VM motori (pokec....)

Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 24.7.2011, ned 17:48

mno konečn ti to trochu pojede

pokud jsi to dal nadoraz, tak je to moc, řekněme, že předtím jsi to měl uprostřed, tak to šoupní zhruba za půlku mezi max doraz a před tím jak jsi to měl

naftu neubírej, jen trochu omez wastgatem, ale doporučuji dát budík na tlak

seriové turbo z 2,0TD tlačilo až 1,7bar- pak se mi rozšroubovalo :)

jiank origo čerpadlo na VM motoru je přichyceno na 3 svorníkách

to co tam máš mi nafot, protže ti nevěřím :)


EDIT:

s tímhle nastavením ti ten tvůj zarostlej chladič nebude stačit :)

doporučuji novej ideál dělanej na zakázku což je za stejný prachy jako novej :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 24.7.2011, ned 20:12

S tim chladicem mas pravdu, ten TSkovy uz tak tak stiha , pripadne mam na pude z TD s dvema ventilatorama ktery je o trosku sirsi. Pri plnym plynu se me teplota splhala na 100 stupnu, jinak mivam okolo 80 - 85. Nyni jsem to cerpadlo trochu vychylil zpet a trosicku ubral davkovani nafty. Bohuzel ten regulator na tom mem cerpadle uz bude asi nejaky divny, protoze to kolisani na volnobeh je stale, i kdyz ne uz v tak velke škále otacek. Myni je rozdil jen cca 200 ot/min. Bracha ma zitra za ukol jak pojede do prace alfu otestovat a pripadne to musim jeste celkove doladit.

Turbu bych tlak nepridaval, mozna tak kdyby bylo po repasy, ale tomuto uz moc neverim, kdyz uz mi trosku haze olej do IC, ale neni to nic tragickeho.

Ono clovek trochu poladi motor a hnetka neco selze, tam to opravi a zase neco druhe se vysere :-D

Edit: jak a hlavne kde se nastavuje to wastgatem a jak tam mas pridelan ten budik tlaku. Mozna by sem si ho tam jen tak orientacne dal :smt023
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 24.7.2011, ned 20:41

jestli ti kolísají otáčky takovímhle stylem, tak je regulátor otáček KO- je přidřený

jako poslední varinatu bych skusil vyjet nádrž Vervy + Vif a trochu to někde prohnat

tady je motor ze 164ky kde je pěkně vidět wastgatem ty ho budeš mět někde ze spoda, protže na tvých fotkách cos mi poslal vidět nejni

je tam vidět závitová tyčka s matičkou, matičku povol a trochu tu závitovou tyč dotáhni, ideál mět ale budík, který napojíš kamkoliv do sání (mám měřák co sem koupil v prodejně se svářečkama cca 250Kč + obyč hadice)

ale pozor talk turba ti nepůjde nahoru, pokud nemáš přidáno na naftě (potřebuješ něčím to turbo roztočit- seriové nastavení vstřikovacího čerpadla ti zvedne tlak turba z cca 0,8 na 0,9)

NO smoke NO fun

alfa 75 TD má dokonce i v alfacontrolu hlídání max. tlaku turba :shock: ( mě se rosvěcuje pořád :-D )

já jsme komplet zrušil wastgate, tzn, tu ovládací trubičku jsem zahodil a do díry namontoval redukci pro připojení hadičky pro budík

wastgate si i tak otvíral, protže ho přemohl tlak spalin, takže jsme milou závitovou tyčku dorval do konce a šel tak i nastavovat max tlak, ideál je tak 1,3bar

serie turbo z 2,0TD zvládlo i 1,7- chvilku :-D

tvoje torbo by to mělo v pohodě uníst, je přece jenom větší

( a prosakuje každé turbo do cooleru- i nové)

ohledně chladiče.

kvůli snížení váhy jsme namontoval saharu z TSka a je to cool

provozní teplota dle budíku cca 78°C, při 85 spíná sahara
11111vm.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 24.7.2011, ned 22:22

Ja z toho auta nechci mit zase raketu. Vetsinu casu s nim jezdim 90 - 100 km/h. Jde mi jen o to, abych tam mel vykonovou rezervu pri predjizdeni, aby to proste kdyz chci trochu jelo :smt023 Semtam to prohnat na nejakem okruhu je taky potreba :wink:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 25.7.2011, pon 10:15

zde je to zminovane vstrikovaci cerpadlo, serizeno na 2.0 TD
Přílohy
Obraz0867.jpg
Obraz0866.jpg
Obraz0865.jpg
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 25.7.2011, pon 12:22

tahle věc, není origo vstřikovací čerpadlo z VM motoru
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 30.7.2011, sob 19:34

no nic, proste pri studenem motoru a lehce zahratem do jede jak drak a kdyz jsem nyni tento vikend byl naslovensku a najel jsem 300 km, tak pri poradnem zahrati mi to proste snizi celkove davkovani nafty a do 3000ot/min se tomu motoru vubec nechce do otacek, za studena to zahrabe i po lehkem slapnuti na plyn a pri zahratem sem rad ze se rozjedu. Nemuze byt to vtrikovaci cerpadlo nejak ovlivneno turbem? ze by to nejak pri tom zahrati spatne vyhodnocovalo a turbo by mi snizovalo davkovani a treba se mi brzo otviral wastgate?

Nechapu proc to proste pri schladlem motoru leti jak raketa.. Kdyby to cerpadlo bylo KO, tak to snad dela hnetka na zacatku :(
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 31.7.2011, ned 09:57

mno, zahřej motor a když vytočíš motor na max, tak musí být hadice od turba k sání tvrdé tím jak je turbo nafoukne, neměl bys je zmáčknout rukou

dále, je možné, že je přidřené čerpadlo- teoreticky jak se přidavač teplem roztáhne, tak nepořidává naftu a motor nemá výkon
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: VM motori

Příspěvek od Petr147 » 31.7.2011, ned 10:43

podobný problém mel Opel Omega 2.5TDS, bylo to něco s čerpadlem, zahřáté to hrozne dlouho startovalo... řešilo se to nějakým oblbováním elektroniky, ale nejlepší bylo udělat nějaký repas v PL, protože použité bez tohoto problému nešlo sehnat a nové stálo okolo 50tis, což byla cena auta

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 31.7.2011, ned 10:51

toto cerpadlo je mechanicke (elektroniku to v te dobe jeste nevidelo) :-D repase vyjde na cca 5000,- , ale mam druhe po repasy z 2.0 TD v kumbale. Sice tam lezi uz 5 let, ale zatim neni chut to vymenit, ale nic jineho mi asi nezbyva. Davkovani a predvstrik uz diky Milanovi nastavit umim :smt023
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 4.8.2011, čtv 20:13

lol našel sem ho
kdyby někdo scháněl novej VM motor tak zde: http://italdily.cz/index.php?page=dily&znacka=1

jiank někde sem se ptal na novej 2,8TD s přímím vstřikem a ten prý je za 120 000tis
vmko.JPG
vmko2.JPG
vmko3.JPG
no nejni to nádhera??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 5.8.2011, pát 21:55

vím, že jsi říkal že motor ze 164 2,5 TD si do své alfy nenarval. Není ten motor stejný s tím motorem ze 164ky respektivě blok?
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 5.8.2011, pát 22:29

ne je tam jinačí přírubapod setrvačníkem, samozřejmě nic nejni nemožné, ale bez předělávky tenhle motor nenapasuješ do 75ky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 25.8.2011, čtv 21:20

Milano75 píše:Seřízení vstřikovacího čerpadla

info pro mě, abych pak nemsuel zase někoho otravovat jak se ěci mají...


kovový zvuk:
palivo vstřikuješ dřív a motor má možnost všechno sežrat..motor černě kouří

měkký zvuk:
Při opačném naklonění (záleží u jakého vozu, ale většinou od bloku/VMmotori k bloku/) předvstřik snížíš a palivo tam vstříkne později, /motor ztichne/ což znamená, že motor palivo nestačí sežrat celé a proto při malém předvstřiku motor bíle kouří (nespálená nafta)…

Proto jde o to, najít vhodný kompromis, protože při příliš velkém předvstřiku je motor hlučný a vlastně vstřik paliva příliš brzo motor "zbrzdí" a naopak při malém předvstřiku motor palivo nevyužije….
Černý kouř signalizuje, že motor má již předvstřik dostatečný , ale nafty je zbytečně moc.. Ale lépe více než méně....
Správně seřízený motor má při naložení z volnoběhu ihned reagovat..,tak v půlce plynu černě zakouřit a pak "bez kouře"roztočený doběhnout do omezovače...

Když je přidáno na naftě, a nelze přidat množství vzduchu k jejímu spálení, motor bude kouřit..A jestliže je čerpadlo v dorazu a nelze motor podforovat nebo ještě přidat téměř až k zastavení motoru , patrně je přesazeno o zub..Většinou je možno natočit čerpadlo tak, že se motor zastaví pro nedostatek předvstřiku, nebo mlátí tak, že "už to dál nejde""..



2,0td- 0,97 - 0,99-9mm pístek
2,4td- 0,78 - 0,80-10mm pístek
2,5td- 0,80 - 0,85-10mm pístek
2,5td (EDC)- 0,6- 10 mm písek
2,8TD- 0,15-10mm pístek- momentálně nastaveno na 0,25

ok:
nedávno sem chtěl od mámy recept na buchtu, abych svou slečnu překvapil a řekl sem mámě, at mě napíše recept pro blbce, dopadlo to stejně jako bych mámě dal klíče od alfy a řekl at vymění olej :)


takže:
1/ přijdu ke kapotě, otevřu ji a zajistím, tazáhnu ručku a zařadím N :-D
2/odpojím baterku
3/odmontuji vysokotlaké vstřikovací trubky
4/vymontuji žhavičky(nemusíš pokud máš spešl klíč na matku v řemenici) nebo pokud máš větší sílu, tak stačí otáčet motorem klínovím řemenem co napíná altík a vodní pumpou, ale snažší je to bez žhaviček, obzvlášt, když to děláš poprvé
5/nastavím 1 píst do komprese- narysku- řemnice/prsa viz strana 9 nastavení rozvodů
(zkráceně- rysku na řemenici natočí proti rysce na prsou, ale nevíš jestli jsi ve střihu nebo v kompresi na prvním válce, nacpeš papírek po otvoru kousek otočíš motorem zpět a pak zas naopak, pokud papírek odfoukne seš v kompresi, pokud neodfoukne jsi ve střihu, raději párkát zkontroluj, respektive porovnej střih/komprese- nebo sundej ventilové víko a podívej se na vahadla : :D )
6/namontuješ přípravek s úchylkoměrem do čerpadla a to přesně doprostřed rozdělovací hlavy, kde je k tomu otvor určený a zaslepený šroubkem- viz nějaké foto tady v tomto vlákně
7/takže ted je píst v Hú v kompresi a tedy ryska na řemenici je v zákrytu s tou na prsou dále je namontován úchylkoměr
8/otáčíš motorem proti směru hodinových ručiček a sleduješ přitom úchylkoměr, jakmile se ti rafička na budíku úchylkoměru zastaví, tak přestaneš otáčet motorem a na úchylkoměru nastavíš nulu
9/ted otáčíš motorem po směru hodinových ručiček, DOKUD nejsou v zákrytu rysky na řemenici a prsou- to co momentálně ukazuje úchylkoměr je hodnota předvstřiku
(hodnota předvstřiků- viz někdy v této odpovědi)
10/ pokud je špatná, tak povolíš vstřikovací čerpadlo a hneš s ním tam kam potřebuješ, na ůchylkoměru uvidíš jak se ti rafička hýbe
teoreticky bys ted mohl zkončit, ale ve skutečnosti sis čerpadlo povolil moc a to má vakl a už úchylkoměr neukazuje přesně, čerpadlo dotáhni aby sním nešlo vaklat, ale šlo pohnou, respektive dotáhni jen jednu matku
11/ted celou procedůru opakuješ dokud aspon 3x za sebou nenaměříš požadovanou hodnotu
tzn: otáčíš motorem proti směru hodinových ručiček,dokud se ručička na budíku nezastaví (až se zastaví tak by mohla ukazovat nulu- záleží jak se do čerpadla drblo při nastavování, tzn. mohl se kapku hnout úchylkoměr atp. prostě nastavíš nulu)
otáčíš motorem proti směru hodin, opět na rysky a koukneš co ti ukazuje budík
tod asi vše
vše vymontované namontuj a je to

je dobré nastavit čerapdlo víc do zvonivého zvku (odklonit od bloku motoru) motor má lepší reakci :smt023

pokud ještě přidáš na naftě a upravíš přidavač, tak nepoznáš rozdíl mezi čerpadlem z 2,0 a z 2,4

nějaký dotaz??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 25.8.2011, čtv 21:31

zatím staci, po vikendu se uvidi :-D

s tim odklonenim mas pravdu, ono to odspodu pak jede fakt jak z praku, takto jsem mel nastavene to stare cerpadlo. Bohuzel uz je v haji nejspise ten regulator volnobehu, takze proto ta vymena.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 27.8.2011, sob 19:45

tak sem to měl přesazene o jeden zub blbě :-D. Na úchylkoměr sem se vyprdl a naladil to podle ucha, jak klepe motor a myslím si že dobrý :smt023 kdyžtak někdo bude mít na Kameni nářadí, tak není problém to ještě poštelovat :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3173
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od rosso155 » 27.8.2011, sob 20:41

Tak nářadí s sebou vozím, ale štelovat si to budeš sám :D , bych ti to ještě vyladil tak, že by to bylo tichý jak benzín :-D .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od A.J.Michal » 28.8.2011, ned 20:10

Bráchovi se při dnešní cestě ta Alfa nepozdávala, tak jsem jí šel teda večer poprvé s tím druhým čerpadlem projet. Motor trochu klepe, ale zase nic mimořádného, takže si myslím že předvstřik je tak akorád a ten motor se nechá na dvojku i trojku vytáčet až do 4500 ot/min, jen je tam prostě trochu míň nafty, než jsem měl před tím, tím pádem to méňě jede,ale i tak jsem na svých kontrolních usecích z Alfy 150 km/h dal a ani to moc nehulilo :).

Musím se pak na Kameni asi projet s Milanovou 75kou, at vim jak se má ten motor přesně chovat, kdyztak to tam trochu poladíme.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 28.8.2011, ned 20:17

mno uvidíme:)

dneska sem montoval hadice a redukci k olejovýmu chladiči a byl jsem nemile překvapen

redukce ze 164 nepauje do 75ky kvůli držáku alternátoru :smt097 :smt013

mám 100 chutí chladič zase vyhodit ven
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 1.9.2011, čtv 20:31

mno tak by mne zajímalo jak funguje tato redukce pro připojení OIL chladiče, která pochází z lancie.

má to termostat a přesto to nemá odtok do bloku, tzn olej musí vždy projít přes chladič, aby se dostal do bloku

k čemu ten termostat tam je??
redukce.JPG
redukce 2.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 1.9.2011, čtv 21:47

mno ted sem pročítal Envelovo vlákno a jeho trápení s jedho JTDM a myslím, že si JTDM nikdy nekoupím, za tu cenu co si na JTDM udělají v servisu rozvody nebo se řeší nějaký chujoviny já nechám zgenerálkovat motor

ekologie

NO SMOKE NO FUN :smt023

milo.jpg


max bych viděl ještě JTD 77 Kw :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: VM motori

Příspěvek od Envel » 2.9.2011, pát 07:28

Teď už to vím taky - čím novější ropák, tím větší problémy a prázdnější účet. :(
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori

Příspěvek od Milano75 » 8.9.2011, čtv 18:52

co umí turbo z audi A6 na VM motoru :)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=pfO8sT_JBHY[/video]

Kolosinho píše: Mechanik skonstatoval ze motor je pridrety. Jak to riesit? Je vobec mozne zohnat motor (novsi typ 92KW) za rozumne peniaze? Na fore si spominal nieco, ze ked je motor 84KW ze ma len inu RJ. Ako sa da spoznat rozdiel medzi tymto "utlmenym" a naozaj starym?

takže rozdíl poznáš hned po otevření kapoty- konkrétně podle vstřikovacího čerpadla:

tohle je silnější verze s elektrinickým vstřikováním- čerpadlo je nahoře ploché a ve z něho tlustej kabel do ŘJ, dále od prvního vstřiku vede taktéž kabílek
sdfg.JPG

a tohle je klasické mechanické vstřikovaní, tzn slabší verze
VM 164eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.jpg
pokud hledáš motor do své alfy 164 z roku 1995, tak bys měl mět silnější verzi tudíž s řídící jednotkou
pokud seženeš někde starší typ motoru, tak jediné co musíš předělat je ovládání vstřikovacího čerpadla, tzn vyměnit plynový pedál za mechanický a zahodit ten s potenciometrem

( jinak třeba u JEEPA, když namontuješ mech. čerpadlo místo EDC čerpadla, tak nefunguje kaplička s budíkama, u 164ky tohle nemám vyzkoušené)

ale doporučuji koupit celé auto a je to, dobrej motor poznáš podle toho, že nejni zablitý od oleje, studený naskočí na 4 válce, nekouří a nehádá se, dále tlak mazání za studena min 4,5baru za tepla ideál taktéž 4bary, ale skousnout se dá i dva

jiank pokud ho máš přidřený na klice a chce se ti do něj investovat, tak je prá problém sehnat šály na hlavní kliku ,ale to jsem jen slyšel, osobně bych asi motor hodil sem: http://www.vanep.cz/brusirenske-prace

ale asi to bude pálka

jiank za 20 000kč seženeš celou 164ku s novým typem moturu- ted nedávnu jí tu ládin prodával a jedna je ještě tuším na netu k mání
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: VM motori

Příspěvek od Ladis » 8.9.2011, čtv 19:06

Safra, aby to vydrželo pohromadě při takové tlakové náloži :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Kolosinho
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Registrován: 1.4.2011, pát 22:49

Re: VM motori

Příspěvek od Kolosinho » 12.9.2011, pon 21:08

jo, dakujem Milano za perfektnu odpoveď :smt023

...tak najskor sa pokusam splasit motor, tak uvidim jak to pojde, a podla toho uvidim co dalej.
ex Alfa Romeo 164 Super 2.5 TD (1995)
ex Škoda 120 RS (1986)

Odpovědět

Zpět na „VM Motori (2.0 TD, 2.4 TD a 2.5 TDS)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů