VM motori (pokec....)

Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 13.7.2010, úte 22:54

VM motori.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 14.7.2010, stř 16:47

tak jsem dnes opět zjištoval ceny, kdybych na svém VM motoru chtěl udělati výbrus kliky a cena mě docela vykolejila

začínám se bát, že budu muset jezdit v benzínové 75tce :???:

nový motor (fungl nový) 2,8TD- přímí vstřik) 130 000kč

zgenerálkovaný motor 2,8TD- o5 přímí vstřik 70 000kč


GO polomotoru 2,4Td cca 35 000kč
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 22.7.2010, čtv 09:10

z čeho je ta 2,8 TD s primym vstrikem? Otec mi cosik pred lety rikal ,ze v praci meli destu taky s VM motori a uz to melo tez prime vstrikovani :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 22.7.2010, čtv 11:35

Tyhle 2,8 se vyráběli jak s přímím tak i s nepřímím vstřikem a cpali se do všeho možného a jak říkáš i do desty(ale to mohl taky být jen 3 válec)



Každopádně at se otec po té destě podívá, kde skončila J
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 30.7.2010, pát 11:48

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Lord
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 429
Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
Bydliště: Klobouky u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Lord » 2.8.2010, pon 20:07

no co dodat :)
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 3.8.2010, úte 22:20

http://movitcars.com/htm/alftd.htm

Miláno? :-) něco pro tebe.. pětihrnek :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 3.8.2010, úte 22:32

známe

bohužel nesehnatelný kousek

jiak asi budu nakonec kupovat 2,8TD, už sem měl pro něj dneska jet, ale nakonec sem s iřekl, že počkám na sprovoznění motoru V6 a na vyzkoušení čerstvě poskládaný TD převodovky

jiank si pohrávám s myšlenkou celý TD rozebrat na díly pro V6 :???:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 4.8.2010, stř 14:25

ejjj škoda TDčka... těch už je jak šafránu .... :(

je fakt že benzín je benzin, ale já na kamna nenechám dopustit :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 4.8.2010, stř 23:35

A.J.Michal píše:ejjj škoda TDčka... těch už je jak šafránu .... :(

je fakt že benzín je benzin, ale já na kamna nenechám dopustit :-)

no právě

jen jak ten motor nenechám na pokoji a budu se v něm hrabat, tak svižnou jízdou budu někde na 9 litrech, což už je jako s V6, která si sice řekne o ten litr dva více, ale zas budu mět o cca 30 hp víc a ten zvuk :shock:

i když ona ani 2,4 v seriovém výkonu si svižnou jízdou o 8 litrů veme že?? :-D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 5.8.2010, čtv 18:31

tak TD papka tez, ale ten V6 bude papkat o hodne vice.... ale tak rozhodnuti je na tobe, do ceho pujdes :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 5.8.2010, čtv 19:22

A.J.Michal píše:tak TD papka tez, ale ten V6 bude papkat o hodne vice.... ale tak rozhodnuti je na tobe, do ceho pujdes :-)

jak se znám tak do obojeho

ještě zo záleží na tom až mi přijde kardan, montnuho do kastle a projedu zrepasovanou převodovku- jestli bude chrastit tak tak,,, TAK :smt013 :smt068
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 16.1.2011, ned 21:29

vm_30_v6_01.jpg
vm_30_v6_01.jpg (13.06 KiB) Zobrazeno 1721 x
vm_30_v6_02.jpg
vm_30_v6_03.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Kůrkyn » 17.1.2011, pon 09:59

to je motor jak do buldozeru :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 17.1.2011, pon 20:49

ne ne do alfičky :smt007
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 7.3.2011, pon 18:37

A.J.Michal píše:bionafta moc nepomohla, z povolene kourivosti 0,8 sem mel 2,7. Vypada to na KO vstrikovaci cerpadlo a nebo vstriky moc neprasi...... ale nejak se to oblblo [-o<

mno máš to nějaké domr.....né

změř komprese a pak uvaž jestli ten motor nezahodit
lastscan24.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 7.3.2011, pon 19:30

no stryc(byvaly majtel me alfy) co mi delal STK rikal, ze ma jeste nekde schovane vstrikovaci cerpadlo po repasy, je sice na 2.0 TD, ale zkusit to muzu. Zkusim ho vymenit a jeste skontroluji jak kazda tryska strika, ale v takovem to pocasi neminim mrznout v dilne, takze to necham az na budouci jarni dny. Jde mi o to ze to auto je porad pouzivane, takze odstavit ho kvuli repasy stavajiciho cerpadla nema smysl..... komprese by to zmerit chtelo, ale nejak v mem okoli neznam nikoho, co by takovy pristroj mel a platit za to v autoservisu se mi nechce. ::s29::

ale mam aspon jednu pozitivni zpravu, Alfa mi brzdi jak šlak a soubeh je perfektni :smt033
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 8.3.2011, úte 13:39

kompresiometr koupíš za 1200kč v servise za to zaplatíš stejnou částku

čerpadlo z 2,0td můžež lehce použít do 2,4

sám sem zrepasované čerpadlo z 2,0 prodával do 2,5Vm motori JEEP :)

jediněj rozdíl je ve velikosti pístku tzn 2,0 má 9mm a 2,4 má 10 mm, takže to bude mět menší výkon, dá se to ale lehce dohnat v nastavení čerpadla
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

vavrusam
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
Bydliště: Pariz
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od vavrusam » 8.3.2011, úte 14:20

Milano75: Můžeš se trochu rozepsat o technice měření komprese? Zajímalo by mě to jako dovybavení garáže... Díky :)
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 8.3.2011, úte 16:30

není problém:

tady jsou kompresiometry:

http://www.azvercajk.cz/12837-specialni ... esiometr-/

http://www.direct-online.cz/kompresiome ... u/d-71304/

ale vyděl jsem i levnější

takže:
všeobecně- diesel i benzín
motor zahřátý na provozní teplotu
vymontovat všechny svíčky (u dieslu svíčky nebo vstřiky)
namontovat kompresiometr- u benzínu stačí udržet rukou u diesla se musí zajistit
startujeme motorem cca 3 vteřiny
odečteme z budíku hodnoty, pokud jsou ok není co řešit
benzím min cca 12bar diesel min cca 24bar

pokud naměříme méně, můžem zjistit co je vadného, tím, že vstříknem do spalovacího prostoru trochu oleje, pokud se při opětovném měření kompresí zvedna tlak, tak je jsou vadné kroužky/válec/píst
pokud se komprese nezvednou, je vada někde v hlavě- prasklé těsnění, prasklá hlava, nedovírající ventil, podpálený ventil atd
dá se ještě dalšíma metodama zjistit co je to za ventil nebo jestli to je těsěnní, což je zbytečné, protže hlava musí stejně dolů

dotaz??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Lord
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 429
Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
Bydliště: Klobouky u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Lord » 8.3.2011, úte 17:04

no ja to asi koupim, docela se to hodi
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33

vavrusam
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
Bydliště: Pariz
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od vavrusam » 8.3.2011, úte 17:38

Milano75: díky moc, parádně shrnuto :smt023 Jen jeden dotaz - jak to myslíš u diesela zajistit?
Viděl jsem tam na konci závit, tak předpokládám že se to našroubuje místo svíčky/vstřiku?
I u benzinu atmosféry je celkem velká komprese, to si nedokážu představit jak to tam držím rukou :D
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 8.3.2011, úte 19:21

měl jsem jen napsat namontovat :)

benzín opravdu udržíš rukou

diesel se musí zašroubovat místo vstřiku nebo žhavičky

slovem zajistit bylo myšleno zajistit překladem třeba jako u alfy 75/90/alfetty/164 atp

kde není vstřik šroubovací, ale zasunovací a je tam přitáhnut pouze takovým překladem- stejně jak to má traktor

nebo viz foto:
2,5td 5 hrnek.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: VM motori

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.3.2011, úte 19:28

Meril jsem to takovym merakem s gumou na konci, je to fakt v pohode na benzinu udrzitelny... :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

vavrusam
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
Bydliště: Pariz
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od vavrusam » 8.3.2011, úte 20:45

Díky moc :) Tohle jsem nikdy nedělal tak se vždy rád přiučím :smt023
Vlastně mi přijde že na tom nic není, když to tak vysvětlíš :D
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive

Odpovědět

Zpět na „VM Motori (2.0 TD, 2.4 TD a 2.5 TDS)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů