VM motori (pokec....)

Odpovědět
A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4482
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 9.2.2017, čtv 20:27

co se divam do manualu, tak tam se resi tloustka vlozka vz pist v horni uvrati :) .. ja to ale nikdy nemeril a dal tu prostredni variantu tesneni

v priloze mas dva manualy :)) takze zkus z toho vycist co potrebujes :-D
Přílohy
Range Rover 2-4 and 2-5 VM.pdf
(1.81 MiB) Staženo 17 x
037 - Motor Diesel.pdf
(1.32 MiB) Staženo 13 x
Giulietta 2.0 TD - kk krám na čtyřech kolech - nyní renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna
75 2.0 TS - krok vedle - případný prodej
166 2.4 JZD - Limuzína pro chudé

oiiiio

Příspěvky: 4
Registrován: 21.3.2017, úte 20:39

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od oiiiio » 21.3.2017, úte 21:59

Nevite nekto poradit ako povolit tu matici na klikovce (potrebuju rozdelat rozvody).... tj ma to levy ci pravy zavit, ako to cele zafixovat (je tam matice na 41 klic) - tam sa aspon 1/2m tyci treba zapret. Potom, utiahnut na 190 alebo 350 Nm +- (dve hodnoty co som nasiel po vm manualech)

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4482
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 30.3.2017, čtv 22:05

je tam normalni zavit :) ... takze odtahovani doleva :)
Giulietta 2.0 TD - kk krám na čtyřech kolech - nyní renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna
75 2.0 TS - krok vedle - případný prodej
166 2.4 JZD - Limuzína pro chudé

oiiiio

Příspěvky: 4
Registrován: 21.3.2017, úte 20:39

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od oiiiio » 4.4.2017, úte 09:55

Vyznate sa nahodou niekto v pruzinach na spodku cerpadla ktorymi sa reguluje predvstrek?
Totizto vyhodil som riadiacu jednotku (ta len doladovala predvstrek) a zda sa mi ze prilis klepe, na volnobehu aj v otackach, zakladne nastavenie je urcite ako ma byt (cca 0,50mm v HU), ma to pruzinu so zelenou znackou+3 podlozky, neviem cim to moze byt, mnohe mech diesle sa nastavuju aj na 1mm a maju len dve podlozky a sa mi zda ze menej klepu.
Ten klepot je ako ked biliardove gule klepu o seba 5-10x za sekundu, pokusal som sa to aj nahrat na mobil ale nie to v nahravke pocut.

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4482
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 4.4.2017, úte 14:26

u mechanickeho cerpadla se reguluje predvstik pootocenim cerpadla na bloku motoru :)) .. skousel si s nim potocit? .. doma mam nekde i ulozene hodnoty v HU o kolik ma byt pistek povysunuty. jak na 2.4 TD tak i na 2.0

Otazka co ty mas za alfu ci VM motori? :)) 155 , 164 ?
Giulietta 2.0 TD - kk krám na čtyřech kolech - nyní renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna
75 2.0 TS - krok vedle - případný prodej
166 2.4 JZD - Limuzína pro chudé

oiiiio

Příspěvky: 4
Registrován: 21.3.2017, úte 20:39

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od oiiiio » 5.4.2017, stř 14:09

Ved pisem ze mam cerpadlo nastavene na tabulkovu hodnotu. Ale taketo hodnoty su naprd pokial nevies farbu pruziny ktora tlaci na piestik a pocet podloziek, pre ktore je urcena, a ci tam nie je nejaka rezerva ktoru ma doregulovat ECU (tym ventilom naspodu otvara kanalik cim oneskoruje vstrek). Kde co po cerpadlach je sa nevyzna ani diva svina. Som dufal ze mi niekto povie aku ma farbu pruziny a pocet podloziek v ciste mechanickom cerpadle.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 5.4.2017, stř 20:03

nějak nechápu co máš s těmi pružinami- nikdy sem nic takového nepotřeboval. Můžeš to nějak osvětlit??

z čeho jsi tam dal čerpadlo??
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4482
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 5.4.2017, stř 20:24

pruziny v cerpadle mam normalne kovovou barvu. 2x jsem si pretesnoval rozdelovac a nic takoveho s pruzinou jsem opravdu, ale opravdu neresil a barevneho rozliseni jsem si nevsiml ... pro klid duse se ti muzu zitra podivat, mam jedno cerpadlo kompletne rozdelane do sroubku :)
Giulietta 2.0 TD - kk krám na čtyřech kolech - nyní renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna
75 2.0 TS - krok vedle - případný prodej
166 2.4 JZD - Limuzína pro chudé

oiiiio

Příspěvky: 4
Registrován: 21.3.2017, úte 20:39

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od oiiiio » 6.4.2017, čtv 08:35

Sak jasne ze je kovova (nie cela farebna) ale mala farebna znacka na nej oznacuje jej pevnost, tj krivku predvstreku - kolko sa posuva piestik v urcitych otackach. Pootocenim cerpadla len krivku posunies - mne to nefunguje, sice sa trochu motor stisi na volnobehu ale strati tah v otackach. Chcem aby to bezalo aspon tak hlucne ako stara avia. AJ ak sa ti da mrknes na to (ak mas cerpadlo bez el. riadenia) nieco ako na obr.
https://goo.gl/images/H7m83o
Alebo
https://goo.gl/images/NqZHcu

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5086
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 6.4.2017, čtv 08:41

Ta zakrouzkovana část Ano mění před vstrik, ale je to sytic. Když seřizuje čerpadlo tak sytic musí být úplně odstavený. Pokud se ti zdá ze motor nemá tah tak pootoc celým cerpadlem. Z čeho jsi tam namontovat čerpadlo?
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Odpovědět

Zpět na „VM Motori (2.0 TD, 2.4 TD a 2.5 TDS)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host