Giulia - technické informace (motory atd.)

Odpovědět
mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 481
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od mari156 » 24.7.2016, ned 08:43

Kubas- :smt023 Asi tak nějak.Ještě bych k tomu něco dodal,ale myslím si,že to nemá význam :roll: .Nehledě na to,asi každý by si přál,aby Giulia byla v základu za cca.500 tis.,ale to by asi v Audi,v BMW a už vůbec ne ve Škodofce a v VW,nepřežili(nadsázka,ju?) :D
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 24.7.2016, ned 09:10

Petr: nemyslim ze kdyz naklikas Giulii a konkurenci s dieselem, autatem, xenonama a park.senzorama, ze se ty auta budou cenove nejak extra lisit.... Nemci maji urcite sirsi nabidku extra veci, ktere Alfa nema, ale za ty budes samozrejme priplacet. Takze si troufnu tvrdit ze za 1-1,1 mio bude ta Alfa s konkurenci plne srovnatelna.... ale ceniky konkurence na dovolene z mobilu zkoumat nebudu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Harous » 24.7.2016, ned 09:57

U Audi situaci neznám, BMW to s výbavou mělo vždycky dost podobně. Za základní cenu vcelku žebrák, výbava za velký peníze. Příkladem budiž trojková řada s manuání klimou ještě po roce 2010. BMW má ale proti Alfě jednu výhodu. Oni vědí, že ty auta stejně prodají a zkouší to napálit na výbavě. Alfa nejdřív potřebuje ty auta prodávat. Přijít Giulia na trh po 156 tak si to dovolit mohla. Dneska ale potřebuje získat nový zákazníky, protože nemá na co navazovat. A vážně to není o koberečkách u základní verze. Je to o výbavě Super, tedy nejvyšší výbavy (vyjma QV). U auta za mega bych čekal xenony (nebo spíš LED u novýho modelu), vyhřívaný sedačky, parkovací asistent. Pozastavuju se i na 27.000 Kč za barvu, to mi přijde přestřelený. A 13.000 za lakování brzdových třmenů vážně považuju za vtip. Zvlášť v porovnání s Giuliettou kde za míň peněz bylo možný mít brzdy ne natřený, ale větší.
On vážně není problém na pár věcech nasbírat dalších 200 tisíc. Sám se dostanu na cca 1,17 mega za benzín a to nemám pocit, že bych si moc vymýšlel. Uznávám ale, že tam hodně dělá položka za LSD.
Ale uvidíme co reálný ceny až bude zaběhlá na trhu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Temp » 24.7.2016, ned 10:09

Ježiš. Lidi tu řeší co kdo chce ve výbavě. Podle mě je přístup "uděláme holé auto a ať si kdo chce přikliká co bude chtít". Takhle bude mít na samotné auto větší spektrum lidí. Kamoš si kupoval Superba s 2.0 TDI za 1 100 000. Má to výkon naftové alfy a lepší výbavu. A víte vy co? Stejně bych si osobně koupil tu alfu do které bych si naklikal do těch 1,1M. A víte proč? Protože mě zajíma jak to jede a jak to vypadá.
Díky tomuto přístupu dokáží ztlačit základní cenu co nejníže. To podpoří reklamu i návštěvnost salonů.
Navíc cena není pro každého úplně rozhodující. Lidi taky kupujou iPhony a není to proto, že by byly nejlepší. Prostě to není cílené na lidi hledající poměr cena/výbava. A to je podle mě dobře.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Harous » 24.7.2016, ned 10:15

Já se jen bojím aby prodeje super auta nezazdili cenovou politikou...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 481
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od mari156 » 24.7.2016, ned 10:22

Na západ od nás si s tím moc hlavu lámat nebudou.U nás by to bylo podobné,kdyby byla průměrná měs.mzda třeba cca.75 tis. :wink:
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Jakub_mt » 27.7.2016, stř 20:05

Vždy znova a znova sa pobavím nad diskusnými špecialistami, ktorí napriek tomu, že auto sa ešte len začína predávať už vopred vedia, že cenová politika je zlá a auto bude prepadák. Furt neviem pochopiť, ako je možné, že si toto neuvedomujú ľudia vo Fiate, ktorí sa tým, aby tú cenu vymysleli čo najlepšie, živia. Možno by im stačilo začať čítať fóra :smt023 .
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Temp » 27.7.2016, stř 20:18

Na druhou stranu ti lidi dovedli Alfu tam, kde je, že... Možná jsou prifíci, ale určitě se to dá dělat i líp.
Ale jako mě ta cena nepřijde přepálená. Je to špičkové auto v mnoha ohledech. V žádném (snad vyjma malého nakládacího prostoru, ale to je daň za tuhou karoserii) není průměrná, natož špatná. Za ty peníze nekoupíte moc lepších aut (ikdyž možná nějaká třeba najdeme, ale ne o moc), za to koupíte hromadu aut s touto cenou, kterou si podle mě nezaslouží.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kůrkyn » 2.8.2016, úte 12:27

zaregistrovali jste někdo pohotovostní hmotnost Giulie?

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 2.8.2016, úte 12:50

.... nějak se to tady řešilo (podrobná excelovská tabulka srovnání s hmotností s konkurencí zatím neproběhla.... :wink: ) Ale obecně řečeno je to celkem lehký auto, ne?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Dix

Příspěvky: 53
Registrován: 28.9.2009, pon 21:42

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Dix » 21.8.2016, ned 11:49

Nastavitelný podvozek je v paketu Výkon.Ten je jak pro manuál,tak automat.Cena je 70 000 Kč.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 17.12.2016, sob 19:42

blíží se představení varianty 2.0T 350ps....

http://www.autoforum.cz/bleskovky/silne ... /obrazek/2
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Hampice » 17.12.2016, sob 19:51

Ale jen pro USA ne?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od petrAR156 » 17.12.2016, sob 19:56

Tak v článku spekulují i nad názvem pro Evropu ...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Hampice » 17.12.2016, sob 20:04

Nečetl jsem. Ale jestli spekulují, byl bych v klidu. Podle té tabulky to bude jen USA. A myslím, že se o tom už i psalo dřív, že pro státy bude silnější civilní verze. Přeci jen, tady v EU je 280 rovno zhruba třem lidvozům, ale tam se tomu výkonu pousmějí...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 17.12.2016, sob 21:02

pokud ten motor s 350 PS mají proč ho v EU nanabídnout? :-k
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Temp » 17.12.2016, sob 21:55

Tipoval bych to na evropské emisní hodnoty.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Tibalt » 19.12.2016, pon 14:14

Kubas píše:pokud ten motor s 350 PS mají proč ho v EU nanabídnout? :-k
typoval by som, ze to je rovnaky Motor ako ten 280ps, s inym SW. Cize staci re-map a mas tych 350 PS.
Osobne by ma skor zaujimalo, ci je ten 200ps a 280ps benzin rovnaky Motor, a len iny SW, alebo su aj ine mechanicke casti.
Z 2l. objemu s turbom dostat 250+ koni by namal byt problem samotnym re-mapom. Ale ked clovek zapocita vybavu, tak to radsej rovno zobrat Veloce s 280ps z tovarne...par tis rozdiel v tejto cene je uplne jedno
Ex 147 1,9jtd 88kw

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

technické informace

Příspěvek od kenjiro » 4.4.2018, stř 11:12

Pomalu zacnu pripravovat ten mail s technickymi otazkami primo pro automobilku. Zkusim je prudit, dokud to nedaji nekomu, kdo na to bude schopen odpovedet :) Napiste mi sem prosim, co by vas zajimalo za technicky info, at to posleme najednou. Otazky typu co planuji a jestli premysleji o necem do budoucna bych tam zatim neposilal, to se muze zkusit az v druhem kole. Pro zacatek me napada:

- typ LSD u verze Super, Veloce a QV
- jestli je stejne nastaveni ESP u vsech modelu, pokud se lisi, tak kde
- jestli maji Super i Veloce opravdu identicky benzinovy motor
- jestli pujde nejakym zpusobem nasadit AppleCar/Android Auto zpetne i do starsich modelu

Kubas - pokud uznas za vhodne, tak na to zaloz vlakno, at je to prehledne na jednom miste.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: RWD vs. Q4

Příspěvek od Tommino » 4.4.2018, stř 19:47

Ja budu mít dotazy pouze ke QV pokud nevadí, možná některé blbé :)

1. Active AERO - vím, ze funguje jen v D a RACE, ale nevím, zda se křídlo striktně vysunuje ve 100km/h a ve 200km/h+ se zase zasune, nebo jestli se vysunuje v těchto režimech podle stylu jízdy. Neboli pojedu na pohodu v Race 100km/h+ a křídlo je vysunuté nebo zasunuté? Pojedu ve stejném režimu střelbu tak je vysunuté. S tím souvisí - vysune se vždy do stejné polohy, nebo má více poloh, podle toho jak jedu?

2. IBS - integrovaný brzdový systém(má ho možná i klasická GIU, to nevím). Funguje tak, že mezi bzrdovým pedálem a brzdovými čelistmi neví pevná vazba a sleduje se jen poloha brzdového pedálu a brzdič v podstatě mačká elektrika? Tak jsem to pochopil z toho, co je možné vyčíst různě. Pokud je to přesně tak, nejsou potřeba řešit lepší brzdové kapaliny ,pancéřové hadice atd. Hydraulický okruh na autě je, ale funguje jen jako záložní? Taky jsem takto vyčetl. Takže v podstatě se fakt hydraulika nepoužívá, takže jak jsem psal výše, ani kapalina a hadice brzdič nemačkají, jen v případ nouze nebo nefunkčnosti IBS?

3. Doporučená výměna oleje v diferenciálu? Doživotní náplň je blbost a v servise neví. Neví ani jaký olej a kolik, protože se údajně nemění :-D

4.Telematika - určitě ne jen u QV, ale i u dalších verzí by jsme všichni ocenili následující: Na centrálním dispelji, kde si zobrazujeme tlak pneumatik, tak ať je tam víc info. Teplota oleje, teplota vody, teplota pneumatik (tyto údaje čidla tlaku dávají), min toto by mělo být pro všechny verze. U QV bych navíc ocenil:Tlak turba, tlak oleje, když už mají G meter mezi budíky, který ukazuje hodnoty přetížení, tak ať je to dotažené do konce - v 1 a víc G určitě nemůžeš čumět mezi budíky a dívat se, kolik tam je :) Takže po jízdě si vyjet na centrálním displeji dosažené hodnoty G.

5. Vypínání válců v režimu A. Chápu, motor musí být zahřátý a v malém zatížení. Ale od jaké do jaké rychlosti se válce vypínají a co musí být případně dodrženo? Jen tak pro zajímavost, citem a ničím to poznat nejde, i když jsem se párkrát hodně snažil.

Jsou to blbosti? :)
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: RWD vs. Q4

Příspěvek od Petr147 » 4.4.2018, stř 20:17

K bodu 2 tu byla i fotka a celkem slušně info. Ohledně kapaliny, co by pak tlačilo na brzdič? Elektromotor? :) právě na kvalitě kapaliny záleží, protože v pedálu nebudeš mít info, když ji “uvaříš”

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: RWD vs. Q4

Příspěvek od A.J.Michal » 4.4.2018, stř 20:25

k bodu 3 tu byl manual kde byly vsechny oleje v aute vypsany. Nevim jestli to bylo v nejakem manualu nebo kde. :-) Dozivotni urcote neni, menil bych i v prevodovce klidne po 40 000 Km :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: RWD vs. Q4

Příspěvek od Tommino » 4.4.2018, stř 21:25

A.J.Michal píše: 4.4.2018, stř 20:25 k bodu 3 tu byl manual kde byly vsechny oleje v aute vypsany. Nevim jestli to bylo v nejakem manualu nebo kde. :-) Dozivotni urcote neni, menil bych i v prevodovce klidne po 40 000 Km :)
Byl manuál....oleje pro QV? Určitě bude jiný v diferáku u QV než u jiné GIu, protože i ty diferenciály jsou asi jiné. Proto jsem to uvedl jako dotaz. A v servisu mi řeknou, že se nemění a když jo, tak neví jaký a kolik. U převodovky jasný, tam taky říkali že nic nebo pozdě, ale v 60ti to udělám, jako u dvojspojky.
Naposledy upravil(a) Tommino dne 4.4.2018, stř 21:31, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: RWD vs. Q4

Příspěvek od Tommino » 4.4.2018, stř 21:30

Petr147 píše: 4.4.2018, stř 20:17 K bodu 2 tu byla i fotka a celkem slušně info. Ohledně kapaliny, co by pak tlačilo na brzdič? Elektromotor? :) právě na kvalitě kapaliny záleží, protože v pedálu nebudeš mít info, když ji “uvaříš”
No, ano....elektromotor...proto se ptám, jak to je. Nevím už kde, ale četl jsem, že prostě ten klasický kapalinový okruh je záložní. A že odezva na brzdový pedál je tak rychlá právě kvůli tomu, že se nebrzdí přes klasický kapalinový okruh. Nevím právě jak je to přesně řešeno, proto se ptám.

Tohle je na stránkách AR: U nové Giulie se ve světové premiéře představuje nový elektromechanický systém, který kombinuje systém kontroly stability a tradiční výkonné brzdy: integrovaný brzdový systém (IBS). Nejenže zaručuje významnou optimalizaci hmotnosti a snížení vibrací v brzdovém pedálu, ale i okamžitou odezvu. Tím zajišťuje rekordně krátkou brzdnou dráhu: ze stokilometrové rychlosti vůz zastaví na pouhých 32 metrech.

To snížení vibrací v brzdovém pedálu jsem předpokládal právě kvůli tomu, že do pedálu netlačí kapalina, která kdyý pulzuje (u zvlněných kotoučů atp.) tak způsobuje právě vibrace pedálu.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: RWD vs. Q4

Příspěvek od Petr147 » 4.4.2018, stř 21:39

Někdo to sem dával, myslím i se schématem nebo fotkou. Děla se to snad někde v ČR, byl tam i komentář o spolehlivosti/nespolehlivosti

Dával jsem tam i tady tu reklamu, on to před několika lety používal MB, ale pro technické problémy to nakonec převedl na klasiku

http://youtube.com/watch?v=sFxcAHqnQDU

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů