166 rozdily ve vybave

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2878
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 14.12.2007, pát 11:42

2.0 V6 TB je zmenšený třílitr se kterým jel drtík. jen má navíc turbo :-D a není to narozdíl od atmosférického "otce" vzor spolehlivosti. aspoň se to tvrdí. Integrale ale tvrdil, že je o fous rychlejší než 3.0 i když má papírově nižší výkon..
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 14.12.2007, pát 12:32

Jenze diky tomu turbu bude to auto rychlejsi. Mozna ne na letisti, ale v beznym provozu urcite. Nenasel sem grafy 166, ale 164 a tam je to krasne videt. Zatimco u 3.0 24V kroutak vrcholi hodnotou okolo 270Nm pri cca 5000 otackach, u 2.0 V6 TB je to zhruba 285Nm pri cca 3000 otackach. Pro srovnani ten R5 20V turbo ma 310Nm pri 2200 otackach...
A to je presne to, ze kdyz jedes kilo na ctyrku nebo nedej boze na petku a hamtnes na plyn, nedeje se u 3.0 nic, kdezto to turbo vyrazi...

Grafy:
3.0 V6 24V
ObrázekObrázek

2.0 V6 TB
ObrázekObrázek

(original hodnoty cernou carou

pro srovnani 2.0 20V turbo


Obrázek
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2878
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 14.12.2007, pát 12:43

tedy křivka krouťáku u 3.0 velké zklamání.ve vyšších otáčkách jsem čekal jiný tvar.

ale k těm turbomotorům - podle křivek ten R5 rychleji nastoupí,rychleji padá - tedy bude víc neurvalý, ale zase je silnější. asi není tak kultivovaný, ale je určitě dravější než alfácký V6. paradox, že se dával do limuzíny jako Kappa (nic proti :wink: )
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 14.12.2007, pát 13:18

On sice nastoupi velmi rychle, ale to rychlejsi padani neni nijak tragicky... Protoze to sice pada z tech 310Nm, ale pri 5500 otackach ma porad stejne jako je maximum toho 3.0. O kultivovanosti se nema cenu zminovat. Ve vsech testech to prirovnavaji kultivovanosti spis k osmivalcum. Preci jen je to petival s dvema vyvazovacima hridelema...

Zkusim ty grafy nahulakat do jednoho, at je to lip videt...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 14.12.2007, pát 14:01

Takze kroutaky jednotlivych verzi v jednom grafu. Rozdil v nejpouzivanejsich otackach mezi 3.0 24V a V6 TB je jasne videt. Myslim, ze ta "dira" je presne to co Drtikovi vadilo...

Obrázek
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2878
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 14.12.2007, pát 14:07

no ten řadový pětiválec vypadá dobře,aspoň podle grafu :wink: to je Fiat motor,nebo Lancia? Jestli je to Fiat, je sranda že dělal lepší motor než Alfa :shock:
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 14.12.2007, pát 14:41

Tak jestli Fiat nebo Lancia je asi uplne jedno. Ve Fiatu se objevil v Coupe a v Lancii v Kappe a pak v Thesisu, ale tam mozna jen jako soft turbo se snizenym vykonem... Ale nevim jestli od zacatku. Kdyby se daval i do 166, urcite by to byla super nabidka, jenze kdo by si pak koupil ten 3.0 V6... :roll:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 14.12.2007, pát 22:17

Harous píše:Drtiku myslim, ze Ti rozumim. :wink: Co vyzkouset stejnym zpusobem 2.0 V6 Turbo? Ten motor by mel splnovat presne co od nej ocekavas, i kdyz si musim rejpnout a upozornit na to, ze Lanciackej R5 20V Turbo je lepsi...
tak ja to jako rejpnuti vubec ale vubec nepovazuji...vzdy se do Lancie davalo to lepsi...to uz z rad Thema a Croma..ve starem modelu Themy mel 2.0 vyvazovaci hridele uz od stareho modelu to jest cca 86 rok.a v crome to zacli davat az od noveho modelu.takze vim o cem mluvis ze Lancia na motorech ma vzdy o mnoho kroku ve vyvoji v pred.mozna to je spatne napsano ale proste tam davaji to lepsi :-({|= :-({|=
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 14.12.2007, pát 22:19

Harous píše:Takze kroutaky jednotlivych verzi v jednom grafu. Rozdil v nejpouzivanejsich otackach mezi 3.0 24V a V6 TB je jasne videt. Myslim, ze ta "dira" je presne to co Drtikovi vadilo...

Obrázek
jinak jsem velmi rad ze mi rozumite :smt055 :smt055
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 14.12.2007, pát 22:52

drtikols píše:jinak jsem velmi rad ze mi rozumite :smt055 :smt055
Myslim, ze pred tim grafem nemuze nikdo zavirat oci. Nevim jak ostatni, ale ja malokdy tocim pres 4.500 az 5.000 otacek. A prave v tom nizsim spektru otacek maji jednoznacne navrch preplnovane motory. Ono na odstuch to asi bude stejny, protoze s manualem si to muzes drzet v idealnim rozpeti otacek. To zase u toho trilitru ale posouva spotrebu do nehezkych mezi... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 14.12.2007, pát 23:12

Harous píše:
drtikols píše:jinak jsem velmi rad ze mi rozumite :smt055 :smt055
Myslim, ze pred tim grafem nemuze nikdo zavirat oci. Nevim jak ostatni, ale ja malokdy tocim pres 4.500 az 5.000 otacek. A prave v tom nizsim spektru otacek maji jednoznacne navrch preplnovane motory. Ono na odstuch to asi bude stejny, protoze s manualem si to muzes drzet v idealnim rozpeti otacek. To zase u toho trilitru ale posouva spotrebu do nehezkych mezi... :-D
no prave
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů