Montreal

Giulia, GT, Spider atd...
hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Montreal

Příspěvek od hadXR » 24.2.2012, pát 18:18

Byť už si nepamatuju kdo to napsal, tak sem téměř přesvědčen, že ty si to nebyl (pokud se někdo nudí může to dohledat), nic ve zlym, ale musel sem si rtejpnout :)
Lirovej výkon je jistě zajímavej údaj i když ne samospásnej, ten velkej objem, má svoje taky svoje nesporný výhody.
Ty jízdní vlastnost somozřejmě těžko říct, ale od pohledu bych taky neřek, že to bude něco extra :)
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfa Romeo Montreal

Příspěvek od Kubas » 24.2.2012, pát 18:22

velký motor má své nesporné výhody hlavně když jedeš rovně.... :wink:
Jinak Monty na tom videu se taky naklání jak prase, ale to už holt ke staré dobré sérii 105 patří....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Montreal

Příspěvek od zde. » 24.2.2012, pát 20:06

Beztak jsem to byl já. Nechápu k čemu je "litrový výkon" dobrý. Měl jsem za to, že tato veličina se adoruje pouze na JDM fórech :)
33

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Alfa Romeo Montreal

Příspěvek od Ladin 164V6 » 24.2.2012, pát 20:45

Ono v tech letech obecne jizdni vlastnosti dost zaostavaly za vykonama, staci se podivat na pneu a je to jasny. V par Montrealech jsem sedel, a jenom tim obrim volantem utocit par esicek musi byt zahul :D

Ale beztak je uzasnej.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Montreal

Příspěvek od A.J.Michal » 24.2.2012, pát 21:47

me by jen zajimalo, jak dlouho bude monty v sekci transaxle , kdyz to transaxle neni.

Ladin 164V6: to tak Montyho dat na 17" papuče a pustit ho pořádně k zemi :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Montreal

Příspěvek od Kubas » 24.2.2012, pát 22:17

už jsem to přesunul :wink:
Jinak ten volant, no... Mám to samé ve spideru a je fakt, že jet s tím nějaký slalom je jak ručkovat na kormidle Titanicu :-D
Ale prostě to k těm autům patří.... Ten jistý stupeň nepohodlí je právě dělá zábavnýma :smt023 A pneu asi odpovídaly stavu tehdejších silnic.... Přecejen, na 17" v té době by to asi bylo peklo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Montreal

Příspěvek od Harous » 24.2.2012, pát 23:49

Já bych byl s tím Jaguaru E-Type rozhodně opatrnější. Jednak vzniknul o nějakých pár let dřív než Montreal a technicky na tom taky nebyl nijak špatně. Ze začátku (v roce 1961) měl motor 3.8 s výkonem 198 kW a krouťákem 378 Nm. Na svojí dobu měl dost zajímavou zadní nápravu s lichoběžníkama a brzdama u diferenciálu. Tohle při hmotnosti 1235 kg mohlo dělat hezký věci. Já bych s tímhle ten E-Type moc neobviňoval z lásky k "jízdě jenom rovně". :wink:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... bframe.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v315/ ... ension.jpg
http://jaguarxke.files.wordpress.com/20 ... nt-123.jpg
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Montreal

Příspěvek od hadXR » 25.2.2012, sob 11:30

Kubas píše:......Přecejen, na 17" v té době by to asi bylo peklo....
Zatímco v dnešní době je to peklo i na 15' :-D

Jinak ten velkej volant měl svůj účel, ono právě s malym volantem by to teprve byla dřina bez serva :)
Ale všechny tyhle "nevýhody" měly jednu obrovskou výhodu a to že si tvrdý sportaky nekupovaly pozéři na promenádování se po náměstí a předvádění, že na to maj.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Montreal

Příspěvek od HonzaR » 26.2.2012, ned 01:39

Jaguar díky politice "rychlé limuzíny" je vnímán jako neohrabaný přemotorovaný monstrum pro snoby..ale nebylo tomu tak vždycky..tlak zákazníků tímhle směrem sice vynutil vývoj aut vzdálených pravověrným sporťákům, no na úplným začátku jsou opravdu důstojný plnokrevníci...
------------------------------


hadrX:
No to není tak úplně pravda, protože Astona nebo Ferrari, kterým bylo éčko první generace ve své době uvedení na trh důstojným soupeřem, si snobíci kupovali vždycky.. :-D , a spoustě majitelů těch co víc stála v garáži než jezdila absence některých "udělátek" vůbec nevadila


Harous:
...Já bych byl s tím Jaguaru E-Type rozhodně opatrnější
:smt023 :-D

Kubas :Jagu jeho tituly za nejrychlejší vůz přeju, ovšem jízdní vlastnosti s tak mamutím motorem vpředu asi bůhvíjaké nebudou....


trochu o Éčku pro ty, co jaguáry nesledují...
-------------------------..
ostrá sport verze Éčka -Lightweight s 3.8 motorem dávala 238kW a rychlost 282km../r.1964/..
Ořezávátko to teda na svou dobu fakt nebylo..

............Všechna kola jsou nezávisle zavěšena. Přední lichoběžníková náprava s horními a dolními trojúhelníkovými rameny je odpružena podélnými torzními tyčemi a je vybavena příčným zkrutným stabilizátorem a teleskopickými tlumiči pérování. Zadní lichoběžníková náprava systému JAGUAR je tvořena spodním trubkovým rozvidleným ramenem s podélnou vzpěrou a horním ramenem tvořeným hnacím hřídelem s nestejnoběžnými klouby, každé kolo je odpružené dvojicí teleskopických tlumičů a vinutých pružin. Zadní nápravu doplňuje příčný zkrutný stabilizátor.

s podvozkem tohoto typu bude srandy kopec..to dnes nezvyklé zadní zavěšení není žádnej nedodělek --poloosu na zadku místo horního ramene měla třeba i E30..

Éčko nevzniklo ze vzduchoprázdna..byla tu zkušenost s koncepcí závodního Jaguaru-D
z roku 1954-1957

Jak o Jaguaru D-Type hovoří Encyklopedie Auta 5p:
Jde o dvoudveřový dvoumístný roadster, motor vpředu a pohon zadních kol.
Řadový šestiválec s rozvodem DOHC, objem 3442 ccm, vrtání 83 mm a zdvih 106 mm, komprese 9,0, tři karburátory Weber, výkon až 199 kW (270 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 328 Nm při 4000 ot/min.
Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2285 mm, rozchod 1270/1270 mm, vnější rozměry 3910x1670x1040 mm, hmotnost 865 kg, maximální rychlost 290 km/h, zrychleni na stovku za 4,9
.

souvislosti:
Jaguar D-type vznikl jako navazující model pro závody v LeMans. Jaguár D-type byl zcela nový projekt se zcela novou konstrukcí. Karoserie byla samonosná z hořčíkové slitiny s trubkovým rámem v přední části vozu. O tvar karoserie se opět postaral M. Sayer, který znovu použil prvky z leteckého průmyslu. Na svou dobu navrhl opravdu aerodynamickou karoserii. První prototyp označený XKC401 později přejmenovaný jako D-type byl při testování na okruhu mnohem rychlejší než jeho předchůdce, i když maximální rychlost se oproti předchozímu modelu výrazně nezvýšila. Díky suché klikové skříni motoru použitého u tohoto závodního vozidla mohla být snížena celková stavba karoserie a přední kapoty, tím se dosáhlo již zmíněné úpravy v aerodynamice, ale také snížení těžiště automobilu. Motor o obsahu 3442 ccm, který používal i jeho předchůdce, a který byl používán i v jiných sériových modelech značky, byl upraven a vybaven třemi karburátory Weber. S úpravami dával motor běžně výkon 245 koní při zhruba 6000 otáčkách za minutu. Maximální rychlost byla až 280 km/h. (při jízdě nad 240 km/h se používala ploutev za místem řidiče. Bylo experimentováno i se vstřikováním paliva, ale k prvnímu nasazení motoru s tímto systémem došlo až v roce 1956. Převodovka byla čtyřstupňová, synchronizovaná od druhého stupně.

Revoluční byly také kotoučové brzdy, vyvinuté společností Dunlop. Konstrukce karosérie i brzdy byly převzaty z letecké techniky. Typická byla velká svislá stabilizační ploutev, kterou navrhl Malcolm Sayer.

Závodní historie začala již na jaře 1954, kdy na okruhu v LeMans pokořili s novým závodním automobilem rekord okruhu o 5 vteřin, který dosud drželo Ferrari. Bohužel nový závodní vůz při samotném čtyřiadvacetihodinovém závodě v LeMans zaostal za vítězným Ferrari o 105 sekund a skončil druhý. Vinou byla nečistota v palivu, díky čemuž neměl závodní Jaguar D-type potřebný výkon. Na závodním okruhu v Remeši o měsíc později obsadily závodní Jaguáry první místa.
V roce 1955 byla na Jaguar D-type přestavěna přední kapota, která byla prodloužena kvůli zvýšení rychlosti. Dostala označení „long nose“. Další úpravy byly provedeny na samotném motoru, kde byla vylepšena hlava motoru, byly použity větší sací a výfukové ventily. Díky úpravě ventilů muselo být změněno i jejich posazení. V tomto roce také nejely automobily po vlastní ose, nýbrž byly přepraveny letecky. Téhož roku byla vítězná posádka Bueb/Hawthorn s Jaguarem D-type..


Tak tady je vidět , co dával motor jako další vývoj motoru XK při lehoučký kasli...jaguary té doby byly opravdu pokročilý auta--žádný přiblblý monstra na neohrabaných podvozcích




http://www.youtube.com/watch?v=iwiO_bYe3Po
Na konci při záběru na výsledky je vidět časová vzdálenost Éčka od Lotusu Esprit.., Focusu RS
/ čas 3:46 /


Focus RS 1.32.2
Lotus Esprit 1.32.5
Audi TT V6 1.32.7

Jaguar E-type 1.32.8

SL 55 AMG 1.33

Aston DB 5 1.46


Těch pomalu 50 let odstupu mezi Focusem RS dává výsledkový náskok 6 desetin vteříny, SL55 AMG
ztrácí.. : :smt021 :smt044

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Montreal

Příspěvek od Ladin 164V6 » 4.3.2012, ned 11:19

hadXR píše:
Jinak ten velkej volant měl svůj účel, ono právě s malym volantem by to teprve byla dřina bez serva
Nepovedlo se mi to nikde najit, ale mam dojem, Monty servo mel :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Montreal

Příspěvek od Kubas » 4.3.2012, ned 12:50

Monty na 99% servo nemá.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Montreal

Příspěvek od A.J.Michal » 11.3.2012, ned 08:26

Obrázek

tož není to nádhera?
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Montreal

Příspěvek od Kubas » 11.3.2012, ned 09:08

to auto má neskutečný koule.... :smt007 :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Montreal

Příspěvek od A.J.Michal » 28.5.2012, pon 17:11

Kubas píše:to auto má neskutečný koule.... :smt007 :smt023
neskutecna :butthead: :smt033

Edit: zde je vice fotek , jen doufam ze za ty lechtive fotky nebudu mit :ban: :smt040
Přílohy
457932_10150593235816312_300310141311_9165156_220540585_o.jpg
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Montreal

Příspěvek od Ladis » 28.5.2012, pon 18:36

Spíš opačně :smt118 , nejsme tu přece žádní puritáni,ný :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Montreal

Příspěvek od Honza R. » 28.5.2012, pon 18:58

Koukám, že bazaristi mají nový trik, jak rapidně zvýšit prodejní cenu automobilu :smt033
Alfa Brera 1750 TBi

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Montreal

Příspěvek od speedy » 28.5.2012, pon 19:52

už ji mám na ploše , (v práci, doma by bylo moc vysvětlování :D)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Montreal

Příspěvek od Kubas » 28.5.2012, pon 19:53

ty turbínové kola jsou super, příští rok je hodím na auto :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Montreal

Příspěvek od hadXR » 28.5.2012, pon 20:25

speedy: doma se Montreál nelíbí? :-D
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Montreal

Příspěvek od coyote » 5.6.2012, úte 11:55

Co to je za blbý fotky. Vždyť tam všude zaclání nějaká ženská :-D
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Montreal

Příspěvek od speedy » 5.6.2012, úte 12:09

hadXR píše:speedy: doma se Montreál nelíbí? :-D
:-D :-D :-D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Montreal

Příspěvek od Richie » 11.6.2012, pon 13:49

:smt023 paradni pekac :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1058
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Montreal

Příspěvek od Rac3r » 11.6.2012, pon 18:03

Richie píše: :smt023 paradni pekac :)
:hotovej ...

Tak už si toho Montyho někdo pořiďte, je to krásný auto a jak je napsáno víš, jedno z mála aut co má koule :-D to už se u dnešních moc nevidí, to jsou už spíš takový přihřátý tvary :???: taky se mě líbí starý BMW "žralok"
Obrázek
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Montreal

Příspěvek od hadXR » 11.6.2012, pon 22:05

No tak starou "šestku" bych si nechal líbit. Od Alpiny ideálně,kdyby mi někdo chtěl udělat radost :)
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Montreal

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.6.2012, úte 07:07

Tak za cenu Montyho mate 3-4 solidni 635Csi, tak v cem je problem?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „Tipo 105/115...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů