testy & recenze
Re: testy & recenze
Problem je v tom, ze cesti recenzenti jsou vsichni supermani, co prave jezdej do samosky pro rohliky jen dverma napred a jejich testum zcela chybi nadhled a pohled cilove skupiny ktera bude auto pouzivat. Viz recenze na hybridni toyoty a lexusy, kde jsou vsichni nestastny z toho, ecvt prevodovka posila motor do otacek a kdyz letite 150 po dalnici tak to zere, jenze koho ze skutecnych uzivatelu to zajima?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: testy & recenze
Zeptám se jinak, komu by vadilo kdyby to vypínatelné ESP mělo?
Není to přece sportovní sedan s náhonem na zadek/Q4 co má nabídnout něco víc?
Není to přece sportovní sedan s náhonem na zadek/Q4 co má nabídnout něco víc?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: testy & recenze
kde to vypínatelné ESP využiju? na zasněženém parkovišti nebo někde na okruhu.... ale kolik reálných majitelů s tím autem plánuje takto blbnout? ale samozřejmě, pokud by to šlo vypnout, tak to těžko bude někomu vadit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
z ničoho nič ako sa začalo giulie dariť v predaji vyšlo niekolko "sracích" recenzií, nečudoval by som keby je to len dobrý marketing konkurencie...zaplatená fraška. Každá značka sa serie nikde nič žiadne kydy len do alfy furt rýpu srať na nich...teraz som čítal zas sračky z autoforum cz ako onanujú nad tým ako sa rozsvietila kontrolka novinárovi.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: testy & recenze
Duso: přesně tak...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
Tak ono se to od toho auta tak nějak všeobecně očekávalo...
jo jo, konkurence sabotuje vývoj a výrobu, protože se hrozné boji odvlivu zákazníků
jo jo, konkurence sabotuje vývoj a výrobu, protože se hrozné boji odvlivu zákazníků
Re: testy & recenze
Add vypinatelne ESP: na lexusu jsem to pouzil 1x, neb tam to byla desna procedura. Na bmw jsem prepinal jen do trc, protoze v zakladnim rezimu to desne ubiralo vykon a na uklouzanym kopci to auto umelo i zastavit, na cupre to parkrat prepnul do esp sport, ale nevypinal.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: testy & recenze
Jinak si myslim ze konkurenci je AR ukradena a hatej to novinari s predsudkama a prisernej stav aut ze zacatku produkce.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: testy & recenze
Jedu si takhle u nás po silnici a najednou koukám, za mnou taky Giulia. Zastavili jsme na pokec a ja si říkám, že ho odněkud znám. No dělali jsme spolu před 12ti lety u Stangla. Karel dneska dělá nějakýho region manažera u FCA, vtipna souhra náhod. Jeho komentář k temhle článkům je nasledujici: V 99% pripadu jsou to zaplacene články konkurence ale nemáme čas ani kapacitu právníků se tim zabývat a dávat to k soudu, bohužel.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
Tak pro FCA je určitě jednodušší říct, že 99% kritiky zaplatila konkurence, než si přiznat, že na to serou a k testům dávají auta v hrozným stavu.
Mě by jen zajímalo která konkurence se Alfy tak bojí, že platí ty testy.
Mě by jen zajímalo která konkurence se Alfy tak bojí, že platí ty testy.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Jo jo, u BMW se bojí, že z těch 2,25 milionu prodaných aut ročně jim Alfa něco sebere.
Ještě by mě zajímalo jestli ty testy uplácí ta konkurence zvlášť, nebo mají nějaký sdružení automobilek pro kompromitaci Alfy Romeo...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Ona ta zaplacená konkurence dokonce i přezouvá pneu na autech na špatnou sezonu...
Re: testy & recenze
Mě nejvíc baví receptura těchto článků, za všeho nejvíc mě připomínají důkaz kruhem. Snad na to mají po redakcích manuál
1.) Vezmi článek který píše o nespolehlivosti auta (co na tom, že čidlo nefunguje z důvodu špatně namontované značky, nebo ukazuje jak se nezatížené kolo hnané nápravy na volnoběh vrtí v luftě atd.).
2.) Článek přepracuj, přimíchej svoje dojmy.
3.) Jako důkaz použij odkaz na článek který jsi přepracoval a články které už někdo přepracoval před tebou (i už přepracovaný článek může být tvým zdrojem).
4.) Pošli to dál.
1.) Vezmi článek který píše o nespolehlivosti auta (co na tom, že čidlo nefunguje z důvodu špatně namontované značky, nebo ukazuje jak se nezatížené kolo hnané nápravy na volnoběh vrtí v luftě atd.).
2.) Článek přepracuj, přimíchej svoje dojmy.
3.) Jako důkaz použij odkaz na článek který jsi přepracoval a články které už někdo přepracoval před tebou (i už přepracovaný článek může být tvým zdrojem).
4.) Pošli to dál.
Re: testy & recenze
Ono se to může zdát, jako sranda, ale tlaky jistého koncernu kolem volby auta roku v čr jsou snad všeobecně známy...k tomu aféry ADACu v německu kolem falšování anket ve prospěch koncernu VW, atd... je to jako hnusná politika. Mě jako koncového zákazníka tohle všechno stejně nezajímá a vybírám si auto dle toho co mi sedne e ne co o něm nějaký rádoby novinář napíše.
Re: testy & recenze
Presne tak, kdyz clovek neda na reklamu a testy a pri vybirani se ridi tim co zjistil pri vlastnim testovani a zdravym rozumem, je to nejlepsi.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: testy & recenze
http://www.roadandtrack.com/car-culture ... ia-issues/
Pěkně napsaný článek o zklamání nad závadami Giulie (nejen) QV... Ten člověk se očividně na Giulii těšil a má rád značku ... ale třeba přehřívání diferáku je slušný fail...
Pěkně napsaný článek o zklamání nad závadami Giulie (nejen) QV... Ten člověk se očividně na Giulii těšil a má rád značku ... ale třeba přehřívání diferáku je slušný fail...
If there is an afterlife, then it contains Busso, one of the company’s genius postwar engineers, laughing at that bit about stopping every three laps.
Re: testy & recenze
těžko věřit že by produkční QV přehřálo diferák za 3 kola.... to musí být chyba konkrétního kusu, nebo se u Alfy někdo zbláznil jestli to tak pustili do výroby....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
no a tady to jsou asi taky chyby konkrétních kusů... jako docela škoda, že se nejdříve vymlouvali, jak to auto potřebují dopilovat... Ať to hlavně zas někdo nebere přehnaně osobně, na ten článek jsem narazil náhodou...
After a decade and a half in the business, I have a host of stories like this. But the Alfa is different. My last Giulia press car—two months ago, in Seattle—idled so unevenly, the cabin rocked. Its transmission didn’t like pulling away from stoplights, either slipping excessively or jerking to speed from a stop. Earlier this year, when our digital director, Travis Okulski, had a test Giulia, the headlight washer cover fell off, the seat-height adjuster came away in his hands, and the radio refused to change stations.
The above lines were published a day after Jalopnik’s editor-in-chief, Patrick George, found himself on the side of I-87 with a Giulia that simply stopped running. The same exact vehicle that R&T's web team had a week earlier, which also threw a check engine light. Motor Authority went to Gingerman and had issues. Finally, R&T’s sister publication, Car and Driver, has seen three test Giulias to date. The first one, a Quadrifoglio, forced itself into limited-power efficiency mode whenever you remote-started the car. It wouldn’t leave that mode unless you reset it with a code reader. The next car, another Quadrifoglio, at the magazine’s annual Lightning Lap track test, refused to rev to the end of the tach. It threw trouble codes, lit the check-engine light, and started short-shifting. The most recent car that C/D tested, a 2.0-liter base model, jammed its sunroof open. The headliner-mounted switch console also stopped working. Someone eventually got the roof to close, but the car spent the rest of its time at the magazine with a note attached. It said something like, WHATEVER YOU DO, DON’T OPEN THE SUNROOF.
ADVERTISEMENT - CONTINUE READING BELOW
I asked C/D’s technical director, Eric Tingwall, if there was a common thread. “They don’t fail with any kind of consistency, in my experience,” he said. “It’s not like there’s just one component that’s causing this. It’s not just Quads, it’s Quads and 2.0-liters, engines and transmissions.” A few weeks ago, when Tingwall left to test the Alfa Stelvio SUV in Tennessee, he reluctantly packed a code reader in his luggage, assuming it might come in handy. He didn’t need it, but, “Within two miles of finishing the drive, I’m pulling up to the hotel, and the auto-start-stop icon on the dash lit up with a warning light next to it.”
After a decade and a half in the business, I have a host of stories like this. But the Alfa is different. My last Giulia press car—two months ago, in Seattle—idled so unevenly, the cabin rocked. Its transmission didn’t like pulling away from stoplights, either slipping excessively or jerking to speed from a stop. Earlier this year, when our digital director, Travis Okulski, had a test Giulia, the headlight washer cover fell off, the seat-height adjuster came away in his hands, and the radio refused to change stations.
The above lines were published a day after Jalopnik’s editor-in-chief, Patrick George, found himself on the side of I-87 with a Giulia that simply stopped running. The same exact vehicle that R&T's web team had a week earlier, which also threw a check engine light. Motor Authority went to Gingerman and had issues. Finally, R&T’s sister publication, Car and Driver, has seen three test Giulias to date. The first one, a Quadrifoglio, forced itself into limited-power efficiency mode whenever you remote-started the car. It wouldn’t leave that mode unless you reset it with a code reader. The next car, another Quadrifoglio, at the magazine’s annual Lightning Lap track test, refused to rev to the end of the tach. It threw trouble codes, lit the check-engine light, and started short-shifting. The most recent car that C/D tested, a 2.0-liter base model, jammed its sunroof open. The headliner-mounted switch console also stopped working. Someone eventually got the roof to close, but the car spent the rest of its time at the magazine with a note attached. It said something like, WHATEVER YOU DO, DON’T OPEN THE SUNROOF.
ADVERTISEMENT - CONTINUE READING BELOW
I asked C/D’s technical director, Eric Tingwall, if there was a common thread. “They don’t fail with any kind of consistency, in my experience,” he said. “It’s not like there’s just one component that’s causing this. It’s not just Quads, it’s Quads and 2.0-liters, engines and transmissions.” A few weeks ago, when Tingwall left to test the Alfa Stelvio SUV in Tennessee, he reluctantly packed a code reader in his luggage, assuming it might come in handy. He didn’t need it, but, “Within two miles of finishing the drive, I’m pulling up to the hotel, and the auto-start-stop icon on the dash lit up with a warning light next to it.”
Re: testy & recenze
vzhladom na to ze Stelvio QV este stale len testuju a do predaju sa dostane asi az ku koncu roka by na poruchovosti Giulie QV nieco mohlo byt, ja len dufam ze sa to deje u maleho % predanych kusov lebo ak nie tak by to bol dost velky problem si myslim
Re: testy & recenze
zajímavé je že hodně těch problémů při testech je z USA.... jestli je to auto pro USA nějak modifikované a prostě to není vychytané, těžko říct.... z Evropy žádné extra stížnosti při testech nezaznívaly, jak na QV, tak na ty obyč verze.... rozhodně ne v takové míře jak teď z USA.... No uvidíme.... holt to budou testovat první kupující :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Že by na Giulii dopadal fakt, že je postavená od píky? FCA mohlo využít zadohrabový platformy který mají, ale radši šli cestou postavit to auto znovu. To z něj sice dělá exklusivní kousek, ale může to přinášet tyhle problémy. Snad to co nejdřív vychytají.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
to urcite mozne je, ale diferak je proste diferak a bud funguje nebo ne... a tezko by si toho pri testech nevsimli.... vidim to spis na vadu konkretniho kusu.... ted jde o to aby to tak nemel kazdy druhy ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Že by tam zastoupení fungovalo jako u nás? Nebo si tu zbytečně stěžujeme a zastoupení tady funguje stejně jako všude jinde?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
přehřejvání diferáku? no problema..
no přiznejme si, kolik zcela seriovejch aut bez žádný přípravy dá opravdu plnohodnotný, ostrý 3 kola na nějaký těžkým okruhu bez toho aniž by se něco přehřálo... obzvlášť dnes u aut nabitejch aktivníma serepetičkama - pokud pak s takovým autem člověk intenzivně koná, vč. nějakejch dveří napřed, není prolbém přehřát diferák a zadní brzdy - díky zákrokům různejch "pomocníků" ... trpí na to kde co - i německý premie a to jak moc určuje článek mezi volantem a pedálama..
u závodních aut toto řeší nucený chlazení převodovýho oleje (či náplně) s vlastním chladícím okruhem a čerpadly...
no přiznejme si, kolik zcela seriovejch aut bez žádný přípravy dá opravdu plnohodnotný, ostrý 3 kola na nějaký těžkým okruhu bez toho aniž by se něco přehřálo... obzvlášť dnes u aut nabitejch aktivníma serepetičkama - pokud pak s takovým autem člověk intenzivně koná, vč. nějakejch dveří napřed, není prolbém přehřát diferák a zadní brzdy - díky zákrokům různejch "pomocníků" ... trpí na to kde co - i německý premie a to jak moc určuje článek mezi volantem a pedálama..
u závodních aut toto řeší nucený chlazení převodovýho oleje (či náplně) s vlastním chladícím okruhem a čerpadly...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů