Test Stelvia ve světě motorů

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13865
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Test Stelvia ve světě motorů

Příspěvek od Kubas » 16.6.2017, pát 10:43

založím samostatné vlákno, v tom druhém se teď řeší videotest z Primy tak ať se to nemíchá, myslím že tady toho k diskusi bude celkem dost.... :D

stáhněte si to tady a posuďte sami:
https://ulozto.cz/!xdKitjavZFS8/kterak- ... stoval-pdf
(já jsem si ten plátek nekoupil, dali mi ho u Alfy prý abych se pokochal a hodil to do koše.... :-D )


Já k tomu řeknu tohle: pro mě je to hromada hoven, to říkám rovnou na začátku....
Nyní postupně:
1) text nám začíná polemikou proč si lidi SUV vlastně kupují.... nějaké ty plky o zbytečnosti a nabubřelosti.... Opravdu by mě zajímalo jestli takto negativní vymezení proti celé kategorii SUV najdeme třeba u testu Kodiaku nebo jiných aut.... nebo jestli to "náhodou" čteme zrovna v textu o Alfě....
Sranda je že tom samém časopise je test naftové Q7, kde samozřejmě na téma zbytečnosti SUV nezazní absolutně nic...

2) pak nějaké ty řeči o vzhledu, jako že pěkný, ale asi se to "okouká a zevšední".... Dobře, tady aspoň cením že údajně se okouká i zevšední i Porsche Macan.... inu, hrany jsou hrany, bohužel ne každý má v týmu geniálního pana Kabaně, aby svět mohl obohatit Kodiakem....

3) interiér.... klasika, horší plasty.... tady to těžko budu rozporovat, mě se jejich kvalita zdá OK, ale budiž, ktřeba jsou v Q5 lepší, neseděl jsem v tom.... Panu testérovi se nelíbil ani dřevěný dekor, prý je "papírový" - to nechápu, je to prostě pravé dřevo s přiznaou strukturou, prostě jako klasický dýhovaný nábytek..... Asi to kvůli panu Baborskému měli nalakovat, akorát se pak obávám že by zase řekl že se to leskne, umatlá a vypadá to jako plast :wink:

4) bugy jako parkovací senzory a zasekávající se tlačítko - může se stát, těžko mu dokážu že si to vymyslel.... :wink: mě se taky jedno tlačítko zasekávalo v Giulii a parkovací senzory tady taky někomu blbnou

5) nedokázali zapnout parkovačky - protože je testér debil, měl si přečíst návod, samozřejmě to jde (se zaplým zapalováním automaticky svítí denní svícení, když ho vypnu, zapnu parkovačky/sds tím, že pár sekund podržím volič na ikoně parkovaček a ony se rozstíví.... volič tam nemá aretaci, sám se pak vrátí do polohy 0, ale parkovačky svítí a signalizuje to přístrojovka)

6) motor a převodovka jakože OK, to pitvat nebudu.... pikantní ovšem je že do popisu spotřeby se těm blbcům zamotal odstavec z úplně jiného testu - viz věty o tom že na okreskách to žere 6,4 a že "kratší sourozenec 3008" žere víc.... :-D :-D :-D

7) jízdní vlastnosti.... "karoserie není dostatečně tuhá" - no comment.... :smt098 dál u popisu jízdních vlastností fakt nevím, jestli se jim tam taky nezamotaly věty z testu toho Pežotu, protože to je taková splácanina, že to nebudu řešit.... těžko říct jak jezdí ostatní taková SUV, když v tabulce v tom testu vidím že Q5 je o 60kg těžší a všechny další srovnávané "lepší" SUV minimálně o 100kg....

8) v konečném hodnocení to má za ovladatelnost v terénu 4 (jako ve škole), přitom o tom nic nepíšou.... (jen je v "mínusech" napsáno "minimální terénní ambice"). Přitom v tabulce to má světlou výšku stejnou jako konkurence a o víc než centimetr vyšší než Kodiaq :smt098

Celkovou zoufalost testu podtrhuje závěr s větou "je Italka jako řemen od Versaceho" - opravdu brilantní šroubovaný sloh, je vidět že autor byl už opravdu v koncích....

Suma sumárum, strčte si to do prdele hoši ze SM.... :smt023
PS: nemyslím si že jim někdo platí aby Alfu haněli, to fakt ne.... podle mě jsou to prostě jen aktivní koncernoví vlezdoprdelisti.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4892
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od speedy » 16.6.2017, pát 12:49

Jo,to jsem četl v Tescu když jsem čekal u kasy a pak jsem to vrátil mezi Snickersky :D
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 154kw Ti
EX Alfa Romeo 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kw

"Každý automobilový nadšenec alespon jednou vlastnil Alfu Romeo."
Jeremy Clarkson - Top Gear

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 459
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od honziss » 16.6.2017, pát 13:18

Ja se spis divim ze se jeste vubec nejaky tisteny casopisy vydavaj/prodavaj/rozdavaj/ctou...? 😀 a uz vubec si nedokazu predstavit ze by se nekdo rozhodoval o nakupu auta ctenim clanku v ceskych casopisech...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1906
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od mcernoch » 16.6.2017, pát 16:04

Tak už jsem si udělal čas to přečíst a napadá mě jen jedno:
„Za celý svůj život jsem se nesetkal s blbějším a závistivějším stvořením, než je český novinář.“
Alfa Romeo 159 2,4JTD [off → DPFEGRSWIRL]
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

qpkqkma
Štamgast

Příspěvky: 575
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od qpkqkma » 16.6.2017, pát 17:42

Nahodov dnes som si v atchive pustil vcerajsi test na prime cool z autosalonu, a okrem grafiky infotaimentu vsetko vychvalovali :)
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

Duso
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 27.8.2010, pát 20:36
Bydliště: SR Banská Bystrica

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od Duso » 16.6.2017, pát 19:09

klasika zaujatosť, ešteže nemáme na SK vlastnú automobilku to by tie recenzie vyzerali rovnako :)
AR 156 2.5 v6 (06/2001)

rakonek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 390
Registrován: 12.10.2012, pát 13:03
Bydliště: česká lípa

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od rakonek » 16.6.2017, pát 19:47

mcernoch píše:
16.6.2017, pát 16:04
Tak už jsem si udělal čas to přečíst a napadá mě jen jedno:
„Za celý svůj život jsem se nesetkal s blbějším a závistivějším stvořením, než je český novinář.“
Sorry,ale ne český novinář,ale posranej uplacenej Německo - českým koncernem svět motorů :smt021
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7288
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od Harous » 16.6.2017, pát 20:45

Nebudu hodnotit jízdní vlastnosti, protože jsem v tom zatím nejel. Přišlo mi, že tuhost karoserie srovnávají s Giulií a tam je jasný, že ta kastle bude "měkčí".
V jedný věci se na mě ale pánové nezlobte. Jak je k...a fix možný, že jim ze zastoupení půjčí auto kterýmu nesedí lícování dílů, jsou zřejmě vyskákaný plasty z příchytek a SPZ zakrývá parkovací senzory? To v tom autě nejezdí? Nedokáží ho zkontrolovat než ho předají novinářům? A je sice hezký, že vyberou atraktivní verzi s atraktivní barvou a co největšíma kolama. Ale snad vědí co ty 20" na českých tankodromech budou dělat.
Mě z toho článku přijde, že tester prostě podlehl prvnímu dojmu a pak už se to vezlo a dal tomu autu sežrat i to co by nemusel.
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13865
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od Kubas » 16.6.2017, pát 20:48

tak zastoupení, to neřešme.... to jsme se tu bavili milionkrát že jsou diletanti.... hlavně když je to novinářský auto tak pokaždé když mi to vrátí tak se snad zeptám jestli je všechno OK, ne? serou na to, jak jinak....

no a konfigurace auta k testu.... to tak má bohužel většina značek, že tam dávají to nejnašlapanější, bohužel často to není ku prospěchu věci.... Nechápu třeba proč testama vůbec neprošla základní Giulia v benzínu, která přitom nabízí velmi dobrý poměr cena/výkon a aspoň by potenciální zákazníky nestrašila hláškama "cena testovaného vozidla 1,35 mio atd."....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7288
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od Harous » 16.6.2017, pát 20:58

No právě... Většinu z těch problémů by vyřešili za den. Ono to pak podle mě s tím i souvisí. Dostaneš na test takový auto a si otrávenej po první čtvrthodině. Potom stačí když se od toho neumíš oprostit a vznikne takovýhle výplod.
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13865
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od Kubas » 16.6.2017, pát 21:01

jo, ale stejně jako musí být profesionální zastoupení, musí být profesionální i novinář.... a jestli nemá rád SUV, tak mu to neměli dávat k testu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

soft147
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 827
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od soft147 » 16.6.2017, pát 21:12

Hele ono je to asi všude. Kámoš si dva měsíce zpět vyzvedával z autosalonu Q7 v S-line a prodejce jako že mu předvede otevření kufru kopnutím.... a ono nic. Půl hodiny schiza proč to nejde a pak... vy máte tažný? No jo, ono to zakrývá senzor pod nárazníkem :shock: kára za 2.4 míče
Alfa 147 2002 JTD/cca 130+ by Sarkan
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13865
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od Kubas » 16.6.2017, pát 21:15

:D ....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 459
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od honziss » 16.6.2017, pát 21:29

Svet Motoru testoval First Edition, protoze v dobre testu nic jinyho jeste nebylo. Verzi Super v dyzlu maj myslim teprv mesic.

Add SPZ, to neni problem uchyceni SPZ, ale naprogramovani jednotky, ktera ty senzory obsluhuje, mam stejnej problem a zatim to nema reseni, ceka se na update.

Add kvalita, auta z minimalne prvniho pulroku vyroby jsou tragicky, protoze se to vsichni dodavatele teprv ucej. Mam ted jako nahradni Super 180cv z Imofy a to auto oproti mymu vypada vevnitr uplne tragicky.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3844
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od Franik » 16.6.2017, pát 21:43

např. u Atecy možna i Karoqa je funkce pokud je origo tažný a má el. otevírání kufru, tak při otevřeném tážném to nedovolí otevřít 5 dveře.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 663
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od Bull.et » 16.6.2017, pát 21:49

Podle me je uplne zbytecny ztracet cas se SM. Nepamatuju si ze bych v nem nekdy cetl test kterej by za neco stal. Pravda..uz par let sem ho necetl.

Nicmene to proc sem pisu je kvuli nadpisu...Kubasi...prejmenuj si to..stelivo netestovali :D
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13865
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Test Stelvia ve světě motorů

Příspěvek od Kubas » 16.6.2017, pát 23:00

přejmenováno, dík ;-) no je to ztráta času, ale když už mi ten plátek zadarmo dali..... Já si SM pamatuju ještě ze staré éry a v devadesátých letech psali dobře.... ale to už je fakt pravěk.... dnes jak nemáš bulvární nadpisy a pořád nějaké senzace, tak asi nic neprodáš....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

soft147
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 827
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Test Steliva ve světě motorů

Příspěvek od soft147 » 17.6.2017, sob 04:32

Franik píše:
16.6.2017, pát 21:43
např. u Atecy možna i Karoqa je funkce pokud je origo tažný a má el. otevírání kufru, tak při otevřeném tážném to nedovolí otevřít 5 dveře.
Jenže jemu to nefunguje při sklopeném :)
Alfa 147 2002 JTD/cca 130+ by Sarkan
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz

Odpovědět

Zpět na „Stelvio“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host