nápravy a při zatížení by byl tlak nedostatečný.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od Eneck155 » 17.1.2011, pon 19:14

u těch zadních brzd mi to zatuhlo taky a i když jsem to několikrát vytlačil a zase zašrouboval zpět, tak to furt nebylo ono, tak jsem nakonec vyměnil tu vnitřní těsnící gumičku a prachovku a váleček očistil a od té doby to šlape, asi ta těsnící gumička byla už opotřebená nebo zpuchřelá,tak drhla. Na to zašroubovávání požívám takový malý dvouramenný stahovák, vždycky ho o 1 závit utáhnu a sikovkama otočím válečkem a tak furt dokola,až zaleze a pak odvzdušnit
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od Ladin 164V6 » 17.1.2011, pon 19:31

Franik píše:bohužel ale to s regulátorem tlaku na zadní nápravě není pravda u aut co mají ABS už regulátor není, o dostatečný tlak na zadní nápravě a nepřebrždění se starají senzory ABS snímač tlaku byl na autech bez ABS z důvodů lehkeho zadku by mohlo docházet k blokaci zadní nápravy a při zatížení by byl tlak nedostatečný.
164 ma regulator i ABS. Myslim ze ho nahradilo az elektronicky rozdeleni brzd. ucinku EBD...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

PeTr7650
Nováček

Příspěvky: 143
Registrován: 1.11.2010, pon 22:44

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od PeTr7650 » 17.1.2011, pon 19:49

Eneck155 píše:u těch zadních brzd mi to zatuhlo taky a i když jsem to několikrát vytlačil a zase zašrouboval zpět, tak to furt nebylo ono, tak jsem nakonec vyměnil tu vnitřní těsnící gumičku a prachovku a váleček očistil a od té doby to šlape, asi ta těsnící gumička byla už opotřebená nebo zpuchřelá,tak drhla. Na to zašroubovávání požívám takový malý dvouramenný stahovák, vždycky ho o 1 závit utáhnu a sikovkama otočím válečkem a tak furt dokola,až zaleze a pak odvzdušnit
safra, vynikajici rada, diky :-)
jak se ta tesnici gumicka vydelava? ze strany pistku jde odchylit dobre, ale ze strany trmenu se to nechtelo vytahnout a bal sem se, ze to pretrhnu.
resp. nemas nekde nakres, jak to uvnitr trmenu vypada?
AR 156 SW 2.5 V6 - miluji vuni spalenyho benzinu . .

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od Eneck155 » 17.1.2011, pon 20:15

já to dělal tak, že jsem normálně vyšlapal váleček ze třmenu dokud nevypadl a potom z té prachovky vytáhneš váleček a tu prachovku už pak vyndáš ze třmenu. Pak tam je asi v půlce třmenu v takové drážce ta gumička,kterou vyndáš slabým šroubovákem. Pak do tý drážky nacpeš novou gumičku a prachovku a pomalu prstama zatlačuješ váleček dokud nesedne až za tu těsnící gumičku a pak už to dělám tím stahovákem,jak jsem psal předtím. Koupil jsem si opravnou sadu v AKelly,kde je ta gumička,prachovka válečku,prachovky těch vodících tyček a čepičky ventilků a stojí asi 200 na jednu stranu. Je možný že to někdo dělá nějak líp,ale mě nic jinýho nenapadlo a potká mě to snad u každýho auta co koupím :(
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

PeTr7650
Nováček

Příspěvky: 143
Registrován: 1.11.2010, pon 22:44

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od PeTr7650 » 17.1.2011, pon 22:12

zupr, diky moc, mas u me pivo nebo dve :partyman:
AR 156 SW 2.5 V6 - miluji vuni spalenyho benzinu . .

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od Eneck155 » 18.1.2011, úte 18:44

:-D tak hlavně, aby ti to pomohlo, mně to zatím jezdí i brzdí :D
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od Franik » 19.1.2011, stř 12:46

Ladin 164V6 píše:
Franik píše:bohužel ale to s regulátorem tlaku na zadní nápravě není pravda u aut co mají ABS už regulátor není, o dostatečný tlak na zadní nápravě a nepřebrždění se starají senzory ABS snímač tlaku byl na autech bez ABS z důvodů lehkeho zadku by mohlo docházet k blokaci zadní nápravy a při zatížení by byl tlak nedostatečný.
164 ma regulator i ABS. Myslim ze ho nahradilo az elektronicky rozdeleni brzd. ucinku EBD...
Tak bohužel 164 neznám, nikdy jsem ji zespoda neviděl, ale už z principu to je blbost jelikož při brždění třeba na nerovnostech by abs nefungovalo správně měnil by se tlak v zadních brzdách dle propružení a tento tlak zajišťuje čerpadlo Abs a dle eperu na 164 jsem taky nic neobjevil jsou tam dvě trubičky od čerpadla k zadním kolům prava a leva str. nic víc ten valeček co tam je podle obr je jen spojovací díl. Rugulátor musí být propojen táhly mezi karoserií a nápravou přes pružinu a co vím tak na 156 100% nic takového není, ani na předchozí a na face verzi tedy pokud abs má. Už i na felicii pokud obsahovala ABS tento regulátor tlaku na zadní nápravu není. Ale jak říkám 164 neznám na 156 to ale tak je.

Edit: teď jsem se dočetl že i některé felicie s Abs tento reg. měli ale co vím tak u nás co prošli montáží tak se reg. nedával je pravda že to byly většinou určený fel. na západ německo, švýcarsko atd.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: auto nebrzdí

Příspěvek od Ladin 164V6 » 19.1.2011, stř 13:00

Opravdu tam je, mel jsem to rozebrany :D
Přílohy
Untitled.jpg
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti