Koncepty AR (budoucnost)

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Harous » 26.1.2011, stř 20:49

Uvádí to vícero zdrojů. Má to jít jako koncept na autosalon do Ženevy, o sériový výrobě jsem zatím neviděl ani zmínku.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Radim » 26.1.2011, stř 21:59

já myslel že se to bude tuti(y) vyrábět :D
stačí ještě trochu odlehčit karbonové 8C a mají GTA jak vyšité. limitku,100ks á 6 mega a bude z toho i pěkný profit.
Alfetta GTV L

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Kubas » 26.1.2011, stř 22:07

já ale furt pochybuju o tom, že sebelepší limitka pomůže prodejům běžných modelů.....
Proto jsem psal, že bych raději GTA viděl z Mita a Giulietty....
Ale jako lepší něco než nic, o tom žádná....
Mimochodem pojem "4C" trošku zavání reklamštinou, pokud vím tak se nikdy nepoužil.... (no ale je fakt že lepit později nějaké 6C na Pentastar by taky asi nebylo nic extra.... :) )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Honza R. » 2.2.2011, stř 19:58

Zpráva dne! 4C GTA potvrzena!

Bezkompromisní zadokolka pro Alfa nadšence, o které snili od roku 1994, bude představena jako koncept 4C GTA na ženevském autosalonu 2011.

Počítá se s výrobou od druhé poloviny roku 2012. Předpokládaná cena 40 000 EUR.

Karbonová karoserie, hliníkový podvozek, pohotovostní hmotnost 850 kg(!) Poměr hmotnosti a výkonu (3,5 kg/hp) bude mít Alfa 4C GTA lepší než Porsche Cayman (3,98 kg/hp).

4C GTA je rozvinutá platforma KTM X-Bow, na vývoji Alfa spolupracovala se závodním specialistou Dallara Automobili.

Design bude "prostopášný, extrémně nízký dvousedadlový automobil" a nebude pocházet od Pininfariny.

Prodeje se plánují ve výši 25 000 kusů během 5-ti let.

Zdroj: oficiální tisková zpráva koncernu FIAT ze dne 2.2.2011, další podrobnosti zde:
http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/a ... 09998/1164
Alfa Brera 1750 TBi

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Honza R. » 2.2.2011, stř 23:03

Možná Alfa oživí tento koncept z roku 2006, ale je to zatím jen spekulace, oficiální foto 4C GTA bude zveřejněno až 14 února:
Přílohy
Alfa_Romeo_Diva_Concept_1.jpg
Alfa_Romeo_Diva_Concept_2.jpg
Alfa Brera 1750 TBi

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od roberto37 » 3.2.2011, čtv 01:52

mě to nepřijde jako krok správným směrem. Raději bych sportovně laděný "civilní" Alfy. Supersport 8C tu je a měly by se vyřešit věci jako:
Giulietta GTA
znovuvzkříšení 159
a nástupce 166
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od zde. » 3.2.2011, čtv 02:19

A Giulietta Sprint :smt007
33

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Kubas » 3.2.2011, čtv 07:52

pánové máte pravdu, opravdu bych raději viděl Giuliettu Sprint než tohle GTA. Jenže na Sprinta potřebujete novou výrobní linku, na tohle GTA ne.
Snažit se vzkřísit řadu 159 se už nikomu nepovede - tam by byla jediná cesta: hodně reklamy a velké slevy.... :smt102
Mimochodem, u tohodle GTA je prodejní plán 5.000ks ročně, a to už není vůbec málo....

Je škoda, že tu Giuliettu víc nevytěží - hatch má fakt reálnou šanci prodat těch 90.000ks ročně, kombík by udělal dalších 30, kupátko klidně těch 20 (a s vyšší marží....). Asi na to nejsou výrobní prostory, jinak si to nedovedu vysvětlit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Honza R. » 3.2.2011, čtv 08:47

Já si naopak myslím, že to je krok správným směrem. Alfa prezentuje novou 4C GTA jako nástupce zadokolky Duetto, jejíž výroba byla ukončena v roce 1994. Prostě auto pro zábavu a radost ze života :D se vším všudy. Má to být přímá konkurence pro Porsche Cayman, ale s ještě lepšími jízdními vlastnostmi a hlavně za cenu akceptovatelnou pro mladé nadšence. 8C byla sice skvělá, ale pekelně drahá a limitovaná na 500 kusů.

Spoustu lidí tenhle model naláká do salonů a když už tam budou, třeba si koupí nějkou tu Giuliettu nebo SUV :wink: U 4C GTA jde v první řadě o prestiž a profilování značky jako opravdové "Cuore Sportivo", než o nějaké závratné prodeje.

U mě Alfa boduje :smt023
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Kubas » 3.2.2011, čtv 10:11

jestli někdo za nástupce Duetta považuju toto:

http://www.youtube.com/watch?v=Q0KbVJ6IQaM&feature=fvst

tak to je na obklad.... :-D (a kastli na to můžou dát jakou chtějí :wink: )

Duetto má být elegantní kabrio s dobrým, maloobjemovým motorem, které je stejně krásné, jako sportovní. Zároveň to musí být auto, kterým bude bavit jezdit i tvoji holku a nebudeš se v tom o ni bát. To KMT je prostě kapotovaná motokára....

Navíc z principu to nebude Alfa, jen motokára z motorem od Alfy....

Kdybych dnes chtěl udělat Duetto, asi by to bylo nějaké vyladěné Mito kabrio a ikdyž by mělo přední náhon, bylo by Duettu blíž než KTM s logem AR... :wink:

Ale jak už jsem psal, v principu nejsem proti.... Jako jistý "image maker" by to fungovat mohlo a je fakt, že lidi do showroomu to přitáhne a možná si tam všimnou, že AR159 je dneska vlastně jedno z nejmenších a nejlehčích kombi ve své třídě.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od roberto37 » 3.2.2011, čtv 11:14

jako nástupce Duetta bych viděl Duettotanta od Pininfarini. Ale nějak si s tím zase dávaj na čas. Tahleta KTM motokára nemá s AR nic společného. Filozofii značky Alfa Romeo vidím v designově atraktivních autech pro normální civilní provoz na silnici s tím, že se z ní v mžiku může stát rozdivočelá šelma, která vám dá trochu pocítit tu závodní atmošku :D
Strašně líto je mi modelu 159 u ktereho to pro :butthead: s marketingem. Možná jej neměli ani vydávat za nástupce 156, ale rozhodně měli s úpravami provedenými v roce 08 přijít ihned a opravdu i s verzí GTA. A to že dají do 159-ky 1785TBI o 30 PS slabší, je už příliš a s dnešní paletou prodávaných motorů jí prakticky nabízí jen fandům značky a odsoudili ji k pomálému vymření.
pořád koukáme po německé konkurenci takže srovnání:
alfa 159 nabízená v ČR.
1750 TBi 147 (200) benzin 763 000 798 000 pro zajímavost stojí distingtive v Rak 34.590é
2,0 JTD 170 k 125 (170) nafta - 760 000v nabídce chybí tyto diesely distingtive prodávané v Rakousku, ale ani ty to nevytrhnou
1.9 JTDM ECO 120 PS 29.990,00
2.0 JTDM 136 PS 29.990,00

BMW3:
316i 4 / 4 1 599 90 (122) 6,3 146 572.917 687.500
318i 4 / 4 1 995 105 (143) 6,3 146 620.833 745.000
320i 4 / 4 1 995 125 (170) 6,4 148 667.708 801.250
325i 6 / 4 2 996 160 (218) 7,2 168 772.917 927.500
325i xDrive 6 / 4 2 996 160 (218) 8,1 188 826.042 991.250
330i 6 / 4 2 996 200 (272) 7,4 173 861.458 1.033.750
330i xDrive 6 / 4 2 996 200 (272) 8,2 191 917.708 1.101.250
335i 6 / 4 2 979 225 (306) 8,4 196 907.292 1.088.750
335i xDrive 6 / 4 2 979 225 (306) 8,8 205 962.500 1.155.000
316d 4 / 4 1 995 85 (115) 4,5 118 648.958 778.750
318d 4 / 4 1 995 105 (143) 4,5 119 680.208 816.250
320d
EfficientDynamics 4 / 4 1 995 120 (163) 4,1 109 730.208 876.250
320d 4 / 4 1 995 135 (184) 4,7 125 730.208 876.250
320d xDrive 4 / 4 1 995 135 (184) 5,2 137 784.375 941.250
325d 6 / 4 2 993 150 (204) 5,7 151 796.875 956.250
330d 6 / 4 2 993 180 (245) 5,7 152 881.250 1.057.500
330d xDrive 6 / 4 2 993 180 (245) 6,5 171 943.750 1.132.500
335d 6 / 4 2 993 210 (286) 6,6 174 971.875 1.166.250
M3 8 / 4 3 999 309 (420) 12,4 290 1.438.542 1.726.250


A Passat:
1,4 TSI 90 (122) 6stupnová 576 800 - -
1,4 TSI BMT 90 (122) 6stupnová - 578 800 -
1,4 TSI BMT 90 (122) 7st. DSG - 629 300 -
1,4 EcoFuel TSI 110 (150) 6stupnová - 696 700 764 100
1,4 EcoFuel TSI 110 (150) 7st. DSG - 747 300 814 700
1,8 TSI 118 (160) 6stupnová - 628 300 695 700
1,8 TSI 118 (160) 7st. DSG - 678 900 746 300
2,0 TSI 155 (210) 6stupnová - 698 200 765 600
2,0 TSI 155 (210) 6st. DSG - 748 800 816 200
3,6 FSI 4Motion 220 (300) 6st. DSG - - 950 900
1,6 TDI BMT 77 (105) 6stupnová - 614 600 -
2,0 TDI BMT 103 (140) 6stupnová - 646 100 713 500
2,0 TDI BMT 103 (140) 6st. DSG - 696 700 764 100
2,0 TDI BMT
4Motion
103 (140) 6stupnová - 691 200 758 600
2,0 TDI BMT 125 (170) 6stupnová - 676 400 743 800
2,0 TDI BMT 125 (170) 6st. DSG - 727 000 794 400
2,0 TDI BMT
4Motion
125 (170) 6st. DSG - 772 100 839 500
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Kubas » 3.2.2011, čtv 14:37

tak italiaspeed.com nastavuje internetovému plácání na téma 4C GTA poměrně jasné zrcadlo: vyrábět se to prý velmi pravděpodobně nebude..... :smt102
A zajímalo by mě, kde Honza R. bere info o plánu dělat 5.000ks ročně....

O samotné 8C ten samý článek mluví jako o "far from profitable"....

Jinak velmi zajímavé v tom článku je to, že se v něm stále zmiňuje možnost prodeje Alfy VW.... (s tím, že informace o plánu vyrábět SUV od AR v Turíně naznačují, že s prodejem se nepočítá, nicméně přestřelené produkční plány zase této informaci berou věrohodnost....).

Samozřejmě se můžeme bavit o důvěryhodnosti různých zdrojů, každopádně je asi potřeba slézt z hrušky....

Roubrt: o 159 ti něco píšu tady:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 00#p147000
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Honza R. » 3.2.2011, čtv 16:14

Díval jsem se na italiaspeed, a nenašel vysloveně informaci, že se nebude 4C GTA vyrábět, pouze že není ještě zcela jisté jeho představení v Ženevě. Každopádně na autě se pracuje a je v oficiálních produkčních plánech Alfa Romeo. Zdroj jsem uváděl:

http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/a ... 09998/1164


TURIN – Alfa Romeo plans to build a rear-engine, rear-wheel-drive coupe that would become the brand's halo car.

Fiat's struggling sporty brand aims to complete a concept car for the innovative lightweight coupe for a planned Geneva auto show debut next month.

The concept is set to be built as the 4C GTA and go on sale for 40,000 euros (about $55,000).

Alfa enthusiasts have dreamed for almost two decades of the return of an affordable rear-drive model after the Duetto Spider was discontinued in 1994.

Alfa's 8C Competizione, which was built from 2007-2008, was too expensive for most Alfa buyers. The spider version of the 8C cost up to 213,000 euros and the car's production run was limited to 1,000 units.

Alfa is set to begin production of the 4C GTA by the end of 2012 in one of Fiat's factories in Italy. The automaker plans to build 20,000 to 25,000 units of the coupe over the following five years, two people familiar to the matter told Automotive News Europe.

The Fiat sources said that the 4C GTA could be sold in the United States, but no decision has been made yet.

A Fiat spokesman confirmed that Alfa is working on a concept car, but said its unveiling at the Geneva show is still uncertain because of “delays in the concept model construction.”

The 4C GTA was designed by Alfa's styling center in Turin and is said to be a rakish, very compact and extremely low two-seat coupe. Reports on Alfa's enthusiast blogs wrongly say the model was designed by Pininfarina S.p.A.


Alfa’s enthusiasts want an affordable rear-drive model like Duetto Spider (shown).
Crucial launch

The 4C GTA will go on sale at a crucial time for Alfa in the final quarter of 2012 when the company also plans to introduce the Giulia mid-sized sedan to replace the slow-selling 159 and the brand's first ever SUV, a sister model to the Jeep Compass/Patriot replacement.

The 4C GTA should attract customers to Alfa showrooms to discover – and hopefully buy – the Giulia and the SUV, two key models in Fiat S.p.A. CEO Sergio Marchionne's plan to lift Alfa sales to 500,000 units by 2014. Alfa's global sales last year increased a modest 10.2 percent to 112,000 units despite the introduction of the Giulietta compact hatchback

Thanks to an innovative construction method, which combines carbon fiber and aluminum, the 4C GTA will be very lightweight. Alfa is targeting an 850kg (1,784 lbs) curb weight for the car.

The 4C GTA would have an impressive power-to-weight ratio below 3.5kg/hp despite being powered by the 1.8-liter, four-cylinder gasoline direct-injection engine offered in the Giulietta with the horsepower boosted to more than 250 hp from 235 hp.

As a comparison, the rear-engine, rear-drive Porsche Cayman coupe offers a 3.98kg/hp weight-to-power ratio even for the S performance model, where 320 hp has to move 1,275kg.

Alfa Romeo teamed up with Italy's Dallara Automobili, which is one of the world's largest producer of racecars to create the 4C GTA.

The car's structure is a development of the X-Bow, an extreme two-seat roadster launched in 2007 and engineered by Dallara for Austrian motorcycle maker KTM.

Dallara developed a carbon fiber cockpit for the 4C GTA, which features front and rear aluminum sub-frames to house the engine, as well as carry the pushrod suspensions and to absorb deformation in crash tests.

GTA is Alfa's acronym for Gran Turismo Alleggerita – Lightened Grand Touring in Italian – and was last used for the 147 GTA compact hatchback
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Kubas » 3.2.2011, čtv 16:18

"However, the 4C GTA is not believed to be destined for production – although the concept will be fully functional, it is intended more as a technological and styling showcase, and pointer to the future."

takže asi tak.... ale jak jsem už psal, každý zdroj tvrdí něco jiného, tak uvidíme.... Ale italiaspeed považuju za docela věrohodný, píšou už dlouho a kvalitně.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Honza R. » 3.2.2011, čtv 21:39

Autocar je taky celkem věrohodný, píše dlouho a kvalitně... :wink:

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/255290/
Alfa Brera 1750 TBi

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od tuta146 » 3.2.2011, čtv 22:12

A v obou článcích není řečeno vůbec nic, pořád jsou to jen spekulace. A že by Alfa postavila model na cizí platformě, tím se vzdala svého podvozku nebo KTM postoupilo Alfě práva na výrobu platformy, tak to už jsou spekulace z říše snů. Zvlášť když KTM preferuje motory TFSI :wink:
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Harous » 4.2.2011, pát 09:35

O konceptu na bázi KTM se píše už dýl. A vzhledem k tomu, že na tom podvozku už plánuje stavět auto Abarth to nepovažuju za něco nemožnýho. A ten Abarth i docela dobře vypadá:
http://www.gtspirit.com/2010/08/02/rumo ... ktm-x-bow/
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Kubas » 4.2.2011, pát 09:59

kdyby zachovali charakter toho abarthu a naroubovali na to nějaké znaky od AR, tak si troufnu tvrdit že by to byla obrovská bomba :smt007 Ale zůstávám spíš hodně zdrženlivý....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Harous » 4.2.2011, pát 10:08

Tak ono je nakrásně možný, že se to někomu rozleželo v hlavě a nakonec bude ta Alfa místo toho Abarthu... Pokud by to mělo vypadat jak koncept Diva tak začínám střádat do kasičky... :smt044
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Honza R. » 5.2.2011, sob 16:54

Kubas píše:kdyby zachovali charakter toho abarthu a naroubovali na to nějaké znaky od AR, tak si troufnu tvrdit že by to byla obrovská bomba :smt007 Ale zůstávám spíš hodně zdrženlivý....
Harous píše:Tak ono je nakrásně možný, že se to někomu rozleželo v hlavě a nakonec bude ta Alfa místo toho Abarthu... Pokud by to mělo vypadat jak koncept Diva tak začínám střádat do kasičky... :smt044
Tak začněte střádat. Je to tak. Alfa 4C GTA = Abarth KTM. Důvěrné zdroje prozradily, že auto, které původně bylo anoncováno jako Abarth-KTM, půjde do prodeje pod značkou Alfa Romeo. Je to obchodní tah, značka Alfa Romeo má potřebnou auru a značku Abarth téměř nikdo nezná.

A rozleželo se to v hlavě jen jednomu člověku - šéfovi Abarthu, který má současně pod palcem i Alfu a Maserati.
Alfa Brera 1750 TBi

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od roberto37 » 5.2.2011, sob 18:35

Honza R. píše:[ značku Abarth téměř nikdo nezná.

.
tomu se mi ani nechce věřit...
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Honza R. » 5.2.2011, sob 19:07

"Co je to Abarth?" Byla by to dobrá otázka do pořadu Nikdo není dokonalý. A chtěl bych slyšet ty odpovědi :D

"Co je to Alfa Romeo?" To je rozdíl, ne? :smt023

První, co mě napadlo, když jsem poprvé četl o konceptu Abarth-KTM, proč koncern zavádí další značku? Fiat, Alfa, Lancia, Maserati... už tak je značek hodně. A propagovat další značku, která by v podstatě dělala jeden model v sérii 2000 kusů, jsou výdaje a práce navíc. Takže absolutně neefektivní.

Pod značkou Alfa Romeo máte všechno... ten správný esprit, zavedené prodejce a servis, nažhavené fandy značky. Byl by blázen, kdo by toho nevyužil. Alfě to auto udělá ohromný haló efekt. Teď už nebude stát proti BMW nebo Mercedesu a Audi, ale proti Porsche a Lotusu :smt077
Alfa Brera 1750 TBi

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od roberto37 » 5.2.2011, sob 23:13

trošku bych brzdil. Jednak lidi co se o auta zajímaj alespoň jako já, tak Abartha znají. Tady v Rakousku byl, je a bude Karl Abarth polobůh. Alfa je tu braná stejně, jako u nás...
Alfa se v současnosti nemůže rovnat ani BMW a ani Audi. Bohužel jí dnes i v to "Sportive" překonává VW GROUP. Alfa teď nedělá žádné GTA o tom si tu jen povídáme a sníme. Jedna osmička TBI, ač vyvedená, je proti VW GTI, Focusu RS a japoncích nemluvě II. Klasse. Po BMW a jeho hnusných, pomlouvaných M3 nemůžeme ani pošilhávat. motokára KTM pro mě není to, co pro mne Alfa Romeo znamená
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od Radim » 5.2.2011, sob 23:53

Roubrte, nějak nám zádumčivíš :D
bohužel souhlas, ale snad se blýská na lepší časy a v 2014 bude portfolio Mito/Giulietta/Spider RWD/Giulia/velký sedan RWD.
Alfetta GTV L

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncepty AR (budoucnost)

Příspěvek od zde. » 6.2.2011, ned 00:07

No ale vysvětlete mi, proč nemůžou dělat tu Guliettu Sprint..jediný důvod :smt102
Radime ještě jsi zapomněl /malé SUV/velké SUV :D
33

Odpovědět

Zpět na „Koncepty a budoucí modely...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů