Alternátor - výměna uhlíků

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Alternátor - výměna uhlíků

Příspěvek od Danni » 29.8.2017, úte 21:02

Tak vlhkost nasaje kazdy altik v kazdom aute za hustého dazda
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Alternátor - výměna uhlíků

Příspěvek od vonkreuz » 30.8.2017, stř 08:01

Ještě přikládám několik fotek a doplnění u výměny alternatoru na V6.

Když si přizvednete těhlici (otoč) kvůli sundáni držáku kosti předního stabilizátoru, tak po odtlačení držáku dolu a na stranu, šrouby zase vraťte zpět - především ten více krajní delší. A těhlici pusťte zpět dolu - tím se vytvoří větší prostor na vyndáni alternátoru jako ježka z klece.

Pokud se vám stane jako mně, že u šroubu s vnitřním imbusem držící zcela levou vodící kladku se imbus ožmoulá, lze do něho naklepat torx s většími rozměry a povolit takto. Šroub má klasický zavit. Kladka má takovéto složení od podběhu směrem k motoru: krycí plech s prolisem, hliníkový půl kus pasujici do vnitřního průměru kladky, kladka samotná, druhá část hliníkové výplně kladky, těsnicí gumička. Zadní hliníková polovina výplně kladky se opírá o držák kladky (prsa). Proto lze použít metodu s naklepáním torxu.
Přílohy
WP_20170830_07_29_21_Pro.jpg
WP_20170830_07_17_55_Pro.jpg
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti