Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 7.8.2017, pon 11:08

Já si žádného nedotaženi na hladkém asfaltu normální rovnou cestou, prostě vůbec nevšiml , i když jsem jel úplně zatáčku plynem

Jenom v situaci Prudká levotočivá zatáčka, Příčné nerovnosti a byla rozvlnena, takto pod plynem šlo skokové ven a Bylo to docela nepříjemné ale hned to vzaloo od zadu nastesti

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 7.8.2017, pon 11:48

Je fakt, že ten maník se nijak nesnažil tu nedotáčivost eliminovat, natož vyvolat přetáčivost. Ale i tak se mi zdá, že se to hrne ven hodně. Respektive jinak, ono to stopu drží, ale šíleně se to hrne přes ty přední pneu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 7.8.2017, pon 11:52

Harous píše: 7.8.2017, pon 11:48 Je fakt, že ten maník se nijak nesnažil tu nedotáčivost eliminovat, natož vyvolat přetáčivost. Ale i tak se mi zdá, že se to hrne ven hodně. Respektive jinak, ono to stopu drží, ale šíleně se to hrne přes ty přední pneu.
Presne, mel zkusit v rychlym sledu ubrat, vic zatocit, pridat.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jakub_mt » 7.8.2017, pon 18:26

Vtipné ako tu z pársekundového videá miestni analytici odhadnú jazdné vlastnosti auta :-D
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 7.8.2017, pon 21:06

Spíš se tu bavíme o tom jestli je to nastavením podvozku, nastavením ESP, nebo řidičem. Není to nic proti tomu autu. Takže neboj, modlu Ti tu nikdo neuráží, bojovat nemusíš. :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od zde. » 7.8.2017, pon 22:12

Jakub_mt píše: 7.8.2017, pon 18:26 Vtipné ako tu z pársekundového videá miestni analytici odhadnú jazdné vlastnosti auta :-D
Jako mistnim analytikum taky vetsinou moc nerozumim, ale obcas je dobre se pred napsanim prispevku zamyslet nebo aspon napocitat do tri.
33

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2223
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 8.8.2017, úte 08:23

No jóóóó odborník se hned pozná. :smt044
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 8.8.2017, úte 09:29

Neco na uklidneni: Chris Harris drives GTA-R: https://www.topgear.com/videos/chris-ha ... -gta-r-290
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 14.8.2017, pon 13:46

Myslím, že kdyby se to VDC dalo vypnout, s tímhle přístupem by byl venku za prvním výjezdem.... To auto nemá absolutně důvod přecházet do přetáčivýho smyku, ne v tomhle poloměru a rychlosti - ty odstředivý síly jsou strašlivý.

Kuba, kufr: Než absence čalounění mě spíš mrzí, že to není lakovaný... U Tipa je to stejný (nesrovnávám, jen konstatuju).
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 19.8.2017, sob 17:09

Hotovo...uff :smt041
IMG_0169.JPG
Hoto
IMG_0168.JPG
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od WhySoSad » 19.8.2017, sob 19:30

To se vám to leští ty nový laky :D Pěkný.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6956
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 19.8.2017, sob 21:16

přesně, poleje to vodou z kýble a špína z toho jde sama :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 22.8.2017, úte 20:57

Nechcete nekdo rafky na zimaky? Zaktualizoval jsem cenu: viewtopic.php?f=84&t=22214
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 22.8.2017, úte 21:54

cena pěkná, sám jsem kupoval aftermarket ráfky a pak v autorizáku ty senzory a stálo to to samé, takže dobrá nabídka.... bohužel už to mám pořešeno.... ale myslím se časem někdo určitě najde.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 22.8.2017, úte 21:58

A kde jsi kupoval? Ja si nechal nabidnout rafky + senzory v imofe a cena byla totalni nesmysl.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 22.8.2017, úte 22:01

http://www.pneu360.cz/alu-kola/brock-rc ... t31-v38799 - spěchalo to a nebyl čas čekat na nabídku jako třeba ta od tebe.... (v autorizáku jsem se ani neptal, to už jsme tu dřív řešili že za to chtějí nesmysl a za ráfek na zimu fakt nedám 5.000 Kč natož nějakou desítku nebo kolik jsou schopni chtít....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 22.8.2017, úte 22:09

17" za 11, 18" za 13, 19" za 16 + senzor 1700/ks
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 22.8.2017, úte 22:15

... :-) co dodat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 29.8.2017, úte 16:37

pánové teď jsem měl o víkendu možnost najezdit asi 50km trojkovým BMW, tak si to dovolím trošku porovnat s Giulií....

Srovnávám Giulii 2.0T 200PS RWD s 3er GT, 4x4, M-paket a 190PS nafta, takže logicky to není úplně to samé, ale pro nějaké základní srovnání se to použít dá....

1) motory těžko porovnávat, Giulia je lehčí než to GT a logicky teda jede líp.... Nafťák v té 3er jede příjemně, ale jako nic extra.... určitě je líp odhlučněný než JTD v Giulii.... převodovky jsou v těch autech identické (8st. ZF) a obě auta řadí stejně dobře :-)
2) řizení - jasně pro Alfu, rychlejší, přesnější, pocitově prostě lepší.... V BMW je takové nijaké, po přepnutí do sportovního režimu sice ztuhne, ale to je vše, takže osobně bych stejně jezdil s tím komfortním, lehčím.... (tuhé řízení bez zpětné vazby je stejně na nic).
3) Podvozek u Alfy je na 17" pohodlný a dá se jezdit i celkem rychle, u BMW na 18" ale funguje minimálně stejně dobře. Je cítit že to je vymakané auto, i na rozbité cestě to sedí jak přilepené, těžko najít chybu.... (samozřejmě, do extrému jsem to nehnal)
4) vzhled zvenku je otázka vkusu, to nemá smysl řešit
5) zevnitř mě BMW trošku zklamalo, sice to mělo M-paket, takže nějaké ty lišty, lepší sedačky s nastavitelnou délkou sedáku atd., ale že by to bylo proti často kritizovanému interiéru Giulie nějaké terno to bych fakt neřekl.... některé plasty (třeba kolem řadičky, přesně jako u Giulie) taky celkem levné, spousta tlačítek vyloženě obyčejných..... Na pohled a naomak mi to fakt nepřišlo lepší než u Giulie.... ani na hrbech nic nevrzalo, zpracování naprosto OK (Giulia kterou jezdím občas vrzne....).

Další věci jako infotaiment atd jsem nezkoumal.... Suma sumárum mi to BMW přišlo celkovou kvalitou i jízdou hodně podobné, mezi těmi auty (snad až na to řízení) nejsou nějaké zásadní rozdíly.... Těžko říct jestli je to dobře nebo špatně, chtěl bych aby Alfa byla lepší, na druhou stranu BMW je klasika která je za ty generace už vychytaná, takže i ta z mého pohledu subjektivní remíza je asi OK....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 29.8.2017, úte 19:17

GT (3 a 5) od BMW jsou snad největší přešlapy od BMW za poslední roky :)

Giulia by měla být konkurence pro tady to https://www.stream.cz/meziplyn/10018977 ... ho-receptu a nějaká čistě zadokolková Giulia s cca 350k a manuálem by byla pecka :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 29.8.2017, úte 19:49

tak to GT 3-er je úplně to samé jak běžný sedan, akorát z toho udělali liftback, ne? podvozek, řízení, motory, to je všechno identické, ne? jinak to GT ve kterém jsem seděl mělo snad úplně identicky provedený interiér jako to v tom tvém videu.... a že by mě teda kvalita materiálů posadila na zadek, to teda fakt ne.... jak jsem psal, zpracování výborné, ale jinak celkem obyč....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 29.8.2017, úte 19:59

Abych řekl pravdu, tak jsem si o 3er GT nic nezjišťoval, protože to auto mě nikdy nijak nebralo... 5er GT je crossover několika karosářských verzí, takže 3er GT bude asi podobný kočkopes... jako trojka byla dlouhou dobu základní model, takže prostor pro překonávání tu jistě bude ve více směrech :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 29.8.2017, úte 20:11

myslím že to je fakt prostě trojka liftback, nic jiného (i vzhledem k tomu zcela identickému interiéru).... teď jsem to ještě vygooglil a má to delší rozvor.... jinak jasně, něco takového (V6 RWD 350PS) Giulii chybí, bohužel jaksi při těch objemech prodejů by se to nemělo šanci zaplatit.... manuální převodovku pro takové auto FCA asi nemá, museli by vzít tu z QV, která by pro to auto byla zbytečně předimenzovaná a drahá... a V6 s takovým výkonem taky nemají.... podlaďovat ten motor z QV je nesmysl, dávat tam atmo Pentastar asi taky není cesta kvůli vyvážení auta, navíc i kdyby tam dali 3,7 tak výkonově to nebude o moc silnější než těch 280PS co má čtyřválec.... holt malá značka, nemůže mít tak širokou nabídku....

jinak pan Koubek je myslím velký fanda BMW, to vysvětluje ledascos.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 701
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Bull.et » 29.8.2017, úte 20:25

5gt ma zaklad v 7er, 3gt pouziva techniku 3er a 4er. Obe auta maj oproti standardnim zastupcum svych rad vyhodu v prostoru pro posadku.

Osobne co se 3er a 4er tyce tak me bavila 4gc
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 30.8.2017, stř 10:17

Na tech GT je znat hlavne vyssi posaz, a pry se vic krouti...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů