v čem se liší verze 200CV a 280CV?

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18480
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: v čem se liší verze 200CV a 280CV?

Příspěvek od Kubas » 23.3.2017, čtv 21:27

jako že ty reálné údaje bývají vyšší se tak nějak ví, ale u té Alfy je to fakt hodně velký rozdíl....
v té tvé tabulce má nejvyšší odchylku myslím to první Audi a to 10%.
230PS vs 200 PS je odchylka 15%
310PS vs. 280PS je odchylka 11%
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: v čem se liší verze 200CV a 280CV?

Příspěvek od Petr147 » 23.3.2017, čtv 21:39

No je to docela změna, když u JTS se řešil přesně opačný problém... :) Ale jako jo, proč by ne... jen to jsou pak testy, když se vedle sebe dají tabulkově podobná auta... :D

... propad u naftových aut v tabulce se dá klidně hodit na tu parodii na naftu, která se tu prodává, hlavně u té 550d

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: v čem se liší verze 200CV a 280CV?

Příspěvek od Tibalt » 27.3.2017, pon 14:41

mna to vobec neprekvapuje ze to je rovnaky motor a iba upraveny sw. Optimalizacia ECU je uplne idealne riesenie pre niekoho, kto nechce awd a premiu Veloce, ale chce viac ako 200konikov.
Inak aj mazdacky 2l benzin co ma 3 vykonove verze je v podstate len jeden a pol verzie. 120ps meraju na brzde okolo 140ps, a 165ps verzie meravaju okolo 155

cena za upravu 600e je realna.
Ex 147 1,9jtd 88kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: v čem se liší verze 200CV a 280CV?

Příspěvek od Harous » 27.3.2017, pon 20:39

Otázka jak je to se zárukou. Ono 80 koní navíc zní lákavě, ztráta záruky už tolik ne...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18480
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: v čem se liší verze 200CV a 280CV?

Příspěvek od Kubas » 5.4.2017, stř 20:38

nějaké novinky, toto napsal majitel tuningové firmy http://autolusso.co.uk/giulia.html

"The first 2.0 t 200bhp are coming through built to 280 spec. Currently on your engine the egr, intake lambda probe and heat exchanger for the heating function on the intercooler are present but not used by the eco, they are mapped out. Also the pistons are weight classified, again only a thing that will be on the 280 version. So the only difference on your engine is purely a map! They will be changing the 200bhp in due course when the new plant is up and running!"

a tady pozdější příspěvek od jiného uživatele:
Just got some info back from the dutch tuner who did the Veloce map.

He states: My info is different and nothing is mentioned about pistons being changed during production on the 200HP version.
He said that the upcoming 350 HP version will indeed have different hardware; that is confirmed allready by Alfa.


celá diskuse je tady: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-giu ... 280cv.html

těžko říct jak to bude doopravdy.... možná dělali první série dvoulitrů identické protože prostě v malých počtech nedávalo smysl odlišovat ty výkonové verze.... ale teď, když se rozjedou prodeje v USA a Číně tak možná objem produkce bude už takový, že se vyplatí dávat do slabšího dvoulitru jiné díly....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: v čem se liší verze 200CV a 280CV?

Příspěvek od honziss » 6.4.2017, čtv 10:06

Kubas píše: 23.3.2017, čtv 20:45 Ladin: tak to bych si založil tuning firmu, kde bych auto na den zavřel do garáže a pak ho tak jak je vzal na brzdu.... za reálný graf s 310 koňma vyfakturoval 10.000 Kč a pohoda.... :smt033

ale jinak to nějak nechápu..... v době leštěných prdů Alfa sama sobě snižuje papírové parametry? :smt102
To stejny Leon Cupra, na papire 280k, v realu (desitky aut zmerenych na brzde) vetsinou 300-310k. HW motoru cisla jednotlivych dilu naprosto shodny s Golfem R, ktery ma na papire 300k.

V praxi to funguje tak, ze u vyladenych turbo benzinu, kde jsou vysoke tlaky je vysledny vykon castecne ovlivnen tim jak se podari motor slozit. Vyrobce poladi sw tak, aby tam bylo radsi trochu vic a i "hur" slozene motory dosahovaly predepsaneho vykonu. Vysledkem jsou motory s max vykonem v rozmezi klidne 20k. V realu na silnici nikdo nic nepozna, protoze dalsi rozdil 20k klidne udela kvalita paliva.

Jedna vec je podstatna, vyrabet ten stejny motor v 290-300-310k verzi se nevyplati, proste se dela jeden.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18480
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: v čem se liší verze 200CV a 280CV?

Příspěvek od Kubas » 6.4.2017, čtv 10:29

jasný, chápu... akorát že u Alfy je ten rozdíl mezi papírem a měřením fakt brutální.... 30 koní u 200PS verze je 15%....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „2.0T Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host