Bezpečnost

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Bezpečnost

Příspěvek od Richie » 21.8.2013, stř 16:55

No jen bacha na rozdilnost spotreb a cen nahradnich dilu u 147/166...a pokud muzu doporucit tak radeji 3.0 nez 2.0TB
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

mark.u

Příspěvky: 7
Registrován: 4.8.2013, ned 07:55

Re: Bezpečnost

Příspěvek od mark.u » 21.8.2013, stř 16:56

a jaký je v tom rozdíl? Myslíš třeba dostupnost dílů?

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Bezpečnost

Příspěvek od Richie » 21.8.2013, stř 17:00

no staci se ohnout a podivat se treba na zadni napravu...to je totalni porno....radsi si ani nepredstavuju kolik stoji repas cele zadni napravy...
proste je to uplne druha strana vyrobniho programu....147 je na zacatku "potravinoveho retezce" a 166 na konci...takze uz podle porizovaci ceny noveho auta se da usoudit rozdilnost ceny nahradnich dilu
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Bezpečnost

Příspěvek od lukee » 22.8.2013, čtv 10:06

Z hlediska moznych servisnich nakladu je na tom trilitr lepe, nez to TB.

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Bezpečnost

Příspěvek od PetrGTV » 22.8.2013, čtv 10:08

:-D 166 TB je jen pro otrlé jedince ...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost

Příspěvek od alfi166silver » 22.8.2013, čtv 12:49

Nevím proč, jsem neměl s motorem a jeho příslušenstvím jediný problém, najeto přes 230K... V čem je tento motor horší 2,5 nebo 3,0? Že nemá problémové hydroštely a o dvě vačky míň s daleko jsednodušším rovodem a identickým výkonem jako má 3,0? Pokus se pos*re turbo, za 6K pořídíš repas.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Bezpečnost

Příspěvek od PetrGTV » 22.8.2013, čtv 12:57

12V motorty a jejich náchylnost k "vačkytýdě", spousta lidí včetně mě by o tom mohla psát romány, největší problém je ale je vůbec sehnat, a v kombinaci se zadní nápravou 166 pokud má člověk štěstí a natrefí na auto u kterýho je to třeba řešit, tak to může bejt menší problém ...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost

Příspěvek od alfi166silver » 22.8.2013, čtv 13:21

Asi jsem měl stěstí a vačkytýdou jsem si neprošel a pokud narážíš na Pivrncovo neštěstí s vačkama, tak při první realizaci přes "dědka tunera" alias fachmana, co už dělal mraky motorů, s flexou zabrušujícího ventily se ani nedivím....
Pokud si někdo pořídí auto za třicet, které mělo pořizovací hodnotu od 1,2M nahoru a očekává, že bude bez investice, tak se velmi plete. Zadní nápravu maj všechny kusy nad 150K km v hajzlu a kompletní GO zadku je cca 15000,- bez tlumičů. Takže pokud vrazíš do auta 30000,- za GO celého podvozku, tak máš zas na 150K km pokoj.... Můj pohled na koupi 166tky je ten, že jí pořídíš za 30000,-, dáš do ní 70000,- a je jak nová a 10 let bude sloužit nebo si za 100000,- pořídíš něco jinýho a stejně do toho dalších 100000 vrazíš.....
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Bezpečnost

Příspěvek od PetrGTV » 22.8.2013, čtv 13:25

O pivrncovi řeč vůbec nebyla, to je téma na zvláštní ne vlákno, ale celý forum :D

Prostě je to tak, že většina 12v motrů jsou holt nahoře načatý, at je toblbym olejem tak neseřizováním vetil. vůlí (VIZ. spousta uživatelů tady napříč modelama, 75, GTV, 164), ale to jsme OFF TOPIC
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4034
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Bezpečnost

Příspěvek od Adamsquare » 22.8.2013, čtv 14:34

Ona je ta bezpečnost přímo úměrná stavu. Většina 147/156 a začínají už i 159 hnít na podvozku.
Některé starší kusy 156 maj podlahy jak cedník.
Obecně myslim, že má 166 menší tendence ke korozi, tudíž lépe drží pohromadě :)

Omíláme to dokola, jiná auta na tom nebudou dnes lépe.
Stejně stará A4 2*, BMW3 1*, Mondeo 2*, Lancer 2*, Vectra 2* .... dnešním pohledem všechno stejná bída konce 90.let.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

mark.u

Příspěvky: 7
Registrován: 4.8.2013, ned 07:55

Re: Bezpečnost

Příspěvek od mark.u » 22.8.2013, čtv 20:08

no to taky řešim,jestli ubitou za 30 a něco do ní vrazit,nebo laťovku zřeba za 70 a mít chvíli klid,ale stejně mě to bude všechno časem čekat,tak uvidim co se naskytne,ale nejspíš to bude něco z dovozu,tady v ČR už tomu po zkušenostech s prodávajícíma nevěřim,najezdil jsem x km,vždycky do telefonu jak je to pěkný a na místě pak vrak pomalu na sešrotování,tisíce za naftu v haj*lu už :roll:

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů