no rekl bych, ze nejde, jelikoz jde o pruziny pro RWD, ne AWD kazdopadne bych si to dvakrat rozmyslel. mam alfa active suspension a v dynamic rezimu, kdy jsou tlumice nastaveny do sportovniho modu, uz to auto na spatny silnici docela skace (a to na 17" kolech). dalsi vec je ze auto uz ma i tak pomerne malou svetlou vysku, takze dalsich 30mm bych se uz fakt bal, ze budu brousit kazdy hrbol....honziss píše: ↑29.10.2017, ned 19:51 https://www.escape6.cz/sportovni-pruzin ... -id373264/
Tak to me zajima! Jdes do nich?
Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nejdřív musím zjistit jak je to s prednima perama na RWD a Q4, pokud jsou stejný originály, tak bude sedět i tohle, není vyloučeny že ten popisek proste jen nezahrnuje verzi Q4. Já to mám teda vysoký až až, těch 30 mm dolů bude tak akorát. A tvrdý mi to ani ted na těch 19" nepřijde, takže myslím, že pak to bude ještě snesitelný. Ta cena je fakt dobrá.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ja mel tyhle pruziny kdysi na focusu a pak mondeu a pokazdy dobry. Rozdil v pohodli malej (1/2 zdvihu stejna jak oem) a nizsi svetla vyska pro me jen pozitivni.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pozorujete nekdo u svyho auto to, ze zejmena kdyz je mokro nebo kluzky povrch (typicky garaze obchodnich center), tak se pri plnem rejdu a male rychlost(zejmena pri couvani) ozyva jakoby "preskakovani" az praskani od predni napravy? Na suchem povrchu to skoro nepozoruju, ale na mokrem je to fakt neprijemny
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ano, mam to stejne a je to normalni. Preskakuje guma vnejsiho kola, vlivem velkyho zaklonu a odklonu predniho kola. Nicemu to nevadi.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ano, není to chyba ale vlastnost. Něco podobnýho dělala stará W124 (Mercedes), taky měla velký záklony...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak podle eperu péra u Q4 jsou jiný než u RWD, ale ještě musím zjistit jestli jsou taky jiný tlumiče. Ona totiž Q4 je i o něco vyšší než RWD, takže je otázka jestli jsou tam jen delší péra nebo nějaký podložky a jestli je to sesazený se speciálníma tlumičema nebo se stejnejma jako má RWD, pokud jsou u Q4 tlumiče jiný, pak by to snížení o 30 mm u RWD mohlo být u Q4 už mimo přijatelný hodnoty.
Edit: Q4 je vyšší o cca 15 mm než RWD verze. Pak by možná bylo lepší koupit tuhle sadu, která jde dolů jen o 20 mm (proti RWD takže celkem 35 mm), aby s tim tlumiče neměly problém:
https://www.escape6.cz/podvozky/sportov ... -idk27003/
Kamarád se s nima nějak zná a na 5er xdrive mu doporučili právě tyhle ST, že prý to není tak tvrdý jako H&R.
Edit: Q4 je vyšší o cca 15 mm než RWD verze. Pak by možná bylo lepší koupit tuhle sadu, která jde dolů jen o 20 mm (proti RWD takže celkem 35 mm), aby s tim tlumiče neměly problém:
https://www.escape6.cz/podvozky/sportov ... -idk27003/
Kamarád se s nima nějak zná a na 5er xdrive mu doporučili právě tyhle ST, že prý to není tak tvrdý jako H&R.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kdyby to nekoho zajimalo, tak prohlidka 20tkm stoji 5164,- vc DPH, ted jsem si vyzvedaval auto.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
U oplu corsa výměna oleje a filtru nic víc 3400. tak to je krásný za celou prohlídku.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Byl to olej, sroub, 3x filtr, voda do ostrikovacu + naka zimni prohlidka za penize, ale s tou byla sleva na dily z ty prohlidky 20t, takze se zaplatila z ty slevy.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pokud nekdo hrajete Forza Motorsport 7, tak si muzete zajezdit s Giulii QV
http://xboxweb.cz/forza-motorsport-7-do ... e-x-obsah/
http://xboxweb.cz/forza-motorsport-7-do ... e-x-obsah/
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zeby planovali 350konovy hybrid?
https://www.autoblog.com/amp/2017/11/13 ... ia-veloce/
Akurat ze najskor 2019 a iba USA ak tomu spravne chapem
https://www.autoblog.com/amp/2017/11/13 ... ia-veloce/
Akurat ze najskor 2019 a iba USA ak tomu spravne chapem
Alfa Romeo Giulietta 1.6JTDm Sportiva
ex Alfa Romeo 147 JTD 85kw
ex Alfa Romeo 147 JTD 85kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ona tahle výkonová varianta byla v tabulkách motorů ještě před uvedením na trh. Jako odpověď na BMW 340i by jí to docela chtělo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nevim no, furt je to jen čtyřválec.... koní může mít kolik chce.... navíc je otázka do jakého výkonu ten motor můžeš ladit aby to fakt všechno na 100% vydržel..... ale jako jo, každá další verze může jen pomoci.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
"This is pretty well established as happening. MY2019, USA only. 280hp + 48V electrical system + elec. assisted turbo = ~350bhp 'Veloce' in USA nomenclature."
Tady jde o kouzelné slovíčko hybrid - to bude tvořit hodně prodejů, jak díky daňovému zvýhodnění, tak povrchním majitelům eco aut, kterých je v USA spousta
Tady jde o kouzelné slovíčko hybrid - to bude tvořit hodně prodejů, jak díky daňovému zvýhodnění, tak povrchním majitelům eco aut, kterých je v USA spousta
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
hmmm, tak to pak jo.... čili motor 280PS zůstane a koně navíc jsou elektrické....
jinak pokud ten hybrid nějak reálně funguje, a ušetří mi třeba aspoň 1L na 100, tak proč ne.... samozřejmě je to otázka pro kalkulačku, jestli se mi těch pár desítek tisíc navíc v ceně někdy vrátí.... ale v principu to za úplné zlo nepovažuju.....
Spíš než do sportovní Giulie by mi to dávalo smysl do Stelvia, ale to asi přijde časem taky....
jinak pokud ten hybrid nějak reálně funguje, a ušetří mi třeba aspoň 1L na 100, tak proč ne.... samozřejmě je to otázka pro kalkulačku, jestli se mi těch pár desítek tisíc navíc v ceně někdy vrátí.... ale v principu to za úplné zlo nepovažuju.....
Spíš než do sportovní Giulie by mi to dávalo smysl do Stelvia, ale to asi přijde časem taky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To bych moc chtěl, mít na blatníku místo Veloce napsáno Hybrid... doufám, že to takhle Italové neudělají...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Místo Veloce 280HP by si tam měl Hybrid 230V...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
stanou se i horsi veci, pokud by to pomohlo prodejum, nemel bych s tim problem..... samozrejme je otazka co to udela s hmotnosti a vyvazenim auta..... ale celkove bych to asi furt mel radeji nez treba naftu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Radši bych tam viděl nějakou klasickou V6, v USA by to prodejům určitě pomohlo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na V6 muzem zapomenout myslim. Kdyby tam dali ten micro hybridni system co vyvynul bosch nebo kdo, se 48v co roztaci turbo a pohani prislusenstvi, tak by to nemuselo bejt uplne zly. Jestli tam vrazej ten od ZF s EV v prevodovce, tak to bude naopak zcela neprodejny. Mame v praci jednu 330e a zadna hitparada (vykonem a spotrebou) to teda neni a to si myslim ze mam k hybridum velmi pozitivni vztah.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jo, chce to pockat co se z toho vyklube....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Prodejům by pomohl manuál min. u benzínových verzí a hlavně ho dodávat u QV v USA. V6 kolem 350hp by byla nirvána a to i jako AWD. To, že neudělali kombík jsem akceptoval z důvodu nekažení sportovního charakteru auta, to s hybridem padá a s kombi by ty prodeje nahnali s menšími náklady než vývoj hybridu.
S hybridem mohli experimentovat až budou mít vývoj a technologii z valné části zaplacenou. Je to přesně jak píše Petr147 ale obávám se aby to v případě Alfy nebylo "nechci slevu zadarmo".
S hybridem mohli experimentovat až budou mít vývoj a technologii z valné části zaplacenou. Je to přesně jak píše Petr147 ale obávám se aby to v případě Alfy nebylo "nechci slevu zadarmo".
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ono je taky otazka, do jaky miry je to s tim hybridem dobrovolny a nakolik do toho tlaci automobilky legislativa EU... Jinak souhlas s tim, ze V6 kolem 350hp by byla fajn, ale vzhledem k QV na to asi muzeme zapomenout... Coz je taky jeden z duvodu, ze priste budu uvazovat o Jag XE V6 380hp, protoze prece jen tech 200hp je obcas malo a AWD nechci...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů