Giulia a Stelvio prodejní čísla
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
V něčem má ženská pravdu. Kodiaq je podobně hnusný,jak ta Q7
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Jo taky mi to u spousty lidi koreluje. Komu se libi Škodiaq, tomu se vetsinou libi i Q5/7, X6, GLE.. Bohuzel si myslim, ze na nasem trhu se Stelvio prodavat skoro vubec nebude. Duvody jsou asi vsem jasny....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
To jo, ty přední světla jsou vážně divný
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Nevim, až budu mít nějakou sebemrskající potřebu vypadat jako debil, tak se přihlásím na passat forum a budu jim říkat, že ty přední světla jsou nějaký divný™.
Osobně mě strašně bere pohled, když za tmy odemknu stelvio, dvakrát rychle blikne a zasvítí na mě ty specificky tvarované přední světla
Samo ale chápu, že motykářům ty tvary můžou přijít divné.
Osobně mě strašně bere pohled, když za tmy odemknu stelvio, dvakrát rychle blikne a zasvítí na mě ty specificky tvarované přední světla
Samo ale chápu, že motykářům ty tvary můžou přijít divné.
33
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
jen pro zajímavost čísla z EU za 1-9/2017
Giulia: 19201
XE: 16046
3er: 101054
MB-C: 141.488
A4:112.399
Stelvio: 11.051 (nekompletní prodeje, začlo později)
F-pace: 24.346
X3: 32.480
GLA: 53.061
Q5: 52.707
Pokud Stelvio bude měsíčně dělat aspoň 2000ks což by určitě mělo, tak ty prodeje by myslím byly adekvátní tomu, jaká je konkurence (tzn. prodá toho třeba 40% co Audi v dané třídě, což by podle mě bylo OK). No a u Giulie je prostě vidět že bez toho kombíku se to vůbec nedá porovnávat....
ad SUV od Škodovky: no.... a to jsme se pánové ještě nezačli bavit o interiérech.....
Giulia: 19201
XE: 16046
3er: 101054
MB-C: 141.488
A4:112.399
Stelvio: 11.051 (nekompletní prodeje, začlo později)
F-pace: 24.346
X3: 32.480
GLA: 53.061
Q5: 52.707
Pokud Stelvio bude měsíčně dělat aspoň 2000ks což by určitě mělo, tak ty prodeje by myslím byly adekvátní tomu, jaká je konkurence (tzn. prodá toho třeba 40% co Audi v dané třídě, což by podle mě bylo OK). No a u Giulie je prostě vidět že bez toho kombíku se to vůbec nedá porovnávat....
ad SUV od Škodovky: no.... a to jsme se pánové ještě nezačli bavit o interiérech.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Myslím, že do motykáře mám hodně daleko, ale ty světla mi u Stelvia taky neseděj. Taky se mi hůř skousává zadní partie. Obojí ale není důvodem k tomu abych to auto ignoroval. Není to něco co bych mu "neodpustil" pokud bude zajímavý jinak. Design bude vždycky subjektivní záležitost.
A krom toho to tu nepíše někdo kdo se sem přihlásil aby napsal, že mu ty světla nesedí, ale někdo kdo tu je aktivní skoro 10 let.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
každé auto je potřeba hodnotit hlavně na živo.... mě třeba některé detaily úplně nesedí u Giulie ale když ji vidíš mezi ostatními auty a vnímáš ty vyvážené proporce, krásnou křivku střechy atd. tak to dělá úplně jiný dojem.... a myslím že u Stelvia to bude podobné, to se mi taky v reálu líbilo zásadně víc než na fotkách.....
a u Stelvia asi bude zásadní že opravdu jede úplně jinak než konkurenční pixly.... Snad nová X3 bude něco podobného, ale jinak by mělo být jízdně jinde než zbytek.... a to asi včetně F-pace, o kterém se taky spíš píše ve stylu "neurazí, ale nenadchne"....
a u Stelvia asi bude zásadní že opravdu jede úplně jinak než konkurenční pixly.... Snad nová X3 bude něco podobného, ale jinak by mělo být jízdně jinde než zbytek.... a to asi včetně F-pace, o kterém se taky spíš píše ve stylu "neurazí, ale nenadchne"....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
to je fakt. jenze z recenzi ceskych pisalku se dozvis akorat tak, ze u Skodovky je "spousta odkladacich prostor a volant je prijemny na omak" a o Alfe (Giulia/Stelvio) zas, ze "okolo radici paky je levny plast" a "multimedialni system je chaoticky" Pritom kdyz do toho clovek sedne osobne, tak jde o dva svety...
Jinak k tem prodejum - otazka je jestli by existence SW ty cisla opravdu zvedla, jak se vetsina lidi domniva. Podle me by to zadny dramaticky dopad na prodeje nemelo. Nebo myslite, ze clovek, ktery je spise prakticky zalozeny (proto chce kombi), ze by si misto BMW/MB/Audi/VW koupil AR? Navic myslim, ze kombi budou dost casto i soucasti flotil, kde nema AR sanci (minimalne v DE).
Pokud se zaplati vyvoj a neprivede to AR na buben, tak myslim, ze ty cisla jsou celkem ok. Nebo vazne byste chteli potkavat tolik AR na silnici?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Já co jsem viděl testy na F-Pace tak většinou nadchlo. Maximálně někdo držkoval na naftu po tom co se svezl s tím benzínem 3.0S.
Jinak hliníková karoserie, motor za nápravou, 4x4 stejný jako v F-Type... Já bych si na Stelvio proti F-Pace nevsadil (ale obráceně taky ne).
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Kenjiro: no, už se to tu řešilo milionkrát, coby kdyby :-) Historická data 156/159 sedan vs . SW hledat nebudu, ale asi by to bylo relevantní vodítko.... kombík není, nebude, je to jejich rozhodnutí.... jestli je automobilka spokojená s tím jak to jde i bez kombíku, proč ne....
Harous: uvidíme, třeba se časem nějaké srovnávačky objeví....
Harous: uvidíme, třeba se časem nějaké srovnávačky objeví....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
jojo, F-Pace je dobry auto, kdybych sel kupovat SUV pro sebe, tak budu rozhodovat presne mezi nim a stelviem. Navic ma jednu vyraznou vyhodu: 2x V6 v nabidce. Nicmene cena vybavenyho auta s V6 uz se blizi 2m a pri konfiguraci si musi dat clovek hodne zalezet aby to vypadalo dobre. Jenze kdyz ma clovek 2m na stredne velky SUV, tak to vetsinou nechce na 50tkm rocne a brzo zjisti, ze za tuhle cenu je Lexus RX450h v max vybave a to je proti Stelviu i F-Pace o 2 levely jinej vesmir.Harous píše: ↑23.11.2017, čtv 08:17Já co jsem viděl testy na F-Pace tak většinou nadchlo. Maximálně někdo držkoval na naftu po tom co se svezl s tím benzínem 3.0S.
Jinak hliníková karoserie, motor za nápravou, 4x4 stejný jako v F-Type... Já bych si na Stelvio proti F-Pace nevsadil (ale obráceně taky ne).
Takze, me vlastne nejvic dava smysl Stelvio s 180k dieslem RWD pro nekoho kdo jezdi hodne. Protoze jako rodinny auto to nejde koupit se slabsim benzinem nebo hybridem jako AWD, coz nekdo, kdo kupuje rodinny auto chce.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Podivej se kolik jezdí AR159 v provedení SW a kolik BERLIN. Je to několikanásobně ve prospěch SW. A spousta z nás by radši znovu přesedlo do SW, než dávat dalšího půl míče za Stelvio. Navíc třeba zrovna mojí paní se víc líbí Julča.kenjiro píše: ↑23.11.2017, čtv 08:00
Jinak k tem prodejum - otazka je jestli by existence SW ty cisla opravdu zvedla, jak se vetsina lidi domniva. Podle me by to zadny dramaticky dopad na prodeje nemelo. Nebo myslite, ze clovek, ktery je spise prakticky zalozeny (proto chce kombi), ze by si misto BMW/MB/Audi/VW koupil AR? Navic myslim, ze kombi budou dost casto i soucasti flotil, kde nema AR sanci (minimalne v DE).
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
To máš pravdu ale až po 8 až 10 letech. Nejdřív ale musí ty auta někdo koupit jako nová a ojet a strčit do bazaru. Když koukneš na čísla jaký se prodávají auta NEW tak tam zas tolik kombíků není, na rozdíl od SUV nebo MPV. Tudíž nevím jaký by byl úspěch vyvinout něco takového.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Itálie:
Stelvio: 1181
Giulia: 1050
Stelvio: 1181
Giulia: 1050
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
to jsou docela slušný čísla, pro Giulii třetí nejlepší měsíc letos, Stelvio nejlepší vůbec, pořád roste....
V USA Giulia v listopadu 750ks, Stelvio 650.... Stelvio zatím roste, Giulia už jen stagnuje furt někde mezi 700-900ks, což je hodně málo....
V USA Giulia v listopadu 750ks, Stelvio 650.... Stelvio zatím roste, Giulia už jen stagnuje furt někde mezi 700-900ks, což je hodně málo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Co si budeme povídat, střední třída v USA je tak trošku snobárna co nakupuje dle módy a prestiže značky. A podvědomí o Alfě za těch 30, nebo kolik, let nepřítomnosti značky zmizelo. Prostě by to chtělo novýho Dustina Hoffmana v Duettu (toho raděj ne, dle trendu novodobý sexuální skandálník) nebo Alfu v Stock car Možná i to logo na F1 trošku pomůže.
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
F1 neni v USA nejak extremne sledovana. Jednak kvuli casum, ve kterych se jezdi drtiva vetsina zavodu a jednak je daleko popularnejsi NASCAR, Indy atd. V US plati za "premiovy" evropsky auta (=pro snoby) Mercedes, BMW a max jeste Jaguar. Myslim, ze pro Alfu nebude US nikdy primarni trh at si namlouvame cokoliv. Tady se bojim, ze typickemu americkemu klientovi nema moc co nabidnout. Podvozek na tech ultra sirokych a rovnych silnicich neoceni, nema to korbu, do sedacky se nevejde a vkus nema Spis by se meli zamerit na Asii (Cina), kde by mohli s dobrym marketingem udelat zajimavy cisla.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
kenjiro dej si životopis do Alfy na marketingového ředitele, třeba ti to vyjde.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
mcernoch - diky za tip a jeste vetsi diky za argumenty
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Já to vidím pozitivně, jdou dobrým směrem a chce to prostě čas
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Obávám se, že prodeje u Giulie už se nijak dramaticky hýbat nebudou. Růst jde čekat u Stelvia, otázkou je kam až se dostane.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
Čísla z Itálie ve srovnání s konkurencí a to napříč všemi karosářskými verzemi (např. Audi 954ks z toho 906 kombi, bmw 3er 872ks z toho 725 kombi, apod.) :
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
tenhle měsíc vypadá dobře, když jsem tu tabulku viděl minulý měsíc a Giulia nebyla ani v top 10 tak to bylo docela smutný.....
Harous: jo jo, je to tak.... spíš je otázka co z toho FCA vyvodí - jestli si rvou vlasy a počítají kolik zas prodělají, nebo si říkají "take it easy" s tím že nečekali že se jim to hned vrátí.... do technických informací jsem teď dával článek že celohliníkový 2.0T se teď s nějakými úpravami začíná dělat i pro Jeepy, takže třeba u motorů evidentně k tomu rozmělnění nákladů dojde.... a to samé se dá čekat u podvozku....
Harous: jo jo, je to tak.... spíš je otázka co z toho FCA vyvodí - jestli si rvou vlasy a počítají kolik zas prodělají, nebo si říkají "take it easy" s tím že nečekali že se jim to hned vrátí.... do technických informací jsem teď dával článek že celohliníkový 2.0T se teď s nějakými úpravami začíná dělat i pro Jeepy, takže třeba u motorů evidentně k tomu rozmělnění nákladů dojde.... a to samé se dá čekat u podvozku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
To je otázkou jak moc modulární ta platforma je. Ale čekal bych, že pokud to aspoň trochu půjde tak jí nacpou do US modelů.
A díval jsem se jak se v koncernu FCA daří klasickým US sedanům:
Dodge Charger - cca 100.000 ks/rok
Dodge Dart - cca 45.000 ks/rok
Chrysler 300 - cca 55.000 ks/rok
Takže ono to se sedanama je na pytel obecně. Vlastně by se dalo říct, že v rámci sedanů koncernu si Giulia vede docela slušně. Proti tomu je krásně vidět trend Jeepu. Jeep v roce 2010 prodal v US 290 tisíc aut a letos to bude cca 800 tisíc aut. Možná mi tu někdo napíše, že si mám poslat životopis do FCA, ale osobně bych si uměl představit oživení Lancie. Udělat z ní takový Italský Nissan. Zaměřit se na crossovery a využít úspěchu týhle kategorie. Chtělo by to něco jako Lancia Quashqai...
A díval jsem se jak se v koncernu FCA daří klasickým US sedanům:
Dodge Charger - cca 100.000 ks/rok
Dodge Dart - cca 45.000 ks/rok
Chrysler 300 - cca 55.000 ks/rok
Takže ono to se sedanama je na pytel obecně. Vlastně by se dalo říct, že v rámci sedanů koncernu si Giulia vede docela slušně. Proti tomu je krásně vidět trend Jeepu. Jeep v roce 2010 prodal v US 290 tisíc aut a letos to bude cca 800 tisíc aut. Možná mi tu někdo napíše, že si mám poslat životopis do FCA, ale osobně bych si uměl představit oživení Lancie. Udělat z ní takový Italský Nissan. Zaměřit se na crossovery a využít úspěchu týhle kategorie. Chtělo by to něco jako Lancia Quashqai...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia a Stelvio prodejní čísla
ještě měli Chrysler 200 a ten se prodával parádně, snad k 200.000ks v USA ročně.... a pak o něm Sergio řekl že je na ho*no, že má blbě udělaný přístup na zadní sedačky a zařízli ho.... :-) ale jak píšeš, sedany to mají těžké (určitě v USA a v Evropě asi taky). Třeba ten Chrysler 200 (ale i Dart) se musel prodávat se strašnýma slevama, aby ty prodeje jely (hodně to šlo do půjčoven a jiných fleetů).... tak se na to prostě u FCA vykašlali, vyřadili to z produkce a místo toho tam teď bouchají pick-upy nebo co....
K té Lancii, no, byla vždycky extrémně závislá na italském trhu, a tam už to má FCA podchycené s 500X a Jeepama.... ale jako jo, nějaký prostor pro další crossovery by tam asi ještě byl.... ale jinde v Evropě, nevim nevim.... už jen jak řešit dealerskou síť (Alfa se teď bude od Fiatu vyčleňovat tak možná by to dealeři Fiatu zvládli, ale byl by to dost riskantní podnik....)
K té Lancii, no, byla vždycky extrémně závislá na italském trhu, a tam už to má FCA podchycené s 500X a Jeepama.... ale jako jo, nějaký prostor pro další crossovery by tam asi ještě byl.... ale jinde v Evropě, nevim nevim.... už jen jak řešit dealerskou síť (Alfa se teď bude od Fiatu vyčleňovat tak možná by to dealeři Fiatu zvládli, ale byl by to dost riskantní podnik....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů