166 rozdily ve vybave
Jenze diky tomu turbu bude to auto rychlejsi. Mozna ne na letisti, ale v beznym provozu urcite. Nenasel sem grafy 166, ale 164 a tam je to krasne videt. Zatimco u 3.0 24V kroutak vrcholi hodnotou okolo 270Nm pri cca 5000 otackach, u 2.0 V6 TB je to zhruba 285Nm pri cca 3000 otackach. Pro srovnani ten R5 20V turbo ma 310Nm pri 2200 otackach...
A to je presne to, ze kdyz jedes kilo na ctyrku nebo nedej boze na petku a hamtnes na plyn, nedeje se u 3.0 nic, kdezto to turbo vyrazi...
Grafy:
3.0 V6 24V
2.0 V6 TB
(original hodnoty cernou carou
pro srovnani 2.0 20V turbo
A to je presne to, ze kdyz jedes kilo na ctyrku nebo nedej boze na petku a hamtnes na plyn, nedeje se u 3.0 nic, kdezto to turbo vyrazi...
Grafy:
3.0 V6 24V
2.0 V6 TB
(original hodnoty cernou carou
pro srovnani 2.0 20V turbo
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
tedy křivka krouťáku u 3.0 velké zklamání.ve vyšších otáčkách jsem čekal jiný tvar.
ale k těm turbomotorům - podle křivek ten R5 rychleji nastoupí,rychleji padá - tedy bude víc neurvalý, ale zase je silnější. asi není tak kultivovaný, ale je určitě dravější než alfácký V6. paradox, že se dával do limuzíny jako Kappa (nic proti )
ale k těm turbomotorům - podle křivek ten R5 rychleji nastoupí,rychleji padá - tedy bude víc neurvalý, ale zase je silnější. asi není tak kultivovaný, ale je určitě dravější než alfácký V6. paradox, že se dával do limuzíny jako Kappa (nic proti )
Alfetta GTV L
On sice nastoupi velmi rychle, ale to rychlejsi padani neni nijak tragicky... Protoze to sice pada z tech 310Nm, ale pri 5500 otackach ma porad stejne jako je maximum toho 3.0. O kultivovanosti se nema cenu zminovat. Ve vsech testech to prirovnavaji kultivovanosti spis k osmivalcum. Preci jen je to petival s dvema vyvazovacima hridelema...
Zkusim ty grafy nahulakat do jednoho, at je to lip videt...
Zkusim ty grafy nahulakat do jednoho, at je to lip videt...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Takze kroutaky jednotlivych verzi v jednom grafu. Rozdil v nejpouzivanejsich otackach mezi 3.0 24V a V6 TB je jasne videt. Myslim, ze ta "dira" je presne to co Drtikovi vadilo...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Tak jestli Fiat nebo Lancia je asi uplne jedno. Ve Fiatu se objevil v Coupe a v Lancii v Kappe a pak v Thesisu, ale tam mozna jen jako soft turbo se snizenym vykonem... Ale nevim jestli od zacatku. Kdyby se daval i do 166, urcite by to byla super nabidka, jenze kdo by si pak koupil ten 3.0 V6...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
tak ja to jako rejpnuti vubec ale vubec nepovazuji...vzdy se do Lancie davalo to lepsi...to uz z rad Thema a Croma..ve starem modelu Themy mel 2.0 vyvazovaci hridele uz od stareho modelu to jest cca 86 rok.a v crome to zacli davat az od noveho modelu.takze vim o cem mluvis ze Lancia na motorech ma vzdy o mnoho kroku ve vyvoji v pred.mozna to je spatne napsano ale proste tam davaji to lepsiHarous píše:Drtiku myslim, ze Ti rozumim. Co vyzkouset stejnym zpusobem 2.0 V6 Turbo? Ten motor by mel splnovat presne co od nej ocekavas, i kdyz si musim rejpnout a upozornit na to, ze Lanciackej R5 20V Turbo je lepsi...
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Myslim, ze pred tim grafem nemuze nikdo zavirat oci. Nevim jak ostatni, ale ja malokdy tocim pres 4.500 az 5.000 otacek. A prave v tom nizsim spektru otacek maji jednoznacne navrch preplnovane motory. Ono na odstuch to asi bude stejny, protoze s manualem si to muzes drzet v idealnim rozpeti otacek. To zase u toho trilitru ale posouva spotrebu do nehezkych mezi...drtikols píše:jinak jsem velmi rad ze mi rozumite
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
no praveHarous píše:Myslim, ze pred tim grafem nemuze nikdo zavirat oci. Nevim jak ostatni, ale ja malokdy tocim pres 4.500 az 5.000 otacek. A prave v tom nizsim spektru otacek maji jednoznacne navrch preplnovane motory. Ono na odstuch to asi bude stejny, protoze s manualem si to muzes drzet v idealnim rozpeti otacek. To zase u toho trilitru ale posouva spotrebu do nehezkych mezi...drtikols píše:jinak jsem velmi rad ze mi rozumite
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů