testy & recenze

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 13.3.2017, pon 18:53

Tohle sice je normální zvuk nafťáku, ale s otevřenou kapotou... :-D Ono to má odporně naftovej zvuk i když stojí za autem.
Samozřejmě beru to, že pokud je ten zvuk utlumený uvnitř tak to tolik nebolí a je to víceméně jedno. Ale fakt vás nenapadlo, že by ten zvuk mohl být opravdu hnusnej? Nebo je v tom mezinárodní spiknutí proti Alfě Romeo? :-k
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 13.3.2017, pon 18:57

ale podle toho videa přece vůbec nemůžeš poznat jak to je nahlas, ne? jestli to slyším na 10 metrů nebo na půl metru.... podívej se na tohle: https://www.youtube.com/watch?v=cn-aeT5iDBA to je moje Bravo, když bylo skoro nové (myslím že ta atmo 1.4 co máš ty bude znít stejně). hrůza, co? přitom z jednoho metru nemáš šanci ten zvuk slyšet....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 13.3.2017, pon 19:09

Atmo 1.4 zní hrozně i doopravdy. :-D
Samozřejmě že nevím jak má nastavenou hlasitost, ale ten zvuk je hnusnej i když stojí za autem. Místo zvuku výfuku je pořád slyšet kadlání motoru. Nechci to soudit na základě jednoho videa, ale těch nářků na zvuk dieselu už bylo tolik, že se mi to jako spiknutí nezdá. Jestli na tom třeba něco nebude. :D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 13.3.2017, pon 19:31

no, spíš u Alfy budeš nad naftovým zvukem logicky brečet víc než nad Audi A4, ke kterému TDi tak nějak patří.... ale hádat se s tebou nebudu, ta naše firemní benzínová zní tak jak má.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Sparagan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 65
Registrován: 17.4.2014, čtv 13:00

Re: testy & recenze

Příspěvek od Sparagan » 13.3.2017, pon 19:37

Je bohužel pravda že v ČR se pravda u Alfy nesluší, proto se doporučím podívát na toto video https://www.topserialy.to/serialy/top-gear-s24e02 . Myslím že Chris to řekl užasně, když závodil s M3 " vím v, kterém autě bych chtěl nejraději sedět a není to M3!!".

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 13.3.2017, pon 20:05

Tak ona QV bude zcela jistě o něčem jiným než JTD... :wink:
Jinak jsem si zkusil na YT pustit nějaký Nizozemský test a ten zvuk tam zmiňují taky. Ono z toho zase nedělejme kovbojku, k dieselu to tak nějak patří. Ale zase netvrďme, že to hnusnej zvuk nemá.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Sparagan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 65
Registrován: 17.4.2014, čtv 13:00

Re: testy & recenze

Příspěvek od Sparagan » 13.3.2017, pon 20:37

Teď to zkusím vzít z trošku jiného konce. Autor říká že postrádá trochu toho sportovního ducha zároveň řiká že má Diesel. Člověk bohužel nemůže chtít oboje buď si koupím diesel a sportovní duch je fuč a taky zvuk a další příjemné věci, které k benzínu neodmyslitelně patří, ale zase za to dostanu nižší spotřebu pro delší jízdu. Jsou dvě varianty buď sportovní auto a je mi jedno spotřeba koupím si benzín, a nebo chci hezké auto, ale jezdím dlouhé cesty tak si koupím diesel. Myslím si, že v ČR se z toho dělá až zbytečná kovbojka.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 13.3.2017, pon 21:28

no, na QV si nikdo nikdy nestěžoval, ani v česku..... naopak těch nadšených testů přibývá a přibývá, takže na QV asi opravdu něco bude....

k té sériové verzi - 180 PS diesel má psané zrychlení z 0 na 100 za 7,2s.... co by jako chtěli? aby to s naftovým čtyřválcem zrychlovalo za 6s? chtít po takové Giulii nějakou extra sportovnost je to samé jako chtít to po BMW320d.... sorry, ale doba je jinde.... i v té naftě to má výborný podvozek, který je rychlý a pohodlný, a skvěle přesné řízení.... těžko z pohledu sportovně založeného řidiče chtít víc.... Pokud to někomu motoricky nestačí, tak má jít do nějaké silnější verze, v nabídce jsou....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: testy & recenze

Příspěvek od Jakub_mt » 14.3.2017, úte 13:29

Tak pokiaľ chceme mať ľahké auto, tak tam nemôže byť tona tlmiaceho materiálu...
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1106
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: testy & recenze

Příspěvek od WhySoSad » 14.3.2017, úte 14:05

To sice ne, ale tohle je věc co jde řešit jinýma dorazama, mě osobně je to šumák, ale vyladěný to být mohlo...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 14.3.2017, úte 21:01

půjčím si link kolegy z druhého vlákna: http://www.motortrend.com/cars/alfa-rom ... omparison/

pěkný výsledek.... :smt023

je fajn že nějaké srovnávací testy vyhraje i jiná verze než QV..... tak uvidíme jak se v USA bude prodávat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4035
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: testy & recenze

Příspěvek od Adamsquare » 14.3.2017, úte 22:03

Tak co si budem nalhávat, v době 156 byl možná JTD diesel napřed proti megahlučným TDI, ale pak už to nějaká sláva nebyla. Nemyslim tim kvalitu či spolehlivost, ale třeba 159 nebo Giulietta v naftě žádný tichošlápek rozhodně není .
Jinak kromě QV mě nepotěšil ani jeden zvuk Giulie. Ze 4válce sonáta nikdy nebude.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: testy & recenze

Příspěvek od Tibalt » 19.3.2017, ned 13:45

Ex 147 1,9jtd 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 19.3.2017, ned 14:00

asi bych tak nějak se vším souhlasil.... jinak mám najeto prvních pár stovek km s benzínem a určitě můžu jen a jen doporučit prostě místo nafty brát 2.0T benzín.... zvukově někde úplně jinde, výkonu dost, spotřeba se syrovým autem v pohodě pod 9 litrů.... v týdnu mám naplánovanou cestu 600km po dálnici, tak uvidíme co za čísla mi to hodí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: testy & recenze

Příspěvek od vonkreuz » 19.3.2017, ned 14:17

@ Kubas - tak si dej Julii do podpisu. Třebas i kurzívou, když je na firmě.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2878
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: testy & recenze

Příspěvek od Radim » 20.3.2017, pon 17:46

Sparagan píše: 13.3.2017, pon 20:37 Teď to zkusím vzít z trošku jiného konce. Autor říká že postrádá trochu toho sportovního ducha zároveň řiká že má Diesel. Člověk bohužel nemůže chtít oboje buď si koupím diesel a sportovní duch je fuč a taky zvuk a další příjemné věci, které k benzínu neodmyslitelně patří, ale zase za to dostanu nižší spotřebu pro delší jízdu. Jsou dvě varianty buď sportovní auto a je mi jedno spotřeba koupím si benzín, a nebo chci hezké auto, ale jezdím dlouhé cesty tak si koupím diesel. Myslím si, že v ČR se z toho dělá až zbytečná kovbojka.
já se bavím z toho, že před x lety byly v médiích na alfu výhrady v tom smyslu - je to překapotovaný fiat, předkolka, dynamicky to nestačí na D3 konkurenci, plasty nelícují, bla bla bla. dneska nic z toho neplatí - Giulia je dynamicky plně konkurenceschopná, v nejostřejší verzi je, zdá se, dokonce nejlepší, kabina skvěle vypadající, je to zadkolka a použitá technika ala karbonový kardan atd nad rámec očekávání. mezi námi, kdo by si vsadil na to, že AR bude dělat v roce 2016 jízdně nejlepší auto ve třídě? 5 let po skončení výroby 159, tehdy bez náhrady - já ani jako fanda, přiznám se, ne.

přesto se kydy v testech opakují - plasty, kabina, plechový zvuk, nemá to asistenty který za tebe odřídí cestu do Ulanbátaru atd. tady (a to samý ten Koubek) brečí že s dieselem není ono. no jistě, sportovní diesel je oxymoron. prostě za každou cenu najít něcé, za co to zkritizovat..
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 20.3.2017, pon 18:45

To jestli se s autem dá jet sportovně nebo ne přeci nezáleží na tom jestli je to diesel nebo benzín. S Legacy šlo jet zatraceně sportovně i s naftou, kdežto třeba se Stilem si to nedovedu představit i kdyby to mělo Busso. Spíš nechápu zastoupení, že cpe novinářům diesely, když mají povedený benzíny.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 20.3.2017, pon 21:33

souhlasím že je hovadina cpát novinářům jen diesely když benzíny jsou super.... i ten základní dvoulitr.... vůbec nechápu že se o tom základním dvoulitru snad ani vůbec neví, není v žádných testech.... :smt102 samozřejmě, to je věc zastoupení značky....

jinak těžko říct, i ten 180PS diesel má 0-100 za 7,2s a to je sakra fofr. Naftové GT Q2 to mělo za 9,6 a i s tím mohla být jízda parádní zážitek.... podvozek Giulie je rychlý až až.... řízení přímé.... podle mě se s tím "sportovně" jet dá, pokud tedy za sportovní jízdu považuješ jízdu aktivní a rychlou.... ano, nedriftuje to, ale to myslím ani srovnatelné naftové BMW.... :smt102 možná se dostavuje problém který měla i 159, že byla tak utlumená a podvozkově jistá, že si člověk připadal že to není žádný adrenalin i když jel rychle jak prase.... narozdíl od 159 se ale v Giulii vůbec nedostavuje ten pocit těžkopádnosti, naopak pocitově je to jako stará dobrá 156, akorát že nevrže a tlumí.... :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2878
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: testy & recenze

Příspěvek od Radim » 20.3.2017, pon 21:41

počkej Harousi, já jsem nebrečel že diesel není ono, to testeři ). za mě jen, a to i píšu, že diesel motor NENÍ sportovní záležitost. to že to jede nepopírám, ale představuju si pod tím pojmem úplně něco jiného. mimochodem měl jsem 4 JTDčka)
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 20.3.2017, pon 21:51

Vždyť já to taky vztahuju k těm novinářům. Ohledně dieselu OK, já to zase beru tak, že motor je sice důležitej, ale nerozhoduje o tom jestli se s tím autem dá jet sportovně. Beru to tak (s tím, že tu možná spoustu lidí naštvu), že taková Giulia v základní naftě bude na spotovní jízdu lepší (pozor, neznamená, že nutně rychlejší) než 159 3.2 V6...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18535
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 20.3.2017, pon 22:36

.... bez otáček a zvuku se jaksi ty pocity ne úplně dostaví.... ale jako jo, obecně souhlasím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: testy & recenze

Příspěvek od petrAR156 » 20.3.2017, pon 22:41

Giulii jsem neřídil 159 ano a přijde mě stylově spíš jako pokračovatel 166 než 156. Pohodlný rychlý svezení s bezva ovladatelností, ale ne tak agilní jak 156/146 pokud platí přirovnání co říká Kuba nemůže to být zlý, kolegovou 2.4 156 občas jezdím a nuda to rozhodně není.
Naftová Giulia bude nejspíše doplácet na přílišné očekávání testrů kteří v duchu sedají do QV kolem kterého je humbuk špičkové sportovnosti dostatečně velký.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 21.3.2017, úte 08:17

Něčeho podobnýho jsem se ale bál už ve chvíli kdy jako první vylezli s QV. Těžko říct jestli by to nebylo lepší pouštět ven od těch základních verzí.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: testy & recenze

Příspěvek od MichalT » 21.3.2017, úte 09:43

Hlavně já furt nevím co mají s tím driftováním, kolik lidí jezdí zatáčky bokem? Nějak jich v provozu moc nepotkávám, byť jiný auta to údajně vypínací mají. Kdo z těch novinářů, kdyby to to auto dovolovalo, by si ho kvůli tomu koupil? Mě přijde, že čekali nástupce 75ky, jenže to by se v tom při prvním slejváku někde rozplácli, když někteří z nich se vysypou do pole ve Focusu RS na suchu... :roll: :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: testy & recenze

Příspěvek od petrAR156 » 21.3.2017, úte 13:46

Harous píše: 21.3.2017, úte 08:17 Něčeho podobnýho jsem se ale bál už ve chvíli kdy jako první vylezli s QV. Těžko říct jestli by to nebylo lepší pouštět ven od těch základních verzí.
Kdo ví, takto to byl zase WOW efect a dlouhou dobu se testovalo jen auto kterýmu není moc co vytknout.

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů