V tyhle motorizaci to je 1800kg (bez vybavy) s lacinym podvozkem, se neni cemu divit
testy & recenze
Re: testy & recenze
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: testy & recenze
No jasně že se to hrne po čumáku ven. Ale ten manévr to dá. Podívej se na jiný, některý to tam berou po dvou kolech.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Zajímavý je jak u některých aut rozdíl +1km/h způsobí naprosto markantní rozdíl v průjezdu. Tam bych hledal, jak jsme tu probírali s Harousem, ty HW jízdní vlasnosti. Co neudrží elektronika tak u těch lepších podvozků dochází ke zhoršování pozvolna.
Re: testy & recenze
Vždyť ten manévr dal z 80 km/h...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Já koukal na tohle. Tam už je za kužely dost
https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk
je tam ještě něco jiného?
https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk
je tam ještě něco jiného?
Re: testy & recenze
Jo Arteon. Já myslel Karoqa...
Ono je taky fér zmínit, že čím větší auto, tím hůř se to mezi ty kužely bude cpát. Což bylo vidět dobře právě na tý Giulii.
Ono je taky fér zmínit, že čím větší auto, tím hůř se to mezi ty kužely bude cpát. Což bylo vidět dobře právě na tý Giulii.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Tak jsem po zdejší vzrušené diskuzi včera utratil těžce vydělaných 39 Kč a časopis si koupil. Kdybych to utratil za
1L 100oct benzínu udělal bych asi lépe...
Teď ale vážně, test zrovna moc nepřekvapil, na druhou stranu musím říct, že dle mého názoru se ještě jedná o jeden z
objektivnějších a jeho celkové vyznění mi přišlo spíš pozitivní, na druhou stranu chvála Octy sem tam trochu přehnaná.
Na některé nářky ohledně Giulie už ale jsem dost alergický, typicky infotainment (naprosto mi vyhovuje) nebo víko kufru (to vážně má potřebu někdo řešit?)
Některé věci ale zase chápu, jako například praktičnost interiéru ( od doby co mám Giulii musím na pumpě přemýšlet jestli si dám kafe nebo vodu, obojí se mi do auta nevejde a vyndávat i byť jen 0,5l lahev ze dveří je občas trochu hlavolam) nebo strmé řízení ( tam je to pro mě hodně o zvyku a chce se to s autem trochu sžít, pak je super. Přesedám neustále z Passatu do Alfy a často si připadám jako když střídám traktor a motokáru).
No a samostatná kapitola je podvozek a chování na horším povrchu, mám teď už necelé dva týdny kvůli servisu půjčený z Imofy 180hp diesel
a po ca.1500km musím říct, že oproti benzínu mi připadá rozdíl docela značný. Rozměr kol je stejný, pouze pneu Michelin vs. Nokian ( oboje ne RFT), ale diesel je speciálně ve vyšších rychlostech mnohem uskákánější a neklidnější než benzín, až jsem byl místy překvapen. Jestli tedy měli auto ještě
na RFT zimácích, dovedu si přestavit, že to nemuselo být ideální. Tím nechci říct, že je diesel špatný, pořád je to úžasný auto, ale benzín mi podvozkově přijde prostě lepší.
Popravdě by mě spíš zajímalo srovnání benzínových verzí, 2.0RWD vs.RS., myslím že pro každého byť jen trochu sportovně uvažující řidiče by mělo mnohem větší vypovídající hodnotu i přes lehký výkonový hendikep Alfy.
1L 100oct benzínu udělal bych asi lépe...
Teď ale vážně, test zrovna moc nepřekvapil, na druhou stranu musím říct, že dle mého názoru se ještě jedná o jeden z
objektivnějších a jeho celkové vyznění mi přišlo spíš pozitivní, na druhou stranu chvála Octy sem tam trochu přehnaná.
Na některé nářky ohledně Giulie už ale jsem dost alergický, typicky infotainment (naprosto mi vyhovuje) nebo víko kufru (to vážně má potřebu někdo řešit?)
Některé věci ale zase chápu, jako například praktičnost interiéru ( od doby co mám Giulii musím na pumpě přemýšlet jestli si dám kafe nebo vodu, obojí se mi do auta nevejde a vyndávat i byť jen 0,5l lahev ze dveří je občas trochu hlavolam) nebo strmé řízení ( tam je to pro mě hodně o zvyku a chce se to s autem trochu sžít, pak je super. Přesedám neustále z Passatu do Alfy a často si připadám jako když střídám traktor a motokáru).
No a samostatná kapitola je podvozek a chování na horším povrchu, mám teď už necelé dva týdny kvůli servisu půjčený z Imofy 180hp diesel
a po ca.1500km musím říct, že oproti benzínu mi připadá rozdíl docela značný. Rozměr kol je stejný, pouze pneu Michelin vs. Nokian ( oboje ne RFT), ale diesel je speciálně ve vyšších rychlostech mnohem uskákánější a neklidnější než benzín, až jsem byl místy překvapen. Jestli tedy měli auto ještě
na RFT zimácích, dovedu si přestavit, že to nemuselo být ideální. Tím nechci říct, že je diesel špatný, pořád je to úžasný auto, ale benzín mi podvozkově přijde prostě lepší.
Popravdě by mě spíš zajímalo srovnání benzínových verzí, 2.0RWD vs.RS., myslím že pro každého byť jen trochu sportovně uvažující řidiče by mělo mnohem větší vypovídající hodnotu i přes lehký výkonový hendikep Alfy.
Gulia Super 2.0T
Re: testy & recenze
srovnávali tam jak Giulia a ta Octa brzdí? pro mě osobně kromě jízdních vlastností (běžná Octa vs. Giulia, nevím jak jezdí RS) je asi nejzásadnější rozdíl v tuhosti karoserií a celkové bezpečnosti.... tam si myslím že je opravdu rozdíl třídy....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Teď to nemám u sebe, ale myslím, že tam je uvedena kratší brzdna dráha u Octavie o necelý metr.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: testy & recenze
Píšou mokrý beton, letní gumy, 6°C, 100-0 km/h: Okta 48,5 m, Giulia 49,3 m.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: testy & recenze
tak to jsou hodně dlouhé brzdné dráhy, to muselo pěkně klouzat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Jj, dráha byla asi dost špinavá a slizká. Na suchu a čisté dráze by to mohlo být o cca 10 metrů kratší.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: testy & recenze
Ja.Kl: resit, jestli se do dveri vejde nejaka debilni PET lahev je stejne hloupy jako si stezovat na infotainment. Kdo s sebou nosi 1,5 litrovou PETku a ma potrebu ji prevazet sem a tam, tak at si koupi neco od VW Group. Co se tyka toho vika kufru, tak to je opravdu ulet. Kaslu na to, jak to zni pri zavirani, ale kazdy, kdo zaviral u Giulie kufr ma hned komentare, ze je to levny plast. Hlavne ale kdyz je v lete vedro, tak obsah kufru uvarim a v zime naopak zamrazim. Doufam, ze to s faceliftem poresi...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
Na 156 a 147 mě štvalo, že tam nešla dát ani 0,5l flaška... jediné možnost byla nacpat flašku mezi sedačku a dveře nebo hodit na zem za sedačku... Italové asi nepijí, nemají v létě vedro nebo nejezdí nikam daleko... tady to mi přijde prostě jako ergonomický fail a lemplovství... stejně jako řešené místo pro vestu, kdy ji v Giulii musí dát do síťované kapsy na zadní straně sedadel, přitom jde udělat v bočních dveřích prohlubeň, do které se vesta vloží a na první pohled není vidět
Re: testy & recenze
Problém se zvukem vika kufru mají pouze Superky, Veloce už zní normálně, je to tam už odizolovany.
Pití v autě už se tu řešilo mockrát, za mě prostě není důvod. Pokud někdo nevydrží hodinu nepit tak by měl navštívit lékaře, vůbec současná hysterie kolem pití je zvláštní, nepamatuju se že by někdo v 80. nebo 90. letech s sebou furt tahal pití. Jiná studie zase říká že pít nad 1,5 l denně pretezuje dlouhodobě ledviny. Takže sednu do auta, jedu a až dojedu tak se napiju, pokud jedu dal udělám si zastávku. Nedávno jsem viděl paní v oktavce která za jízdy jedla z misky nějakou omáčku s knedlíkem lžící, vypadalo to nechutně... budeme tedy požadovat drzaky na misky s omáčkou?
Pití v autě už se tu řešilo mockrát, za mě prostě není důvod. Pokud někdo nevydrží hodinu nepit tak by měl navštívit lékaře, vůbec současná hysterie kolem pití je zvláštní, nepamatuju se že by někdo v 80. nebo 90. letech s sebou furt tahal pití. Jiná studie zase říká že pít nad 1,5 l denně pretezuje dlouhodobě ledviny. Takže sednu do auta, jedu a až dojedu tak se napiju, pokud jedu dal udělám si zastávku. Nedávno jsem viděl paní v oktavce která za jízdy jedla z misky nějakou omáčku s knedlíkem lžící, vypadalo to nechutně... budeme tedy požadovat drzaky na misky s omáčkou?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
Add piti - jezdim hodne km v jednom tahu a 0,5 lahvicka matonky + kelimek s kafem se tam vejde v pohode. Nedostatek mista resej vetsinou lidi, kterejm kdyz se podivate do auta, tak maj kramy vsude, takze to je nekonecnej boj.
Add viko kufru - je z tenkyho plechu aby bylo lehky, je jasny ze kdyz s nim trisknu tak zarezonuje, no a co, furt lepsi nez kdyby melo +10kg.
Add viko kufru - je z tenkyho plechu aby bylo lehky, je jasny ze kdyz s nim trisknu tak zarezonuje, no a co, furt lepsi nez kdyby melo +10kg.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: testy & recenze
To že ty osobně nepotřebuješ pít a jezdíš max hodinu, nebo si každou hodinu zastavuješ, neaplikuj jako nějakou univerzální pravdu pro celej zbytek světa. Je to úplně stejně blbý jako všechny ty rady kolik toho má kdo za den vypít.MichalT píše: ↑28.3.2018, stř 07:20 Problém se zvukem vika kufru mají pouze Superky, Veloce už zní normálně, je to tam už odizolovany.
Pití v autě už se tu řešilo mockrát, za mě prostě není důvod. Pokud někdo nevydrží hodinu nepit tak by měl navštívit lékaře, vůbec současná hysterie kolem pití je zvláštní, nepamatuju se že by někdo v 80. nebo 90. letech s sebou furt tahal pití. Jiná studie zase říká že pít nad 1,5 l denně pretezuje dlouhodobě ledviny. Takže sednu do auta, jedu a až dojedu tak se napiju, pokud jedu dal udělám si zastávku. Nedávno jsem viděl paní v oktavce která za jízdy jedla z misky nějakou omáčku s knedlíkem lžící, vypadalo to nechutně... budeme tedy požadovat drzaky na misky s omáčkou?
Jinak jsem nikdy v žádným autě neměl žádný držák na PET lahev a nikdy mi nechyběl. Celý mi to připadá, že to je zkrátka taková česká novinářská klasika, spíš by měl zajímalo jestli se něco takovýho řeší i v zahraničních recenzích. Nikde jinde než v ČR jsem si totiž nevšimnul, že by někdo řešil pičoviny typu integrovaná škrabka, deštník, nebo držák na lahev..
Re: testy & recenze
A aký je problém s víkom kufru? Mne sa páči aké je ľahučké,to som sa nestretol ešte snáď pri žiadnom aute.
No dobre možno Citroën AX,ten ho mal z laminátu.
No dobre možno Citroën AX,ten ho mal z laminátu.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: testy & recenze
no, já teda klidně v autě 1,5L pet vozím když jedu dál, osobně vypiju celkem dost, jak to v autě podcením tak mě bolí hlava a to fakt nesnáším.... ale samozřejmě auto podle toho fakt nevybírám.... ;-)
Jinak zavírání kufru superky má plechový zvuk, OK, beru že u prémiovky asi člověk chce aby všechno bylo úplně dokonale utlumené, ale myslím že to opravdu nijak zásadní není.... Osobně raději takový zvuk než aby to víko bylo zbytečně těžké.... (i když to vytlumení je asi v řádu pár kg takže by to až takový problém být neměl....)
Celkově mi to přijde jako poměrně banální záležitosti, jestli Giulia žádné větší trable nemá tak to si v itálii můžou gratulovat....
Jinak zavírání kufru superky má plechový zvuk, OK, beru že u prémiovky asi člověk chce aby všechno bylo úplně dokonale utlumené, ale myslím že to opravdu nijak zásadní není.... Osobně raději takový zvuk než aby to víko bylo zbytečně těžké.... (i když to vytlumení je asi v řádu pár kg takže by to až takový problém být neměl....)
Celkově mi to přijde jako poměrně banální záležitosti, jestli Giulia žádné větší trable nemá tak to si v itálii můžou gratulovat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Nejde o zvuk toho kufru. Jde o to, ze kdyz nekdo prijde a zaklepe na to viko, tak hned zacne mit kecy, ze je to z plastu a ze co to vyrabi Alfa za smejdsky auta a jeste za to chce pres mega. Toto se mi stalo uz u trech lidi, ktery jsou jinak pomerne normalni. Ale ok, pro me je tohle blbost a neresim to. Vetsi problem, ktery s kufrem mam ja je teplota. Napriklad kdyz tam dam v lete kdy je vedro notebook, tak po 2-3 hodinach jizdy (ne stani nekde na slunci) je ten notebook rozpalenej fakt hodne, coz neni uplne idealni napriklad pro baterku. O prevozu dalsi elektroniky nemluvim.
PETku neresim, to se resi jen v Cechach.
PETku neresim, to se resi jen v Cechach.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
tak jako jsem třeba dost zaujatý proti některým značkám a rád se pobavím na cizí účet, ale klepat třeba Pasátu na kufr a zkoušet jaký to má zvuk by mě teda fakt nenapadlo a ani kdybych věděl, že ten zvuk je strašný, tak bych to nedělal, protože to přece je úplně irelevantní.... spíš by si ti lidi kteří tohle zkouší měli klepat na své duté hlavy ;-)
to je takové hledání chyb za každou cenu, trapné....
to je takové hledání chyb za každou cenu, trapné....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Kdyz ten kufr nekdo zavira, tak si toho vsimne, ze je to nejaky moc lehky a dela to divnej zvuk a pak si logicky zaklepe z ceho to je. Nejsou to zadny Koubkove, ktery by meli potrebu na tom neco hledat za kazdou cenu... Jsou to lidi, ktery jsou schopny a ochotny utratit za auto nejakou tu korunu a tohle jsou veci, ktery je zrovna nepresvedci... Ja kdyz si sednu do Skodovky, tak si vsimnu tech hnusnych plastu a taky mam potrebu si je osahat, abych se presvedcil, ze je to tak hrozny, jak to vypada.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
Mě teda ten zvuk kufru vůbec nepohoršuje. Beru to prostě tak, že je lehký, čili výhoda a starosti jestli se mi cestou na dovolenou ohřejou v kufru řízky nebo paštika naštěstí neřeším. Samozřejmě trochu víc
tlumící hmoty by tomu asi prospělo, ale hodnotit auto podle zvuku víka kufru je úlet. Důležitý je, jak se cítím při jízdě a tam je tuhost Giulie neoddiskutovatelná. Speciálně ve srovnání se současnou produkcí Škodovky, kde má člověk i z auta
za milion jako Superb občas pocit, že řídí plechovku od sardinek. Celkově mě extrémně zaráží kam se v těchto věcech Škodovky dostaly. Nebyl jsem nikdy jejich fanouškem, ale v první Fabii nebo Octavii jsem měl, s přihlédnutím k datu vzniku, pocit mnohem větší bytelnosti než v současné produkci, která je snad za trest.
tlumící hmoty by tomu asi prospělo, ale hodnotit auto podle zvuku víka kufru je úlet. Důležitý je, jak se cítím při jízdě a tam je tuhost Giulie neoddiskutovatelná. Speciálně ve srovnání se současnou produkcí Škodovky, kde má člověk i z auta
za milion jako Superb občas pocit, že řídí plechovku od sardinek. Celkově mě extrémně zaráží kam se v těchto věcech Škodovky dostaly. Nebyl jsem nikdy jejich fanouškem, ale v první Fabii nebo Octavii jsem měl, s přihlédnutím k datu vzniku, pocit mnohem větší bytelnosti než v současné produkci, která je snad za trest.
Gulia Super 2.0T
Re: testy & recenze
Já teda v autě strávím času spoustu a často jezdím dlouhé trasy a když cestuju sám nemám problém, ale jakmile jedu ve dvou už to řešit musím. Nemyslel jsem to tak, že je to pro mě zásadní problém, ale je to detail, který by se dal vyřešit lépe a asi se shodneme, že je spousta aut, které mají tyhle detaily vymakanější. Ale pro každého je důležitého něco jiného.kenjiro píše: ↑28.3.2018, stř 01:20 Ja.Kl: resit, jestli se do dveri vejde nejaka debilni PET lahev je stejne hloupy jako si stezovat na infotainment. Kdo s sebou nosi 1,5 litrovou PETku a ma potrebu ji prevazet sem a tam, tak at si koupi neco od VW Group. Co se tyka toho vika kufru, tak to je opravdu ulet. Kaslu na to, jak to zni pri zavirani, ale kazdy, kdo zaviral u Giulie kufr ma hned komentare, ze je to levny plast. Hlavne ale kdyz je v lete vedro, tak obsah kufru uvarim a v zime naopak zamrazim. Doufam, ze to s faceliftem poresi...
Já jsem po každé sebedelší cestě pořád ještě překvapený jak pohodlné a uvolněné cestovní auto dokáže Giulia být a tohle pouze vnímám jako lehkou pihu na téměř dokonalém celku.
A pokud má někdo vedle sebe na srovnání dvě auta, dokážu pochopit, že tuhle věc zmíní. Protože zrovna VW Group je bohužel zrovna v těhle detailech vymakanější, no a pak už je asi na každým zvlášť aby si vybral jestli chce super auto s lehkýma kompromisama nebo držák na 1,5l petku.
Gulia Super 2.0T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů