VM motori (pokec....)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Dá se nějak vysvětlit kolísání volnoběhu?
Při nastartování mám 700 otáček. Při mírném zahřátí mám 1000 otáček a když pak dám motoru záhul ostrou jízdou a nebo stačí i tak letní horké dny jako dnes, tak mám zase těch slabých 700 otáček. A ono se to chová tak, že z otáček se ručička otáčkoměru blíží k té hodnotě 1000 otáček, ale pak z razu to padne na těch 700. Né že by mě to nějak vadilo, ale jen mě to zajímá, na jízdu v pracovních otáčkách motoru to vliv nemá. Nyní se zánovníma vstřikama nemám problém vytáčet přes 4000 otáček
Při nastartování mám 700 otáček. Při mírném zahřátí mám 1000 otáček a když pak dám motoru záhul ostrou jízdou a nebo stačí i tak letní horké dny jako dnes, tak mám zase těch slabých 700 otáček. A ono se to chová tak, že z otáček se ručička otáčkoměru blíží k té hodnotě 1000 otáček, ale pak z razu to padne na těch 700. Né že by mě to nějak vadilo, ale jen mě to zajímá, na jízdu v pracovních otáčkách motoru to vliv nemá. Nyní se zánovníma vstřikama nemám problém vytáčet přes 4000 otáček
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
to tam máš původní čeropadlo, které fachalo??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Ano, pořád tam mám to původní 2.4 TD, po výměně vstřiků jsem ho tam nechal, protože ta alfa jede jak drak i když je nejspíše trochu na té naftě přiškrcená. Nejspíše to tam už na ten volnoběh má svoje nejlepší časy zasebou a vyřeší to jen výměna čerpadla a nejlépe repase toho stávajícího.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
mno, kolísání otáček dělá zatuhlý regulátor otáček
teoreticky, když přidáš na naftě, tak by se to mohlo spravit
u mého 2,8 byl tak zatuhlý tak, že po prvním startování vyběhl motor hned do maxima a až po CCA6tém startu se odlehnul, ale stejně čerpadlo teklo
repasoval jsem čerpadlo a i se sytičem to vyšlo do 5 TIS
změřil bych komprese a pokud budou KO, koupil byl jinej motori (i s autem, za cca 1Ok)
jinak to jsou investice na nic, věř mi prošel jsem si tím
proč si myslíš, že mám v autě proinvestováno 100 000?? vždycky oprava pokus-omil
teoreticky, když přidáš na naftě, tak by se to mohlo spravit
u mého 2,8 byl tak zatuhlý tak, že po prvním startování vyběhl motor hned do maxima a až po CCA6tém startu se odlehnul, ale stejně čerpadlo teklo
repasoval jsem čerpadlo a i se sytičem to vyšlo do 5 TIS
změřil bych komprese a pokud budou KO, koupil byl jinej motori (i s autem, za cca 1Ok)
jinak to jsou investice na nic, věř mi prošel jsem si tím
proč si myslíš, že mám v autě proinvestováno 100 000?? vždycky oprava pokus-omil
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Tak jasný ,že prostě tato alfa je žrout peněz, ale lepší než kdyby to člověk prochlastal.
Jakým cajprlíkem se na tom vstřikovacím čerpadle přidává té nafty, za zkoužku nic nedám
Jakým cajprlíkem se na tom vstřikovacím čerpadle přidává té nafty, za zkoužku nic nedám
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
tady mrkni foto UAZ TDI
rozlomíš pečet, jinak s tím jde otočit jen o kousek a povolíš kontramatku
povolíš si kontramatku na dorazu plynové páky, aby jsi mohl rychle šroubkem ubrat volnoběh
takže: zahřeješ motor, aby neběžel na sitič
začneš šroubkem točit (ted nevím jestli v prevo nebo vlevo, skus v pravo)- toč tak aby se ti začli zvyšovat otáčky, jakmile se ti zvýšá na 1500, uber otáčky na dorazu páky tak aby jsi měl volnoběh cca 850, podotahuj kontrmatky, jinak se to to rozhodí (vyzkoušeno )
tímhle máš přidanou naftu v nišších otáčkách,, auto půjde lépe za plynem od podlahy
rozlomíš pečet, jinak s tím jde otočit jen o kousek a povolíš kontramatku
povolíš si kontramatku na dorazu plynové páky, aby jsi mohl rychle šroubkem ubrat volnoběh
takže: zahřeješ motor, aby neběžel na sitič
začneš šroubkem točit (ted nevím jestli v prevo nebo vlevo, skus v pravo)- toč tak aby se ti začli zvyšovat otáčky, jakmile se ti zvýšá na 1500, uber otáčky na dorazu páky tak aby jsi měl volnoběh cca 850, podotahuj kontrmatky, jinak se to to rozhodí (vyzkoušeno )
tímhle máš přidanou naftu v nišších otáčkách,, auto půjde lépe za plynem od podlahy
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Seřízení vstřikovacího čerpadla
info pro mě, abych pak nemsuel zase někoho otravovat jak se ěci mají...
kovový zvuk:
palivo vstřikuješ dřív a motor má možnost všechno sežrat..motor černě kouří
měkký zvuk:
Při opačném naklonění (záleží u jakého vozu, ale většinou od bloku/VMmotori k bloku/) předvstřik snížíš a palivo tam vstříkne později, /motor ztichne/ což znamená, že motor palivo nestačí sežrat celé a proto při malém předvstřiku motor bíle kouří (nespálená nafta)…
Proto jde o to, najít vhodný kompromis, protože při příliš velkém předvstřiku je motor hlučný a vlastně vstřik paliva příliš brzo motor "zbrzdí" a naopak při malém předvstřiku motor palivo nevyužije….
Černý kouř signalizuje, že motor má již předvstřik dostatečný , ale nafty je zbytečně moc.. Ale lépe více než méně....
Správně seřízený motor má při naložení z volnoběhu ihned reagovat..,tak v půlce plynu černě zakouřit a pak "bez kouře"roztočený doběhnout do omezovače...
Když je přidáno na naftě, a nelze přidat množství vzduchu k jejímu spálení, motor bude kouřit..A jestliže je čerpadlo v dorazu a nelze motor podforovat nebo ještě přidat téměř až k zastavení motoru , patrně je přesazeno o zub..Většinou je možno natočit čerpadlo tak, že se motor zastaví pro nedostatek předvstřiku, nebo mlátí tak, že "už to dál nejde""..
2,0td- 0,97 - 0,99-9mm pístek
2,4td- 0,78 - 0,80-10mm pístek
2,5td- 0,80 - 0,85-10mm pístek
2,5td (EDC)- 0,6- 10 mm písek
2,8TD- 0,15-10mm pístek- momentálně nastaveno na 0,25
info pro mě, abych pak nemsuel zase někoho otravovat jak se ěci mají...
kovový zvuk:
palivo vstřikuješ dřív a motor má možnost všechno sežrat..motor černě kouří
měkký zvuk:
Při opačném naklonění (záleží u jakého vozu, ale většinou od bloku/VMmotori k bloku/) předvstřik snížíš a palivo tam vstříkne později, /motor ztichne/ což znamená, že motor palivo nestačí sežrat celé a proto při malém předvstřiku motor bíle kouří (nespálená nafta)…
Proto jde o to, najít vhodný kompromis, protože při příliš velkém předvstřiku je motor hlučný a vlastně vstřik paliva příliš brzo motor "zbrzdí" a naopak při malém předvstřiku motor palivo nevyužije….
Černý kouř signalizuje, že motor má již předvstřik dostatečný , ale nafty je zbytečně moc.. Ale lépe více než méně....
Správně seřízený motor má při naložení z volnoběhu ihned reagovat..,tak v půlce plynu černě zakouřit a pak "bez kouře"roztočený doběhnout do omezovače...
Když je přidáno na naftě, a nelze přidat množství vzduchu k jejímu spálení, motor bude kouřit..A jestliže je čerpadlo v dorazu a nelze motor podforovat nebo ještě přidat téměř až k zastavení motoru , patrně je přesazeno o zub..Většinou je možno natočit čerpadlo tak, že se motor zastaví pro nedostatek předvstřiku, nebo mlátí tak, že "už to dál nejde""..
2,0td- 0,97 - 0,99-9mm pístek
2,4td- 0,78 - 0,80-10mm pístek
2,5td- 0,80 - 0,85-10mm pístek
2,5td (EDC)- 0,6- 10 mm písek
2,8TD- 0,15-10mm pístek- momentálně nastaveno na 0,25
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 17.6.2011, pát 20:15, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
návod na nastavení rozvodů u 3,4,5,6 válcových VM motorů krom chryslera, který má řetízek
příklad na alfa 75 2,0/2,4/2,8TD 4 válec
1/ zajistit auto proti pohybu, zařadit neutrál, vymontovat baterku, vymontovat svíčky,sundat vysokotlaké potrubí, pokud se bude nastavovat čerpadlo, sundat řemen od alternátoru a posilovače řízení, natočit motor do HÚ podle rysek na řemenici a na prsou, HÚ musí být v kompresi Né ve střihu, bud si sundáte víko a kouknete na ventily nebo si pomůžete jinak třeba papírkem co položíte na díru po žhavičce... 2/ vyndat chladič a odsekat matku na řemenici nebo pomocí speciálního klíče na řemenici řemenici zablokovat a spešl vyrobeným ořechem povolit matku- obyč 41 ořech tam nenacpete, aniž by jste ho nemusely obrousit- vyráběl jsem ho z trubky, alfa 164 + ostatní to mají asi bez problémů
3/sundáte prsa, vytočíte 3 šrouby na vývěvě(nevím to tam má ford, když vývěvu má na alternástoru) pozor jeden šroub jde jedině násilím, vadí mu ozubené kolo-viz foto ŠROUB vývěvu pomalu vyndaváte ven a pomáháte si šroubovákem, protože opět jde velmi z tuha, kde opět vadí ozubené kolo viz foto páčit: vyndavejte vývěvu pomalu a opatrně, protože vám vypadají lamely viz foto vývěva: natočím vývěvu tak aby šla na značky jak na klice, tak i na vačce viz foto zuby: pozn.alfa 75 měla na vývěvě keště předpětové kolečko, které vymezovalo vůli mezi zuby, osobně si myslím, že to není špatnej nápad, ale už jsme to jednou viděl zničené a na tomto 2,8TD z roku 1992 již tento mechanismus není
4/nastavíte stejně tak i kolo na vstřikovacím čerpadle, na
samotníé kolo používám stahovák k tomu určený a vypadá jako stahovák u jízdního kola na kliku.POZN:navíc díky tomu stahováku nemusíte sundavat prsa a rozhazovat rozvody, při výměně vstřikovacího čerpadla, protože u alfy 75 je v krytu díra hned naproti matce čerpadlového kola
tady je ale zároven největší zádrhel, třeba u alfy 75 má čerpadlové kolo hned zbaček víc a to třeba pro 4,5,6 válec, což je brnkačka, ale co horšího má dva zářezy na klínek- viz foto: čerpadlové kolo mezi tečky na zubek dáte to číslo podle toho kolik máte válců a rysku podle toho jak chccete mět naladěný motor, jestli více do výkonu nebo naopak
pozn: jinak si nedokážu vYsvětlit proč tam jsou dva zářezy
vše ted podotahujete (matka na čerpadlovém kole 88Nm) a nastavíte předstih(musí být vyřazen sitič z činosti) postu znáte, ne?? úchylkoměr našroubovat místo šroubu co je mezi vstřikovacíma trubkama na hlavě, nasadit prsa seřídit rysky na rysky pro HÚ, pootočit motorem proti směru otáčení, pozprpvat hodinky kde e přestane ručička hýbat, vynulovat čísleník a otočit zpět motorem na HÚ a podívat se co ukazuje číselník
5/jiank nasadíte prsa řemenice a víceméně vše ostatní
návod nejni ani tak pro vás, jako spíš pro mě- abych nad tím zase nemusel přemejšlet až to budu dělat po 3tí
příklad na alfa 75 2,0/2,4/2,8TD 4 válec
1/ zajistit auto proti pohybu, zařadit neutrál, vymontovat baterku, vymontovat svíčky,sundat vysokotlaké potrubí, pokud se bude nastavovat čerpadlo, sundat řemen od alternátoru a posilovače řízení, natočit motor do HÚ podle rysek na řemenici a na prsou, HÚ musí být v kompresi Né ve střihu, bud si sundáte víko a kouknete na ventily nebo si pomůžete jinak třeba papírkem co položíte na díru po žhavičce... 2/ vyndat chladič a odsekat matku na řemenici nebo pomocí speciálního klíče na řemenici řemenici zablokovat a spešl vyrobeným ořechem povolit matku- obyč 41 ořech tam nenacpete, aniž by jste ho nemusely obrousit- vyráběl jsem ho z trubky, alfa 164 + ostatní to mají asi bez problémů
3/sundáte prsa, vytočíte 3 šrouby na vývěvě(nevím to tam má ford, když vývěvu má na alternástoru) pozor jeden šroub jde jedině násilím, vadí mu ozubené kolo-viz foto ŠROUB vývěvu pomalu vyndaváte ven a pomáháte si šroubovákem, protože opět jde velmi z tuha, kde opět vadí ozubené kolo viz foto páčit: vyndavejte vývěvu pomalu a opatrně, protože vám vypadají lamely viz foto vývěva: natočím vývěvu tak aby šla na značky jak na klice, tak i na vačce viz foto zuby: pozn.alfa 75 měla na vývěvě keště předpětové kolečko, které vymezovalo vůli mezi zuby, osobně si myslím, že to není špatnej nápad, ale už jsme to jednou viděl zničené a na tomto 2,8TD z roku 1992 již tento mechanismus není
4/nastavíte stejně tak i kolo na vstřikovacím čerpadle, na
samotníé kolo používám stahovák k tomu určený a vypadá jako stahovák u jízdního kola na kliku.POZN:navíc díky tomu stahováku nemusíte sundavat prsa a rozhazovat rozvody, při výměně vstřikovacího čerpadla, protože u alfy 75 je v krytu díra hned naproti matce čerpadlového kola
tady je ale zároven největší zádrhel, třeba u alfy 75 má čerpadlové kolo hned zbaček víc a to třeba pro 4,5,6 válec, což je brnkačka, ale co horšího má dva zářezy na klínek- viz foto: čerpadlové kolo mezi tečky na zubek dáte to číslo podle toho kolik máte válců a rysku podle toho jak chccete mět naladěný motor, jestli více do výkonu nebo naopak
pozn: jinak si nedokážu vYsvětlit proč tam jsou dva zářezy
vše ted podotahujete (matka na čerpadlovém kole 88Nm) a nastavíte předstih(musí být vyřazen sitič z činosti) postu znáte, ne?? úchylkoměr našroubovat místo šroubu co je mezi vstřikovacíma trubkama na hlavě, nasadit prsa seřídit rysky na rysky pro HÚ, pootočit motorem proti směru otáčení, pozprpvat hodinky kde e přestane ručička hýbat, vynulovat čísleník a otočit zpět motorem na HÚ a podívat se co ukazuje číselník
5/jiank nasadíte prsa řemenice a víceméně vše ostatní
návod nejni ani tak pro vás, jako spíš pro mě- abych nad tím zase nemusel přemejšlet až to budu dělat po 3tí
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
to ses az tak nudil?
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
mno laboroval jsme proč mi nejde přidat předvstřik- byl jsem až na dorazu s čerpadlem a ještě by to chtělo, přece jenom máme odzkoušeno, že 2,4TD se soft nastavením stačilo na TSko, tak že by 2,8 na hadr nastavení stačilo na 3,0V6
dospěl jsem k názoru, že se mi při výměně čerpadla asi moc klepaly ruce a asi se mi podařilo hodit to o zub, tak jsme měl v plánu, že přesadím ozubené kolo o zoubek, jenž mi spadl klínek do rozvodů
takže rozborka
sundaval jsem ještě prsa ze starého motoru a byly pouze na silikonu , tak sem to dal taky na obyč silikon a ejhle....
začlo to chcát jako když ti praskne tlaková trubka do oleje, naštěstí sem to zjistil než jsme zadřel motor přetěsnění prsou mě čeká zejtra
jinak na to padly dva dny dovolené a stále jsem na pochybách jestli s alfou vyrazit do zahraničí
navíc ještě ta spotřeba- měl sem špatně seřízené turbo( bralo od 1400) což jako bylo cool, že si alfinka hrábla i na trojku, ale průměrná spotřeba byla něco před 9 litrů, což už si člověk pokládá otázku proč diesel se spotřebou 9, když za tu spotřebu mohu mět 3,0V6 v benálu
naštěstí turbo jsem již seřídil
ted jen nevím jestli vyrazit s hučící převodovkou na štreku 3000km
dospěl jsem k názoru, že se mi při výměně čerpadla asi moc klepaly ruce a asi se mi podařilo hodit to o zub, tak jsme měl v plánu, že přesadím ozubené kolo o zoubek, jenž mi spadl klínek do rozvodů
takže rozborka
sundaval jsem ještě prsa ze starého motoru a byly pouze na silikonu , tak sem to dal taky na obyč silikon a ejhle....
začlo to chcát jako když ti praskne tlaková trubka do oleje, naštěstí sem to zjistil než jsme zadřel motor přetěsnění prsou mě čeká zejtra
jinak na to padly dva dny dovolené a stále jsem na pochybách jestli s alfou vyrazit do zahraničí
navíc ještě ta spotřeba- měl sem špatně seřízené turbo( bralo od 1400) což jako bylo cool, že si alfinka hrábla i na trojku, ale průměrná spotřeba byla něco před 9 litrů, což už si člověk pokládá otázku proč diesel se spotřebou 9, když za tu spotřebu mohu mět 3,0V6 v benálu
naštěstí turbo jsem již seřídil
ted jen nevím jestli vyrazit s hučící převodovkou na štreku 3000km
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Tak zalezi jak moc te prevodovce veris, ale aby se ti rozsypala 1500 km daleko od domova, tak to by byla velmi nemila podpasovka.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
mno najel sem s ní jen 400, tak zatím nevím, nevěřím jí vůbec, ale asi to prubnu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
taKŽE, prsa tekly, protže sem při sundavání je kapku z prohybal a nenarovnal a tím pádem mě tudy tekl olej, dále jsem zjistil, že se matka řemenice zase povolila- dotáhl sem jína cca 130Nm, víc to nešlo i když sem dal rychlost, zaklínoval auto a zatáhl ručku
tak ted co sem si vyrobil pro sychr z klingeritu těsnění, jsme ještě vyrobil držák řemenici pro povolování a utahování matky, která má být dorvaná na cca 200Nm
tak ted co sem si vyrobil pro sychr z klingeritu těsnění, jsme ještě vyrobil držák řemenici pro povolování a utahování matky, která má být dorvaná na cca 200Nm
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Takze dlouhodoba zavada, dneska jiz jizdou potvrzena. Kdyz se mi vstrikovaci cerpadlo zahreje , tak mam ochuzene davkovani nafty. Pri studenem a mirne zahratem motoru voda jiz provozni 80 stupnu Alfa lita jak drak a pri plnem plynu ve zpetnych zrcatkach jen vidim ,jak mi to cerne kouri a Alfa porad radne a s chuti zrychluje. Po dejme tomu uz opravdu zahratem motoru, kdy je v chodu cca 30 minut, tak volnobeh mi klesne kolem 650 (za studena a mirnem zahrati mam 1000) a pri plnem seslapnuti plynu mi to skoro vubec nekouri, viz zraz Mikulov na sprintech s Hondzikem. Takze to tak vypada, ze budu muset vymenit vstrikovaci cerpadlo, protoze ty horke starty jsou otresny, ze to nechce ani pomalu chytit. Studene to jen brnknu a uz to naskoci.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
dvě otázky:
jak máš seřízen předvstřik a jak máš seřízen sytič??
jak máš seřízen předvstřik a jak máš seřízen sytič??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
predvstriky nevim, a sitic mam rucni, vedeny primo lankem do prostoru auta, takze si ho muzu kdykoli zapnout a vypnout, ze by treba ten predvstrik byl az tak v haji, ze kdyz se ten motor zahreje tak se ten motor jakoby dusi? prave ze pri tom zahratem motoru tam nejde ani poznat ten jakoby kopanec od turba, pri studenejsim motoru ten turboefekt jde znat.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
nějak jsem se nesetkal, s tím, že by to za tepla mín táhlo
to jsi při výměna čerpadla tam čerpadlo jen tak šoupnul a čekal, že bude seřízeno???
odklon o kousek čerpadlo od bloku,tak aby motor více "zvonil"
navíc pokud tam je čerpadlo z 2,0, tak má motor méně nafty než s původním čerpadlem
tzn, auto bude citelně línější (pokud nepřidáš na naftě)
to jsi při výměna čerpadla tam čerpadlo jen tak šoupnul a čekal, že bude seřízeno???
odklon o kousek čerpadlo od bloku,tak aby motor více "zvonil"
navíc pokud tam je čerpadlo z 2,0, tak má motor méně nafty než s původním čerpadlem
tzn, auto bude citelně línější (pokud nepřidáš na naftě)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
prave ze tam je porad to same cerpadlo co tam bylo puvodne. To po repasy sem tam jeste zatim nedaval. Prave ze se to nyni s tim starym cerpadle pomalu ale jiste zhorsuje a zhorsuje.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
jo tak to jo, já myslel, že jsi ho už měnil
teče z něho nafta??
co palivový filtr??
teče z něho nafta??
co palivový filtr??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
palivak menen s novou palivovou pumpou cca pred pul rokem. Nevim zkusim si pohrat s timto cerpadlem a kdyz to nepude, tak proste poexperimentuji s tim co je po repasy.
A celkem by me nasralo, kdyby to tim cerpadlem nebylo
Tak me napada, ze by se mi nekde mezi pumpou a nadrzi dostal nekde nejaky bordel a proste za cas se to ta zanese, ze je s tim takovy problem. Uz jsem to 2x resil ze mi to bordel z nadrze pricpalo sitko na pumpe..... no sakra to by mozna mohla byt dalsi pricina, budu muset asi jeste pred tu pumpu hodit nejaky filtr , protoze kdo vi co v te nadrzi mam za bordel
A celkem by me nasralo, kdyby to tim cerpadlem nebylo
Tak me napada, ze by se mi nekde mezi pumpou a nadrzi dostal nekde nejaky bordel a proste za cas se to ta zanese, ze je s tim takovy problem. Uz jsem to 2x resil ze mi to bordel z nadrze pricpalo sitko na pumpe..... no sakra to by mozna mohla byt dalsi pricina, budu muset asi jeste pred tu pumpu hodit nejaky filtr , protoze kdo vi co v te nadrzi mam za bordel
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
mezi pumpou a filtrem mám ještě průhledný filtřík
to že to nechce jet za tepla, je třeba tím, že je přicpaná pal, trubka
když je palivo studené a má menší objem, tak prochází ucpaným místem snáž a tím se zdá, že motor za studena lépe táhne
jak se nafta ohřeje tak je to naopak
za pokus by to stálo
odpojit to od AC pumpy a profouknout trubku kompresorem do nádrže
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Vcera jsem jeste po vymene celeho radiciho ustroji a silentbloku na prevodovce ( hardyspojky na kardanu jsou jeste v dobrem stavu, co mam druhy kardan tak tam jsou hardyny uz hodne popraskane ) jsem pridal davkovani nafty. Bracha dneska dojel z prace a volnobeh byl na 1500 otackach( zapomel jsem ho snizi ), tak jsem to hnetka snizil na 800 a pri proslapnuti sem si vsim ze ten kour neni cerny, ale ze je takovy spise bily, takze budu muset odklonit to vstrikovaci cerpadlo od bloku. Problem je, ze minuly majtel ty matky tak dotahl, ze ta prvni matka co na ni jde videt sem proste nemohl odtahnout a nemohl jsem se ani podivat, kolik tam mam jeste mista na ten odklon.
Pristi tyden mam dovolenou, tak se zkusim v tom porypat, a jestli bude stale problem, ze pri zahrati mi ten volnobeh bude blbnout, tak tam hodim druhe vstrikovaci cerpadlo.
Pristi tyden mam dovolenou, tak se zkusim v tom porypat, a jestli bude stale problem, ze pri zahrati mi ten volnobeh bude blbnout, tak tam hodim druhe vstrikovaci cerpadlo.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
matky musíš všechny povolit a kvalitním nářadím, protže jestli je ometeš, tak musíš použít sekáč a kladivo
na zadní matku jsme šel s malou golou a hodně nástavcema
trochu to odklon od motoru a uvidíš
na zadní matku jsme šel s malou golou a hodně nástavcema
trochu to odklon od motoru a uvidíš
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
jj jasny, ale ten chlap byl fakt hovado jak prase, ten utahoval snad vse pres trubku, zabit takove magory
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4863
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
takze dneska jsem to cerpadlo odklonil, puvodne jsem ho mel cca uprostred a nyni jsem ho dal skoro nakraj. Motor ma nyni takovy ten surovejsi kovovy zvuk, a huli mi to cerne. Mozna pozdeji trochu uberu nafty, protoze to kouri na moje pomery moc
Dale zjisteno ze na 4. valci mam praskle tesneni pod svodama, takze mi dym unika do motoroveho prostoru, takze to budu muset svody sundat i s turbem a z nekama sehnat tesneni.
EDIT: takto sem to mel a nyni to je skoro nadoraz odklonene od bloku.
EDIT2: jeste jsem zjistil ,ze toto cerpadlo je na trech sroubcich. Cerpadlo, ktere mam z 2.0 TD je jen na dva sroubky, takze pri pripadne vymene by se museli i vymenit stefty, nastesti tam na to uz diry mam.
EDIT3: tak sem to uz nejspise prehnal, do 3000 ot/min to tahne jako krava a pak uz se tomu proste nechce, takze je predvstrik uz moc velky, takze musim trochu zmensit bloku. A jeste musim ubrat nafty, hulito jako krava. Pri seslapnuti plneho plynu zamnou ve 120 nejde videt
Dale zjisteno ze na 4. valci mam praskle tesneni pod svodama, takze mi dym unika do motoroveho prostoru, takze to budu muset svody sundat i s turbem a z nekama sehnat tesneni.
EDIT: takto sem to mel a nyni to je skoro nadoraz odklonene od bloku.
EDIT2: jeste jsem zjistil ,ze toto cerpadlo je na trech sroubcich. Cerpadlo, ktere mam z 2.0 TD je jen na dva sroubky, takze pri pripadne vymene by se museli i vymenit stefty, nastesti tam na to uz diry mam.
EDIT3: tak sem to uz nejspise prehnal, do 3000 ot/min to tahne jako krava a pak uz se tomu proste nechce, takze je predvstrik uz moc velky, takze musim trochu zmensit bloku. A jeste musim ubrat nafty, hulito jako krava. Pri seslapnuti plneho plynu zamnou ve 120 nejde videt
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů