testy & recenze

Odpovědět
kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: testy & recenze

Příspěvek od kenjiro » 23.9.2018, ned 13:08

Harous píše: 23.9.2018, ned 03:56 V podstatě tam kde ta Mazda končí (cenově), tam Alfa začíná.
To je treba jeden z duvodu, proc beru AR jako premii :) Ale je to subjektivni, jak uz bylo receno.
Harous píše: 23.9.2018, ned 03:56 Ale dokážu si představit, že se někdo bude rálně mezi Giulií a Mazdou 6 rozhodovat, obzvlášť třeba u naftových verzí.
Proto tady kritizujeme porovnani benzin vs nafta bez ohledu jestli je to Alfa, Mazda nebo Hyundai :)

Giuilettu bych tady v tom vlakne neresil, ale urcite uz je davno za zenitem.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 23.9.2018, ned 14:11

Trochu OT k nástupci Giulietty (už máme vlákno nástupce Giulietty?). Jednoduše může být hatchback i Crossover. Stačí se podívat na Imprezu / XV. Karosérie stejná, jiný plasty, jiné podvozkové komponenty (pružiny, těhlice, ramena) a je z toho crossover. Jít Alfa tímhle směrem tak se nezlobím. Měla by dnes tolik žádané crossovery i klasický hatch...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2221
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od mcernoch » 27.9.2018, čtv 19:10

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Jojo
Štamgast

Příspěvky: 654
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: testy & recenze

Příspěvek od Jojo » 27.9.2018, čtv 19:17

Už sa to riešilo vedľa
biele auto
biele auto
zelené auto

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: testy & recenze

Příspěvek od kenjiro » 4.10.2018, čtv 09:47

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 4.10.2018, čtv 11:59

Takovy test netest.... Pokud je to jen doplnek le starsimu testu QV s manualem tak budiz.... Kazdopadne i za zakladni verzi 2.0T potvrzuji, ze ten automat nema chybu.... I v serpentinach dela sam od sebe presne to, co bych od nej chtel.... Clovek se muze soustredit na jizdu a razeni probiha dokonale samo.... Chapu ze pro nekoho to muze byt nuda, ale je to ku*va efektivni....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Jojo
Štamgast

Příspěvky: 654
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: testy & recenze

Příspěvek od Jojo » 4.10.2018, čtv 19:34

Len tak narýchlo som prebehol ten test a čo hrubo nesúhlasím tak je miesto vzadu a kufor. Oboje by som povedal veľmi,veľmi postačujúce.
biele auto
biele auto
zelené auto

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: testy & recenze

Příspěvek od kenjiro » 4.10.2018, čtv 20:13

Jo taky jsem to uplne nepochopil proc to vubec nekdo psal. Kdo to nechce cist, tak ve zkratce: "Kdysi jsme testovali manual, ted automat. Je to Italka, vypada to pekne, jsou tam laciny plasty a malo mista v kufru, manual byl dobrej, automat je taky dobrej, protoze to je nemeckej ZF".

Jojo: nezapomen, ze tady se velikost kufru cehokoliv benchmarkuje proti Octavii kombi TDI :-D
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 4.10.2018, čtv 20:17

no, kufr je použitelný pro dva.... snad.... pokud jedeš s rodinou a berete si něco víc než plavky, tak o ničem.... ale to od sportovního sedanu střední třídy snad ani někdo nečeká že s tím pojede s pubertálníma dětma na lyže.... takovýhle kupují Superby v kombíku, že....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Jojo
Štamgast

Příspěvky: 654
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: testy & recenze

Příspěvek od Jojo » 4.10.2018, čtv 21:16

A stejne by si sa ani to toho Supu nepobalil pokial nemáš strešný kufor. Ten keď dám na Juliu tak môžem ísť v poho aj na dovču s rodinou ale nie mojou pretože sme 5 a QV je iba 4 miestne
biele auto
biele auto
zelené auto

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: testy & recenze

Příspěvek od VN0v » 5.10.2018, pát 09:29

Kubas píše: 4.10.2018, čtv 20:17 no, kufr je použitelný pro dva.... snad.... pokud jedeš s rodinou a berete si něco víc než plavky, tak o ničem.... ale to od sportovního sedanu střední třídy snad ani někdo nečeká že s tím pojede s pubertálníma dětma na lyže.... takovýhle kupují Superby v kombíku, že....
presne, auto pre dvoch :-D. Zatial sme dvaja takze pohoda :drivers:
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: testy & recenze

Příspěvek od MichalT » 5.10.2018, pát 15:15

Kubas píše: 4.10.2018, čtv 20:17 no, kufr je použitelný pro dva.... snad.... pokud jedeš s rodinou a berete si něco víc než plavky, tak o ničem....
Nesouhlasím :D Dva dospělý, dvě děti, Itálie na týden - bez problému (jedna hokejová taška s věcma pro děti, já jedna taška, manželka jedna taška, taška s jídlem na cestu, balík pití, kyblík s mycíma potřebama na auto). S třetím prckem už je to horší, protože složený kočár zabere skoro celý kufr. Ale obě naše děti už v roce chodily a do kočáru nechtěly, tak počítám, že třetí na tom bude stejně, takže pak už se zase vejdeme. No a kvůli jednomu roku kupovat Superba je nesmysl, kor když asi nikdo už dneska nemá v rodině jen jedno auto, takže aktuálně prostě vezmeme vetší ML. Ale mám známý, co jedou na týden do Chorvatska, s jedním dítětem a mají problém se vejít do Octavie II Combi. No je fakt, že já s sebou basu piv, grill a tři pecny chleba netahám a taky, když vidím jak to nakládají stylem házení věcí na hromadu až po strop, místo úhledného skládání, tak je jasný, že takový Einsteini potřebují pak třeba Caravelle...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od hadXR » 5.10.2018, pát 15:58

Potom bych doporučil dovolenou na motocyklu, to naučí využívat místo efektivně a vozit jen potřebné :)
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: testy & recenze

Příspěvek od kenjiro » 5.10.2018, pát 22:14

No ja basu piv a gril taky nevozim, ale na druhou stranu zas nehraju ani hokej, takze jsem nucen cestovat s kuframa a pak uz je to komfortni fakt jen ve dvou lidech :-D Pokud jedeme tri dospeli, tak uz je to tak max na cabin baggage. Takze souhlasim s VN0v :)

Ale jsou to paradoxy dnesni doby. Za komousu byla prumerna ceska rodina schopna narvat do Skody 120 kajak, stan se dvema loznicema, 2 skladaci zidle, 2 nafukovaci matrace, karimatky, spacaky, plynovy varic, basu piv, zavareny jidlo na dve nedele a 3 deti a odjet na jeden zatah do Jugoslavie v dobe, kdy neexistovala dalnice. Dneska kazdy nutne potrebuje SUV s vytlakem zaocenskyho parniku aby odvezl dva haranty do 2 kilometry vzdaleny skoly. :-D
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 6.10.2018, sob 09:28

No ale jak ta přetížená 120 vypadala a jak to bylo bezpečné? děcka bez sedaček, zavazadla pod nohama i mezi nima (však jsem to sám zažil....). Kurf zavřený silou vůle a plná ohrádka na střeše :-) komfort 0 a hlavně bezpečnost 0..... holt jiná doba, ale samozřejmě na to vzpomínám rád.... :-)
jinak já když jedu na dovču s rodinou tak jsou tu většinou buď lyže nebo kombinovaná dovolená hory/moře a to do sedanu fakt nenarveš....

no a vožení dětí do školy je zas úplně jiná kapitola.... samotnému mi trvalo jeden rok než jsem přišel na to že je lepší dítě z domu těch 500 metrů odvést pěšky a pak se pro auto vrátit, než ho rvát do sedačky a pak u školy složitě parkovat.... nehledě na to že ta troška pohybu ráno je pro každého vyloženě užitečná.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: testy & recenze

Příspěvek od petrAR156 » 6.10.2018, sob 11:12

Kubas: na co sedačky? Děcka se stejně vybalili s ostatní bagáží až v kempu u pláže :-D
Tatík nás vozil čtyři v Trabantu a na střeše dvě kanoe. To bylo tóčo když zafoukalo :-D
Pak si koupil stodvácu s vlekem a bylo po srandě...

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: testy & recenze

Příspěvek od VN0v » 6.10.2018, sob 19:41

Diky za super pobavenie, dobre som sa zasmial. Jo to boli casy. V 120 sediet vzadu na vsetkom moznom co sa pod nas a medzi nas pomestilo, zvysok pod nohy. Vtedy sa tahali rozne materialne zbytocnosti, dnes tiez. Kazdopadne mam stale pocit, ze do kufra Giulie dostanem toho menej ako do 159.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: testy & recenze

Příspěvek od MichalT » 14.10.2018, ned 07:48

To by šlo... jen nevím co furt mají s tím řízením, mě přijde úplně v pořádku a určitě po silnici nijak neklickuju. Nejspíš to bude tím jak jsou zvyklý na pomalá řízení konkurence. Pamatuju, kdyz jsem mel 159, jak jsem si málem zamotal ruce, kdyz jsem musel jet slalom s Golfem na nějakým testování pneu Bridgestone.

http://www.autojournal.cz/test-alfa-rom ... 0Q7H5YX--o
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 14.10.2018, ned 09:29

no, věta "Vůz je navíc praktický, pohodlně odvezete pět dospělých a do solidně velkého kufru dáte spoustu věcí." se mu tam asi dostala z jiného testu, protože jinde sám píše že vnitřní prostor je podprůměrný.... těch 5 dospělých bych chtěl vidět... možná tak 5 dospělých italek.... ;-)

jinak by mě zajímalo proč všechny novinářské auta jsou diesely.... testovali vůbec někdy Veloce 280PS? možná jsem pár testů četl, ale základní benzín 200PS myslím v testu fakt nikdy nebyl.... přitom s tím benzínovým čtyřválcem je Giulia podle mě ještě zásadně lepší než v naftě.... marketingově mi přijde vhodnější nechat novináře testovat benzíny, které je ještě víc nadchnou a recenze zákonitě budou pozitivnější....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 14.10.2018, ned 10:09

Nevím co dělal autor testu v roce 1997/98 kdy se světu představila Alfa 156, ale mohl by jí vnímat tehdejší optikou, nikoliv optikou dnešních bazarovek. Ono nebýt 156 tak by Alfa dopadla stejně jako Lancia...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 14.10.2018, ned 10:11

Ano, zadny "papirak" to ve sve dobe nebyl.... Ale to je ted takova moda se vymezovat proti starsim predokolkam....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: testy & recenze

Příspěvek od Radim » 14.10.2018, ned 11:02

test je typický dnešní, emoční bla bla bla bez jediného meření atd, byť tady je to bla bla pozitivní pro alfu.
s ohledem na to, kdy se začal pán věnovat novinařině, bych tipoval že v době 156 sotva měl řidičák.
Alfetta GTV L

z3tko
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Registrován: 4.2.2018, ned 10:28

Re: testy & recenze

Příspěvek od z3tko » 16.10.2018, úte 18:30

Kubas píše: 14.10.2018, ned 09:29 jinak by mě zajímalo proč všechny novinářské auta jsou diesely.... testovali vůbec někdy Veloce 280PS? možná jsem pár testů četl, ale základní benzín 200PS myslím v testu fakt nikdy nebyl.... přitom s tím benzínovým čtyřválcem je Giulia podle mě ještě zásadně lepší než v naftě.... marketingově mi přijde vhodnější nechat novináře testovat benzíny, které je ještě víc nadchnou a recenze zákonitě budou pozitivnější....
Ja som práve dnes dostal ako náhradné auto 2.2 diesel (132 kW) a musím povedať, že s mojím 147 kW benzínom sa to nedá porovnať (ale ani spotreba :)).
Giulia Super 2.0T (2017)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 29.10.2018, pon 16:19

další nadšený test QV https://www.youtube.com/watch?v=R2hy3WsHhcU

fajn že to auto ani dva a půl roku po uvedení neztrácí tu schopnost lidi bavit ;-)
jinak to v testu je asi přesně to co bych si naklikal.... červená zvenku, červeno-černý vnitřek a co nejvíc alcantary a červeného prošívání :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

pelo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 281
Registrován: 13.5.2016, pát 08:47

Re: testy & recenze

Příspěvek od pelo » 29.10.2018, pon 18:13

hadXR píše: 5.10.2018, pát 15:58 Potom bych doporučil dovolenou na motocyklu, to naučí využívat místo efektivně a vozit jen potřebné :)
K trenovani uplne staci spider. Nabalit se na 2tydenni kempovani tak, aby nic nechybelo (vcetne stanu, grilu a zidli se stolkem), ale kdyz u toho clovek premysli, tak to jde
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů