Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jinak začínám Giulie docela hojně potkávat
Dneska jsem byl v Imofě, koupil jsem ty pružiny -20 mm, pak je tam aktualizace na klimatizaci a servisní akce nějakýho těsnění vzduchu do kabiny.
Ptal jsem se na ten CarPlay a není to otázka SW a není to ani záležitost displeje, ten je kompatibilní v podstatě s čímkoliv malý nebo velký, to je jedno. Jiné je vlastní rádio, které se nachází za středovým displejem. Zatím se neví jestli centrální jednotce bude jedno jaké rádio je instalováno nebo nebude, jakmile to na něčem vyzkouší, tak mi dají vědět.
Celkem zajímavá informace byla, že prý Giulia a Stelvio jsou vyvinutá jako zcela samostatná auta, jejich platforma není s ničím sdílená a jediné co je shodné s jinými výrobky FCA jsou motory 2,2 D, to jsem myslel, že ty platformy s něčím v Americe sdílejí (nějaký Dodge nebo tak), tudíž by mělo být zjistitelné jestli se jim náklady na vývoj těchto dvou modelů vracejí nebo ne, pokud by se k těm číslům uměl někdo dostat... fakt by mě to zajímalo.
V Itálii jsme jich pár viděli, ale mnohem víc jsme viděli Stelvií, snad 5 nebo 6 za jeden jediný den ve vesničkách kolem Gardy.
Dneska jsem byl v Imofě, koupil jsem ty pružiny -20 mm, pak je tam aktualizace na klimatizaci a servisní akce nějakýho těsnění vzduchu do kabiny.
Ptal jsem se na ten CarPlay a není to otázka SW a není to ani záležitost displeje, ten je kompatibilní v podstatě s čímkoliv malý nebo velký, to je jedno. Jiné je vlastní rádio, které se nachází za středovým displejem. Zatím se neví jestli centrální jednotce bude jedno jaké rádio je instalováno nebo nebude, jakmile to na něčem vyzkouší, tak mi dají vědět.
Celkem zajímavá informace byla, že prý Giulia a Stelvio jsou vyvinutá jako zcela samostatná auta, jejich platforma není s ničím sdílená a jediné co je shodné s jinými výrobky FCA jsou motory 2,2 D, to jsem myslel, že ty platformy s něčím v Americe sdílejí (nějaký Dodge nebo tak), tudíž by mělo být zjistitelné jestli se jim náklady na vývoj těchto dvou modelů vracejí nebo ne, pokud by se k těm číslům uměl někdo dostat... fakt by mě to zajímalo.
V Itálii jsme jich pár viděli, ale mnohem víc jsme viděli Stelvií, snad 5 nebo 6 za jeden jediný den ve vesničkách kolem Gardy.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no pěkná jízda.... jinak dost podivná kombinace - mít Veloce a mít to bez pádel a zároveň s tím superkovým luxusním paketem, kde máš ale ty obyčejné superkové sedadla.... (pokud se nepletu....). ale jako vypadá to pěkně....
Michal: platforma Giorgio je vyvinutá nově pro Giulii/Stelvio, ale určitě se časem použije jinde.... třeba trošku modifikovaná, ale ten základ bude stejný.... u FCA by byli padlí na hlavu kdyby to neudělali, jen prodeje Alfy ten vývoj nemůžou zaplatit ani náhodou (a ani se s tím myslím nepočítalo....).
Michal: platforma Giorgio je vyvinutá nově pro Giulii/Stelvio, ale určitě se časem použije jinde.... třeba trošku modifikovaná, ale ten základ bude stejný.... u FCA by byli padlí na hlavu kdyby to neudělali, jen prodeje Alfy ten vývoj nemůžou zaplatit ani náhodou (a ani se s tím myslím nepočítalo....).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Čoveče, nepatřím k internetovým haterům, ale tady se k tomu videu vyjádřit musím....
Ta jízda je tragédie, kde ten volant držíš, ještě imrvére bezdůvodně jednoruč. Ruka pořád na řadičce, i když téměř neřadíš. Sice to bylo pomalu, ale i tak....v tom držení nemůžeš mít žádný cit,o rychlé dobré reakci nemůže při tom držení být ani řeč. Jasný, nebyl provoz atd, takže vcelku nic nehrozilo, ale na rovinu, mohlo by to být instruktážní video, jak neřídit správně. Nebo něco ve smyslu, co všechno nedělat při sportovní nebo rádoby rychlé jízdě. Ze zkušenosti vím, že téměř všude šlo jet cca o 40-50% rychleji a troufám si tvrdit, že i bezpečněji. Sorry za tu upřímnost, ale musel jsem.
Ta jízda je tragédie, kde ten volant držíš, ještě imrvére bezdůvodně jednoruč. Ruka pořád na řadičce, i když téměř neřadíš. Sice to bylo pomalu, ale i tak....v tom držení nemůžeš mít žádný cit,o rychlé dobré reakci nemůže při tom držení být ani řeč. Jasný, nebyl provoz atd, takže vcelku nic nehrozilo, ale na rovinu, mohlo by to být instruktážní video, jak neřídit správně. Nebo něco ve smyslu, co všechno nedělat při sportovní nebo rádoby rychlé jízdě. Ze zkušenosti vím, že téměř všude šlo jet cca o 40-50% rychleji a troufám si tvrdit, že i bezpečněji. Sorry za tu upřímnost, ale musel jsem.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tome myslím že z toho videa nemůžeš moc poznat kolik sněhu tam reálně je, jak moc je přimrzlý a jaký má auto reálný grip.... takže těžko soudit rychlost.... někdy zasněžená cesta drží tak že můžeš jet jak prase, jindy ťuká ABS pokaždé když jen pohladíš brzdu.... ;-)
Jinak na držení volantu jsem se při prvním letmém pohledu nedíval a je fakt že to teda taky držím jinak....
Jinak na držení volantu jsem se při prvním letmém pohledu nedíval a je fakt že to teda taky držím jinak....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To drzeni volantu je fakt katastrofa, to teda naprosty souhlas.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pokud ten, kdo ti to půjčil vidět tohle video, tak už ti to asi nikdy nepůjčí. Buď rád, že ti ta ruka z toho volantu nesjela, jinak jsi měl prdlý v trenkách. A to je přesně ten typ řidiče, kterého bych v protisměru nerad potkal.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak z toho co jsem zkouknul jede po prázdný cestě, žádná školka mu tam myslím nepřecházela.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To nevadí, drží to jak panna ocas prostě
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No taky by si mel nafackovat ten, kdo to auto konfiguroval Nedat do Veloce padal za 8 litru je fakt fail.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jsem dopo potkal, vinovou superku u Oravskeho Podhradie...nekdo mistni?
Mimochodem, v trojuhelniku Teplicka nad Vahom - Trstena - Rozumberok je bambilion luxusnich silnic!
Mimochodem, v trojuhelniku Teplicka nad Vahom - Trstena - Rozumberok je bambilion luxusnich silnic!
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
myslel si asi Oravský Podzámok. Tam kúsok odtial som ja.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jojo ma QV ;) bily mt
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
a aj tak som na momentálne na Vysočine. To som ale prekvapený že tam u nás nejaká Julka jazdí. Čo tam robíš v našich končinách? Dovča/práca?
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Prace. Dneska jsem byl v Teplicce, Nizna, Rozumberok, LipMik a pak hura zpatky do Prahy. Parkrat do roka vam tam vymetam sterk z krajnic, dobra oblast
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak nech sa darí!
Cesty tam máme fajn,ale aj hodne aktívnych pomáhačov a chráničov.
Keď idem domov tak prepínam na každom aute ten naj eko mód,problém je ale že QV ide ako dívé v každom režime......
Cesty tam máme fajn,ale aj hodne aktívnych pomáhačov a chráničov.
Keď idem domov tak prepínam na každom aute ten naj eko mód,problém je ale že QV ide ako dívé v každom režime......
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vážně máš něco proti mému držení volantu? Proti držení volantu 15:45, který je naprosto správný? To, že nemám palce nad příčkou volantu je každého věc, takhle se mi řídí dobře.Tommino píše: ↑27.3.2018, úte 19:56 Čoveče, nepatřím k internetovým haterům, ale tady se k tomu videu vyjádřit musím....
Ta jízda je tragédie, kde ten volant držíš, ještě imrvére bezdůvodně jednoruč. Ruka pořád na řadičce, i když téměř neřadíš. Sice to bylo pomalu, ale i tak....v tom držení nemůžeš mít žádný cit,o rychlé dobré reakci nemůže při tom držení být ani řeč. Jasný, nebyl provoz atd, takže vcelku nic nehrozilo, ale na rovinu, mohlo by to být instruktážní video, jak neřídit správně. Nebo něco ve smyslu, co všechno nedělat při sportovní nebo rádoby rychlé jízdě. Ze zkušenosti vím, že téměř všude šlo jet cca o 40-50% rychleji a troufám si tvrdit, že i bezpečněji. Sorry za tu upřímnost, ale musel jsem.
Jediný, kdy jsem ho držel trochu blbě bylo v 1:43
Tohle může říct jedině ten, kdo drží volant jako prase kost a to alá Fast and Furious
Jinak video dost zkresluje a klouzalo to hodně. Navíc to byla první a hodně opatrná jízda na sněhu. auto není moje, jinak by tam pádla byly. Řazení pákou mě ale bavilo...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
2 hvaceq: neblbni, dyt si to skoro cely odridil jednou rukou!
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
2 hvaceq: no to je držení spíš 16:40 než 15:45, to už je lepší "za deset dvě", na nepřeposilovaným řízením s hydraulikou by ti to mohlo vymstít ...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Říkal jsem si, že tak jak to držíš, k tomu jednou rukou, tak by Ti STI na první díře vyrvalo volant z ruky...
Jako problém vidím hlavně to držení jednou rukou. Ale moralizovat nebudu, u jiných aut by si na to přišel rychle sám.
P.S. Mohlo to být fajn svezení, absolutně mě dostal ten cyklista.
Jako problém vidím hlavně to držení jednou rukou. Ale moralizovat nebudu, u jiných aut by si na to přišel rychle sám.
P.S. Mohlo to být fajn svezení, absolutně mě dostal ten cyklista.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hlavne, jednou rukou nemas takovej rozsah a rychlost na volantu. Kdyby se ti auto v kontra nepredvidatelne chytlo treba o kousek suchyho asfaltu a prekmytlo na druhou stranu, tak to nemas sanci tou jednou rukou chytit.
Vim to, protoze presne takhle kvuli blbymu drzeni volantu jsem uklidil 116i do zaveje
Vim to, protoze presne takhle kvuli blbymu drzeni volantu jsem uklidil 116i do zaveje
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
OK, beru, že jednou rukou to není ideální, ale auto má tak citlivé a lehké řízení, že nemám problém rychle zareagovat a vždycky můžu přece zapojit ruku druhou.
Kdybych jel s něčím, co tahá za ruce, tak bych samozřejmě držel oběma.
Jo, spíš 16:40, na pohodu ;)
Kdybych jel s něčím, co tahá za ruce, tak bych samozřejmě držel oběma.
Jo, spíš 16:40, na pohodu ;)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jak moc do toho kopalo ESP?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů