Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MikeC » 29.1.2018, pon 09:25

Hampice píše: 29.1.2018, pon 09:10 Imho ideální řešení, než se s tim prcat někde mezi nosníkama...
To jo... pokud má člověk garáž se zvedákem :D
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 29.1.2018, pon 09:32

Hampice: to u té 156 v podstatě taky, jen už je potřeba mít líp vybavenou dílnu ...
Kubas: no takto by to bylo fajné řešení :D

Obrázek

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 29.1.2018, pon 09:39

Jenže tady to je MC12 / Enzo a trochu jiná cenová hladina :) i když při pohledu na to asi rozpadlé ložisko... :)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 29.1.2018, pon 10:11

Tak třeba pro Defendera se prodával "tuning" kit :))
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... oblems.htm

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 701
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Bull.et » 29.1.2018, pon 10:31

M3/M4 jak psal Ladin. Motor ven nemusi. ( lhostejno jestli e90 nebo f80)

Hampi..sice romanticka predstava, ale zas tak hrozne rychly to neni. Je ale pravda ze kolikrat lepsi s ohledem na misto.

Jinak koukam na fotky a me osobne prijde predni naraznik nejak dorvanej tak je otazka jestli sel motor ven skutecne jen pro vymenu spojky.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Jarous
Štamgast

Příspěvky: 510
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jarous » 29.1.2018, pon 14:18

To je manuál?

Redjames

Příspěvky: 57
Registrován: 6.4.2015, pon 17:38

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Redjames » 29.1.2018, pon 14:43

kenjiro píše: 28.1.2018, ned 22:30
MichalT píše: 28.1.2018, ned 16:14 Vzhledem k tomu, že Q4 přináší výrazné zlepšení jízdních vlastností za cenu jen malého nárůstu hmotnosti, je otázka jestli by taková verze měla smysl, i když to logicky zní, o tom žádná.
Klasicka koncepce sportovniho auta je "motor vpredu, nahon vzadu". Dle meho o VYRAZNE zlepseni jizdnich vlastnosti u 4x4 urcite nejde, pokud se teda nebavime o jizde na snehu/sotoline a rozjezdech na mokru. Kdyby to bylo tak VYRAZNE lepsi, tak by bylo 4x4 i QV :) A narust hmotnosti neni maly, je to 100kg. Smysl 200hp 4x4 moc nevidim, protoze cenove by to vyslo uz skoro stejne jako Veloce. Mne by spis davala smysl zminovana 280hp RWD (btw na US trhu se prodava), pro lidi, co chteji klasickou koncepci a zaroven jim prijde 200hp malo a 510hp moc. I kdyz samozrejme uplny ideal by byl V6 kolem 350hp a cenou kolem 1,6 mega, ale to uz se resilo xkrat :)
Rozdíl tam v jizdních vlastnostech je a dost velký, kromě zmiňovaného sněhu a mokru se také rozdíl výrazně zvyšuje na rozbitých cestách , možná vlivem výšky auta. Ale i na běžné silnici při jízdě hned po sobě oběma auty je rozdíl výrazný , není to jen můj pocit , ale obě Giullie ( RWD 2.2 i Veloce AWD 2.2) měl v ruce i dlouholetý rallye specialista a já jel jako spolujezdec. Možná není rozdíl tak velký v běžné třeba pracovní jizdě , ale jak se přiblížíš limitům auta rozdíl je výrazný..
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 29.1.2018, pon 18:14

kenjiro píše: 28.1.2018, ned 22:30
MichalT píše: 28.1.2018, ned 16:14 Vzhledem k tomu, že Q4 přináší výrazné zlepšení jízdních vlastností za cenu jen malého nárůstu hmotnosti, je otázka jestli by taková verze měla smysl, i když to logicky zní, o tom žádná.
Klasicka koncepce sportovniho auta je "motor vpredu, nahon vzadu". Dle meho o VYRAZNE zlepseni jizdnich vlastnosti u 4x4 urcite nejde, pokud se teda nebavime o jizde na snehu/sotoline a rozjezdech na mokru. Kdyby to bylo tak VYRAZNE lepsi, tak by bylo 4x4 i QV :) A narust hmotnosti neni maly, je to 100kg. Smysl 200hp 4x4 moc nevidim, protoze cenove by to vyslo uz skoro stejne jako Veloce. Mne by spis davala smysl zminovana 280hp RWD (btw na US trhu se prodava), pro lidi, co chteji klasickou koncepci a zaroven jim prijde 200hp malo a 510hp moc. I kdyz samozrejme uplny ideal by byl V6 kolem 350hp a cenou kolem 1,6 mega, ale to uz se resilo xkrat :)
Souhlas, nevidim žádnou výhodu v lepších jízdních vlastnostech 4x4, spíš naopak. Samozřejmě kromě sněhu, nebo lopatoidniho řidiče. Poslední 2 auta jsem měl 4x4.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 29.1.2018, pon 18:16

Petr147 píše: 28.1.2018, ned 23:07 Michal to určitě už viděl, ale kdyby někoho zajímala rozborka QV... :)
Tvl, taková dílna špinavá :/
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 29.1.2018, pon 20:56

Tommino píše: 29.1.2018, pon 18:14
kenjiro píše: 28.1.2018, ned 22:30 Klasicka koncepce sportovniho auta je "motor vpredu, nahon vzadu". Dle meho o VYRAZNE zlepseni jizdnich vlastnosti u 4x4 urcite nejde, pokud se teda nebavime o jizde na snehu/sotoline a rozjezdech na mokru...
Souhlas, nevidim žádnou výhodu v lepších jízdních vlastnostech 4x4, spíš naopak. Samozřejmě kromě sněhu, nebo lopatoidniho řidiče. Poslední 2 auta jsem měl 4x4.
Tak ono jedna věc je QV vyloženě na blbnutí s 510 CV a druhá věc 2,0 TB, která je prostě jen trochu svižnějším sedanem. Ta poslední dvě auta 4x4 co jsi měl, také měla vektorování točivého momentu jako Q4? Jezdil jsem s několika Giuliemi RWD a jezdilo se mi s nimi skvěle i velmi svižně, ale Q4 prostě funguje o dost líp, protože v zatáčce ten přenos výkonu je znát, auto je zcela neutrální i v úplně nesmyslných rychlostech a i v případech, kdy musí řidič nečekaně provést korekci volantem nebo brzdou, záběr třeba vnějšího předního kola to auto úžasně srovná do zatáčky a je to dost cítit. A vůbec ne jen na sněhu, šotolině nebo děravé silnici, naopak, největší přínos vidím v jízdě na limitu na suché a dobré silnici.
Tommino píše: 29.1.2018, pon 18:16 Tvl, taková dílna špinavá :/
:D jestli se nepletu, tak to je servisní stání v Imofě :wink:
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 29.1.2018, pon 20:58

[/quote]Tvl, taková dílna špinavá :/
[/quote]

myslim, že rozhodující je, jestli v tý dílně něco umí :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 29.1.2018, pon 23:06

MichalT píše: 29.1.2018, pon 20:56 Tak ono jedna věc je QV vyloženě na blbnutí s 510 CV a druhá věc 2,0 TB, která je prostě jen trochu svižnějším sedanem. Ta poslední dvě auta 4x4 co jsi měl, také měla vektorování točivého momentu jako Q4?
Tak QV neni vylozene jen na blbnuti. Vetsina lidi to pouziva jako normalni auto, ktere ma obrovsky vykon pokud to clovek potrebuje nebo chce. Ja jsem se rozhodoval mezi Veloce a Super (AWD vs RWD) a mel moznost otestovat obe verze. Obe verze povazuji za trochu sviznejsi sedan, ktery 90% a vice casu nejezdi na hrane (v mem pripade). Samozrejme nejsem zadny rally jezdec a jezdil jsem "jen" po asfaltu, ale lehci, sportovnejsi a zabavnejsi pocit jsem mel u RWD. To auto ma jasne sklony k pretacivosti, coz je to, co hledam a co me bavi (az na to ESP :???: ) Pokud to necham chipnout na 310hp po skonceni zaruky nebo v jeji druhe polovine, tak dostanu idealni pomer cena/vykon. Teda pokud to do te doby neprodam :)
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 29.1.2018, pon 23:12

Vopred sa priznam, ze som vsetkych 90 stran este nepresiel a search nepomohol.
Riesili ste druhu sadu diskov (na zimu) na Giuliu Veloce AWD? Zatial sa mi podarilo vynuchat, ze pre 225/45ZR18 by mali byt 8Jx18 ET33, 5x110, stredova diera 65.1mm. Je to spravne? Predava to tu niekto, google mi zatial moc nepomohol. Cenova ponuka na origo druhu sadu od predajcu auta je troska mimo tak zistujem ci existuju alternativy. Dik
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 29.1.2018, pon 23:21

VN0v -> asi bych to radsi napsal do konkretniho vlakna, kde se resi pneu a disky. Ale kdyz uz jsme u toho, tak mam obecny dotaz. Jake mate argumenty pro to mit 2 sady pneu (zimni x letni)? Ja osobne teda odjakziva prezouvam na stejny disky, tak nejak v tom moc vyhod nevidim, ale rad si poslechnu argumenty pro...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 29.1.2018, pon 23:25

petrAR156 píše: 29.1.2018, pon 08:24 Kubas: QV má rozvod řetězem, tak snad to alespoň půl mega vydrží ... a je tedy vzadu, to znamená i po čase "svépomocí" motor ven.
To on asi vydrží, ale čekal bych, že budou předepsaný nějaký kontroly řetězu a napínáků.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Dallen » 30.1.2018, úte 17:25

Mě zaujalo provedení horního oka na těhlici. Že by konečně byl konec úmornému vytloukání čepů?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 30.1.2018, úte 17:31

kenjiro píše: 29.1.2018, pon 23:21 VN0v -> asi bych to radsi napsal do konkretniho vlakna, kde se resi pneu a disky. Ale kdyz uz jsme u toho, tak mam obecny dotaz. Jake mate argumenty pro to mit 2 sady pneu (zimni x letni)? Ja osobne teda odjakziva prezouvam na stejny disky, tak nejak v tom moc vyhod nevidim, ale rad si poslechnu argumenty pro...
Cena, rozmer a pohodlie. U 159 menim 18" letne a 16" zimne. Je to citit na ceste.

Konkretne u Giulie rozmer. Z tovarne pride na letnych 225/255 rozmeroch. Ked som pozrel ake pneu su dostupne na SK v rozmere 255 na zimu tak je to tragedia. Cize druha sada bude iba 225 rozmer na zimu. Potom tam mozem dat klasiku Dunlop Wintersport alebo Continental Wintercontact. Radsej budem mat 4 rovnake pneu ako na kazdej naprave iny model a cakat co s tym spravy elektronika. Letne Nokian zLine som nasiel v oboch rozmeroch takze tam mi to nevadi. Celkovo je vyber vacsi.

Na to vlakno som uplne zabudol :oops:
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 30.1.2018, úte 21:04

MichalT píše: 29.1.2018, pon 20:56
Tommino píše: 29.1.2018, pon 18:14
kenjiro píše: 28.1.2018, ned 22:30 Klasicka koncepce sportovniho auta je "motor vpredu, nahon vzadu". Dle meho o VYRAZNE zlepseni jizdnich vlastnosti u 4x4 urcite nejde, pokud se teda nebavime o jizde na snehu/sotoline a rozjezdech na mokru...
Souhlas, nevidim žádnou výhodu v lepších jízdních vlastnostech 4x4, spíš naopak. Samozřejmě kromě sněhu, nebo lopatoidniho řidiče. Poslední 2 auta jsem měl 4x4.
Tak ono jedna věc je QV vyloženě na blbnutí s 510 CV a druhá věc 2,0 TB, která je prostě jen trochu svižnějším sedanem. Ta poslední dvě auta 4x4 co jsi měl, také měla vektorování točivého momentu jako Q4? Jezdil jsem s několika Giuliemi RWD a jezdilo se mi s nimi skvěle i velmi svižně, ale Q4 prostě funguje o dost líp, protože v zatáčce ten přenos výkonu je znát, auto je zcela neutrální i v úplně nesmyslných rychlostech a i v případech, kdy musí řidič nečekaně provést korekci volantem nebo brzdou, záběr třeba vnějšího předního kola to auto úžasně srovná do zatáčky a je to dost cítit. A vůbec ne jen na sněhu, šotolině nebo děravé silnici, naopak, největší přínos vidím v jízdě na limitu na suché a dobré silnici.
Tommino píše: 29.1.2018, pon 18:16 Tvl, taková dílna špinavá :/
:D jestli se nepletu, tak to je servisní stání v Imofě :wink:
Jo u A6 jsem měl sportovní dif. Jinak to je Imofa? Slušný. To af centrum v ostravě je podle toho...tam by se dalo jíst z podlahy.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 30.1.2018, úte 22:10

Co si Audi představuje pod pojmem sportovní diferenciál? :D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 31.1.2018, stř 00:06

tipoval bych toto: https://www.audi-technology-portal.de/e ... fferential

jinak otazka pro Michala - mas paket vykon s LSD?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 31.1.2018, stř 00:19

Jinak tady pekna ukazka torque vectoringu v praxi https://www.instagram.com/p/BMtxpokBRov/ Zlaty mechanicky LSD :D
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 31.1.2018, stř 01:33

Ten diff od Audi dost připomíná AYC co míval Lancer EVO. A QV LSD má ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 31.1.2018, stř 06:56

Co jsem se docetl, tak QV ma torque vectoring e-LSD, coz znamena, ze ma podobnou konstrukci jako klasicky mechanicky LSD, akorat je rizen elektronicky. Ten LSD co se prodava v ramci paketu Vykon by mel byt klasicky mechanicky LSD... Ale ty informace jsou z diskuznich for, takze bez zaruky...

http://www.giuliaforums.com/forum/466-e ... mance.html
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 31.1.2018, stř 07:20

každopádně ten příplatkový LSD do QV koupit nejde.... jinak ale na okruhu atd. si myslím nikdo na trakci Giulie QV nestěžoval (když teda pominu to video s obrubníkem....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 31.1.2018, stř 07:25

QV klasickou špéru nemá,ani tam dokoupit nejde. V pomalych rychlostech (1.převodovy stupeň je to horsi) ,ve větších si myslím, že je min.stejne dobrý jako klasická špéra.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů