Příspěvek
od Milano75 » 31.8.2018, pát 12:14
jo to by šlo, ono ty hlavy na ceně porostou bo to každý včetně me naházel do šrotu. (to už je ta novější hlava s hydroštelem?)
doporučuji srovnat všechny hlavy najednou a určitě nechat otlakovat.
taky jsme jednou po havárii turba trval na otlakování a týpek, řekl, že když mají jen 30tis najeto, že budou ok. Že to jsou vyhozené peníze.... No a jedna byla jetá zničilo mi to pak motor- roztekly se žhavičky a propálily se dva písty. (poradil mi ještě nejnižší těsnění)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB