testy & recenze

Odpovědět
Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: testy & recenze

Příspěvek od Hampice » 22.9.2017, pát 10:17

Do pozice co nejdál od senzoru bych tipnul. Ideální by beztak bylo úplně vyhodit držák RZ a placku našroubovat přímo do nárazníku. Znamená to ale dvě díry do auta no
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: testy & recenze

Příspěvek od honziss » 26.9.2017, úte 12:16

Predni senzory - je potreba sundat podznacnik i plastovou podlozku, spz naohybat a prilepit oboustrankou primo na naraznik.

Sedacky - mrtvy auto jde otevrit klicem mechanicky, pak sklopit prostredni operadlo a pak se v pohode dosahne na tahla tech krajnich. Je ale potreba mit zadni sedacky sklapeci, coz je za malej priplatek.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 26.9.2017, úte 12:33

oboustranna paska na lepeni RZ? jak to bude drzet za 3 roky??? mas vyzkouseno?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: testy & recenze

Příspěvek od honziss » 26.9.2017, úte 12:43

Zatim jsem to lepil na vsech svejch autech, nikdy nic neodpadlo a ze wapkuju casto a zatim nejdyl jsem ji mel 4 roky nez jsem auto prodal.

Kupuju vzdycky nakou tessu pro rozsah -40/+60 do vlhkyho prostredi a pred aplikaci to admastim isopropanolem.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: testy & recenze

Příspěvek od MikeC » 26.9.2017, úte 16:52

Ano, dá se to i páskou, kolega tak vozí značku na Leonu. Jen nevím, jak se na to třeba po 3-4 letech při sundání bude tvářit ten lak? :smt102
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4029
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: testy & recenze

Příspěvek od Adamsquare » 26.9.2017, úte 17:46

Jelikož nesnášim rámečky, tak jsem měl vždy značku přišroubovanou přímo do nárazníku a v ohybu přilepenou oboustrankou. Nikdy žádný problém. 159 na spzku taky vříská.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Petulin940
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 387
Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
Bydliště: Praha

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petulin940 » 26.9.2017, úte 20:32

Rámeček sem-rámeček tam....tohle je TESTIK :
http://www.autojournal.cz/alfa-romeo-gi ... e-ferrari/
...to se čte jedna báseň...:-)
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex

mrkvak
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 8.12.2016, čtv 22:46
Bydliště: Liberec

Re: testy & recenze

Příspěvek od mrkvak » 15.11.2017, stř 21:40

Jinak krom oboustranky je na SPZ dobré řešení pomocí průmyslových suchých zipů. Mám tím přidělanou SPZ vzadu, bezrámečkově. Drží to dobře, dá se případně sundat a na jinou SPZ aplikovat totéž.
eDSC_5208.jpg
eDSC_5200.jpg
Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od speedy » 12.12.2017, úte 17:40

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: testy & recenze

Příspěvek od MichalT » 28.12.2017, čtv 16:52



:D přeskočte na čas 2:50 - nevím co si o tom mám myslet, jak tomu přesně rozumíte vy? :twisted:
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od speedy » 28.12.2017, čtv 17:01

asi mluví o na italské poměry skvělé slícování dílů :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: testy & recenze

Příspěvek od MichalT » 28.12.2017, čtv 20:46

Každopádně ta tabulka přední SPZ je tam jak pěst na oko.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: testy & recenze

Příspěvek od petrAR156 » 31.12.2017, ned 13:08

Reakce od nealfisty na ten článek z Autofóra, jak na draze po koupi ojetiny servisuje. :-D

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petr147 » 31.12.2017, ned 14:18

Autor tak nějak nechápe, že ceny dílů v autoservisech jsou někde jinde, než když to kupuje z internetu... před nějakou dobou jsem řešil spodní rameno na 156 u jednoho oblíbeného AR servisu v Praze a cena byla +- podobná. Origo rameno + práce + geo 8-9tis... Tady ten bere díly z autorizaku, jiní z Kelly nebo Elitu a i se slevama jsou někde jinde, než předkupník z Polska...

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: testy & recenze

Příspěvek od petrAR156 » 31.12.2017, ned 15:51

No co se mě známej díval do katalogu svýho dodavatele (nějaká rozvážka) tak za spodní Lemförder chtěli necelý 2.5k. A origo ... proboha kdo by jel s dvanáctiletým autem do autorizáku? Jako chápu, že si třeba na díl servis něco přihodí a ramena nejsou zrovna pěkná práce, zvlášt při první výměně po 200k, ale 10.5 se mě zdá fakt dost. Taky bych si dokázal najít servis, kde mě vymění prasklou žárovku za dva litry :-D

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 31.12.2017, ned 16:02

Sice nevím proč se řeší článek o 156 v sekci Giulia, ale budiž. Pokud tomu dotyčný nerozumí a spolehne se na servis kam auto dá, stane se z něj v podstatě otrok auta i servisu. Už jsem to tu psal jinde, nevidím v tom kydání špíny na Alfu, spíš obeznámění čtenáře s nákupem a provozem takhle starýho auta.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: testy & recenze

Příspěvek od Petr147 » 31.12.2017, ned 16:11

Lemförder je v Kelly za 6216 Kč, tj. většinou koncová cena pro zákazníka autoservisu + práce a to je otázka, jestli to dělá někdo co se v tom vyzná nebo se s tím bude drbat půl dne + geo...

je to divné, ale většina řidičů si auto neservisuje na parkovišti před barákem a raději to dá do servisu, který by se v tom měl vyznat... I tady je pár lidí, co dá raději 20 let staré auto do autorizovaného servisu a má jistotu, že servis použil kvalitní díly a technik prošel školením... Ten článek je i příklad toho, proč na západě prodávají ojetá auta, které by tam čekal nákladný servis, tady to bazarník poflikuje a jede se dál...

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: testy & recenze

Příspěvek od petrAR156 » 31.12.2017, ned 16:36

"I tady je pár lidí, co dá raději 20 let staré auto do autorizovaného servisu" - no to se snad dá pochopit pokud to někdo dělá kontinuálně ...
Ad cena dílu, na to snad mám telefon a hubu, nevidím proč platit za díl víc jak dvakrát tolik, když jiný fy co zaváží mechoše to umí levněj.
Ale to už fakt asi patří někam do vlákna servisů.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: testy & recenze

Příspěvek od Hampice » 31.12.2017, ned 16:39

Jsou i případy, kdy je to vyloženě výhodný. Například teď budu měnit na Bravu silentblok motoru, kterej je k dostanu jedině origo. No a s využitím akce Věrnost se vyplácí to bude i s montáží v Imofě levnější, než kdybych to řešil jakkoliv jinak... A takových případů může být x... Případ ramen to ale není.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: testy & recenze

Příspěvek od MichalT » 31.12.2017, ned 17:22

Právě, rozumnej člověk si poradí a volí podle toho kde je rozumný poměr cena x kvalita. Rozhodně neexistují jen dva extrémy - majitel leží každý víkend pod autem vs. platí za výměnu ramene v autorizáku nesmysl. Je plno servisů, který to udělají dobře a za rozumnou cenu. Mě to skoro přijde jako přitažený za vlasy, resp. aby to vyšlo co nejdráž a aby si ovečka řekla: "Ježišmarjá, to je drahý na servis, no jo, zlatá oktávka, tu mi opraví každej a za pár korun..." A protože to vyšlo na Autofóru, což je ta nejhorší stoka všech stok, kde se jede koncern love na plný pecky, tak si o tom ani nic jinýho myslet nejde.

A jestli fakt existuje někdo, kdo je takhle blbej, tak dobře mu tak, ať se spálí a Alfě se vyhejbá obloukem, od takovýho trouby se to auto pochopení stejně nikdy nedočká.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: testy & recenze

Příspěvek od honziss » 31.12.2017, ned 18:01

Podrobnosti jednotlivych servisu neznam, ale vim ze autor neni v autech zadna lama, par jich ma, vcetne sportovnich.

Jsou lidi co servisem auta ziju, sjizdej internet, hledaj vyhodny nabidky v eshopech, neco si na autech udelaj. A pak jsou lidi pro nez je cas drahy, bydlej na spatnym miste a radsi ty penize na servis vydelaj nebo ho venujou rodine.

Soucasne je jasny, ze web AF mele z posledniho, protoze neni kdo by testoval a psal a platby za reklamu jsou umerny mnozstvi kliku.

Takze clanek se bude asi kombinace vyse uvedeneho.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: testy & recenze

Příspěvek od kenjiro » 19.3.2018, pon 17:17

Tak dnesni special Sveta motoru a jeho srovani Alfa Romeo Giulia vs Skoda Octavia RS zakoupeno a precteno. Michal a Jakub :smt023 Musim rict, ze jsem byl pomerne prijemne prekvapen objektivitou redaktoru. Na druhou stranu mi to prislo, ze si museli davat sakra pozor aby nerekli naplno, ze skodovka jezdi na ho..... :-D
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 19.3.2018, pon 17:55

Giulia vs. Octavia? Ne Giulietta?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 19.3.2018, pon 18:02

Hodte sem nekdo scan.... O tom ze se tenhle test chysta jsem zaslechl a od zacatku rikam, ze to je hovadina.... No ale pokud probehl, tak aspon doufam ze co se jizdy apod tyce tak Giulia jasne vyhrala.... Ono taky srovnavat sedan oz zacatku vyvijeny pro rychlou jizdu a konzumni liftback o tridu niz ktery pak tovarna vytunila by ani jinak dopadnout nemelo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: testy & recenze

Příspěvek od kenjiro » 19.3.2018, pon 18:14

Ano Giulia, ne Giulietta. Skenovat to nebudu, ty lidi, co to vydavaji do toho davaji penize, cas a praci, takze mi prijde nefer to pak naskenovat a dat na web zadarmo. Tech 40 korun na ten casopis ma kazdy, tak nebudte kluci liny a skocte si do trafiky pokud vas to zajima :wink:

http://svetmotoru.auto.cz/clanek/tituln ... hnika.html
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti