VM motori (pokec....)

Odpovědět
A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4584
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 3.6.2018, ned 14:24

VMko neni kepl :)) jen z toho nesmis tahat vykony na ktere nebyl konstruovany. Neco jineho je, kdyby se na to koupily modifikovane hlavy z Brazilie :)

Ja se ho stale zastavat budu, protoze na lepsi diesel jsem asi nenarazil zatim :)) ... blbuvzdorny bohuzel neni... jako ostatni.
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2772
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od vonkreuz » 31.8.2018, pát 11:19

Na kolik vyjde nevyzkoušená jedna hlava na VMko? Cca 500Kč? Ať vím, kolik borcovi nabídnout. Děkuji.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5101
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 31.8.2018, pát 12:14

jo to by šlo, ono ty hlavy na ceně porostou bo to každý včetně me naházel do šrotu. (to už je ta novější hlava s hydroštelem?)
doporučuji srovnat všechny hlavy najednou a určitě nechat otlakovat.

taky jsme jednou po havárii turba trval na otlakování a týpek, řekl, že když mají jen 30tis najeto, že budou ok. Že to jsou vyhozené peníze.... No a jedna byla jetá zničilo mi to pak motor- roztekly se žhavičky a propálily se dva písty. (poradil mi ještě nejnižší těsnění)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Duky

Příspěvky: 5
Registrován: 28.9.2015, pon 15:05

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Duky » 7.9.2018, pát 20:15

Zdravím hoši pořídil sem si Ar 164 2.5 Vmko 92kw a mam takový problémek po nastartovaní běží klidně cca kolem 70 stupňu motor začne tarokovat,strašně cukat jak když v autoškole se rozjíždí na jedničku a kouří černě když se přidá víc plynu cukne a jede ale přijde mi že jde slyšet klepání od čerpadla...po té jak přesáhne teplotu 90 tak se začne uklidňovat až nakonec běží hezky potom pouze lehce pocukává na 5 rychlostní stupeň....nedokázali by jste mi poradit čím začít ? díky

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5101
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 10.9.2018, pon 19:48

92 kw má už řídící jednotku, co to napíchnout? může být vadný pilotní vstřik

jinak mám na to novou vodní pumpu

a klepání od čerpadla může klidně být KO šály na ojnici a píst si potukává do hlavy a třeba taky ne- začni tou diag.
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Duky

Příspěvky: 5
Registrován: 28.9.2015, pon 15:05

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Duky » 12.9.2018, stř 17:00

vyměnil sem pilotní vstřik je to o něco lepší...na diag to nevím jak připojit konektor sem našel ale nemužu najít program který ji načte skoušel sem přes tu 156 jak někdo psal a nic

Odpovědět

Zpět na „VM Motori (2.0 TD, 2.4 TD a 2.5 TDS)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host