Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 5.12.2017, úte 15:12

Tak na tom druhým videu s domadělěm pěknej zvuk a k autu to dle mě sedí, jenom minulý týden mě borec na emisích kontroloval homologaci na Ragazzonu, jako ne jen papír, ale i štítek na výfuku, tak aby nevznikl úpravou problém tady.

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 5.12.2017, úte 15:31

Díky za všechny podněty. Nikdo z těch zmiňovaných úpravců včetně Ragazzonu kat neřeší. Všichni pouze odstraňují rezonator pod autem a buď dají pryč i koncový tlumič nebo tam dají nějaký sportovní. Já bych ty origo věci samozřejmě zachoval. Štítek s homologací musíš mít na tlumiči výfuku, na trubce jsem to ještě neviděl, čili když tam žádný tlumič nebude... :D ale beztak mě STK čeká kdoví kdy a na tu by se tam ten origo výfuk zase dal.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 5.12.2017, úte 15:42

Koupil jsem auto s komplet Ragazzonen a štítky měl na každým dílu. Kat jsem tam pak kvůli emisím dával, tak pravda na trubce teď štítek nemám.

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 5.12.2017, úte 17:47

Jde taky o to, ze motor je "naladeny" na origo vyfuk. Pokud zmenis(zmensis) odpor, coz je vetisnou zakladni uprava vyfuku, tak je potreba pocitat napriklad se snizenim tociveho momentu, coz muze mit teoreticky dopad na spoustu dalsich veci. A dost pochybuju o tom, ze vyrobci tech vyfuku toto zohlednuji. Kazdopadne co se tyka homologace, tak to je prvni vec, kterou chteji na STK videt. U moto to resim tak, ze pred STK prehazuji na origo vyfuk, coz je ale u moto podstatne mene slozita operace nez u auta.

Jinak souhlas s Harousem, ze je otazka jestli je 4-valcova Giulia idealni kandidat prave na takovou upravu. Za me osobne neni a povazuju tuto parketu vyhrazenou pro motory V6 a vice (viz QV).
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 5.12.2017, úte 18:12

Já neříkám neupravovat vůbec. Jen říkám, že zvuk by měl odpovídat zaměření auta. Takže u Giulie si umím představit nějaký hutnější zvuk, ale ne nějaký práskání. Ono se s tím taky musí opatrně aby to pak nebylo nepříjemný pro posádku.
Zkrátka - asi není pro Giulii Q4 žádoucí aby měla zvuk jako Escort WRC na Pražským rallysprintu. :D
https://www.youtube.com/watch?v=DUj-qN677q0
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 5.12.2017, úte 19:11

kenjiro píše: 5.12.2017, úte 17:47 Jde taky o to, ze motor je "naladeny" na origo vyfuk. Pokud zmenis(zmensis) odpor, coz je vetisnou zakladni uprava vyfuku, tak je potreba pocitat napriklad se snizenim tociveho momentu, coz muze mit teoreticky dopad na spoustu dalsich veci. A dost pochybuju o tom, ze vyrobci tech vyfuku toto zohlednuji. Kazdopadne co se tyka homologace, tak to je prvni vec, kterou chteji na STK videt. U moto to resim tak, ze pred STK prehazuji na origo vyfuk, coz je ale u moto podstatne mene slozita operace nez u auta.

Jinak souhlas s Harousem, ze je otazka jestli je 4-valcova Giulia idealni kandidat prave na takovou upravu. Za me osobne neni a povazuju tuto parketu vyhrazenou pro motory V6 a vice (viz QV).
Tohle co píšeš platí pro atmosféru, u turba je to jinak. Tady veškerou energii proudění spalin spotřebuje turbo a jediný co je důležitý aby za turbem byla co nejsnadnější cesta pro odvod plynů. Jediný co může odstraneni tlumicu nebo zvětšení průměru způsobit je, že se turbo snáze roztočí a zvýšení plniciho tlaku může znamenat chudou směs pokud si jednotka nedokáže přidat dostatečně benzínu. U Horizona, když jsem odstranil tlumiče výfuku a dal větší cooler, začalo auto foukat 1,1 baru místo továrních 0,9 a narážel jsem na limit jednotky. Musel jsem koupit jinou, větší vstriky a MAP senzor, což mi umožnilo bezpečně foukat 2 bary.
Co nedokážu odhadnout u Giulie je, o kolik může začít foukat turbo vic a jestli vůbec, kdyz tam zůstane kat = odpor.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 484
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 5.12.2017, úte 19:16

:smt044 Slušný prckolet
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 6.12.2017, stř 18:15

Já bych do toho šel, 30k není moc a zvuk mi přehnaný nepřijde. Mně by stačilo, kdyby někdo v čr umel udělat, abych si klapky na QV mohl otevřít i v dynamic nebo normal. Dyt je to jen software a prodejce , resp. AR to neumí :/
Naposledy upravil(a) Tommino dne 14.12.2017, čtv 12:44, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 14.12.2017, čtv 11:56

Jedna věc mě přece jen trochu trápí - dodnes nemám knížku Návod k obsluze. K autu jsem dostal Návod k dieselové verzi Super a k benzínové mi Imofa slibuje už skoro rok. Doteď jsem nad tím mávnul rukou, ale postupem doby zjišťuji, že benzínové Veloce mají osazena různá kola. Některé kusy mají všechna 4 kola stejná - 225/40R19, což je i můj případ a některé mají 255/35R19. Poptával jsem se na stránce italského Giulia klubu a tam mi psali, že jezdím s nelegálním autem a že správně mám mít vzadu 255. Samozřejmě napsat může kdo chce co chce, ale zajímá mě jak to teda má být správně.

1) někdo tady kdysi psal, že návod na benzínovou Giulii (snad i v ČJ) se dá najít někde na netu - to bych kdyžtak poprosil jestli to někdo máte k dispozici
2) pokud tam najdu, že na Veloce 280 CV dozadu kola s pneu 225 nepatří, jak postupovat, dá se to reklamovat a chtít výměnu? Ono to takhle totiž přišlo z fabriky tudíž ty kola jsou i napsaný v TP...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 484
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 14.12.2017, čtv 12:01

Ahoj. Jak je máš v TP,tak to je legální,né :wink: ?!
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 14.12.2017, čtv 12:15

příručka je ke stažení přímo u nás na kartě Giulie:
http://www.alfisti.cz/admin/modules/art ... Giulia2016 (sekce download)

jinak vše tady:
http://aftersales.fiat.com/elum/
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 14.12.2017, čtv 12:33

Legální je to co máš v TP, ne to co Ti píše nějaký Ital. Konfigurace se taky můžou lišit trh od trhu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 14.12.2017, čtv 12:47

mari156 píše: 14.12.2017, čtv 12:01 Ahoj. Jak je máš v TP,tak to je legální,né :wink: ?!
To je jasný, akorát, že do TP ti napíšou na čem to auto přišlo od výrobce a je otázka jestli to osazení tak jak to mám já, který tam zadal prodejce při objednávce výroby, je v pořádku.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 14.12.2017, čtv 12:47

Kubas píše: 14.12.2017, čtv 12:15 příručka je ke stažení přímo u nás na kartě Giulie:
http://www.alfisti.cz/admin/modules/art ... Giulia2016 (sekce download)

jinak vše tady:
http://aftersales.fiat.com/elum/
Děkuju! :smt023

Jinak tam to vypadá že jsou přípustný obě verze, tak to je ok, uf.

No a ten návod si teda holt asi nechám vytisknout a svázat v Copycentru sám... :???:
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 484
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 14.12.2017, čtv 12:56

To je jasný, akorát, že do TP ti napíšou na čem to auto přišlo od výrobce a je otázka jestli to osazení tak jak to mám já, který tam zadal prodejce při objednávce výroby, je v pořádku.
[/quote]
Pokud Ti to vyloženě nevadí a Julče je to jedno,tak bych to nechal být :wink: . Je to v TP a basta :D
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 14.12.2017, čtv 13:02

Jj jasný, já jen, že prodejce mi řekl, že mám všechna 4 kola stejná protože je to Q4 a pak jsem zjistil, že některý Q4 mají zadní 255, tak jsem trochu znervózněl jestli mi to tam neosadili v Imofě blbě.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 484
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 14.12.2017, čtv 13:14

Což by se tady ani nikdo nedivil,že? :-D
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 14.12.2017, čtv 13:32

MichalT píše: 14.12.2017, čtv 13:02 Jj jasný, já jen, že prodejce mi řekl, že mám všechna 4 kola stejná protože je to Q4 a pak jsem zjistil, že některý Q4 mají zadní 255, tak jsem trochu znervózněl jestli mi to tam neosadili v Imofě blbě.
Bud v klidu a rad ze si muzes vybrat. V Imofe ti mohli tezko neco osadit blbe, kdyz jim auto prijde, tak strhaj folie, trosku to jakozeumyjou, predaj a nazdar...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 14.12.2017, čtv 13:42

MichalT píše: 14.12.2017, čtv 12:47 No a ten návod si teda holt asi nechám vytisknout a svázat v Copycentru sám... :???:
Pak ho vezmi do Imofy a nafackuj jim tam s ním. :D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 14.12.2017, čtv 13:45

Teď mi tam jeden Ital píše, že má stejný problém, auto od února a stále nemá návod :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 14.12.2017, čtv 17:27

Ten "navod" se da stahnout ze stranek vyrobce, jak psal Kubas. Navic tam sezenes aktualni verzi, ktera reflektuje zmeny, ktere pribyvaji casem. Nejak uplne nechapu tu potrebu mit tistenou knizku, kdyz muzu mit aktualni verzi v mobilu/tabletu/PC, ktery u sebe mam vzdy s jeste se v tom da docela efektivne vyhledavat narozdil o knizky.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 14.12.2017, čtv 19:15

Souhlas, taky jsem stahoval dodatek na QV
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 14.12.2017, čtv 20:00

Vůně papíru a možnost si to prolistovat má taky něco do sebe. Základ ale je, že to k tomu autu mělo být a není ani po roce.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 14.12.2017, čtv 23:27

Tak, primárně mě to vadí z principu. Pak taky je to součást palubní literatury která k autu patří a která je tímto nekompletní. Mám rád když jsou k autu všechny knížečky v kožených deskách a všechny faktury a historie a tak...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 15.12.2017, pát 05:58

V deskách s červeným prošíváním, bezpodmínečně..... ;-) jinak já to taky raději mám v papírové formě.... Do mobilu cucim beztak furt.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů