pripojeni zesilovace

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

pripojeni zesilovace

Příspěvek od Zip166JTD » 14.7.2008, pon 18:11

mám dotázek.Z kama připojit zvuk pro zesák? je na ICS připojení zvlášt pro zesák nebo to mám natáhnout přímo z repráků co jdou do zadních dveří.?Raději se ptám, nerad bych aby my ICS vzplálo :-)

wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wraith771 » 14.7.2008, pon 22:50

Zosilovac v 166 nenapojis. kabel zo zadnych reprakov zobrat nemozes lebo zosilovac sa napaja linkovym signalom. a linkovy vystup ics nema. existuje vecicka http://www.audiomarket.sk/transformer-p-66360.html na zmenu normalneho signalu na linkovy ale aj s tou ti to bude brutalne za jazdy piskat. piskot v reprakoch= rusenie od alternatora.
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

vevca
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Registrován: 11.6.2008, stř 10:08
Bydliště: Brno

Příspěvek od vevca » 16.7.2008, stř 21:38

a co kdyz v plate ty origo subiky nemam a chci je tam dodelat co kam mam napojit nebo jak dik za odpoved
EX Alfa Romeo 166 2,5 V6,dřevo,kůže 17" ALU, 16" zima,xenony

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 18.7.2008, pát 14:30

wraith771 píše:Zosilovac v 166 nenapojis. kabel zo zadnych reprakov zobrat nemozes lebo zosilovac sa napaja linkovym signalom. a linkovy vystup ics nema. existuje vecicka http://www.audiomarket.sk/transformer-p-66360.html na zmenu normalneho signalu na linkovy ale aj s tou ti to bude brutalne za jazdy piskat. piskot v reprakoch= rusenie od alternatora.

Sice nemam praktickou zkusenost ale videl sem X zesilovacu ktery maji vstupy jak pro normal tak pro linkovy signal... oni si to prevedou uz...
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wraith771 » 19.7.2008, sob 10:32

je to mozne. Ale do 166 je to nemozne namontovat bez piskania za jazdy. po celom aute je natahanych brutalne vela pusovych kablov. a tie robia to rusenie.
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 21.8.2008, čtv 21:59

Tak že hurá tuba je tam( Raveland BassMachine 650 II(zlaté a stačí)). Dnes jsem to tam na implantoval a zatím jsem žádné rušení nezaznamenal ale ještě uvidíme. Zkusím se více zaposlouchat. Po jistotu jsem použil k zesilovači koaxial aby to bylo vše pořádně stíněné. :smt033

Roman050

Příspěvky: 71
Registrován: 1.9.2008, pon 14:28
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

hura obetoval som sa pre vedu a viem ako dostat zosik do 166

Příspěvek od Roman050 » 1.9.2008, pon 14:53

No chalôani je to jednoduche len je nutna demontaž ics ky von a jak je zapojeny cd wechsler v icske tak tam je aj vstup pre zosik je to žlta koncovka v čechach tzo maju na stranke http://www.autoradia.sk/6-pole-mini-iso ... ca-jacks-1 tu je to aj vyobrazene ja som to kupoval v radio amatery a stalo to 13sk tak že tak no a funguje to =D> :pivko
Alfa 166 2,4jtd

Jindra
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 386
Registrován: 20.9.2007, čtv 19:27
Bydliště: Most

ICS

Příspěvek od Jindra » 2.9.2008, úte 13:08

Nemůžete někdo popsat jak tu ICS vymontovat ven abych neolámal všechny plasty? A to pískání od alternátoru se dá odrušovačem úspěšně odrušit.

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 2.9.2008, úte 17:16

No já sem spokojený jelikož žádné pískání se neudálo tak že je vše ok a tuba buší jak o život. A to sem to vedl přes ten linkoví převaděč.Ale taky by mě zajímalo jak se demontuje ICS. pokud s tím máte někdo zkušenosti napište ples. Kdo ví kdy se to bude hodit.

Roman050

Příspěvky: 71
Registrován: 1.9.2008, pon 14:28
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman050 » 2.9.2008, úte 22:49

no demontaž ics je jednoducha len treba mat trpezlivost hned pod fugamy pod strednym na lavo a pravo pod tapacirom su schovane dva šrobiky je nutne silikonovu podberaciu vdličky alebo trebarz priborovy nožik aby ste podvihli tapoacir nad ics A uvidite tam tie šrobiky treba tam zasunut šrobovačik spriečit ho a odskrutkovat šrobiky potom je nutne vybrat koženku s plastom okolo šaltpaky a potom len opatrne vytrhnut past okolo ics a popripade pomoct mu zhora neaky šrobovačikom aby sa uvolnil hore tam odkial ste vybrali tie šrobiky a potom z boku treba zatlačit na packy na ics a je vonku
:smt068
Alfa 166 2,4jtd

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Zesík

Příspěvek od lubio166 » 3.9.2008, stř 14:45

Nazdárek já mám ve 166 zesilovac pripojený normalne , jak ma byt zezadu ICs je vystup na zesilovac je tam vsechny repro + zvlast na wofer, kdo to neví at nepise sracky ze to tam neni. Funguje me to supeove, vyndáš ICS a tam to najdes. Mám i plánek zapojení přesne jak co kam dat. takze kdyztak pisni me na mail LSTANA@email.cz a ja ti to poslu.

Zdar a silu Lubio166
Obrázek

Obrázek

Obrázek
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Zesík

Příspěvek od Harous » 3.9.2008, stř 15:51

lubio166 píše:kdo to neví at nepise sracky ze to tam neni.
Ja sice 166 nemam a tohle nevim, ale ses si jistej tim, ze je to u vsech verzi stejne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Re: Zesík

Příspěvek od lubio166 » 3.9.2008, stř 17:36

Harous píše:
lubio166 píše:kdo to neví at nepise sracky ze to tam neni.
Ja sice 166 nemam a tohle nevim, ale ses si jistej tim, ze je to u vsech verzi stejne?
¨
No kdyz jsem to nemel zapojene prazdne a zesik jsem nemel, tak bych rekl, zwe zadek ICS by mel byt stejny. Ruku do ohne nedam, ale rikat ze to 166 nema je blbost, kdyz to tam mam.
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 3.9.2008, stř 17:56

Ja ze volis hned tak ostry slova. Ono to muze byt jinak u verze s navigaci a telefonem a jinak u verze bez. A jestli je to jako ICS u Lybry, tak se tam vystridalo i vic vyrobcu a vic typu ICS...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Jindra
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 386
Registrován: 20.9.2007, čtv 19:27
Bydliště: Most

Lubio

Příspěvek od Jindra » 4.9.2008, čtv 11:41

Dík, za ty obr, to jsem přesně potřeboval.

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubio166 » 4.9.2008, čtv 20:52

Harous píše:Ja ze volis hned tak ostry slova. Ono to muze byt jinak u verze s navigaci a telefonem a jinak u verze bez. A jestli je to jako ICS u Lybry, tak se tam vystridalo i vic vyrobcu a vic typu ICS...
No tak ja mam alfu s telefonem a bez navigace a svagr ma s navigaci bez telefonu a kamos ma bez telefonu a bez mavi a vsichni to tam mame tak nevim kde by to nebylo. Jen rikam po treti ze neni dobre rikat, ze to tam nen kdyz je. Nic vic,.
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

MiCo147
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 256
Registrován: 12.11.2011, sob 17:51
Bydliště: Banska Bystrica

Re: pripojeni zesilovace

Příspěvek od MiCo147 » 12.11.2011, sob 17:55

Zdravim vsetkych dnes som si chcel napojit zosik na ICS a cakalo ma prekvapenie ze tam ziadny linkovy vystup neni takze nie u vsetkych ICS to je.Mam ju bez navi a telefonu r.v.2000
Alfa Romeo 147 2,0 TS
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Fiat Marea Weekend 1,6
Alfa Romeo 33 1,7 IE
Fiat Ritmo 1,7 D

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: pripojeni zesilovace

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.11.2011, sob 18:11

Jestli tam hledas klasicky cinch tak to tam nenajdes... :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

MiCo147
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 256
Registrován: 12.11.2011, sob 17:51
Bydliště: Banska Bystrica

Re: pripojeni zesilovace

Příspěvek od MiCo147 » 12.11.2011, sob 20:30

A mozes mi poradit ze ktory kabel to je ?
Dakujem
Alfa Romeo 147 2,0 TS
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Fiat Marea Weekend 1,6
Alfa Romeo 33 1,7 IE
Fiat Ritmo 1,7 D

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: pripojeni zesilovace

Příspěvek od Petan » 12.11.2011, sob 20:47

U Beckeru ( ICS ) bude obdoba vstupu a výstupu jako u Blaupunktu viz obr. Schéma zapojení ICS tu někde bylo, jednalo se o výtažek z eLearnu (servisní manuál pro 166)

EDIT

ICS EXTERNAL CONNECTOR "A" (BLACK)
A1, RGB for navigation (red)
A2, RGB for navigation (green)
A3, Not connected
A4, Not connected
A5, Not connected
A6, Terminal 31 for ICE electronic control unit
A7, Spare
A8, Spare
A9, Spare
A10, Navigation control signal
A11, Instrument light dimmer (from the vehicle)
A12, Spare
A13, Terminal 30 for ICS electronic control unit
A14, RGB for navigation (blue)
A15, RGB for navigation (synchronized signal)
A16, Earh for navigation video signals
A17, Not connected
A18, Not connected
A19, Terminal 31 for ICS electronic control unit
A20, Transmission to the instruments
A21, Reception from the instruments
A22, Spare
A23, Fuel consumption signal
A24, Vehicle speed signal
A25, Spare
A26, Terminal 30 for ICS electronic control unit
A/C INTERFACE WITH ICS CONNECTOR (WHITE)
B1, Terminal 30 for A/C interface
B2, Terminal 15 (detection signal only)
B3, Key contact
B4, Vehicle speed signal
B5, Instrument light dimmer (from the vehicle)
B6, Spare
B7, Terminal 31 for A/C interface
B8, A/C - ICS interface control bus
B9, A/C - MCC80A interface control bus
B10, Fuel level sensor positive pole
B11, Fuel level sensor negative pole
B12, Spare input (optional)
B13, Spare input (optional)
B14, Spare
ICS EXTERNAL CONNECTOR "C" (GREEN)
C1, Diagnostic interface
C2, Terminal 15 (detection signal only)
C3, Key contact
C4, Navigation control bus (transmission)
C5, Not connected
C6, DSP control bus earth
C7, Hands-free microphone earth
C8, Telephone microphone receiver
C9, Telephone receiver speaker
C10, Telephone receiver supply
C11, Spare
C12, Navigation audio signal earth
C13, Navigation audio signal
C14, DSP control bus
C15, A/C - ICS interface control bus
C16, Spare
C17, Navigation control bus (reception)
C18, Spare
C19, Spare
C20, Hands-free microphone
C21, Telephone receiver earth
C22, Telephone receiver hook contact
C23, Spare
C24, Spare
C25, Spare
C26, Spare
EXTERNAL AUDIO CONNECTOR "A"
D1, Vehicle speed signal
D2, Spare
D3, Telephone mute for external devices
D4, Terminal 30 for audio module
D5, Active aerial supply
D6, Spare
D7, Spare
D8, Terminal 31 for audio module
EXTERNAL AUDIO CONNECTOR "B"
E1, Right rear speaker positive
E2, Right rear speaker negative
E3, Right front speaker positive
E4, Right front speaker negative
E5, Left front speaker positive
E6, Left front speaker negative
E7, Left rear speaker positive
E8, Left rear speaker negative
EXTERNAL AUDIO CONNECTOR
Compartment "C1" (yellow)
F1, Left rear external line
F2, Right rear external line
F3, AF earth
F4, Left front external line
F5, Right front external line
F6, Sound amplifier positive
Compartment "C2" (green)
F7, CD reader control line
F8, CD reader supply (socket after the inductor)
F9, Spare
F10, Single dialogue data line (bus unilink)
F11, Single dialogue clock line (bus unilink)
F12, Single dialogue reset line (bus unilink)
F13,
F14,
F15,
F16,
F17,
F18, CD AF earth
F19, left CD AF earth
F20, right CD AF earth
Přílohy
zadni strana ICS
zadni strana ICS
Blaupunt
Blaupunt
Naposledy upravil(a) Petan dne 15.11.2011, úte 00:10, celkem upraveno 1 x.
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

MiCo147
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 256
Registrován: 12.11.2011, sob 17:51
Bydliště: Banska Bystrica

Re: pripojeni zesilovace

Příspěvek od MiCo147 » 12.11.2011, sob 22:17

Dakujem Petan podla tohto to snad zapojim :)
Alfa Romeo 147 2,0 TS
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Fiat Marea Weekend 1,6
Alfa Romeo 33 1,7 IE
Fiat Ritmo 1,7 D

MiCo147
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 256
Registrován: 12.11.2011, sob 17:51
Bydliště: Banska Bystrica

Re: pripojeni zesilovace

Příspěvek od MiCo147 » 21.11.2011, pon 16:53

Tak nakoniec som to vyriesil tymto a hra to super :supz:

http://www.autoomega.sk/index.php?id_to ... kaz=detail
Alfa Romeo 147 2,0 TS
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Fiat Marea Weekend 1,6
Alfa Romeo 33 1,7 IE
Fiat Ritmo 1,7 D

neil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 64
Registrován: 16.7.2012, pon 15:50
Bydliště: Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: pripojeni zesilovace

Příspěvek od neil » 18.2.2013, pon 00:02

Ahoj Michal 166, prosim ta cim si to poriesil, lebo ten link uz nieje aktualny. Chcem pripojit neorigo zosik a dve suby do plata. Planujem to pripojit cez zlty konektor na ICS len neviem ktoru z dvoch redukcii kupit?

redukcia 1:
http://autoomega.sk/index.php?id_sek=30 ... aradenie=9
redukcia 2:
http://autoomega.sk/index.php?id_sek=30 ... denie=9&c=

asi tu druhu redukciu 4xRCA + aktivacny vstup pre zosik
Alfa Romeo 159 2,4JTDm 20V 147kW 6kv. Sportplus Automatic
Alfa Romeo 166 2,4JTDm 20V 129kW 5kv. Sportronic Progression

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 843
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: pripojeni zesilovace

Příspěvek od Erik166 » 18.2.2013, pon 09:06

chalani nejak mi to cele nejde do hlavy. ked pouzijem ten mini ISO cinch, tak dostanem zvuk do zosiku a mozem nim napojit napriklad subwofer alebo nejake repro v plate. lenze ked chcem cez zosik napojit aj repro vo dverach musel by som natahat kable po celom aute???. a co sa tyka subwofera , ako to cele vyladim ked v ICS neni ekvalizer ktory ma zvlast nastavenie pre subik?


PS: 156ka FL to ma vyriesene uplne luxusne. vzadu su tiez 3X mini iso konektory, jeden je na ovladnie na volante, druhy na vechsler a treti je na napajanie zosilovaca. tam je len jeden kablik a to remote + na zapnutie zosiku radiom. az zo samotneho zosiku je to cele roztahane po aute. alfaromeo1
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v

MiCo147
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 256
Registrován: 12.11.2011, sob 17:51
Bydliště: Banska Bystrica

Re: pripojeni zesilovace

Příspěvek od MiCo147 » 18.2.2013, pon 09:23

neil píše:Ahoj Michal 166, prosim ta cim si to poriesil, lebo ten link uz nieje aktualny. Chcem pripojit neorigo zosik a dve suby do plata. Planujem to pripojit cez zlty konektor na ICS len neviem ktoru z dvoch redukcii kupit?

redukcia 1:
http://autoomega.sk/index.php?id_sek=30 ... aradenie=9
redukcia 2:
http://autoomega.sk/index.php?id_sek=30 ... denie=9&c=

asi tu druhu redukciu 4xRCA + aktivacny vstup pre zosik
Mal som tam toto http://www.autoomega.sk/index.php?id_se ... aradenie=9 ale pri večšej hlasitosti to nestíhalo takže som z ICS vyviedol linkový výstup a remote signál(zopínanie zosíku pri zapnutí rádia).

Ja som redukciu nekupoval takže ti neporadím. :smt102

Mal som doma klasický Iso konektor
Obrázek
z ktorého som poviťahoval tie piny a po menšej úprave som tie nastrkal do ICS :-D
Erik166 píše:lenze ked chcem cez zosik napojit aj repro vo dverach musel by som natahat kable po celom aute???. a co sa tyka subwofera , ako to cele vyladim ked v ICS neni ekvalizer ktory ma zvlast nastavenie pre subik?
Jojo musel by si naťahať od zosíku nové káble do dverí.A čo sa týka vyladenia tak normálne ekvalizér v ICS funguje aj cez linkový výstup a takisto na zosíku si to vyladíš :)
Alfa Romeo 147 2,0 TS
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Fiat Marea Weekend 1,6
Alfa Romeo 33 1,7 IE
Fiat Ritmo 1,7 D

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů