Auto Hemala Pohořelice

Odpovědět
DědekBV
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1985
Registrován: 10.10.2009, sob 22:20
Bydliště: už ne Unterthemenau

Auto Hemala Pohořelice

Příspěvek od DědekBV » 11.9.2011, ned 16:26

Chtěl bych se dotázat, zda-li má někdo z fóra nějaké, nejlépe osobní zkušenosti, s tímto servisem? Dělají v Pohořelicích i Alfy? Na webu mají uvedeny pouze Fiaty, Alfy jenom u pobočky ve Znojmě.
Předem díky!
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS SW, Distinctive /2004/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Auto Hemala Pohořelice

Příspěvek od Kleofáš » 24.9.2011, sob 16:22

Ahoj, předchozí majitel tam moji Lybru. Byl spokojený, dělali i alfy a lancie. Co jsem viděl faktury, tak to bylo za relativně solidní peníze. A nic, co spravovali, se během mých 80 tisíc najetých kilometrů nevysypalo. Nepřímá zkušenost, ale lepší než nic :D
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

DědekBV
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1985
Registrován: 10.10.2009, sob 22:20
Bydliště: už ne Unterthemenau

Re: Auto Hemala Pohořelice

Příspěvek od DědekBV » 24.9.2011, sob 16:40

:smt024 Sice opožděně, ale i tak děkuji. :smt023
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS SW, Distinctive /2004/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Auto Hemala Pohořelice

Příspěvek od Petan » 7.1.2012, sob 22:36

Osobní zkušenost. Poměrně příjemný majitel pan Hemala. řekl bych, že o Fiatech všeobecně něco Ví. Opravy řeší školení mechanici. Do Pohořelic jsem si jezdil pro Selenii. Na V6ce mi odešla ŘJ motoru, v té době se ještě nevědělo, jestli jde skutečně o ŘJ nebo el. instalaci. Tonoucí se stébla chytá a tak se auto odvezlo do tohoto servisu. Protože se na ŘJ nešlo napíchnout, konečný verdikt servisu zněl obecně, několik variant závad, které si člověk odvodil sám. Bylo nabídnuta nová ŘJ za 30 tisíc., ačkoliv nikdo nevěděl zda-li je ŘJ skutečně špatná. Auto se odvezlo HOMe. Po nekonečném hledání se dovezla z Pl jiná ŘJ, za desetinu uvedené ceny, která po spárování s autem naběhla. Bohůžel nešel temp a ASR. Spíš jako opět poslední variantu jsem chtěl vyzkoušet napíchnutí na examiner, takže znova Pohořelice. Na místě negativní, nic se nevyřešilo, pouze jsem zaplatil 500,-Kč, ža 15 minutové laborování v examineru. Mechanik slíbil, že zjistí podrobnosti a minimálně temp zprovozní, cemuž jsem nevěřil ale dobrá řekl jsem si a později zavolá. Nezavolal a o tom to je. Nevadí, už si tam nejezdím ani pro olej. Zatím ale nevím ve svém okolí o jiném examineru :smt013
Můj názor na podobné autorizáky, dělají tam opět jenom lidi a pokud nepotřebuješ vyloženě specialitu v podobě kodu, razítka do servisky či jené ojebávky, kterou Ti nezařídí nikdo jiný, zajeď jinam a ušetři si pár kaček.
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

seea
Uživatelský avatar

Příspěvky: 25
Registrován: 17.6.2009, stř 17:10

Re: Auto Hemala Pohořelice

Příspěvek od seea » 23.4.2012, pon 20:55

Zdravím mám podobnou zkušenost řešili mě na 1.6 TS chybu motoru tvrdili že je to klapka sehnal sem jinou klapkou to nebylo auto šlo zpět potom že za to muže variator prý vynechává vyměnili se rozvody i variator a chyba stale nakonec to byly svíčky :D byl sem tam od první chyby asi pětkrát a ve finále mě to stálo 22 tis cca al je fakt že už šlape jak má :smt023 jinač je tam jeden mechanik totalně mimo při výměně horního ramena mi serval tři šrouby na kole super =D> takže nevím co si o nich myslet od těch svíček sem tam nebyl předtím nějaký výměny ramen atd :roll:

lefis

Příspěvky: 9
Registrován: 21.10.2012, ned 12:14

Re: Auto Hemala Pohořelice

Příspěvek od lefis » 16.8.2018, čtv 13:39

seea píše: 23.4.2012, pon 20:55 Zdravím mám podobnou zkušenost řešili mě na 1.6 TS chybu motoru tvrdili že je to klapka sehnal sem jinou klapkou to nebylo auto šlo zpět potom že za to muže variator prý vynechává vyměnili se rozvody i variator a chyba stale nakonec to byly svíčky :D byl sem tam od první chyby asi pětkrát a ve finále mě to stálo 22 tis cca al je fakt že už šlape jak má :smt023 jinač je tam jeden mechanik totalně mimo při výměně horního ramena mi serval tři šrouby na kole super =D> takže nevím co si o nich myslet od těch svíček sem tam nebyl předtím nějaký výměny ramen atd :roll:
Jo to je nejlepci, zacit menit od nejdrazsich komponent. Klapka jako zacatek (to pozna i krypl, jestli funguje blbe, a ze ji mnohdy staci vycistit sprejem za 100,- o tom zadna...). To jen tak pro zacatek. Kdyz vidi, ze zakaznik se necha preblafnout, tak proc nepridat - sup tam s rozvodama. No a pak teda pichnem ty svicky, at uz to neni podezrely.

No nevim, samozrejme nemam tuseni v jakym stavu auto bylo, ani jak moc jste se ve svym vlastnim aute vyznal sam, ale tyhle pristupy me v servisech serou.
156 JTD 110kW 2003

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Auto Hemala Pohořelice

Příspěvek od Petan » 28.8.2018, úte 11:45

Bohůžel už ani žárovku, je mi to líto ale je to tak. Přes rok stará záležitost, kývl jsem na výměnu poloosy, odešel vnitřní kloub, který je problém na 166 FL sehnat. Byla akce, originály plus = nový díl - 25% při tamní montáži. 8000 km kloub v háji, protože byla špatně stažená manžeta a kloub jel na sucho. Reklamace uznána, opět nová poloosa. V rámci výměny strženy 3 závity na kolech, ale hlavně strženy závity na šroubech na brzdiči. Technik mě pustil s povoleným brzdičem domů, neuvěřitelné a těžko pochopitelné. Už na první díře si říkám, k...a co tam zase vymastili, asi mlátí stabilko (podobný zvuk) jak to pořád sundávali, už tam nejedu vyměním sám raději. Jenže ze stabilka se vyklubal stržený závit šroubu 4 píst. brzdiče, který se během jízdy uvolnil a vypadnul, a brzdič jen tak tak neupadnul. Už se tomu místu vyhýbám obloukem.... Taková věc k dokreslení, povídám technikovi panu Bičianovi před výměnou vnitřního kloubu, prosím Vás mám zjištěno, že tam do toho vnitřního kloubu patří spešl tuk, nikoliv grafitový a musí to být narvané tukem, protože ten kloub je z výroby poddimenzovaný a nevydrží ten krouťák bez pořádně údržby, tak to prosím udělejte, ano samozřejmě.... Po půl roce od výměny v tomto autorizáku, sundávám manžetu a kloub zase na suchu, takže tak....
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Odpovědět

Zpět na „Jihomoravský“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti