rady při koupi

matej1595

Příspěvky: 5
Registrován: 11.2.2019, pon 19:12

rady při koupi

Příspěvek od matej1595 » 11.2.2019, pon 19:22

Ahojte Alfisti!

Som tu novým členom a po predaní svojej 159 už dlhšiu dobu zvažujem kúpu Alfy MiTo vo verzii 1,4t prípadne dielovej 1,6tky. Nikde som poriadne nenašiel skúsenosti resp. či má vyššie spomenutá Alfa nejaké slabé stránky. Na čo si dať pri kúpe pozor? Sú tieto motorizácie spoľahlivé? Ešte by ma zaujímala reálna spotreba benzínu pri motore 1,4t . Je naozaj tak vysoká? Cca 9 litrov v meste na 100km? Zdá sa mi to na tak malé a ľahké vozítko priveľa. ( najazdím docela dosť km ). Posledná otázka na majiteľov Alfa MiTo, je pravda že na diaľnici pri 130km/h motor točí cca 4000 otáčok? Toto ma pri benzínovej verzii dosť odrádza :roll:

Za všetky rady a skúsenosti vopred ďakujem!! Prajem veľa šťastných km!! a.vs.s

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14331
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od Kubas » 12.2.2019, úte 06:59

No asi to auto spolehlivé je, jak jinak si vysvětlit že za 10 let od jeho uvedení na trh se skoro vůbec tady na fóru neřešilo??? viz: http://www.alfisti.cz/forum/viewforum.php?f=60 asi to bude tím že je postavené na bázi Grande Punta, což je roky ověřený a miliónkrát vyrobený vůz, no....

1.6JTD i dva T-jety jsem doma/ve firmě měl a jsou to v pohodě motory, u jednoho teď řeším nějaké výpadky výkonu ale to je asi spíš náhoda, jinak jsou s tím lidi spokojení..... 9L v zacpaném městě T-jet klidně žrát může, zvlášť přes zimu, záleží jak moc to město zacpané je.... ale takhle žere ve městě jakýkoliv 1.4T motor nezávisle na výrobci.... nějaké ty modernější TSička možná o litr míň.... 1.6JTD je dobrý motor ale do Mita mi moc nedává smysl....

Jinak oba T-jety (150PS a 120PS) mi v reálných 130 točily mezi 3200-3300 otáček, docela bych se divil, kdyby do Mita dali jinak odstupňovanou převodovku.... to ti tady snad někdo potvrdí, každopádně na youtube z nějakých videí by se to dalo omrknout....

viz třeba: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=jaEejSnCGPI - no, vypadá ta převodovka fakt krátká.... :-k
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Leech
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 669
Registrován: 12.3.2012, pon 20:46
Bydliště: České Budějovice

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od Leech » 12.2.2019, úte 15:55

sice mám 1.4 bez multiairu, ale podělím se. Jezdím průměrně za 6.9l/100km a to hlavně cukačky po městě, ale když už se dostanu mimo tak jedu svižně; +- do 150 okresky i dálnice.
Abarth 500 esseesse
GT JTDm
GTV 2.0TS
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO | 147 1.6TS ECO | 159 1.9JTDm 8V, 147 Q2

aandron
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Registrován: 24.7.2017, pon 19:39
Bydliště: Slovakia

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od aandron » 13.2.2019, stř 18:44

Tu je fotka s reálnymi otáčkami pri rýchlosti 130km/hod. Mám už druhé MiTo, prvé som mal asi pol roka, bol to ročník 2011 a malo cca.125.000km, bohužiaľ som ho musel predať, potreboval som súrne peniaze a druhé som si dal doviezť z Rakúska ako 3.ročné a malo 18.000km, motor 1,4 MultiAir TurboJet QV Line 140PS TCT a už ho vlastním od mája 2018 a teraz má skoro 29.000km. Spotreba v meste býva 8-9litrov, ale každý motor má v meste reálnu spotrebu vyššiu aj o 2-3 litre ako mimo mesta, moje MiTo má priemernú spotrebu po okreskách od 5,7 do 7 litrov, ale zase to záleží od spôsobu jazdy. a po diaľniciach prakticky vôbec nejazdím, čiže tam reálnu spotrebu neviem.....ináč autíčko je super, som s ním spokojný a po prvom presadnutí z Brery do neho som bol naozaj milo prekvapený, že aká je to raketa a hlavne v šport režime :smt023 ja osobne môžem iba odporúčať kúpu MiTa, je to naozaj dobré autíčko a aj dobre vypadá :smt007
VIDEO0215_01[(000177)18-14-04].JPG
AR MiTo 1.4 MultiAir TurboJet 140 QV Line TCT 103kW
AR Brera 3.2JTS, 191kW 4x4 QTronic
AR MiTo 1.4 TB MultiAir TCT 99kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 77kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 88kW-predané
ex AR 147 2.0 TS, selespeed, 110kW-ex

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14331
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od Kubas » 13.2.2019, stř 19:18

Neni to tvoje auto ale petivkalt? Vim ze u nas se ten slabsi multiair prodaval jako 5q.... Jinak i tech 140ps s tim hybe moc hezky.... Jo a ted vidim ze mas TCT
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

aandron
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Registrován: 24.7.2017, pon 19:39
Bydliště: Slovakia

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od aandron » 13.2.2019, stř 20:00

Kubas píše:
13.2.2019, stř 19:18
Neni to tvoje auto ale petivkalt? Vim ze u nas se ten slabsi multiair prodaval jako 5q.... Jinak i tech 140ps s tim hybe moc hezky.... Jo a ted vidim ze mas TCT
nie, je to 6 stupňový dvojspojkový TCT
AR MiTo 1.4 MultiAir TurboJet 140 QV Line TCT 103kW
AR Brera 3.2JTS, 191kW 4x4 QTronic
AR MiTo 1.4 TB MultiAir TCT 99kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 77kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 88kW-predané
ex AR 147 2.0 TS, selespeed, 110kW-ex

aandron
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Registrován: 24.7.2017, pon 19:39
Bydliště: Slovakia

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od aandron » 13.2.2019, stř 20:00

aandron píše:
13.2.2019, stř 20:00
Kubas píše:
13.2.2019, stř 19:18
Neni to tvoje auto ale petivkalt? Vim ze u nas se ten slabsi multiair prodaval jako 5q.... Jinak i tech 140ps s tim hybe moc hezky.... Jo a ted vidim ze mas TCT
nie, je to 6 stupňový dvojspojkový TCT, však to vidno na obrázku D6
AR MiTo 1.4 MultiAir TurboJet 140 QV Line TCT 103kW
AR Brera 3.2JTS, 191kW 4x4 QTronic
AR MiTo 1.4 TB MultiAir TCT 99kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 77kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 88kW-predané
ex AR 147 2.0 TS, selespeed, 110kW-ex

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2464
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od George.KHE » 13.2.2019, stř 20:32

5Q převodovka u turba je jen u 88kW motoru, všechny ostatní turba mají už 6Q. Proto si i nemyslím, že budou tyto převodovky stejně odstupňované. Každopádně držím pěsti ve shánění. Já jsem dostal za úkol taky nějaké do rodiny sehnat, ale po nějaké době zjišťují, že budu muset slevit z nároků. Ale hledám zatím jenom verze bez MA. Pravda, že se nějaký slušný už objevily, ale to bych blb nesměl preferovat 5 místnou verzi a výbavu. No uvidíme co trh dále nabídne.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14331
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od Kubas » 13.2.2019, stř 20:54

Jirko já se s tebou klidně vsadím že se v ČR prodávala verze Multiair 140 PS a pětikvalt.... ;-) řídil jsem ji.... no, možná už jsem senilní a je to moje iluze, ale dávám tomu tak 1%.... ;-) pětimístnou verzi bych asi neřešil, v tom autě asi v pěti nikdy jezdit nebudeš a když jo, tak kdo tě bude kontrolovat že to je jen pro čtyři?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

matej1595

Příspěvky: 5
Registrován: 11.2.2019, pon 19:12

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od matej1595 » 13.2.2019, stř 21:29

Ahojte :) Krásne a zmysluplné odpovede ďakujem všetkým!! Netajím sa tým dokonca, že ste ma veľmi potešili :)) auto budem riešiť na jar nakoľko musím predať terajšiu X5 ale už sa neviem dočkať! Dúfam že trh niečo pekné ponúkne, teraz som našiel jeden pekný kúsok Quadrifoglio v rakúsku :) 121 tis. km a cena 5990€. Dokonca farba ktorú presne hľadám.

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2464
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od George.KHE » 13.2.2019, stř 21:57

Kubi máš pravdu, v prvních modelech byla taky 140 PS verze s 5q převodovkou. Jsem myslel, že 140 Ps verze byla jen v s MA modulem, protože ta má 6q. Ostatně všechny další mita v turbu jí mají pokud se nepletu. No a 5 místnou verzi jsem preferoval spíš ohledně dalšího prodeje. Je mi jasný, že vzadu se asi moc ve třech jezdit nedá.
Jinak, když už se nakously ty převodovky, tak všechny 6Q manuální převodovky v Mitech jsou ty poruchový M32?

matej1595: Mito QV jsem měl jako prvního favorita, ale postupně jsme dospěl k závěru, že se ho radši zželím. Mito by bylo primárně pro babu do městě a asi bych si ho sem tam půjčil, kór QV :-D , ale po zjištění poruchovost převodovek M32, kterou by QV mělo mít jsem začal od tohoto ustupovat. Nebyl to sice hlavní důvod. Větší problém je v MA modulech a v elektronických tlumičích. Sice existují i verze QV bez nich, ale ty byly jen na pár trzích. Na anglickým fóru píšou někteří borci, že jim tyto tlumiče zlobí již po 20 tis km nebo mil, už přesně nevím. Každopádně nová sada tlumíčů se dělá asi jen v originále co jsem kdysi zjišťoval a cenovka cca 76 tis za všechny čtyři. Teoreticky by se daly použít tlumiče ze 114kW verze, ale musel by jsi sehnat někoho kdo by oblb Řj. Nepodařilo se mi, ale zatím najít někoho kdo to dělal. Je možné, že jsem zadával špatně dotaz do vyhledávače. Každopádně v ČR a na Slovensku to asi nikdo neřešil. Nebo o tom aspoň veřejně nepsal.
Každopádně nechci strašit, určitě záleží kus od kusu. Když bych našel zajímavou nabídku na QV, možná bych jej i tak vzal. Jen ať víš o hlavních nedostatcích.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6

matej1595

Příspěvky: 5
Registrován: 11.2.2019, pon 19:12

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od matej1595 » 13.2.2019, stř 22:13

George.KHE: Wow tak toto som vôbec netušil!! Ďakujem za rady!! Takže QV určite nebrať a vyhnúť sa mu. Tak teda mám spadeno už len na ten 114kw :) aj to bude super vozenie! Taktiež to chcem pre ženu a pre seba hlavne do mesta, nakoľko ona do X5 nesadne :D inak v 114kw prevodovka M32 nieje? A čím sa vyznačuje ich poruchovosť prosím ťa? Nikdy som o tom nič nepočul a rád by som vedel, ďakujem :) Čo sa týka elektronických tlmičov taktiež ich má len QV? :) pretože teraz fakt smekám 76 tisíc za tlmiče :D dúfam že do 114kw sa nedávali :)

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2863
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od vonkreuz » 13.2.2019, stř 22:39

O převodovce M32
http://www.auto.cz/ze-jsou-manualni-pre ... oky-125858

O jejím repasu a opravách je také vlákno ve zdejší skci AR 159.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2464
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od George.KHE » 13.2.2019, stř 22:43

edit: koukám že mě vonkreuz předběhl s článkem. :D
Na netu je toho napsáno dost. Každopádně se dá udělat repas. Nějakou životnost to má a není to tak, že by každá hned umřela. Ale jen ať o tomto problému víš. Co vím, tak některé QV měly od začátku problémy s řazením za studena, 1 kvaltu. Každopádně se to netýkalo všech a záleží kus od kusu. El. tlumiče by mělo mít jen QV, 114 kW je určitě nemá.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14331
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od Kubas » 13.2.2019, stř 23:14

je ta převodovka i v Bravu a třeba Giuliettě? s T-jetem 110kW máme 140tkm a nic... 500L s T-jetem 88kW nějakých 45 a taky OK....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

aandron
Uživatelský avatar

Příspěvky: 50
Registrován: 24.7.2017, pon 19:39
Bydliště: Slovakia

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od aandron » 13.2.2019, stř 23:40

George.KHE píše:
13.2.2019, stř 22:43
edit: koukám že mě vonkreuz předběhl s článkem. :D
Na netu je toho napsáno dost. Každopádně se dá udělat repas. Nějakou životnost to má a není to tak, že by každá hned umřela. Ale jen ať o tomto problému víš. Co vím, tak některé QV měly od začátku problémy s řazením za studena, 1 kvaltu. Každopádně se to netýkalo všech a záleží kus od kusu. El. tlumiče by mělo mít jen QV, 114 kW je určitě nemá.
ja mám síce QV, ale iba 103kW,140PS bez elektronických tlmičov, vzadu je sedenie pre 3,...a myslím že aj benzín TurboJet má MA modul...a prevodovka TCT neviem či je tam tá M32 a je tam pridaný ešte robot ako na selespeede?
AR MiTo 1.4 MultiAir TurboJet 140 QV Line TCT 103kW
AR Brera 3.2JTS, 191kW 4x4 QTronic
AR MiTo 1.4 TB MultiAir TCT 99kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 77kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 88kW-predané
ex AR 147 2.0 TS, selespeed, 110kW-ex

matej1595

Příspěvky: 5
Registrován: 11.2.2019, pon 19:12

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od matej1595 » 13.2.2019, stř 23:52

Ahaa tak už viem o akú prevodovku sa jedná, mal som ju v Alfe Romeo 159 1,9jtdm 8v r.v. 2011 :-D tiež mi robila to zvláštne mrnčanie ale už si presne nepamätám na ktorom stupni ale tuším to bol 4 :-D a radenie jednotky za studena bol tiež voprus :-D :-D mal som alfu cca 3 roky a prevodovka držala a dokonca drží aj terajšiemu majiteľovi a ten už ju nejaký ten rôčik má. Čiže asi som mal podarený kus :-D ale je pravda, že to hučanie mi išlo extrémne na nervy :-D

matej1595

Příspěvky: 5
Registrován: 11.2.2019, pon 19:12

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od matej1595 » 13.2.2019, stř 23:59

Sám som ešte zvedavý keď pôjdem vyberať ako je MiTo na tom s miestom pre vodiča. Pri 159 som sa cítil dosť stiesnene :D u MiTa som však čítal, že je na tom s miestom na šírku lakťov lepšie, na dĺžku mám cca 196cm :D dosť sa bojím toho panelu klímy, čítal som že vyšších ľudí tlačí na kolene :D

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2464
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od George.KHE » 14.2.2019, čtv 07:22

Aandron: TurboJety MA modul nemají. Jinak TCT není jak selespeed, takže typ M32 by to neměl být.
Matej1595: mrkni na net, někde budou vnitřní rozměry a můžeš to porovnat se 159.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6

ondrasudoma

Příspěvky: 16
Registrován: 30.8.2014, sob 22:17

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od ondrasudoma » 14.2.2019, čtv 10:38

Pánové, mám Mito QV (rok 2010) už 4,5 roku, dovolím si tedy pár postřehů.

Auto nemá převodovku M32, ale C635. Myslím, že ta M32 se dávala jen někdy v prvních měsících výroby a jelikož se dost srala, tak ji pak nahradili touto. I tak ta převodovka neni žádná hitparáda, dokud se nezahřeje, tak řadí dost ztěžka 1 a 2. Proto na novější Mita dávali asi už jen autmomat.

Auto nemá elektronické tlumiče. Tohle byl příplatek za asi 20 000 Kč a většina aut ho podle mě nemá.

Problém je MA modul - ten se (minimálně na starších ročnících) prostě jednou vysere. Mně se to stalo teď nedávno při asi 155 000 km. Začalo se to projevovat pomalu, nejdřív takové jemné cvakání (bylo to dobře slyšet při jízdě se staženým okýnkem mezi domama), pak po asi 3 měsících začal motor jít nepravidelně na volnoběh a to už jsem dal auto do servisu. Na tom MA modulu se povolily pístky a bohužel už to nešlo opravit. Oprava včetně práce za asi 32 tisíc. Odcházející modul MA se dá ale odhalit.

Jinak je to auto maximálně spolehlivé, za 85 000 km, co ho mam, odešla ložiska v zadních kolech, měnily se lanovody ruční brzdy a chladič motoru - ale za to mohl spíš asi nějakej kamínek. Teď nedávno jsem nechal vyměnit pružiny na přední nápravě - pravá praskla a stabilizátory. Docela dost rezne výfuk, ale zatim pořád drží.

Celkově je to auto super, ve předu je dost místa (vzadu pro někoho menčího), pěkně to jede a má super zvuk. Skvělé Brembo brzdy na QV (ty myslím jiné modely nemají). Zásadní problém je (a to je hlavně kvůli cestám v ČR) že to auto je moc tvrdé. Po Praze, kde jsou cesty na ho...o, je to očistec, po hezkých cestách pak zase výhoda - dobře to drží a s dobrýma gumama je to fajn svezení.

Začínám uvažovat, že bych Mito prodal, tak kdyby měl někdo zájem...

O.

ondrasudoma

Příspěvky: 16
Registrován: 30.8.2014, sob 22:17

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od ondrasudoma » 14.2.2019, čtv 10:40

Ještě jsem zapomněl - při 130 km/h to točí zhruba 3 500 - převodovka je fakt krátká, na dálnici je to opruz. Průměrná spotřeba horko těžko pod 7,5 na 100. Ve městě daleko víc.

O.

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2464
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od George.KHE » 14.2.2019, čtv 11:20

Tak to jsem ani nevěděl , že ty tlumiče byly za příplatek, kdesi jsem totiž četl, že ty tlumiče byly v základu a zrovna jedno Mito QV o kterým jsem uvažoval je i fyzicky mělo.
Díval jsem se teď v rychlosti na tu převodovku a QV má tu jak jsi psal.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2464
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od George.KHE » 14.2.2019, čtv 11:39

Dival jsem se do katalogu a ty tlumiče mělo QV v základu, aspoň pro ČR. http://www.alfaromeo.cz/content/dam/alf ... 16p_CZ.pdf
Nechceš sem dat vin tvého auta? Bych se mrknul do eperu, zda je tvoje auto v tomto unikát.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6

ondrasudoma

Příspěvky: 16
Registrován: 30.8.2014, sob 22:17

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od ondrasudoma » 14.2.2019, čtv 17:57

Ten katalog je na Mito po (posledním) FL a tam je možné, že se to už dávalo jako základ. Moje elektronické tlumiče určitě nemá - rok 2010.

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2464
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa MiTo 1,4t, 1,6 kúpa vozu, rady majiteľov

Příspěvek od George.KHE » 14.2.2019, čtv 20:25

Nechceš mi poslat třeba sz tvůj vin? Jak jsem se díval na net na inzeráty u kterých jsem našel vin, tak jsem zatím vždy našel, že mají elektronický podvozek. (dvě 2010) Každopádně pokud máš klasický podvozek, tak to máš parádní.
Tady katalog z roku 2012 http://agnellimotorpark.ie/wp-content/u ... ochure.pdf a zmínka opět, že základ, ale odvíjelo se to od trhu. Doma mám katalog z roku 2010 ČR, ale píše se tam, že QV disponuje el. podvozkem, nic o tom zda se za to připlácí nebo ne.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6

Odpovědět

Zpět na „Mito“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host