Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 14.11.2017, úte 14:48

Ohledně V6 je BMW a Jag ve výhodě no. QV už je jiný svět.
Mimochodem, OT k Jaguaru - když to brala Tata tak jsem moc nevěděl co si o tom myslet. Ale dneska má Jag v nabídce portfolio kde bych si vybral od sedanu (XE) přes SUV (F-Pace) až po sporťák (F-Type). Třeba takový Stelvio nejčastěji srovnávám s F-Pace, Giulii s XE.

K tomu pohonu o výkonu 350k - nemůžu se zbavit pocitu, že jsem tu motorizaci viděl v nějaký tabulce v oficiálních materiálech Alfy už v době uvádění na trh. Ale jestli to bylo vlevo dole nevim. :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 14.11.2017, úte 14:54

JJ mezera mezi 200hp RWD a QV je veliká. Z placu by mohli mít "zadarmo" další model kdyby udělali 280hp RWD (určítě by u motoru nebyl problém lehce líznout i těch 300Hp) s vypínatelnými asistenty a možností nacpat tam Sparca a klidně i ty karbonkeramiky. A nemyslím, že by to ubralo prodeje QV, jen by to chtělo trochu marketingu a to u FCA neradi.

Harous: :D určitě, vlevo dole ...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 14.11.2017, úte 15:01

Ona ta verze 280hp RWD je, ale asi jen v USA.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 14.11.2017, úte 15:19

Presne tak, v US lze objednat 280hp RWD. Nechapu obchodni strategii a proc to neni na evropskem trhu. Myslim, ze spousta lidi by si za tech dalsich cca 80hp priplatila a pro vyrobce to znamena pouze nahrat jiny soft, protoze ty motory jsou dle vsech dostupnych informaci identicky :smt013 Ale mozna je to kvuli emisim, CO2, EU atd...

o nevypinatelnych asistentech ani nemluve. co me na aute vadi ze vseho nejvic je protikolizni system, kterej dupe na brzdy kdyz to clovek neceka a potrebuje ze vseho nejmin, o ESP ani nemluve. ESP jde vypnout i u "blbyho" dieslovyho golfu kombi, ale ne u sportovniho sedanu, kterej si clovek objedna s LSD... hlavne, ze mame 5 hvezdicek a 98% v nejkym priblblym EU testu... :roll:
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 14.11.2017, úte 15:36

tobě už to autonomní brzdění někdy zasáhlo? v jaké situaci?
jinak chybějící V6 atd. už se tady řešilo milionkrát.... co se dá dělat.... možná vrámci nějakého faceliftu který má být někdy 2019-2020 se to změní....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 14.11.2017, úte 15:59

Ne ze zasahlo, ale zasahuje. Typicky kdyz auto prede mnou pokracuje rovne nebo mirne doleva a dava prednost tem, co jedou po hlavni a ja chci odbocit doprava, kde je mista na 2 auta a nic mi nebrani v zataceni, tak mi to zadupne brzdu. Toto se mi stalo uz x-krat a to i v malych rychlostech. Dalsi typicka situace, kdyz chci prejet z pruhu do pruhu v hustsim provozu a vim, ze to v pohode dam, kdyz slapnu na plyn, ale v momente kdy potrebuju aby auto jelo, tak na me zacne rvat hlaska ze forward collision a zacne to brzdit :smt013

Chapu, ze pro lidi co neumi ridit a necumi na cestu to muze byt fajn, ale proc to proboha nejde vypnout? Respktive jde, ale jen do vypnuti motoru a za cenu ze mi bude svitit oranzova kontrolka na palubce.. A hledat to nekde ve ctvrty urovni menu pres rotary pad po kazdym nastartovani se mi fakt nechce...

Jinak pro zajimavost - podobna zkusenost ze strany Hammonda http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ham ... ma-pravdu/
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 14.11.2017, úte 16:31

Ja s tim teda takovej boj nemam. Jako jo, obcas to na me zarve, ale do brzd mi to tuklo (jako tuklo, ne full brzdy) asi 3x a vzdycky to bylo v situaci kdy uz k tomu byl duvod.

Kazdopadne to nebude dlouho trvat a tenhle asistent bez moznosti vypnuti bude ve vsech autech standard jako dneska esp.

Add nevypinatelny esp - jezdil jsem ted 2 dny trochu po snehu a ano, byly mista kde bych si to bokem dal, ale na druhou stranu, po tom touzi jen naprosty minimum majitelu dnesnich aut, vetsina se proste jen veze...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 14.11.2017, úte 16:39

Nedávno to tu bylo prezentováno jako vzorové chování... :D

Když je to normálně naladěné, tak to nejí potřeba vypínat... Do brzd mi to hrabalo jenom při nouzovkach na dálnici...

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 14.11.2017, úte 17:18

Zas at to nevyzni tak, ze mi to dupe na brzdy non-stop :) Parkrat mi to udelalo a zrovna ve chvili kdy jsem to nechtel a necekal. Je to i dost o stylu jizdy. Jde mi spis o to, ze by ridic mel mit moznost si auto nastavit dle svych preferenci. Kdyz si kupuju sportovni sedan, tak s tim chci jezdit obcas sportovne = bez ESP a ostatnich kravin. Ale holt vitejte ve svete "Safety and health" :cry:
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 14.11.2017, úte 17:28

me teda autonomni brzda nikdy nezasahla, jen to obas zbytecne spusti to varovani....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 15.11.2017, stř 14:38

Ještě něco k Giulii Hybrid... nějak tak by to mohlo vypadat - BMW 330e https://www.stream.cz/meziplyn/10016201-bmw-330e

I když je otázka, jak si s tím poradí u Alfy, která nemá tolik zkušeností s hybridy... a sčítání hp motoru a elektromotoru tedy nejde...

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 15.11.2017, stř 14:57

Zajimava zmena. Po aktualizaci firmware me prestal otravovat predni parkovaci senzor. V servisu nerekli ani slovo, ale zatim (cca tyden) to funguje tak jak ma. :smt041
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 15.11.2017, stř 15:30

Harous - taky si pamatuju tu 350 PS variantu v US plánech někdy snad před půl rokem nebo i dýl, ale nebylo tam psáno nic o hybridu.

Nerozumím tomu, proč někdo píše, že nechce Q4, to auto je totiž primárně RWD, dokonce na dálnici na vodě, když už gumy byly ojetý, tak po razantním podřazení ten zadek umí cuknout bokem jako u čistokrevný zadokolky. Předek se přidá jen v případě problémů nebo potřeby trakce na předku, např. ke stabilizaci auta v zatáčce, což vidím jako ideál. A 280 CV není vůbec málo, zatím jsem nedostatek nepocítil.

Každopádně to tady řešíme zbytečně, bude to jak bude, evidentně kombík nechtějí, důvody můžou bejt různý, od toho, že nechtějí aby se to auto stalo pracovním nástrojem a jezdilo potupně polepený reklamníma foliema v rukách obchoďáků co se v tom budou cpát bagetou, až po třeba snahu vytěžit trh sedanů do posledního kusu, to nikdo nevíme. Hybrid určitě Marchionnemu nevoní, ale chca nechca musí ve flotile něco nízkoemisního mít, jinak mu budou vyhrožovat pokutama. A umím si představit že takovej hybrid bude přesně ten případ, kdy se má vlk nažrat a koza zůstat celá.

Ten protikolizní systém umí bejt otravnej hlavně na dálnici, když jedu, vidím, že auto z levýho uhýbá, krásně bych se tam vešel nebo někdo zdržuje v levým, tak to vezmu přes prostřední, pravej a zpět do levýho a prosmýknu se tomu v prostředním za prdelí, ale Giulia to vyhodnotí jinak a drc na brzdy, to mě taky nebaví, ale dá se to pochopit. Taky je fakt, že člověk si na to rychle zvykne, ale když jsem do toho sedl po 14ti dnech z náhradní Giulietty, tak jsem si toho všeho najednou sakra vážil a nějaký lepení se na uhýbající auta mě ani nenapadlo :D takže ona to možná dělá dobře. Každopádně citlivost toho systému jde nastavit.

No a když už jsem to nakousl - měl jsem to 14 dní v Imofě. U aut vyrobených do února 2017 je nějaký těsnící O-kroužek chlazení u turba příliš malý a unikal tudy (po kapkách) antifreeze. Projevilo se to tak, že na mě blikla kontrolka nedostupného start/stop systému - asi to bere info z tohoto chladícího okruhu (jak víme, jsou tam dva okruhy). Následně mi to cestou do práce najednou ztratilo tah. Tak jsem sjel z dálnice (abych jí nedělal ostudu), dal jsem cígo a pokračoval už bez problémů dál. V Imofě jsme zjistili, že už tam toho antifreeze chybělo docela dost. Navíc hned věděli o co jde, měli tam na to svolávačku a počítám, že to měla být ta aktualizace, na kterou mě zvali. Trochu mě to vyděsilo, protože jestli tam byl problém s chlazením turba, nerad bych, aby mi po nějakém čase to turbo odešlo, protože teď se tam něco načlo. Takže jsem si řekl o nové turbo a kupodivu nebyl problém. Rovnou jsem s tím nechal dát i nový olej a filtr (byť po 5000 km od výměny), tím se nic nezkazí.
Přístup Imofy opět :smt023 na druhou stranu, dneska jsem opět psal upomínku, že stále k autu nemám návod k obsluze... :D

No a teď už je Giulia uskladněná v garáži a vyjede až v dubnu. V zimě si pěkně sundám každé kolo extra a vyčistím všechna ramena, podběhy, kola zevnitř pořádně, atd. Nebudu to tahat do soli, akorát by to okyslo a už by to nebylo jako nový :wink:
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 15.11.2017, stř 16:13

To Tě ani neláká si s Q4 zařádit někde na zasněženým plácku? :D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 15.11.2017, stř 16:41

Ani trochu. Vím co je sůl za svinstvo a auto, který má pro mě nějakou cenu už do sněhu nikdy nevytáhnu. Černá 164 je už taky uskladněná.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 15.11.2017, stř 16:51

Otázka je jak dlouho plánuješ Giulii mít. U 164 to chápu, tam není moc o čem.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 15.11.2017, stř 16:55

ja uz jsem na snih nachystanej a tesim se ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 15.11.2017, stř 17:06

MichalT píše: 15.11.2017, stř 15:30 No a když už jsem to nakousl - měl jsem to 14 dní v Imofě. ... Navíc hned věděli o co jde, měli tam na to svolávačku a počítám, že to měla být ta aktualizace, na kterou mě zvali.
Jen otazka - proc to tam meli 14 dni, kdyz o tom hned vedeli? Je to nejaka zasadnejsi oprava? Tyka se to vsech benzinovych verzi nebo jen Veloce?

Jinak me dnes zacal pracovat teplomer v rezimu +10 nebo-17 stupnu, kdy mezi obema hodnotami prepina zhruba ve 2-minutovych intervalech (venkovn teplote +5). Co je na tom blby je, ze kdyz to ukazuje -17, tak to zacne topit tak, ze se v aute neda vydrzet...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 15.11.2017, stř 20:20

MichalT píše: 15.11.2017, stř 16:41 Ani trochu. Vím co je sůl za svinstvo a auto, který má pro mě nějakou cenu už do sněhu nikdy nevytáhnu. Černá 164 je už taky uskladněná.
Tak to ja najel tento tyden uz 2500km a z toho jsem jel po snehu nekolikrat. To nejezdeni v zime uplne nechapu, jako bejt to nakej veteran za 10+ mega tak jo, ale giulia je normalni auto, ktery myslim minimalne 5 zim prezije podle toho jak je udelany zespodu.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 15.11.2017, stř 20:21

To byla klasická závada 147, odcházel konektor u zrcátka nebo jednotky ve dveřích... ale tam to dělalo opačný problém, při záporných teplotách to blokovalo zapnutí klimatizace... jen je divný, že auto pouští horký vzduch dovnitř, to by muselo být ukecaný i vnitřní čidlo...

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 15.11.2017, stř 20:23

kenjiro píše: 15.11.2017, stř 17:06
MichalT píše: 15.11.2017, stř 15:30 No a když už jsem to nakousl - měl jsem to 14 dní v Imofě. ... Navíc hned věděli o co jde, měli tam na to svolávačku a počítám, že to měla být ta aktualizace, na kterou mě zvali.
Jen otazka - proc to tam meli 14 dni, kdyz o tom hned vedeli? Je to nejaka zasadnejsi oprava? Tyka se to vsech benzinovych verzi nebo jen Veloce?

Jinak me dnes zacal pracovat teplomer v rezimu +10 nebo-17 stupnu, kdy mezi obema hodnotami prepina zhruba ve 2-minutovych intervalech (venkovn teplote +5). Co je na tom blby je, ze kdyz to ukazuje -17, tak to zacne topit tak, ze se v aute neda vydrzet...
Ja myslim ze proto, ze proste nemaj cas, kdyz jsem tam volal ze mam 2000km do prohlidky a ze to do konce tydne nalitam a pristi tyden bych se stavil, tak na me taky zkouseli ze je plno a ze za mesic :-D
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 15.11.2017, stř 21:22

Netuším proc to tam bylo dlouho, prý čekali na nějaký díl - nečekali, ze budu chtit i turbo. No já už jsem měl noční můry, že s tím někdo něco udělal a dávají to dohromady.

Jakých verzí se to týká nevím ale lze to odhalit snadno, podivas se jako před turbo, směrem dolů, vede tam svisle takova hlinikova trubička a na ní budou naschlé růžové kapky. Níže je pak trubka tlustejsi s takovou hliníkovou chranickou a tam ty stopy budou taky.

To kolísání venkovní teploty jsem taky zaznamenal a vždycky to spustil blinkr, venku bylo třeba +8 C, dal jsem blinkr a -17 C. Po chvíli se to vrátilo do normálu. Prisuzoval jsem to tomu, že jsem to nechával mýt v garážích pod Kotvou když jsme byli na koncertu a oni to tam suší stlačeným vzduchem, tak jsem si říkal že tam asi někam nafoukali vodu v tom zrcátku, kam neměli. Po asi dvou dnech to přestalo a už se to neopakovalo.

Ad nejezdeni v soli... viděl jsem auto, který jezdilo jednu zimu v soli, a když se po 20ti letech rozebiralo, ta sul tam porad byla, zalezla mezi plechama, který byly nafoukly a při každým navlhnuti žrala ten plech. A měl jsem kdysi auto který jsem zrenovoval a pak s nim jezdil v soli, všechny hliníkové díly okysly a zoxidovaly, udělaly se na nich puchýřky a celkově zmatovatěly. Já chci mít Giulii furt jako novou, ať už ji budu mít 3 roky nebo 10 let, chci z ní mít furt ten stejný pocit jako když jsem do ni sedl poprvé. To mi dělá větší radost než klouzání na sněhu, kteryho už jsem si za 20 let rizeni uzil habakuk.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18536
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 15.11.2017, stř 22:15

to je myslím docela překvapivé že ti to turbo jen tak vyměnili, na dobré slovo.... samozřejmě jen dobře pro tebe....

a ježdění v soli, jasně, pokud to máš jako víkendovku nebo auto pro radost, dá se to pochopit..... ale pokud to máš na denní provoz a dáš s tím ročně 20-30tkm (nebo i víc), tak po deseti letech to auto tak jako tak bude prostě opotřebované a vylítané, takže nějaká ta oxidace už nehraje žádnou větší roli.... proč mít krásnou kastli, když už stejně bude v hajz*u spousta jiných věcí.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 16.11.2017, čtv 11:07

MichalT píše: 15.11.2017, stř 21:22Já chci mít Giulii furt jako novou, ať už ji budu mít 3 roky nebo 10 let, chci z ní mít furt ten stejný pocit jako když jsem do ni sedl poprvé.
Tohle samozřejmě chápu, ale to aby se pak s tím autem člověk bál vyjet. Riziko, že Ti to někdo někde flákne dveřma, nebo to odře při parkování je bohužel taky nemalý.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 16.11.2017, čtv 12:19

Harous píše: 16.11.2017, čtv 11:07
MichalT píše: 15.11.2017, stř 21:22Já chci mít Giulii furt jako novou, ať už ji budu mít 3 roky nebo 10 let, chci z ní mít furt ten stejný pocit jako když jsem do ni sedl poprvé.
Tohle samozřejmě chápu, ale to aby se pak s tím autem člověk bál vyjet. Riziko, že Ti to někdo někde flákne dveřma, nebo to odře při parkování je bohužel taky nemalý.
Ja vzdycky pouzivam auto na 100%. Samozrejme pro zmirneni rizik z pouzivani mam par zasad ktere dodrzuju, ale jinak u me zadny auto nikdy nezahalelo :)
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů