Giulia - technické informace (motory atd.)

Odpovědět
hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 25.9.2015, pát 17:31

Bych si taky raději počkal na realitu ,ka protože to vypadá že nějaká ta verze co tam byla vystavena neměla nějaké ty plasty úplně oukej jde to vypozorovat z rozdílných recenzí hlavně v zahraničí junas někteří to chválí do nebes zpracování plasty a td ale někteří zase tvrdí že se jedná o předprodukční verzi. Já viděl dokonce na tom prvním představení ten plast motoru z karbonu

Jinak nevidím na fotkách baterku že by ji dali do kufru

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od enzo156 » 25.9.2015, pát 19:15

Jo, baterie je v kufru.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 16.11.2015, pon 16:42

soupis motorů, naftová V6 bude později.... (zdroj: autoforum.cz)

za mě dobrý, v době, kdy do BMW 3er se dává 2.0D 85kW je fajn, že Alfa začíná na 2.2 :smt023
A základní 2.0T v Alfě je taky něco jiného než 1.5 tříválec v BMW.... :???:

Osobně by mi zcela stačilo 200PS+RWD, ať už v naftě, nebo benzínu.... asi dle nájezdu....

tak už jen rok počkat.... :???:
Přílohy
Alfa_Romeo_Giulia_motory_800_600.jpg
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od hadXR » 16.11.2015, pon 17:14

Tak ono němci vždy začínaly na slabejch motorech, třeba v E34 byl základ 1.8i.
Jinak je škoda, že v tý nabýdce motorů není něco mezi 2.0T a tím 500HP QV.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Petr147 » 16.11.2015, pon 17:20

jenže ta 3er s 85kW (316d) je v ceně 850tis, za to si u AR asi nevybereš... navíc nemá být konkurencí pro 5er? a tam je 518d se 110kW, základní benzín 520i má 135kW... prostě si musíš připlatit, jako u každé premiovky, ale ta 3er s 85kW je už ve vodách Passatu, když někdo upřednostní značku před kW...

navíc BMW 5er končí s 375HP u nafty a 560HP u benzínu...

rozhodně bych si nedělal srandu ze značky, která auta prodává jak housky a když něco představí, tak si to jako u každé normální značky, člověk může ihned koupit a nemusí několik let poslouchat neustálé posouvání termínu... :D
Naposledy upravil(a) Petr147 dne 16.11.2015, pon 17:42, celkem upraveno 1 x.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 16.11.2015, pon 17:30

určitě si z BMW nedělám srandu.... jen konstatuju že je mi sympatické že do toho auta se dávají motory, které od základu dávají smysl a chybí tam vyloženě důchodcovské/sociální motorizace....

Jinak Giu asi půjde proti 3er, i když možná bude krapet větší.... ale podle mě bude o dost blíž 3er než 5er.... však za rok uvidíme.... :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Petr147 » 16.11.2015, pon 17:45

tak jistě, tam je to čistě o penězích, aby na to auto dosáhlo více lidí :)

ale značce to uškodí mnohem méně, než třeba taková 2er Active Tourer :D

Apache
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 326
Registrován: 12.6.2012, úte 17:54

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Apache » 16.11.2015, pon 18:04

Co ty převodovky? DCT je dual-clutch, takže jen QV bude s dvojspojkou a ty zbylý automaty jsou klasika s planetama? Nebo je to DCT nějaká specialita?
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Envel » 16.11.2015, pon 20:18

Je to jak říkáš dvouspojka a jinak planety, ale spíš nechápu tu verzi L1 2.0 GSX, může to někdo mému přibrzděnému ananasu objasnit?
Tipuji, že GSX bude zvýšený podvozek, ale co je L1 a proč má snížený výkon na 250PS, mi hlava nebere.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 16.11.2015, pon 20:24

máme tak rok na dohledání detailů, takže bych se nebál, že se to včas nedozvíme.... Ovšem čtyřválcové benzíny bez manuálu...??? :roll:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Envel » 16.11.2015, pon 20:37

Možná je to marketingová chyba, ale mě manuál chybět nebude. Kdo bude chtít šetřit, koupí základní naftu MTX a kdo bude chtít fofrklacek v benzínu, bude muset vykrást banku a vzít QV. Nevím, pouze tipuji, že se jim nevyplatí vyvíjet spešl převodovku pro slabší benzín, přičemž automat nabídnout musí.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 16.11.2015, pon 20:50

je fakt že FCA vlastně manuál pro zadokolky nemá.... v améru je to asi všechno s automatama a jinde žádné zadokolky nemá.... v tom případě dává ekonomicky smysl ho nabídnout jen pro QV.... pro slabší benzíny by se prodával stejně jen v Evropě.... ale i tak mě to mrzí, dost bych o něm uvažoval, těžko říct....

Uvidíme co ty automaty.... jestli čtyřválce dostanou 8st automat od ZF (stejný má tuším Ghibli), nebo něco jiného....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Envel » 16.11.2015, pon 21:20

Ten bude spíš v QV, ale do 4-hrnků podle mě prsknou něco levnějšího co bude univerzální pro všechny 4-hrnky včetně nafty. Pokud nebudou šetřit, tak zůstanou u ZF, ale co přichází v úvahu nemám šajn. Ono taky než to pustí na trh bude mít ZF dávno další generaci převodovek :smt040
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Sgt. » 17.11.2015, úte 20:19

Když si představím kombinaci 1,8TBi + 6st AISIN s pádly pod volantem v Deltě, tak po fofrklacku naprosto netoužím... Do auta pro běžné ježdění je manuál přežitek.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 17.11.2015, úte 20:42

taky bych o automatu hodně uvažoval, ale myslím že je v Evropě dost chlapů kteří by u benzínové zadokolky s 200 koňmi manuální řazení uvítali.... Ostatně, BMW má manuál snad u všeho a asi vědí proč to nabízejí....

a furt si myslím že ani základní Giulie nebudou auta "jen" na denní ježdění.... myslím že ty emoce v základu budou.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od filip » 18.11.2015, stř 23:12

Fiat chce prosadit AR hlavne v Americe, proto asi automaty, ale nevim nevim, manual je kroceni zvere, snaha pod rukou, vibrace... atd... to chce snad kazdy kdo si kupuje sportovni vuz.
Nerikam ze ten automat bude spatny ale nejak to neni ono, bez manualu je to prilis jednoduche. Kazdy umi seslapnout plyn a drzet volant.
Kdyby to v alfe nevedeli tak nedavaji manual ani do V6 verze.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2221
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od mcernoch » 19.11.2015, čtv 08:11

Já jsem byl taky zastáncem fofrklacku ale po projeti par aut s automatem musím uznat ze to je perfektní. I když mas sportovní auto tak pochybuji ze furt zavodis. Hodně se me líbil automat v Ghibli kde byly i padla.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Envel » 19.11.2015, čtv 09:59

Přesně můj názor, pokud automat sází kvalty dost rychle a ve sportovním režimu k tomu přidává "něco jako meziplyny", tak je s pádly snad ještě větší legrace než s manuálem. Problém s pádly je u nejnovějších 8,9,10 kvaltových automatů. Zkoušel jsem Evoque 2.0 T s 9 kvaltovým ZF a to se fakt nedá, člověk nedělá nic jiného než mačká pádla a podřadit z 9 třeba na 5 při prudkém předjíždění na dálnici je opravdové peklo, to každý radši sešlápne kickdown. Rozumné maximum pro pádla je 6-7 kvaltů. Jediné auto, které si nejde představit bez manuálu je MX5, ale jak známo jeho dvojče Fiat 124, bude taky ve vyšších výbavách jen s automatem, takže ani tato poučka možná za pár let nebude platit.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Franik » 19.11.2015, čtv 19:15

Giulietta QV nebo 4C tez bez automatu nejde. Osobne bych se tomu tez nebranil.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 19.11.2015, čtv 20:38

tady píšou že manuál kromě QV bude i pro nejsilnější čtyřválcový benzín....

http://www.autorevue.cz/alfa-romeo-giul ... ch-fotkach

ale věřte tomu, že....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od filip » 19.11.2015, čtv 22:29

Prave ze na zavodeni je idealni sekvencni razeni, urcite lepsi a rychlejsi nez klasicky manual. Ten je na zazitek z jizdy, a na to se tesime tady.
Nebo je tady nekdo zavodni jezdec, wtcc, wrc, dtm apod., asi ne...

Kazda baba se projede autem s automatem, tohle je pro chlapa :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=QfcRvlzxDYU
https://www.youtube.com/watch?v=0YPabCzxMXM

Doufejme ze alespon ten benzin 280ps bude s manualem, pro Evropu.
(ted to zni jako bych ho chtel prave obejdnat) :-D
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Kubas » 20.11.2015, pát 00:04

ten zvuk toho Ferrari... :smt118
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od George.KHE » 20.11.2015, pát 09:42

To Ferrari je fakt luxusní :smt007
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Envel » 20.11.2015, pát 10:31

filip píše:Prave ze na zavodeni je idealni sekvencni razeni, urcite lepsi a rychlejsi nez klasicky manual. Ten je na zazitek z jizdy, a na to se tesime tady.
Nebo je tady nekdo zavodni jezdec, wtcc, wrc, dtm apod., asi ne...

Kazda baba se projede autem s automatem, tohle je pro chlapa :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=QfcRvlzxDYU
https://www.youtube.com/watch?v=0YPabCzxMXM

Doufejme ze alespon ten benzin 280ps bude s manualem, pro Evropu.
(ted to zni jako bych ho chtel prave obejdnat) :-D
Hlavně, že máš v avataru 8C, což je asi auto pro baby, protože to není ani WTCC/DTM ani nemá manuál, že? :wink:
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)

Příspěvek od Sgt. » 20.11.2015, pát 11:57

To je přesně ono pravej chlap se pozná podle toho že v běžnym rovozu vrtí klackem a má z toho požitek...
Když za tebe vrtí klackem někdo inej už to zážitek neni :D
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů