testy & recenze

Odpovědět
honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: testy & recenze

Příspěvek od honziss » 14.7.2017, pát 09:00

Problem je v tom, ze cesti recenzenti jsou vsichni supermani, co prave jezdej do samosky pro rohliky jen dverma napred a jejich testum zcela chybi nadhled a pohled cilove skupiny ktera bude auto pouzivat. Viz recenze na hybridni toyoty a lexusy, kde jsou vsichni nestastny z toho, ecvt prevodovka posila motor do otacek a kdyz letite 150 po dalnici tak to zere, jenze koho ze skutecnych uzivatelu to zajima?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: testy & recenze

Příspěvek od Dallen » 14.7.2017, pát 21:08

Zeptám se jinak, komu by vadilo kdyby to vypínatelné ESP mělo?

Není to přece sportovní sedan s náhonem na zadek/Q4 co má nabídnout něco víc?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18526
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 14.7.2017, pát 21:35

kde to vypínatelné ESP využiju? na zasněženém parkovišti nebo někde na okruhu.... ale kolik reálných majitelů s tím autem plánuje takto blbnout? ale samozřejmě, pokud by to šlo vypnout, tak to těžko bude někomu vadit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Duso
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 418
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: testy & recenze

Příspěvek od Duso » 14.7.2017, pát 22:01

z ničoho nič ako sa začalo giulie dariť v predaji vyšlo niekolko "sracích" recenzií, nečudoval by som keby je to len dobrý marketing konkurencie...zaplatená fraška. Každá značka sa serie nikde nič žiadne kydy len do alfy furt rýpu srať na nich...teraz som čítal zas sračky z autoforum cz ako onanujú nad tým ako sa rozsvietila kontrolka novinárovi.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: testy & recenze

Příspěvek od MichalT » 15.7.2017, sob 07:24

Duso: přesně tak...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petr147 » 15.7.2017, sob 08:01

Tak ono se to od toho auta tak nějak všeobecně očekávalo...


:D jo jo, konkurence sabotuje vývoj a výrobu, protože se hrozné boji odvlivu zákazníků :-D :-D :-D

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: testy & recenze

Příspěvek od honziss » 15.7.2017, sob 08:04

Add vypinatelne ESP: na lexusu jsem to pouzil 1x, neb tam to byla desna procedura. Na bmw jsem prepinal jen do trc, protoze v zakladnim rezimu to desne ubiralo vykon a na uklouzanym kopci to auto umelo i zastavit, na cupre to parkrat prepnul do esp sport, ale nevypinal.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: testy & recenze

Příspěvek od honziss » 15.7.2017, sob 08:05

Jinak si myslim ze konkurenci je AR ukradena a hatej to novinari s predsudkama a prisernej stav aut ze zacatku produkce.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: testy & recenze

Příspěvek od MichalT » 15.7.2017, sob 09:32

Jedu si takhle u nás po silnici a najednou koukám, za mnou taky Giulia. Zastavili jsme na pokec a ja si říkám, že ho odněkud znám. No dělali jsme spolu před 12ti lety u Stangla. Karel dneska dělá nějakýho region manažera u FCA, vtipna souhra náhod. Jeho komentář k temhle článkům je nasledujici: V 99% pripadu jsou to zaplacene články konkurence ale nemáme čas ani kapacitu právníků se tim zabývat a dávat to k soudu, bohužel.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 15.7.2017, sob 11:37

Tak pro FCA je určitě jednodušší říct, že 99% kritiky zaplatila konkurence, než si přiznat, že na to serou a k testům dávají auta v hrozným stavu.
Mě by jen zajímalo která konkurence se Alfy tak bojí, že platí ty testy. :smt033
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 15.7.2017, sob 11:41

Petr147 píše: 15.7.2017, sob 08:01 :D jo jo, konkurence sabotuje vývoj a výrobu, protože se hrozné boji odvlivu zákazníků :-D :-D :-D
Jo jo, u BMW se bojí, že z těch 2,25 milionu prodaných aut ročně jim Alfa něco sebere. :hotovej
Ještě by mě zajímalo jestli ty testy uplácí ta konkurence zvlášť, nebo mají nějaký sdružení automobilek pro kompromitaci Alfy Romeo... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: testy & recenze

Příspěvek od honziss » 15.7.2017, sob 12:13

Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petr147 » 15.7.2017, sob 12:15

Harous píše: 15.7.2017, sob 11:37 Tak pro FCA je určitě jednodušší říct, že 99% kritiky zaplatila konkurence, než si přiznat, že na to serou a k testům dávají auta v hrozným stavu.
Mě by jen zajímalo která konkurence se Alfy tak bojí, že platí ty testy. :smt033
Ona ta zaplacená konkurence dokonce i přezouvá pneu na autech na špatnou sezonu... :D

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: testy & recenze

Příspěvek od petrAR156 » 15.7.2017, sob 14:28

Mě nejvíc baví receptura těchto článků, za všeho nejvíc mě připomínají důkaz kruhem. Snad na to mají po redakcích manuál :-D
1.) Vezmi článek který píše o nespolehlivosti auta (co na tom, že čidlo nefunguje z důvodu špatně namontované značky, nebo ukazuje jak se nezatížené kolo hnané nápravy na volnoběh vrtí v luftě atd.).
2.) Článek přepracuj, přimíchej svoje dojmy.
3.) Jako důkaz použij odkaz na článek který jsi přepracoval a články které už někdo přepracoval před tebou (i už přepracovaný článek může být tvým zdrojem).
4.) Pošli to dál.

Jarous
Štamgast

Příspěvky: 510
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: testy & recenze

Příspěvek od Jarous » 15.7.2017, sob 15:22

Ono se to může zdát, jako sranda, ale tlaky jistého koncernu kolem volby auta roku v čr jsou snad všeobecně známy...k tomu aféry ADACu v německu kolem falšování anket ve prospěch koncernu VW, atd... je to jako hnusná politika. Mě jako koncového zákazníka tohle všechno stejně nezajímá a vybírám si auto dle toho co mi sedne e ne co o něm nějaký rádoby novinář napíše.

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: testy & recenze

Příspěvek od honziss » 15.7.2017, sob 15:47

Presne tak, kdyz clovek neda na reklamu a testy a pri vybirani se ridi tim co zjistil pri vlastnim testovani a zdravym rozumem, je to nejlepsi.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petr147 » 19.7.2017, stř 21:33

http://www.roadandtrack.com/car-culture ... ia-issues/

Pěkně napsaný článek o zklamání nad závadami Giulie (nejen) QV... Ten člověk se očividně na Giulii těšil a má rád značku ... ale třeba přehřívání diferáku je slušný fail...
If there is an afterlife, then it contains Busso, one of the company’s genius postwar engineers, laughing at that bit about stopping every three laps.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18526
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 19.7.2017, stř 21:48

těžko věřit že by produkční QV přehřálo diferák za 3 kola.... to musí být chyba konkrétního kusu, nebo se u Alfy někdo zbláznil jestli to tak pustili do výroby....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petr147 » 19.7.2017, stř 21:58

no a tady to jsou asi taky chyby konkrétních kusů... jako docela škoda, že se nejdříve vymlouvali, jak to auto potřebují dopilovat... Ať to hlavně zas někdo nebere přehnaně osobně, na ten článek jsem narazil náhodou...

After a decade and a half in the business, I have a host of stories like this. But the Alfa is different. My last Giulia press car—two months ago, in Seattle—idled so unevenly, the cabin rocked. Its transmission didn’t like pulling away from stoplights, either slipping excessively or jerking to speed from a stop. Earlier this year, when our digital director, Travis Okulski, had a test Giulia, the headlight washer cover fell off, the seat-height adjuster came away in his hands, and the radio refused to change stations.


The above lines were published a day after Jalopnik’s editor-in-chief, Patrick George, found himself on the side of I-87 with a Giulia that simply stopped running. The same exact vehicle that R&T's web team had a week earlier, which also threw a check engine light. Motor Authority went to Gingerman and had issues. Finally, R&T’s sister publication, Car and Driver, has seen three test Giulias to date. The first one, a Quadrifoglio, forced itself into limited-power efficiency mode whenever you remote-started the car. It wouldn’t leave that mode unless you reset it with a code reader. The next car, another Quadrifoglio, at the magazine’s annual Lightning Lap track test, refused to rev to the end of the tach. It threw trouble codes, lit the check-engine light, and started short-shifting. The most recent car that C/D tested, a 2.0-liter base model, jammed its sunroof open. The headliner-mounted switch console also stopped working. Someone eventually got the roof to close, but the car spent the rest of its time at the magazine with a note attached. It said something like, WHATEVER YOU DO, DON’T OPEN THE SUNROOF.

ADVERTISEMENT - CONTINUE READING BELOW

I asked C/D’s technical director, Eric Tingwall, if there was a common thread. “They don’t fail with any kind of consistency, in my experience,” he said. “It’s not like there’s just one component that’s causing this. It’s not just Quads, it’s Quads and 2.0-liters, engines and transmissions.” A few weeks ago, when Tingwall left to test the Alfa Stelvio SUV in Tennessee, he reluctantly packed a code reader in his luggage, assuming it might come in handy. He didn’t need it, but, “Within two miles of finishing the drive, I’m pulling up to the hotel, and the auto-start-stop icon on the dash lit up with a warning light next to it.”

olis
Nováček

Příspěvky: 144
Registrován: 17.10.2014, pát 17:14

Re: testy & recenze

Příspěvek od olis » 19.7.2017, stř 22:11

vzhladom na to ze Stelvio QV este stale len testuju a do predaju sa dostane asi az ku koncu roka by na poruchovosti Giulie QV nieco mohlo byt, ja len dufam ze sa to deje u maleho % predanych kusov lebo ak nie tak by to bol dost velky problem si myslim

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18526
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 19.7.2017, stř 22:37

zajímavé je že hodně těch problémů při testech je z USA.... jestli je to auto pro USA nějak modifikované a prostě to není vychytané, těžko říct.... z Evropy žádné extra stížnosti při testech nezaznívaly, jak na QV, tak na ty obyč verze.... rozhodně ne v takové míře jak teď z USA.... No uvidíme.... holt to budou testovat první kupující :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 19.7.2017, stř 22:54

Že by na Giulii dopadal fakt, že je postavená od píky? FCA mohlo využít zadohrabový platformy který mají, ale radši šli cestou postavit to auto znovu. To z něj sice dělá exklusivní kousek, ale může to přinášet tyhle problémy. Snad to co nejdřív vychytají.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18526
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 19.7.2017, stř 23:15

to urcite mozne je, ale diferak je proste diferak a bud funguje nebo ne... a tezko by si toho pri testech nevsimli.... vidim to spis na vadu konkretniho kusu.... ted jde o to aby to tak nemel kazdy druhy ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 19.7.2017, stř 23:25

Že by tam zastoupení fungovalo jako u nás? Nebo si tu zbytečně stěžujeme a zastoupení tady funguje stejně jako všude jinde? :smt102 :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 896
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: testy & recenze

Příspěvek od hno3 » 20.7.2017, čtv 11:37

přehřejvání diferáku? no problema..

no přiznejme si, kolik zcela seriovejch aut bez žádný přípravy dá opravdu plnohodnotný, ostrý 3 kola na nějaký těžkým okruhu bez toho aniž by se něco přehřálo... obzvlášť dnes u aut nabitejch aktivníma serepetičkama - pokud pak s takovým autem člověk intenzivně koná, vč. nějakejch dveří napřed, není prolbém přehřát diferák a zadní brzdy - díky zákrokům různejch "pomocníků" ... trpí na to kde co - i německý premie :) a to jak moc určuje článek mezi volantem a pedálama..

u závodních aut toto řeší nucený chlazení převodovýho oleje (či náplně) s vlastním chladícím okruhem a čerpadly...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti