QV brzdy

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

QV brzdy

Příspěvek od Tommino » 12.12.2017, úte 18:09

Tak klika vyměněna a je to ok. Rekli mi, ze jsem prvni pripad, ze se s tim nesetkali. Dal jsem se ptal na brzdy, kolik stoji predni desky a odpověděli mi, že měnit prý na takovém autě komplet kotouče a desky, to je zase mega blbost.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nefunkční tlačítko keyless na klice

Příspěvek od Harous » 12.12.2017, úte 18:35

Ona to taková blbost není. Vyšlo by to tak, že dáš desky a za chvíli by si dělal kotouče a desky stejně kupoval znovu. To máš standard brzdy nebo tu keramiku? A pokud standard tak co tam je?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: nefunkční tlačítko keyless na klice

Příspěvek od Tommino » 12.12.2017, úte 18:51

Standard, tak na všech autech které jsem měl, nebo které mají kamarádi, M2, M3 atp. Se snad běžně napred mění desky, podle jízdního stylu mezi 20-50tkm a potom podruhé znova desky včetně kotoučů. Kotouče určitě třeba po 40tkm nebudou ztencene na minimum nebo těsně pod. To slyším poprvé v životě. Jsou tam Bremba
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: nefunkční tlačítko keyless na klice

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.12.2017, úte 19:06

Jasny, nejdriv at se kouknou jak na tom kotouce jsou. Na minimu urcite nebudou po jednech deskach.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: nefunkční tlačítko keyless na klice

Příspěvek od Tommino » 12.12.2017, úte 19:26

Tak momentálně jsou ok desky í Kotouče, najeto 12tkm, ptal jsem se jen ze zajímavostí. Kotouče nemají hranku ani setinu mm. Prostě všechny kotouče co jsem měl nebo měli známí i na sportovních autech, běžné vydržely 2 desky. Na rodinné Q7 mám originální kotouče 145tkm a nejsou vůbec na minimu. Ale tak s tím se téměř nebrzdí:)
Naposledy upravil(a) Tommino dne 13.12.2017, stř 09:10, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nefunkční tlačítko keyless na klice

Příspěvek od Harous » 12.12.2017, úte 23:57

OT jsme, ale asi to vlákno půjde rozdělit do dvou.
U STI mě to vychází tak, že desky jsou na výměnu po necelých 45tkm. Kotouče vydrží ještě pár tisíc km. Rozhodně nevydrží životnost druhých destiček. A teď předám jak jsem dostal rady v autorizáku i od majitelů STI. Rozhodně měnit obojí, protože:
1. Než si nový desky sednou na starý kotouče tak to chvíli potrvá. Po tu dobu bude trpět a odcházet rychleji zadek. S tím je spojený to, že auto nebude vyvážený na brzdách tak jak by mělo být.
2. Ve chvíli kdy budeš měnit kotouče tam nedáš jetý desky. A kupovat za pár km desky v originále za 10+ se prostě nevyplatí.
3. U takových aut chce člověk zkrátka nejvyšší výkon brzd. A proto nemá cenu spekulovat a dát obojí. Je to jistota.

Pro zajímavost - jakou obchodní politiku na ty Bremba má Alfa? U Subaru je to šílenost, desky + kotouče předek originál Brembo v distribuci Subaru cca 40, sehnat mimo jdou za cca 20. Teď mám doma připravený kotouče DBA 4000 T3 + desky Hawk HPS 5.0 za cca 16. Mělo by to brzdit (dle zkušeností majitelů STI) o dost líp než Bremba, tak uvidím.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: QV brzdy

Příspěvek od soft147 » 13.12.2017, stř 08:11

Z vlastní zkušenosti děrovaná Bremba na OPC:
Přední desky měněné v cca 24tkm, originál v Opelu 9,9tisíc, sehnal jsem ne Opel ale Brembo které je origo za 2,8t, kotouče bez zásadního opotřebení,
to děrování desky víc žere. Zadní kotouče i desky po 30tkm bez potřeby měnit, taky děrované, ale zjevně brzdí menší silou.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: QV brzdy

Příspěvek od honziss » 13.12.2017, stř 09:05

Vy mate starosti, me vydrzeli posledni desky 150tkm a pak jsem je vyhodil ne protoze byly sjety, ale protoze jim urezly ty packy co je drzej na miste :D
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: nefunkční tlačítko keyless na klice

Příspěvek od Tommino » 13.12.2017, stř 09:16

Harous píše: 12.12.2017, úte 23:57 OT jsme, ale asi to vlákno půjde rozdělit do dvou.
U STI mě to vychází tak, že desky jsou na výměnu po necelých 45tkm. Kotouče vydrží ještě pár tisíc km. Rozhodně nevydrží životnost druhých destiček. A teď předám jak jsem dostal rady v autorizáku i od majitelů STI. Rozhodně měnit obojí, protože:
1. Než si nový desky sednou na starý kotouče tak to chvíli potrvá. Po tu dobu bude trpět a odcházet rychleji zadek. S tím je spojený to, že auto nebude vyvážený na brzdách tak jak by mělo být.
2. Ve chvíli kdy budeš měnit kotouče tam nedáš jetý desky. A kupovat za pár km desky v originále za 10+ se prostě nevyplatí.
3. U takových aut chce člověk zkrátka nejvyšší výkon brzd. A proto nemá cenu spekulovat a dát obojí. Je to jistota.

Pro zajímavost - jakou obchodní politiku na ty Bremba má Alfa? U Subaru je to šílenost, desky + kotouče předek originál Brembo v distribuci Subaru cca 40, sehnat mimo jdou za cca 20. Teď mám doma připravený kotouče DBA 4000 T3 + desky Hawk HPS 5.0 za cca 16. Mělo by to brzdit (dle zkušeností majitelů STI) o dost líp než Bremba, tak uvidím.
Přední desky cca 7tis. Komplet přední kotouče a desky v originále nějakých 30tis, zadek cca 24. Uvidím, jestli až přijde čas udělám v originále, nebo se zkusím poohlédnout třeba po něčem lepším. Co se týká dílů, mám to jako takový doplněk k hlavní činnosti a troufám si říct, že ceny nákupní mám velmi, velmi dobré - řeším hodně díly známým na různá auta. Ale na QV toho zatím moc není. Ale stejně tam budu všechno valit v origo servise nejspíš. Možná jedině kromě těch brzd, pokud by se mi podařilo sehnat ještě něco lepšího.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: QV brzdy

Příspěvek od Harous » 13.12.2017, stř 10:14

Brzdy jsem řešil tak, že za cenu originálů jsou k mání zajímavější alternativy. Takže mám od pondělka doma krabici s kotoučema DBA 4000 T3 a desky Hawk HPS 5.0.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: QV brzdy

Příspěvek od Tommino » 30.12.2017, sob 22:12

Sice mám QV zazimovane, ale díval jsem se na predni destičky a vidím to tak na pár silničních km a cca 2 víkendy na okreskách a bude po nich. Teď fyxrn intenzivně řeším alternativy (chci něco lepšího než je série) a na doporučení jsem narazil na pana Krejsu, který je odborník na svém místě. Vyzkouším napr3d levnější alternativu, což jsou Ferodo DS2500 za nějakých 5800 bez DPH a údajně by měly být o cca 20% lepší jak v účinku, tak v životnosti oproti OEM. Pokud bych i tak nebyl spokojený, šel bych do Endless, kde je teda cena podstatně jiná -11tis bez DPH. Ale podle slov pana Krejsu je to úplně jiná liga co se brzdeni, tepelné odolnosti atd týká, tak uvidime:) Oboje jsou velmi šetrné ke kotoučům a nemusím z tohi mit vubec žádný strach. Už se nemůžu dočkat jara, až zase vyjedu a budu zkoušet nové věci. :)
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2221
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: QV brzdy

Příspěvek od mcernoch » 31.12.2017, ned 09:58

Pokud nebudeš mít napasovány desky a kotouče, muže nastat problém. Buď ti to bude žrát desky, nebo kotouč. Feroda jsou vcelku tvrdý a většinou žerou kotouč. Nemůžu hodnotit z čeho je vyrobený kotouč na QV, ale aby jsi se potom nedivil, že budeš za čas kupovat i kotouče. Osobně jsem zastáncem dávat vše od jedné značky, ale je to na tobě co tam nakonec dáš.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: QV brzdy

Příspěvek od Kubas » 31.12.2017, ned 10:35

11 tisíc bez daně za přední desky.... no potěš... :-) beru že to auto má 500 koní a to je jiná liga než běžné káry, ale stejně...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: QV brzdy

Příspěvek od petrAR156 » 31.12.2017, ned 11:05

Zkusil bych se ještě poptat tu: info(zav.)apriamo.cz , Integrale vozil i závodní sety, především tedy OMP. Hlavně tomu rozumí a dokáže korigovat, aby člověk nekoupil nesmysl. Kontakt je z kšeftu který provozuje na webu, moc udržovaně to nevypadá tak snad ještě funguje ... z jara ho budu taky potřebovat :-D

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: QV brzdy

Příspěvek od Harous » 31.12.2017, ned 13:39

Závodní sety asi dobrý, ale aby to taky mělo homologaci a hlavně aby to taky brzdilo za studena. Plus je taky u auta do běžnýho provozu vhodný aby to nepískalo jako enkovej myšák. :)
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: QV brzdy

Příspěvek od petrAR156 » 31.12.2017, ned 13:59

Jj. Proto píšu "dokáže korigovat, aby člověk nekoupil nesmysl".

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2221
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: QV brzdy

Příspěvek od mcernoch » 31.12.2017, ned 15:03

Kubas píše: 31.12.2017, ned 10:35 11 tisíc bez daně za přední desky.... no potěš... :-) beru že to auto má 500 koní a to je jiná liga než běžné káry, ale stejně...
Na Astona je to 35.000,- takže ještě dobrý. :smt033
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: QV brzdy

Příspěvek od Tommino » 31.12.2017, ned 16:07

Tyhle otázky všechny mi byly zodpovězeny a co dávat a nedávat do silničního provozu a co tam legislativně může i nemuze. Resp. ani jsem se neptal a vse mi bylo vysvětleno fakt hodně dobře. Včetně teplotních rozsahů atd, které mají mimo jiné popsané velmi dobře i na svých stránkách. Neberte to jako reklamu, ale jde o Firmu Renovak, která je tu podle mě hodně dobře známá.

Jinak chtěl jsem dát originální desky, ale opravdu pro velmi vysokých teplotách se začnou castecky z desticek natavovat do kotoučů, kde nechávají černé smouhy, které potom po zchladnuti pro sebemenším brzdění hučí třeba 2tkm, než se vrstva ojede. Toho bych se chtěl vyvarovat, tak zkusím jiné s doufám, že větší teplotní odolností. Protože od dealera se nejsem schopný dozvědět, jaký teplotní rozsah OEM desky mají.

Kdyby se někdo zajímal..posílám pár odkazů na popis směsí od Endless, i když dám napoprve nejspíš ta Feroda.

http://www.renovak.cz/endless.htm

http://www.renovak.cz/editor/filestore/ ... 20s.ro.pdf


http://www.renovak.cz/endless---brzdove ... i-vozy.htm

Atd, mrkněte, mají tam toho hodně, ale hlavně po mailu nebo telefonu jsou schopni říct a vysvětlit, jak věci fungují, tohle mě prostě baví. Vždy vpravo, když si rozkliknete ikonu znacky, tak je vždy dost info a jde se proklikat i hlouběji.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Rafing GTA
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 8.5.2013, stř 19:54
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: QV brzdy

Příspěvek od Rafing GTA » 1.1.2018, pon 11:46

Já teď mám na Krakenovi desky DS2500,takže nějaké poznatky mám. Podle mě záleží i hodně na zvolených kotoučích. Třeba mě ty DS2500 v kombinaci s kotouči EBC Turbo Groove celkem fungují. Ale na to,že ty přední desky stály 9 tis. :smt033 bych čekal víc. Předtím jsem měl desky EBC yellowstuff a žádný znatelný rozdíl v brzdném účinku tam nevidím. Výhoda je,že to brzdí hned od studena a nevýhoda,že o dost více práší než ty EBC. Takže další krok v posunu brzd bude cestou DS3000,kde brzdný účinek je již znatelnější,ale abych z toho při brždění neměl lokomotivu :-D ,tak je to odzkoušené s kotouči TRW. Časem zkusím a uvidím. Ikdyž chápu,že na QV takový výběr kotoučů asi zatím nebude jako na GTA. Já jsem jen chtěl vypíchnout to,že ty DS2500 nejsou zase takový zázrak a když bych hledat opravdový upgrade,tak už bych šel do něčeho pořádnějšího. :)
Busso 147 GTA.. Supersprint
156 SW facelift 1,6TS
Ex:Punto 1.4GT turbo..BIT Power,BOV,Ragazzon

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: QV brzdy

Příspěvek od Tommino » 1.1.2018, pon 12:11

Ok, díky. Základ je se nekde dozvedet, co je vlastne na QV v OEM. Kurňa to me trochu odrazuješ od DS2500... Tak že bych nakonec zvolil jedny z těch Endlessu ? Kámoš je má na M2 A je to fakt top, fungují studené, i když jsou kotouče červené, nemažou se po kotoucich, akorát teda fakt piskaji hodně, když se zahreji. Cca po 10km na okresce za ním jedu 100m a slyšet to jde brutálně, i když mi to asi nevadí. Na té M2 má najeto 50tkm, pořád origo kotouče, takže jsou fakt i v pohodě, co se opotrebeni kotoučů týče. Cena je teda 11 bez DPH a směs dle vyberu, cena stejná. Ale mám to auto rád, tak asi zatlacim slzu :). Odpo až budu na pc můžu zkopírovat pár vět z mailu od Renovaku, pokud budete někdo chtít. Pro mě zajímavé informace.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: QV brzdy

Příspěvek od hno3 » 1.1.2018, pon 13:25

V servisu řekli, že měnit kotouče i destičky - ano, ve většině případů se s tím nechctěj srát a toto je pro ně nejjednodušší varianta...
Málokterej servis totiž orovnává kotouče na soustruhu, případně v případě malé hranky na kotouči dělá sražení na destičce (aby si lépe sedla..)..bez tohodle zákroku člověk prakticky znehodnotí destičky/brzdnej účinek - díky vadám povrchu a zbytkům starýho třecího matroše na kotouči... někdy se ale při orovnání stane, že se nepodaří odstranit vady ani při osoustružení na min. povolenou tloušťku...

co je v OEM se na destičce píše - většinou to bejvá galfer/jurid (což je i dodavatel třecího materiálu pro jiný, aftermarket, či OEM..).. vlastnosti ti ale řeknou maximálně ve vývoji brzdovejch systémů vautomobilce,nebo spíš u subdodavatele...

DS2500 jsou taková dobrá alternativa do provozu a na občasný svezení na okruh... sám jsem jich dal kámošům na auta několik sad...

Za mě jsem ale taky velmi spokojen s Pagid Blue a Pagid Black..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: QV brzdy

Příspěvek od Harous » 1.1.2018, pon 13:42

Do nějakých cca 14 dnů poreferuju jak se chovají kotouče DBA 4000 T3 v kombinaci s deskama Hawk HPS 5.0. Reference na to mám dobrý tak uvidíme.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: QV brzdy

Příspěvek od Tommino » 1.1.2018, pon 14:09

hno3 píše: 1.1.2018, pon 13:25 V servisu řekli, že měnit kotouče i destičky - ano, ve většině případů se s tím nechctěj srát a toto je pro ně nejjednodušší varianta...
Málokterej servis totiž orovnává kotouče na soustruhu, případně v případě malé hranky na kotouči dělá sražení na destičce (aby si lépe sedla..)..bez tohodle zákroku člověk prakticky znehodnotí destičky/brzdnej účinek - díky vadám povrchu a zbytkům starýho třecího matroše na kotouči... někdy se ale při orovnání stane, že se nepodaří odstranit vady ani při osoustružení na min. povolenou tloušťku...

co je v OEM se na destičce píše - většinou to bejvá galfer/jurid (což je i dodavatel třecího materiálu pro jiný, aftermarket, či OEM..).. vlastnosti ti ale řeknou maximálně ve vývoji brzdovejch systémů vautomobilce,nebo spíš u subdodavatele...

DS2500 jsou taková dobrá alternativa do provozu a na občasný svezení na okruh... sám jsem jich dal kámošům na auta několik sad...

Za mě jsem ale taky velmi spokojen s Pagid Blue a Pagid Black..
U toho měnění kotoučů plus desek. Vím, znám....kotouče o žádným zvlnění zdaleka neví, hrana je tam nulová, fakt jsou jako nové, stříbrné, žádná rez, prostě jakoby jste je vytáhli z krabice. Jde mi jen o to, jak to někdo může vůbec vypustit z pusy. OEM jsou tam desky i kotouče Bremba, jak bude čas, mrknu na desky, jedná se mi právě o to, jaká Bremba s jakou směsí tam jsou. Brembo destiček a směsí je právě X, že. Chci zjistit, jaké má daná směs vlastnosti, hlavně tepelné.

Jestli ty DS2500 nejsou žádná extra hitparáda, tak se divím na celkem vysokou cenu. Když jsem schopný nějaké ATE atd koupit třeba za 1800. Ty tam ale samo dávat nebudu.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: QV brzdy

Příspěvek od Hampice » 1.1.2018, pon 16:50

Tak na druhou stranu, ATE taky nejsou žádní garážníci a jestli na QV dodávají, tak to určitě nebude ze stejné směsi jako pro fabii htp. Za tu směšnou cenu bych to klidně zkusil
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: QV brzdy

Příspěvek od Tommino » 1.1.2018, pon 17:53

Harous píše: 1.1.2018, pon 13:42 Do nějakých cca 14 dnů poreferuju jak se chovají kotouče DBA 4000 T3 v kombinaci s deskama Hawk HPS 5.0. Reference na to mám dobrý tak uvidíme.
Určitě dej vědět, co tak čtu po netu, tak jsou to ale spíš ''běžné'' desky do normálního provozu a nejsou dělané na nějaké vyšší zatížení, resp. vyšší teploty. Ty vyšši teploty jsou hlavně to, co mě zajímá, QV brzdí fantasticky, ale když se fakt jede hodně rychle i po okreskách, kdy nádrž vyjedu třeba za 180km, tak sériové desky nechají právě ty černé šmouhy na kotoučích, které potom prostě po zchládnutí v běžném provozu brutálně hučí a trvá mega dlouho, než se natavená vrstva ojede. Jsem asi ochotný podstoupit i brutální pískání destiček Endless nebo jiných. Endless píská hodně až se fakt ohřejí, což je mi jedno, když jedu, tak jedu a nezajímá mě pískání. Jakmile jsou studené, tak nepískají, alespoň na M2...
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů