Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 21.1.2018, ned 21:33

A v čem je problém? Že se s tím blbě lepí na prdel autu před tebou? Nebo nestačí přepnout na omezovač?

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 21.1.2018, ned 21:51

Tommino píše: 21.1.2018, ned 21:22 Adaptivni tempomat bych nechtěl třeba ja, měl jsem ho ve 2 autech a díky, už ne. A přepnout na běžnou funkci samozřejmě nejde nikde.
Adaptivni tempomat prepnout na normalni jde celkem bezne a u aut za poslednich 5 let to funguje celkem dobre. Akorat v cr ho vetsinou neni kde pouzit diky hustote dopravy, protoze i pri nastaveni na nejmensi mezeru tam stejne nekdo vjede...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 21.1.2018, ned 21:52

Tommino píše: 21.1.2018, ned 21:22 Adaptivni tempomat bych nechtěl třeba ja, měl jsem ho ve 2 autech a díky, už ne. A přepnout na běžnou funkci samozřejmě nejde nikde.
Fiat Tipo údajně umí přepínat mezi adaptivním a běžným tempomatem..... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 21.1.2018, ned 21:55

Petr147 píše: 21.1.2018, ned 20:57 A proč přidává větší brzdy? To zas klasicky vydali auto a zjistili, že by to chtělo lepší brzdy? :) a ten adaptivní tempomat taky do teď neměla??? :)
Standardni brzdy jsou dobry, rozhodne lepsi nez jsem mel treba na Cupre.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 21.1.2018, ned 22:00

Ty vetsi brzdy se automaticky dokonfigurujou, kdyz zvolite 19" kola. Jinak "normalni" brzdy fungujou uplne v pohode. Jinak co se tyka konfiguratoru, tak myslim, ze je docela povedeny a relativne casto aktualizovany. Jsou automobilky, ktery resi konfigurator PDF souborem, kterej meni jednou za rok :D
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 21.1.2018, ned 22:03

Harous píše: 21.1.2018, ned 21:14 Ať se dívám do konfigurátoru jak chci tak tam vidím Paket Veloce interiér, ale nevidím žádný paket Veloce exteriér.
Ten adaptivní tempomat nejde přepnout na klasickou funkci?
Protoze to neni mezi pakety, ale mezi doplnky -> exterier.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 21.1.2018, ned 22:17

Tak to maj hezky schovaný. :D Automaticky to k tomu hodí paket Sport za 45 a brzdy s prahama za 10. Ale pořád to je o 200 míň než Veloce. Přidat k tomu paket interiér Veloce a pár drobností tak už to ale bude skoro na stejno.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 21.1.2018, ned 22:23

jo, není to mezi pakety, ale mezi doplňky jako "paket exteriér Veloce" :smt098
ale chválím že tam teď v konfigurátoru mají i origo příslušenství, je vidět že s tím pracují a nabízí zákazníkovi další a další možnosti jak utratit peníze.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 22.1.2018, pon 20:39

honziss píše: 21.1.2018, ned 21:51
Tommino píše: 21.1.2018, ned 21:22 Adaptivni tempomat bych nechtěl třeba ja, měl jsem ho ve 2 autech a díky, už ne. A přepnout na běžnou funkci samozřejmě nejde nikde.
Adaptivni tempomat prepnout na normalni jde celkem bezne a u aut za poslednich 5 let to funguje celkem dobre. Akorat v cr ho vetsinou neni kde pouzit diky hustote dopravy, protoze i pri nastaveni na nejmensi mezeru tam stejne nekdo vjede...
A u kterých aut? A5 2009, smax 2012, a6 2012 super 015 to přepnout teda nejde
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 701
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Bull.et » 22.1.2018, pon 20:58

Petr147 píše: 21.1.2018, ned 21:16

Hlavně koukám, že ta 2.2 JTD má už i 154 kW, takže konečně trochu použitelná nafta
Tak jasny..ono 180k je nepouzitelnych a auto je vlastne lina mrcha
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 22.1.2018, pon 21:20

Tommino píše: 22.1.2018, pon 20:39
honziss píše: 21.1.2018, ned 21:51
Tommino píše: 21.1.2018, ned 21:22 Adaptivni tempomat bych nechtěl třeba ja, měl jsem ho ve 2 autech a díky, už ne. A přepnout na běžnou funkci samozřejmě nejde nikde.
Adaptivni tempomat prepnout na normalni jde celkem bezne a u aut za poslednich 5 let to funguje celkem dobre. Akorat v cr ho vetsinou neni kde pouzit diky hustote dopravy, protoze i pri nastaveni na nejmensi mezeru tam stejne nekdo vjede...
A u kterých aut? A5 2009, smax 2012, a6 2012 super 015 to přepnout teda nejde
NX300h MY15, CT200h MY16, IS300h MY16, RX450h MY16, Prius MY17, Scenic MY17, Impreza, XV MY18...s tema jsem jel a vim to na 100pro, ale urcite jich bude vic..
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 22.1.2018, pon 21:37

Jasně, takže Lexus (kterej téměř nepotkas a asi nějaké vyjimky), ale u drtivé většiny to prostě nejde.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 22.1.2018, pon 21:41

Tommino píše: 22.1.2018, pon 21:37 Jasně, takže Lexus (kterej téměř nepotkas a asi nějaké vyjimky), ale u drtivé většiny to prostě nejde.
Spis bych rekl ze vsechny toyoty a lexusy od MY14 a vsechny novejsi renaulty a subaru ;)
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 22.1.2018, pon 21:42

Jeste me napada Kuga MY14, tu maj nasi a tam to jde taky. Kazdopadne nejsnazsi a soucasne nejfunkcnejsi mi to prislo u subaru - na jeden klik zapnes adaptivni, druhym stiskem stejnyho tlacitka prepnes na normalni.
Naposledy upravil(a) honziss dne 22.1.2018, pon 21:44, celkem upraveno 1 x.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 22.1.2018, pon 21:43

Bull.et píše: 22.1.2018, pon 20:58
Petr147 píše: 21.1.2018, ned 21:16

Hlavně koukám, že ta 2.2 JTD má už i 154 kW, takže konečně trochu použitelná nafta
Tak jasny..ono 180k je nepouzitelnych a auto je vlastne lina mrcha
To bych neřekl, jen když chceš přetahovat od konkurence, tak musíš mít co nabídnout...

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 701
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Bull.et » 22.1.2018, pon 21:51

Standardni vykon, nizka vaha, jizdni vlastnosti lepsi nez konkurence. Nabidnout je co, jen potrebujou lidi do tech aut posadit aby si je vyzkouseli....produkt maj, marketing jim chybi... a zbourat predsudky..to se ale nepovede tyhle giulii..ale snad az nastupci
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 22.1.2018, pon 22:02

No a pak potkáš (doplnit dle uvážení) v tahlém kopci a můžeš si vymýšlet výmluvy dle uvážení... :D

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 701
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Bull.et » 22.1.2018, pon 22:11

Vymluvy?
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 22.1.2018, pon 22:22

No dobře... to nic nemění na situaci, že těch 154kW je už prostě adekvatní sportovním ambicím auta a nemusí se bát, že bude muset uhnout nějakému taxíku... a ať si tu na naftu každý nadává, jak se to do toho auta nehodí... jenže většinu prodaných nových aut kupují firmy a ty kupují dieselové auta... zpětně třeba místní složení 159 a 156

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 701
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Bull.et » 22.1.2018, pon 22:55

Tak vzhledem k tomu ze 132kw s giulii hybe lip nez 154kw se 159, tak nepredpokladam ze vyssi vykon by mel byt spatny. Ale jak jsem psal vyse prvne je dulezity lidi dostat do auta...Co se firemmich nakupu tyce..o.k
..argument to urcite je, ale otazka jak moc silny. Kdyz zustanu v nasem malem rybnicku tak hraje velkou roli car policy a u vw zajimavy ceny operaku kde leasingovky maj krasny a presny tabulky za kolik auto nasledne prodaj a hlavne vi ze ho prodaj a vydelaj. Predpokladam ze u AR to maj leasingovky slozitejsi a tudiz i cena operaku/leasingu je vyssi. A co si budeme povidat meritko uspechu je octa/golf....passat/superb....audi/bmw... celkem by me zajimal i pomer prodanejch giulii s b. motory oproti d. motorum. Co vidim tady tak benzimy vedou jestli se nepletu.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 23.1.2018, úte 07:44

.... jen zpět k tomu ceníku z konce minulého roku - vidím tam že je možno objednat i verzi Super se 4x4.... to je fajn, doteď musel zájemce o čtyřkolku kupovat pouze verzi Veloce....

O poměru prodaných benzínů/dieselů tady někdo psal, myslím že to bylo tak nějak 70:30 pro diesely, ale to jen tipuju.... (10% dělalo QV, 20% pak ostatní benzíny)... což je teda pořád naprosto zásadně lepší poměr než byl třeba u 159....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 23.1.2018, úte 07:48

Tak u 159 byla nábídka benzínových motorů jedním slovem tragédie... Tady je situace úplně jiná, ty benzíny josu imho mnohem modernější a lepší než dýzle
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 23.1.2018, úte 07:52

jasně, ale zas bych ty nafťáky úplně neodsuzoval, aspoň je to celohliník.... nevím jak se spotřebou, to se tady zatím vůbec neřeší :-) Spolehlivost nafta vs. benzín ještě nemůžeme soudit, je to všechno nové.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 23.1.2018, úte 10:09

Dlouhodobou spotrebu mam 6.2, coz je cca o 0.3 min nez jsem mel u 116dA (kde chybel kroutak a ZF furt radilo) a o litr min nez v mondeu 2.0tdci pri stejnym stylu jizdy. Celkove si myslim ze to je povedenej motor, rozhodne prijemnejsi nez treba 2.0tdi 140kw se kterym se v praci svezu obcas, ale jsou na trhu i jemnejsi/mekci diesly, trebas 2.0dhi v pazoutech.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 25.1.2018, čtv 08:36

Šedá Giulia, momentálně stojící na cca 32 km D1 ve stoupáku pro kamiony, je vyložený pokus o sebevraždu... chlapík tam okolo toho pobíhá, kamiony na poslední chvíli vybočují a benzinka je 200m...
Přílohy
alfa.jpg

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti