Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 31.12.2018, pon 08:05

Chlani vsimol som si taku vec. Automaticke posuvanie sedadla vodica po nastartovani. Z casu na cas, mozno raz za mesiac dva, ma neprisunie do povodnej polohy. Stlacenie tlacitka pamate tiez nic neurobi. Musim sa posunut sam pomocou ovladacov. Potom to zas dlhe tyzdne fici. Zistujem to tak, ze nedociahnem dobre na volant pri zatacani.
Vsimli ste si nieco take?
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8669
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 31.12.2018, pon 10:18

Není tam nějakej time out, kdy to tu funkci vyruší? Jakože když jsou třeba déle otevřený dveře...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 31.12.2018, pon 10:41

Jednou se mi to stalo, ze se to na me po par pokusech uz vykaslalo, ale to jsem se choval nelogicky, kdy jsem vicekrat vystoupil/nastoupil, vypinal motor a zapinal zapalovani, oteviral dvere atd. Jinak se to chova vzdycky tak, jak ma.
Naposledy upravil(a) kenjiro dne 31.12.2018, pon 13:04, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 31.12.2018, pon 11:04

V mojom pripade sa vzdy jedna o prve nastupenie po odomknuti. Ziadne divnosti. Sedadlo posuva az po nastartovani.
O jedinom "zruseni" posunu co viem je zatlacit ovladanie sedadla nejakym smerom. To pri beznom nastupovani a zatvorenych dverach moc nahodou nejde.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 31.12.2018, pon 13:05

Tak to bude nejaky random bug. Asi jedina moznost je modlit se, aby to vyresila aktualizace SW, jinak bez sance v CZ/SK servisu :)
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladis » 31.12.2018, pon 17:04

Řešil někdo z vás jak vyblokovat (ne)inteligentní dobíjení akumulátoru u auta, teda pokud ji giu má. Otec na nové mazdě musí často nabíjet akumulátor, protože ho auto díky téhle rádoby vychytávce nikdy nenabije ( kór v zimě dost napikaču ), což celkem dost likviduje baterku ač je to AGM. Vím že o tom dost lidí ani neví, ale otec je ještě stará škola a všechno si hlídá, a když vidí že to za jízdy v určitých režimech krmí jen třeba 12,5V tak by to chtěl nějak řešit.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 31.12.2018, pon 17:15

Tady to řízení dobíjení mají všechna auta se start stopem... když to nedělá problém, tak bych se do toho nehrabal, elektronika si to ohlídá...

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladis » 31.12.2018, pon 17:23

....Napadlo mě, že tuším na plus pólu je nějaký konektor, který možná kdyby se odpojil, tak by to třeba krmilo stabilně 14,4V :-k . Taky jsem mu říkal, ať na to kašle a užívá si káry.....Jen on musí mít u auta všechno na 100%, náplně, pneu, aku....a tak no :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od vonkreuz » 31.12.2018, pon 17:33

Na auto.cz to nedávno popisovali, že už neplatí jak dříve dobíjení na 14,4V (než začne bublinkovat elektrolyt) a je potřebné čas od času píchnout baterku na nabíječku.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 31.12.2018, pon 18:35

To už mají auta dávno ne? V roce 97 jsem řešil problém s dobijenim na Talbotu Tagora z roku 1981, který způsobovala jakási řídící jednotka palubní elektroniky, která dávala alternatoru chybně info, že baterka je nabitá dost a že už nemusí dobíjet.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladis » 31.12.2018, pon 18:36

O tom silně pochybuju :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 31.12.2018, pon 18:52

O čem?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 1.1.2019, úte 05:31

Má to napr. už Jeep Cherokee 92, kdy si buzení altiku řídí ECU motoru podle potreby... :)

BMW s tím začalo kolem 2002, právě aby to dobilo baterku i když se jezdí krátký trasy umí ji ladovat větším proudem podle potřeby, jinak IMHO nejde o napětí ale hlavně o proud.

U Mazdy tipuju že to obslehli teprve nedávno :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 1.1.2019, úte 08:11

Aby stop-start snižoval spotřebu v měřicím cyklu NEDC – a klidně přiznejme, že i v některých provozních režimech – k tomu mají jím vybavená auta takzvané inteligentní dobíjení. A to žádným tlačítkem vypnout nejde. Jsou to velmi složité algoritmy, jejichž smyslem je, aby alternátor neodebíral výkon motoru při ustálené jízdě či akceleraci a spotřebovanou energii stačil doplnit při brzdění. Až když nabití baterie klesne pod stanovenou minimální mez, začne auto dobíjet, i když se brzdění nedočká.

... „Spodní hranice nabití není pevná, ale závisí na teplotě. Třeba při 20 ºC je to 70 %. Tedy alternátor začne dobíjet ve chvíli, kdy v 70Ah baterii zbývá 49 Ah. Průměrný vůz Škoda dnes za běžných provozních podmínek spotřebovává 50 ampérů. S originální autobaterií tedy ujede i 25 km, než musí začít dobíjet a zvyšovat spotřebu paliva,“ vysvětluje s tím, že maximální dobíjecí napětí pak není dříve obvyklých 14,6 V, ale až 16V. Spodní hranici napětí pan Starý neuvádí - my jsme však změřili, že moderní auta nechávají napětí spadnout až na 12,1 V.

http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici ... ora-113291

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 1.1.2019, úte 08:25

Mazda asi nemusela nic obšlehávat, Stejně jako ostatní bude brát hotový řešení od subdodavatelů. Tady je popsaný jak to funguje:
http://jimbutterworth.co.uk/5smartchargesystem.pdf
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 8.1.2019, úte 10:08

Prva zima, prve vacsie znecistenie a origo stierace su v prdeli. Viditelnost takmer nulova. Som sklamany, musim zohnat nove este dnes.

Inac uz som zistil aj preco sa mi tak silno spinia spataky. Je to kombo dizajnu a slabeho vyhrievania...vsimol som si to teraz lebo minam vela kvapaliny do ostrekovaca. Ta co sa neudrzi na celnom okne sa vie dostat na spatak. A vdaka slabemu vyhrievaniu tam zaschne a spatak je nepouzitelny ak sa neumyva kazdy den. V mobile mam aj foto.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 8.1.2019, úte 16:15

Sterace mam uz druhou zimu a porad stiraji perfektne. Nenechavas je primrznout? Co pouzivas za kapalinu? S tema spinavyma zrcatkama je to pravda, je potreba to po kazdy ceste vycistit. Jinak ja auto stejne po kazdy delsi ceste oplachnu wapkou, abych se zbavil toho sajrajtu co sypou na silnici a slo to do garaze cisty a pripraveny na dalsi jizdu :)
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 8.1.2019, úte 23:09

V Bratislave takmer nemrzne tuto zimu a aj tak parkujem v garazach v plusovych teplotach. Tym to nebude. Kvapalina je Sheron zo Shell-ky, pouzivam ju od 2005.
Mam teraz vyhliadnute Bosch Aerotwin Plus (600/450mm). Snad budu lepsie.

Premyslam ci by tym spatakom pomohlo lepsie nasmerovanie trysiek ostrekovacov? Doteraz som na vsetkych autach umyval spataky tak max pocas tankovania. Cistit ich teraz "v sezone" 2x denne je, ehm, neprakticke.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 9.1.2019, stř 09:56

Odpoviem si sam, nepomohlo :D. Dnes rano sme pravy spatak cistili 3x za 25km. Pred, v strede jazdy a na konci. Ostrekovace som takmer nepouzil, takze to islo od spodu z cesty.
Zaujimave je, ze lavy spatak som necistil uz niekolko dni a stale je cisty.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8669
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 9.1.2019, stř 11:44

Daň za dobrou aerodynamiku :) Zase je super, že řešíš jen tohle :)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 9.1.2019, stř 16:50

I když to zní neuvěřitelně, tak se v tomto počasí špiní zrcátka i na koncernu... :D

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 9.1.2019, stř 16:59

Mam tu cest obcas s koncernem jezdit a musim rict, ze jsem schopen dojet s Golfem GTI z Prahy do Plzne a tam to prave zpetne zrcatko i pouzivat, coz se bohuzel o Giulii rict neda :) Jeste ze mam na Alfe detekci mrtveho uhlu :)
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 10.1.2019, čtv 08:24

Hampice píše: 9.1.2019, stř 11:44 Daň za dobrou aerodynamiku :) Zase je super, že řešíš jen tohle :)
No "iba toto" povazujem za celkom pruser :). Vyhlad z vozidla je absolutny zaklad. Pri spravnom nasvieteni od ineho auta nie je vidiet ani prd. A to mi kazi naladu este viac ako stisovanie (fade out) hudby kvoli kazdemu pipnutiu od zbytocneho upozornovatka v aute :(.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 10.1.2019, čtv 10:31

taky mě nějaké auto tímhle otravovalo.... myslím svého času Bravo, kterému se zas extrémně špinilo celé boční okno u řidiče.... dokonce jsem uvažoval že bych ho nastříkal nějakýma těma "tekutýma stěračema" ale pak jsem se na to vykašlal :-) nepomohlo by to na ty zrcátka?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hadXR » 10.1.2019, čtv 10:35

Tenhle problém má třeba i Doblo nebo Iveco Daily od čtvrté generace, jak je na silnici hodně rozsoleného sněhu nebo jiné mokré špíny tak se zrcátka a boční okna u zrcátek během 100 km zaserou do téměř nepoužitelného stavu.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů