Tohle jsem se tu snažíl vysvětlit už v minulým kole po vlogu. Dřevo prostě odstín mění i s úhlem pohledu. Navíc oko je prdel ...
https://youtu.be/JUNEB4FQBH4?t=2m27s
Tohle jsem se tu snažíl vysvětlit už v minulým kole po vlogu. Dřevo prostě odstín mění i s úhlem pohledu. Navíc oko je prdel ...
Přesně! A velká gratulace ke Stelviu!
Nevím jak to vlastně funguje, ale když jsem vracel náhradní auto - Giuliettu, tak jsem hlásil ztvrdlý gumičky stěračů, vhodnost přezutí na zimu a hlučný PZ tlumič a bylo mi řečeno, že moc děkují a řeknou to kolegyni, která to má na starosti (jestli jsem to správně pochopil, nějaká paní na recepci servisu). Zkrátka ty auta jdou z ruky do ruky a co lidi nenahlásí, to se nikdo nedozví, auto se akorát umyje a jde dál, nikdo ho tam neprojíždí a nedělá na něm servisní prohlídku po každém zapůjčení. A že lidi nenahlásí nic to mě nepřekvapuje, protože jedni jsou pařezové, co k tomu nemají vztah a ani nic neslyší a druzí se bojí aby to nebylo na ně a nemuseli něco platit.Harous píše: ↑8.1.2018, pon 08:25 Problém auta který dostal k dispozici Koubek nebyl v tom, že by ve fabrice neprošlo nějakou speciální péčí. Problém vidím v tom, že to auto je po všech těch testech a předváděčkách doprasený a nikdo nedokáže zvednout prdel a to auto prohlídnout než ho předají k dalšímu testu...
To někdo, kdo nemá k tý automobilce žádnej vztah, nemůže pochopit, resp. kdo má evidentně vztah k jiný automobilce...
To je otázka co si kdo představuje pod pojmem adaptivní tlumiče. To co nabízí AR do Stelvia (FSD) podle mě adaptivní tlumiče nejsou. Pokud tedy vycházím z toho, že adaptivní tlumiče jsou aktivně řízený.
Jak je to dnes nevím, ale dříve ta auta byla dále prodávána...MichalT píše: ↑8.1.2018, pon 07:22 Mě už tohle ale někdo z novinářů v minulosti říkal, že ve škodovce se fakt novinářský auta pripravujou speciálně, konkrétně šlo o slicovani karosarskych dílů. V tom smyslu že normálně se sesadi třeba dveře, spary se slícují běžným způsobem a jde to do lakovny. U auta který se bude půjčovat novinářům si s tím hrajou, dokonce dobrušujou hrany a rohy, aby to prostě sedelo dokonale. Tím dobrusovanim se sice poškodí vrstva pozinkovani ale tam to nevadí protože to auto nepůjde do prodeje. Takže já tomu věřím ale je to svinstvo a levarna přesně ve stylu vw group - marketing nade vše.
já už kdysik (díky známostem bývalého šéfa skrz Lopraise) dostal jednu (ani ne roční) referentskou oftáku I. gen 1,8TSI 4x4 combi elegance 6MT z Mladé Boleslavi a ...
a) až později sem zjistil, že podle fotek byla na výletě a focení v JAR v poušti
b) za dva roky sem s ní nalítal asi 120tis km a ... dycky sem sice dojel, ale furt rozsvícená palubka (kontrola motoru) a nedalo se ani zaboha přijít na příčinu .... tak šla do AAAAáček
Takže za mně - "referentskjké auto z MB" - never ever more
no to vis, pokazdy je jinde, jednou na dverich, jednou na volantu, pak na zadnich sedackach, vedle radici paky atd.. proste je treba si zvykat a hledat, kde je zrovna dneska
Ano omluvám se , je to blbost, jsou otevřené (viz . video od cca 52 sekundy)
Toť otázka, když pojedeš 150 po dálnici tak tam ty požadavky na výkon moc velký nejsou. Ale jinak máš pravdu v tom, že chladící kapalina dokáže to teplo "rozdělit" i do těch nepálících válcích.Hampice píše: ↑22.1.2018, pon 10:43 No to je samozřejmě úplná blbost... Kdyby byly všechny ventily zavřené, tak ty dva válce ten motor za chvíli zastaví... Musí se naopak oba (myšleno sací i výfukové) otevírat, aby to mělo ci nejmenší odpory... Imho se jen vypne vstřikování.
Ad chlazení: S tím asi prblém nebude, jednak voda v bloku i hlavách cirkuluje a roznáší teplo všude a druhak tenhle režim (V4 ) se nastavuje pouze při minimálním požadavku na výkon... Což u QV nikdy nebude nějak často a hlavně dlouhodobě.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů