Přehřívání zavazadlového prostoru

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Přehřívání zavazadlového prostoru

Příspěvek od VN0v » 8.8.2018, stř 18:32

Neni zac :-D :drivers:


Este by som sa spytal na jednu vec. Teplota v kufri. Minuly tyzden som isiel Berlin - BA, domov sme prisli po 8h ceste dost po 22:00. Co nas zaskocilo bolo, ze vsetky veci (najma oblecenie) co sme vybrali boli takmer uvarene. Plechovku deodorantu som ledva udrzal v ruke. Elektroniku som nastastie viezol v interieri. Pri objednavani sa na pondelok som to spomenul a prvotna reakcia bola "na auto svietilo slnko". Co ide v noci dost tazko.
Moze nas zadny nahon pri beznej dialnicnej rychlosti produkovat tolko tepla a je mozne, ze sa to teplo dostane v takej miere do kufra? Opat, je to vlastnost alebo tam chyba dostatocna tepelna ochrana? Teraz mam obavu tam prevazat veci co sa moc nemusia s teplom, napr. rozne baterky, spreje, elektronika.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 8.8.2018, stř 18:55

No jelikož že je víko kufru z hliníku respektive nějaké hliníkové slitiny tak je dost možné že díky tomu odvodu tepla to funguje jako taková menší Pec 😀

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 8.8.2018, stř 19:02

Řešil to expert Pepa v Autosalónu... :D

hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 8.8.2018, stř 19:11

Přesně je to prostě víko od hrnce

Proto navrhuji občas prostě otevřít ten kufr otevřít a vyvětrat ho za jízdy
Naposledy upravil(a) hand_ktm_AR dne 8.8.2018, stř 19:13, celkem upraveno 1 x.

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od soft147 » 8.8.2018, stř 19:12

Mě se také lehce hřál kufr, ale nic tragického, po odizolování prostoru pod rezervou je teplota max + 5st oproti kabině. V Mustangu.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 8.8.2018, stř 19:18

Ji, to teplo je extrémní, alespoň u QV. Není to od nahonu, ale od výfuku. Když jedu tempo, tak cokoliv skoro vaří, min jsem tam měl malou Tequilu a popalilo mi to ruku. S cílem kufru to nemá nic společného
VN0v píše: 8.8.2018, stř 18:32 Neni zac :-D :drivers:


Este by som sa spytal na jednu vec. Teplota v kufri. Minuly tyzden som isiel Berlin - BA, domov sme prisli po 8h ceste dost po 22:00. Co nas zaskocilo bolo, ze vsetky veci (najma oblecenie) co sme vybrali boli takmer uvarene. Plechovku deodorantu som ledva udrzal v ruke. Elektroniku som nastastie viezol v interieri. Pri objednavani sa na pondelok som to spomenul a prvotna reakcia bola "na auto svietilo slnko". Co ide v noci dost tazko.
Moze nas zadny nahon pri beznej dialnicnej rychlosti produkovat tolko tepla a je mozne, ze sa to teplo dostane v takej miere do kufra? Opat, je to vlastnost alebo tam chyba dostatocna tepelna ochrana? Teraz mam obavu tam prevazat veci co sa moc nemusia s teplom, napr. rozne baterky, spreje, elektronika.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 8.8.2018, stř 19:51

Rekl bych, ze je to kombinace obou faktoru - debilni material vika (se opravdu vyplatilo usetrit 2 kila vahy a dam tam ten "papirovy" dekl co zni jako plast) a spatna tepelna izolace od vyfuku. V zime a v noci docela v pohode, ale v lete kdyz prazi slunce, tak je to problem. U QV a Veloce, kde jsou 2 koncovky vyfuku to bude pravdepodobne jeste markantnejsi. Zrovna pred tydnem jsem vezl v tom horku brasnu s notebookem v kufru a nafouklo mi to totalne baterku tak, ze je na vymenu. Ani nechci domyslet kdyby ta baterka bouchla a zacaly od toho horet ostatni veci v kufru. Takze jak jsem nejakej chytrak kdysi psal, ze mu to nevadi, protoze nevozi pastiky do Chorvatska, tak to neni jen o tom, ze se tam vsechno uvari, ale muze tam neco zacit i horet a to uz problem teda je.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 8.8.2018, stř 20:10

No aby se nafouklá baterka v notebooku který je ještě bez tak v nějaké tašce tak to tam musí být víc jak 120 stupňů 😀

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 8.8.2018, stř 20:39

To jsi vzal kde tu hodnotu 120 stupnu? Vsude se uvadi, ze typicka lithiova baterie je ohrozena uz pri 60 stupnich a jako zlomovy bod kdy muze dojit k vybuchu se uvadi hodnota 80 stupnu, coz minimalne tech 60 stupnu v tom kufru urcite bude...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 8.8.2018, stř 20:43

V kufru vedro je, říkal jsem si, že to asi topí ten Supersprint, ale koukám, že i obyč výfuk je na tom stejně. Tady by to asi chtělo lepší izolaci, notebook tam sice vozím bez úhony, ale ta minerálka se pak moc pít nedá :D
Naposledy upravil(a) MichalT dne 8.8.2018, stř 21:16, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 8.8.2018, stř 20:45

jak to tak čtu tak to je pomalu na to nechat si udělat na míru nějakou tepelně-izolační podložku do toho kufru.... jinak já mám v práci datalogger na měření teploty, tak ho někdy do toho kufru hodím až pojedu někam dál :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 8.8.2018, stř 20:46

Ja som teraz viezol 4 li-pol baterky do drona. Okrem ineho. Nastastie sme boli iba dvaja a tak boli v interiery za sedackou. Ale presne, staci mala chyba pri vyrobe, vyssia teplota a mozes sa iba pozerat ako ti hori auto kvoli niekoho ineho chybe. Diky moc za info. Skusim to nahlasit ako nedostatocnu tepelnu izolaciu a uvidime.
Lebo ak je to teda vlastnost a nic s tym nespravia tak vozidlo prehlasim za 2-miestne a budem klast u predajcu ine otazky.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 8.8.2018, stř 20:48

při vší úctě o tomhle se s tebou dealer fakt bavit nebude....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 322
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 8.8.2018, stř 20:50

Z firemnym pravnikom mozno bude :). Uvidime, necham sa prekvapit.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Přehřívání zavazadlového prostoru

Příspěvek od Kubas » 8.8.2018, stř 21:09

teoreticky i kdyby ti ten dealer uznal že je to fakt problém,co s tím může dělat? myslíš že jako napíše do automobilky aby to nějak vyřešila? nebo že ti nechá zakázkově vyrobit nějakou izolaci? to těžko.... jako kdybys to chtěl moc hrotit tak bys musel dokázat že to auto se nedá normálně používat a pak ho prostě vrátit....

spíš bych si koupil tohle http://kamna.astranet.cz/monolux-v-stav ... NUQAvD_BwE vzal pilku a trošku si to auto dotunil :smt044
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Přehřívání zavazadlového prostoru

Příspěvek od soft147 » 8.8.2018, stř 21:14

IMG_20170602_171408x.jpg
IMG_20170602_171408x.jpg (31.11 KiB) Zobrazeno 2041 x
Izolace s tepelným a akustickým účinkem.
Přílohy
IMG_20170602_171408x.jpg
IMG_20170602_171408x.jpg (31.11 KiB) Zobrazeno 2041 x
Naposledy upravil(a) soft147 dne 8.8.2018, stř 21:31, celkem upraveno 2 x.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 8.8.2018, stř 21:16

VN0v píše: 8.8.2018, stř 20:50 Z firemnym pravnikom mozno bude :). Uvidime, necham sa prekvapit.
VN0v - neber to nějak ve zlým, jen si celou dobu říkám, proč sis koupil Giulii, všechno Ti vadí, nic nefunguje jak by sis představoval, půlka auta je na reklamaci... I když uznávám, že nejsem objektivní, protože to auto miluju a i po roce a půl se na něj chodím večer koukat do garáže a na každou jízdu se těším, tak vím, že má svoje mouchy, není dokonalý a podvědomě čekám, kdy začnou nějaký vážný problémy, holt není to dvacátá evoluce passatu, prostě šel jsem do toho i s tím, že mě budou provázet dětský nemoci, ale Tvůj přístup mi velmi připomíná doby, kdy jsem kdysi v jedný minulý práci fasoval oktávky a musel se v nich trápit 8 hodin denně a domu kvůli tomu jezdil totálně otrávenej, protože ty auta mi prostě neseděly. Tak jestli jsi to takhle nafasoval, tak pak dává smysl, že izolaci kufru hodláš řešit přes firemního právníka, jinak teda nevím proč sis nekoupil něco dokonalejšího... :smt102
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Přehřívání zavazadlového prostoru

Příspěvek od Kubas » 8.8.2018, stř 21:22

Soft: pěkný, to je nějaká samolepka kterou to prostě vysteleš? :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tommino » 8.8.2018, stř 21:23

Kubas píše: 8.8.2018, stř 20:45 jak to tak čtu tak to je pomalu na to nechat si udělat na míru nějakou tepelně-izolační podložku do toho kufru.... jinak já mám v práci datalogger na měření teploty, tak ho někdy do toho kufru hodím až pojedu někam dál :-)
Zítra jedu so Brna na okruh, můžu vzít laserovej teploměr, bude tam víc jak 60.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

rammstein
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1109
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od rammstein » 8.8.2018, stř 21:23

MichalT píše: 8.8.2018, stř 20:43
rammstein píše: 8.8.2018, stř 18:02 Gratuluju k průměrné rychlosti zhruba 300 km/h :-D
To byla nadsázka, něco jako fťyb :wink:
Já to pochopil, taky tam byl chechtající se smajlík :wink: . Nicméně by to nebylo poprvé, kdy by podobnou informaci někdo myslel vážně. Naposledy mi kamarád motorkář tvrdil, že dal trasu Teplice-Praha taky za čtvrt hodiny. A to jsou na D8 zúžení :D .
Teplota v kufru je zajímavé téma. Já si nedávno dal dvě Snickersky do klimatizované loketky právě, aby se mi v kufru neroztekly, doma uklidím nákup, vykoupu se v bazénu a asi po hodině od příjezdu si vzpomenu, že jsem zřejmě něco zapomněl v autě. No hlavně, že jsem je poctivě chladil celou cestu :-D .
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1154
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Přehřívání zavazadlového prostoru

Příspěvek od kenjiro » 8.8.2018, stř 21:24

No ta izolace je fakt fail a konstrukcni vada. Nesnasim vozit cokoliv uvnitr auta a fakt se mi nechce pred kazdou delsi jizdou premyslet, co mam za kontraband, ktery nesmi do kufru. Navic kdyz nekde zastavim a jdu od auta, tak nechci nechavat veskerou elektroniku na zadnim sedadle... No asi budem muset pockat, az nejaky auto blafne a pak bude svolavacka, kde to budou resit :???: Jinak teda souhlas, ze prodejce bude tak maximalne krcit ramenama a mozna zacne neco v tom smyslu, ze to preda "na centralu", ale o vysledku si nedelam iluze.
Naposledy upravil(a) kenjiro dne 8.8.2018, stř 21:25, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Přehřívání zavazadlového prostoru

Příspěvek od MichalT » 8.8.2018, stř 21:25

Tommino: Pokud budeš mít možnost, změř to prosím na různých místech. Přijde mi, že nejvíc to topí v tom postranním kastlíku vlevo. Pokud je to u koncovek silnější, zajímalo by mě potom jaká teplota je v prostoru baterky vpravo...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Přehřívání zavazadlového prostoru

Příspěvek od MichalT » 8.8.2018, stř 21:29

kenjiro píše: 8.8.2018, stř 21:24 No ta izolace je fakt fail a konstrukcni vada. Nesnasim vozit cokoliv uvnitr auta a fakt se mi nechce pred kazdou delsi jizdou premyslet, co mam za kontraband, ktery nesmi do kufru. Navic kdyz nekde zastavim a jdu od auta, tak nechci nechavat veskerou elektroniku na zadnim sedadle... No asi budem muset pockat, az nejaky auto blafne a pak bude svolavacka, kde to budou resit :???: Jinak teda souhlas, ze prodejce bude tak maximalne krcit ramenama a mozna zacne neco v tom smyslu, ze to preda "na centralu", ale o vysledku si nedelam iluze.
Je to zajímavý, myslím, že vloni v létě jsem nic takovýho nepozoroval, letos ano, takže je možný, že by se třeba ten použitý materiál časem vyhřál a přestal izolovat? Nepletu se, když to beru tak, že tady všichni máme ty auta už cca přes rok? Nebo se třeba zanesly/přilepily takový ty větrací lamely co bývají na bocích pod nárazníkem, takže to neodvádí teplo? :-k
Naposledy upravil(a) MichalT dne 8.8.2018, stř 21:31, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Tommino
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 671
Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání zavazadlového prostoru

Příspěvek od Tommino » 8.8.2018, stř 21:30

Jj je to tak.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Přehřívání zavazadlového prostoru

Příspěvek od soft147 » 8.8.2018, stř 21:35

Kubas píše: 8.8.2018, stř 21:22 Soft: pěkný, to je nějaká samolepka kterou to prostě vysteleš? :-)
https://www.ahifi.cz/protihlukova-izolace/
Bral jsem Aero Neoprene, samolepící s ALU vrstvou pro snadné tvarování.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů