Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 31.1.2018, stř 09:33

kenjiro píše: 31.1.2018, stř 00:19 Jinak tady pekna ukazka torque vectoringu v praxi https://www.instagram.com/p/BMtxpokBRov/ Zlaty mechanicky LSD :D
No, tohle ale je zrovna QV tedy RWD navíc bez LSD, nicméně i přesto to nemá s torque vectoringem nic společného :wink:

Jinak mám trochu pocit, že se tady motá torque vectoring a LSD.
Torque vectoring je fičura, která na základě směru a síly vektoru přetížení, přerozdělí výkon mazi jednotlivá kola, takže třeba v zatáčce, která se víc zavírá, pošle 25% výkonu na přední vnější kolo, 10% na přední vnitřní a na zadku to rozdělí 35% na vnější a 30% na vnitřní.
LSD je prostě uzávěrka diferenciálu, která při prokluzu jednoho kola přenese natvrdo výkon na kolo druhý, který by se u auta bez LSD jinak ani nehlo (viz. video výše, kde LSD není a proto PZ kolu nevadí, že LZ kolo se točí a auto stojí na místě).
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 31.1.2018, stř 09:41

Ano, tohle je trochu hořký, ale nedá se nic dělat, návod v CZ jsem si nechal vytisknout a svázat sám. Ale povedlo se na výbornou :smt023
20180131_090016.jpg
20180131_090157.jpg
20180131_090209.jpg
20180131_090111.jpg
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od vonkreuz » 31.1.2018, stř 10:18

Máš pěknou manikuru, jde ti to k autu :smt044

S tím návodem škoda. :smt064
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 31.1.2018, stř 10:23

vonkreuz píše: 31.1.2018, stř 10:18 Máš pěknou manikuru, jde ti to k autu :smt044
A já si říkal, že tím nebudu provokovat :smt044

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 31.1.2018, stř 10:25

vonkreuz píše: 31.1.2018, stř 10:18 Máš pěknou manikuru, jde ti to k autu :smt044
:D to jsem řekl uklízečce, ať mi to podrží, byla zrovna po ruce... :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od soft147 » 31.1.2018, stř 10:33

To máš dobrý, že ti uklízečka podrží, když řekneš :)
Problém u LSD i Torsenu je, že když se jedno kolo odlehčí tak, že nemá trakci, kolo se točí a auto nejede, protože kde není trakce, není ani přenos výkonu na druhé kolo. Stalo se mi to samé a LSD prostě nesepne, nemá co.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 31.1.2018, stř 16:44

MichalT píše: 31.1.2018, stř 09:33 No, tohle ale je zrovna QV tedy RWD navíc bez LSD, nicméně i přesto to nemá s torque vectoringem nic společného :wink:
No to nikdo netvrdi, ze to neni QV a ano, QV nema klasicky LSD.

Popis autora videa:
"The only issue here is that the Giulia's torque-vectoring rear differential did not send power to the right wheel, and the traction control didn't apply brake to the spinning wheel."

Takze s timto bych souhlasil, ze je to chyba toho, jak je ten torque vectoring naprogramovanej a ze neposila nic na pravy kolo...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 31.1.2018, stř 17:18

Autor videa v tom má evidentně guláš. Torque vectoring system pracuje na základě gyroskopu, když cítí přetížení nějakým směrem (vektor síly), vyrovnává to rozdělením točivého momentu. Když auto stojí a nevytváří žádný přetížení, není kam by auto posílalo toč.moment.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 31.1.2018, stř 17:52

ok. to dava smysl, co pises. v cem je teda problem?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 31.1.2018, stř 19:40

U ty zaseknuty QV? V zásadě v ničem, je to normální chování. Diferak má rozdělení toč.momentu mezi poloosy řešené přes ozubení, které není napevno spojeno s obalem takže když zvedneš jedno kolo, začne se točit celý vnitřek diferaku a polosa kola co je na zemi stojí. Je to kvůli tomu, aby se každé kolo mohlo točit jinou rychlostí když jedeš zatáčkou a každé kolo opisuje kružnici o jiném průměru. Když u jakéhokoliv auta bez LSD zvedneš jedno kolo do vzduchu a dáš tam kvalt, bude se prostě točit. Když ale totéž udeláš s autem s LSD tak Ti z toho heveru sletí, protože samosvor když zjistí protoceni jednoho kola, uzamkne to ozubení proti sobě a začne točit tím druhým kolem taky. To kdyby to QV mělo tak by tam takhle viset nezůstalo.

No a otázka Q4... myslím že QV ji nemá proto, že při tom výkonu by to bylo strašně drahý, to auto by stálo třeba o 800t víc a to už určitě nechtěli. Mozna to tam ani není kam dat, jak druhej dif a pohon vepredu, tak mezinapravovy vedle kardanu kde ma QV vyfuky. Navíc by to asi trpelo a byl by to rizikový prvek co do spolehlivosti a to auto by možná bylo min zábavný. Nevim, jen moje domněnky.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 31.1.2018, stř 20:55

MichalT píše: 31.1.2018, stř 19:40protože samosvor když zjistí protoceni jednoho kola, uzamkne to ozubení proti sobě a začne točit tím druhým kolem taky.
Určitě bych nepoužíval slovo uzamkne. To je dost nepřesný. Ten diferenciál má omezenou svornost kde je ta svornost daná procenty. A 100% to nemá v podstatě nikdy. V reálu může mít ten LSD u Giulie někde mezi 25 až 50%. Což ale určitě není na škodu.
MichalT píše: 31.1.2018, stř 19:40... myslím že QV ji nemá proto, že při tom výkonu by to bylo strašně drahý, to auto by stálo třeba o 800t víc a to už určitě nechtěli. Mozna to tam ani není kam dat, jak druhej dif a pohon vepredu, tak mezinapravovy vedle kardanu kde ma QV vyfuky. Navíc by to asi trpelo a byl by to rizikový prvek co do spolehlivosti a to auto by možná bylo min zábavný. Nevim, jen moje domněnky.
Rozhodně by to nebylo dražší o 800 tisíc. To je naprosto mimo. Na Charger SRT Hellcat (přes 700 koní, 880Nm) je LSD k dokoupení za nějakých 1200 dolarů. To spíš vidím důvod v tom, že by to mohlo být dost jedovatý a hůř by se to ladilo s elektronikou. U tý QV je spíš divný, že to kolo nepřibrzdil protiprokluz. Pak by se ten moment začal přelejvat i na druhou stranu.

Ohledně Q4. Ten torque vectoring je dělaný stejně jako e-LSD přibržďováním jednotlivých kol ne? To s gyroskopy je fajn, ale těch vstupních informací do tý jednotky bude mnohem víc. Budou tam otáčky jednotlivých kol, úhel natočení volantu atd. Tak jak to popisuješ by se to auto nerozjelo ani na sněhu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 701
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Bull.et » 31.1.2018, stř 21:57

Nemyslim ze Michal mel namysli 800t za LSD, ale jako navyseni ceny QV v pripade ze by mela Q4.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 31.1.2018, stř 22:17

Stelvio QV je Q4?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4034
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Adamsquare » 31.1.2018, stř 22:21

Je Q4
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 31.1.2018, stř 22:40

A cenově je zhruba na úrovni Giulie QV. Ale souhlasím, že se k Giulii QV 4x4 moc nehodí.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 31.1.2018, stř 23:10

Bull.et píše: 31.1.2018, stř 21:57 Nemyslim ze Michal mel namysli 800t za LSD, ale jako navyseni ceny QV v pripade ze by mela Q4.
Přesně tak. LSD lze za cca 1000,- Lst dokoupit prakticky na cokoliv.

Nejsem si úplně jistý ale vektorovani tociveho momentu u Alfy myslim není realizováno pomocí pribrzdovani kol jako to dela treba Porsche, nekde bylo přímo Alfí video ale nevím vůbec kde ho hledat. S tim pribrzdovanim kol pracuje hlavne ESP, na to v podstate auto nemusi mit ani 4x4. Ale Alfa pomocí spojek a jejich prokluzu umí posílat na každý kolo jiný procento výkonu. Primárně jde 100% na zadní kola, ale může to být 50:50 zadek:predek a podobně tak leva:pravá strana.

Ps: v prospektu píšou, že to má samozřejmě mezinapravovou spojku a dif.disponuje nějakým členem Next-gen který umí inteligentně řídit tok výkonu mezi jednotlivá kola.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 1.2.2018, čtv 01:10

To jo, to už se tu snad řešilo. Ale ten aktivní dif má jen na zadní nápravě ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 1.2.2018, čtv 08:21

Harous píše: 31.1.2018, stř 22:40 Ale souhlasím, že se k Giulii QV 4x4 moc nehodí.
Určitě by si svoje kupce našlo ... na úkor Stelvia :D

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 1.2.2018, čtv 10:01

Až se jaro zeptá, cos dělal v zimě? :D

Před:
27591446_1654474828006182_1865106786_n.jpg
Po:
27591298_1654474971339501_502014335_n.jpg
Motor:
27658851_1654962321290766_259638357_n.jpg
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od vonkreuz » 1.2.2018, čtv 11:53

:smt023 *varim varim
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jakub_mt » 1.2.2018, čtv 13:29

Tomu sa hovorí láska k autu. Krásna práca :smt023
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 1.2.2018, čtv 13:31

Motor no dobře, ale podvozek? :-) vždyť to po první kaluži bude špinavé zase :-) ale jako jo, kdo si hraje.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 1.2.2018, čtv 13:56

kenjiro píše: 31.1.2018, stř 06:56 Co jsem se docetl, tak QV ma torque vectoring e-LSD, coz znamena, ze ma podobnou konstrukci jako klasicky mechanicky LSD, akorat je rizen elektronicky. Ten LSD co se prodava v ramci paketu Vykon by mel byt klasicky mechanicky LSD... Ale ty informace jsou z diskuznich for, takze bez zaruky...

http://www.giuliaforums.com/forum/466-e ... mance.html
JJ, je to na pohled blbý, ale stačí v praxi přidat plyn. Ale nic podobného se mi náznakem ani nestalo..A to práce v podstatě najíždím hodně podobně do dvora.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 1.2.2018, čtv 14:19

MichalT píše: 31.1.2018, stř 19:40 U ty zaseknuty QV? V zásadě v ničem, je to normální chování. Diferak má rozdělení toč.momentu mezi poloosy řešené přes ozubení, které není napevno spojeno s obalem takže když zvedneš jedno kolo, začne se točit celý vnitřek diferaku a polosa kola co je na zemi stojí. Je to kvůli tomu, aby se každé kolo mohlo točit jinou rychlostí když jedeš zatáčkou a každé kolo opisuje kružnici o jiném průměru. Když u jakéhokoliv auta bez LSD zvedneš jedno kolo do vzduchu a dáš tam kvalt, bude se prostě točit. Když ale totéž udeláš s autem s LSD tak Ti z toho heveru sletí, protože samosvor když zjistí protoceni jednoho kola, uzamkne to ozubení proti sobě a začne točit tím druhým kolem taky. To kdyby to QV mělo tak by tam takhle viset nezůstalo.

No a otázka Q4... myslím že QV ji nemá proto, že při tom výkonu by to bylo strašně drahý, to auto by stálo třeba o 800t víc a to už určitě nechtěli. Mozna to tam ani není kam dat, jak druhej dif a pohon vepredu, tak mezinapravovy vedle kardanu kde ma QV vyfuky. Navíc by to asi trpelo a byl by to rizikový prvek co do spolehlivosti a to auto by možná bylo min zábavný. Nevim, jen moje domněnky.
Super vysvětlení, díky. U QV je Q4 určitě drahé jak jsi psal, a druhá věc je, že to tam nemá co dělat :smt020
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 1.2.2018, čtv 14:28

Harous píše: 31.1.2018, stř 20:55
MichalT píše: 31.1.2018, stř 19:40protože samosvor když zjistí protoceni jednoho kola, uzamkne to ozubení proti sobě a začne točit tím druhým kolem taky.
Určitě bych nepoužíval slovo uzamkne. To je dost nepřesný. Ten diferenciál má omezenou svornost kde je ta svornost daná procenty. A 100% to nemá v podstatě nikdy. V reálu může mít ten LSD u Giulie někde mezi 25 až 50%. Což ale určitě není na škodu.
MichalT píše: 31.1.2018, stř 19:40... myslím že QV ji nemá proto, že při tom výkonu by to bylo strašně drahý, to auto by stálo třeba o 800t víc a to už určitě nechtěli. Mozna to tam ani není kam dat, jak druhej dif a pohon vepredu, tak mezinapravovy vedle kardanu kde ma QV vyfuky. Navíc by to asi trpelo a byl by to rizikový prvek co do spolehlivosti a to auto by možná bylo min zábavný. Nevim, jen moje domněnky.
Rozhodně by to nebylo dražší o 800 tisíc. To je naprosto mimo. Na Charger SRT Hellcat (přes 700 koní, 880Nm) je LSD k dokoupení za nějakých 1200 dolarů. To spíš vidím důvod v tom, že by to mohlo být dost jedovatý a hůř by se to ladilo s elektronikou. U tý QV je spíš divný, že to kolo nepřibrzdil protiprokluz. Pak by se ten moment začal přelejvat i na druhou stranu.

Ohledně Q4. Ten torque vectoring je dělaný stejně jako e-LSD přibržďováním jednotlivých kol ne? To s gyroskopy je fajn, ale těch vstupních informací do tý jednotky bude mnohem víc. Budou tam otáčky jednotlivých kol, úhel natočení volantu atd. Tak jak to popisuješ by se to auto nerozjelo ani na sněhu.

Co můžu říct z praxe...je fakt, že třeba z křižovatky do zatáčky neutrhneš na 1 smykem. Když chci někde něco protáhnout bokem, musím mít zařazenou min. dvojku. Kdežto kámoš s M2 díky klasické špéře může z místa odpálit bokem :)
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti