Repas podvozku
-
El_companero
- Příspěvky: 35
- Registrován: 11.1.2007, čtv 14:57
Repas podvozku
Ahojte
čaká ma teraz po 160.000 km kompletný repas podvozku. Mam 2,4 JTDm 20V TI. Tento podpvozok by mal by znizeny ale nepodarilo sa mi zistit ze kolko, takze ak niekdo viete o kolko prosim o radu.
Rovnako som sa chcel spytat ci mate niekdo skúsenosti s KONI FSD tlmicmi na tomto podvozku, prípadne či je treba meniť aj pružiny? Dalsie veci co planujem menit su Powerflexy, mate s tym niekdo skusenost?
Rovnako asi budem potrebovat vymenit poloosy, a naboje kol, viete mi odporucit niaku znacku?
Ak je nieco na co si dat pozor alebo coho sa vyvarovat budem vdacny za kazdu radu.. kedze ma to bude stat balik a nechcel by som to znova opakovat.
Vlado
čaká ma teraz po 160.000 km kompletný repas podvozku. Mam 2,4 JTDm 20V TI. Tento podpvozok by mal by znizeny ale nepodarilo sa mi zistit ze kolko, takze ak niekdo viete o kolko prosim o radu.
Rovnako som sa chcel spytat ci mate niekdo skúsenosti s KONI FSD tlmicmi na tomto podvozku, prípadne či je treba meniť aj pružiny? Dalsie veci co planujem menit su Powerflexy, mate s tym niekdo skusenost?
Rovnako asi budem potrebovat vymenit poloosy, a naboje kol, viete mi odporucit niaku znacku?
Ak je nieco na co si dat pozor alebo coho sa vyvarovat budem vdacny za kazdu radu.. kedze ma to bude stat balik a nechcel by som to znova opakovat.
Vlado
Alfa 164 2.5 TD
Alfa 166 2.0 V6 TB
Alfa 166 2.4 JTDm TI
Alfa 159 TBI
Alfa 166 2.0 V6 TB
Alfa 166 2.4 JTDm TI
Alfa 159 TBI
Re: Repas podvozku
TI je dosť tvrdý podvozok, majmä s 18" kolesami :-) Oproti originálu je predok znížený o 15mm a zadok o 10 mm. S powerflexami má niekto len dobré skúsenosti a niekto aj zlé. Ja osobne neviem, ťažko povedať, dal by som tam originálne diely, s originálmi som zatiaľ nikdy problém nemal. A ako sa ti prejavujú vôle v podvozku? Buchoce Ti niečo? Auto pláva, ťahá do strán?
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Re: Repas podvozku
TI je dosť tvrdý podvozok, majmä s 18" kolesami :-) Oproti originálu je predok znížený o 15mm a zadok o 10 mm. S powerflexami má niekto len dobré skúsenosti a niekto aj zlé. Ja osobne neviem, ťažko povedať, dal by som tam originálne diely, s originálmi som zatiaľ nikdy problém nemal. A ako sa ti prejavujú vôle v podvozku? Buchoce Ti niečo? Auto pláva, ťahá do strán?
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Re: Repas podvozku
Nemám sice TI ale mám sníženo, při 130 000km jsem dělal spodek komplet do powerflexu, najeto na tom 25 000km a vše v pořádku, powerflexy mohu doporučit.
AR 166 2,4 JTD 20V Sportronic
ex
AR 155 2,0 TS 16V Sport
AR 155 1,7 TS
AR 33 1,7 Sportwagon QV
ex
AR 155 2,0 TS 16V Sport
AR 155 1,7 TS
AR 33 1,7 Sportwagon QV
Re: Repas podvozku
alfamen píše:Nemám sice TI ale mám sníženo, při 130 000km jsem dělal spodek komplet do powerflexu, najeto na tom 25 000km a vše v pořádku, powerflexy mohu doporučit.
Kolik si za to dal? a kde ti to kdo dělal? mám 175tis a tak to asi taky brzy příjde...(mam ji od 133tis) dík za info
Lancia Thesis 2.4 20V i LPG125kW At.Emblema r.05
EX Fiat Croma 2.4 Mjet 147kW At. Emotion SKY r.08
EX Fiat Croma 1.9 Multijet 110kW At. EMOTION r.07
EX Alfa Romeo 166 2.4JTD 110kW r.04
EX Fiat Marea 1.9TD 74kW SX r.97
EX Fiat Punto 1.7D 42kW r.94
EX Fiat Croma 2.4 Mjet 147kW At. Emotion SKY r.08
EX Fiat Croma 1.9 Multijet 110kW At. EMOTION r.07
EX Alfa Romeo 166 2.4JTD 110kW r.04
EX Fiat Marea 1.9TD 74kW SX r.97
EX Fiat Punto 1.7D 42kW r.94
Re: Repas podvozku
alfik166 píše:alfamen píše:Nemám sice TI ale mám sníženo, při 130 000km jsem dělal spodek komplet do powerflexu, najeto na tom 25 000km a vše v pořádku, powerflexy mohu doporučit.
Kolik si za to dal? a kde ti to kdo dělal? mám 175tis a tak to asi taky brzy příjde...(mam ji od 133tis) dík za info
Kupoval jsem to na chevron-racing.com, unibaly koupil můj mechanik u autokelly, powerflexy byli za 7500,- na obě nápravy a jeden unibal stál asi 400 kč, a pak práce.
AR 166 2,4 JTD 20V Sportronic
ex
AR 155 2,0 TS 16V Sport
AR 155 1,7 TS
AR 33 1,7 Sportwagon QV
ex
AR 155 2,0 TS 16V Sport
AR 155 1,7 TS
AR 33 1,7 Sportwagon QV
Re: Repas podvozku
Chlapi potřeboval bych poradit s repasem aktuálně zadní nápravy. To znamená, co vše to obnáší, jakou značku dílů, hlavně které díly se mění, zkušenosti s výrobci, kde jste to sehnali apodbné postřehy. Někde jsem to tu viděl ale nebylo tam vše a navíc tohle vlákno mi přijde výstižnější, i do budoucna pro jiné.... moc děkuji za námahu.
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Na http://www.powerflex.cz/alfa-romeo-166-c-1_42.html ceny jeste levnejsi docasne nez na http://www.chevron-racing.com nez bude aktualizovan cely e-shop
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
- Conflict
- Nováček
- Příspěvky: 125
- Registrován: 8.4.2011, pát 22:50
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Zdravím v prvé řadě všechny 166kaře tady na fóru.
Mám na mojí 166 2.5 V6 taky problém s podvozkem, na tacho má momentálně 150k (já jsem s ní ujel necelých 30k), ale bůhví kolik má doopravdy, podvozek vypadá bohužel ještě originální. Měním teď levý horní rameno (čep v řiti = zajel jsem si na STK na vibračku a tam mi řekli, že to lítá do strany kvůli tomu). Taky mi něco dost povrzává někde vzadu, ale nevím co to může být - mechanik mi to prohlížel a říkal, že nejspíš nějakej silentblok, ale je jich moc a já se v tom zas tak nevyznám - co to může být? Mám možnost sehnat pár silentbloků (asi těch unibalů - čep z. nápravy) za 700/pár. Nechci do toho zas investovat přehršel peněz za něco, co ještě není potřeba měnit. Na druhou stranu, je s tím asi dost práce (podle výrazu mechanika ), tak si říkám, že když už se to rozdělává, tak vyměním, co potřebuju. Taky uvažuju o výměně tyček stabilizátoru vzadu (můžu sehnat za cca 800/pár), to mi taky doporučili na STK.
Další věc je - máte někdo tip na dobrýho a šikovnýho mechanika, co se vyzná v Alfách (třeba už nějaký 166ky dělal), a dokáže poznat oč běží, diagnostikovat věci co jsou potřeba vyměnit a vymění je? Určitě někoho férového znáte. Budu rád za tip, zatím jsem na přímo Alfáka, kterej je v pohodě a rozumí řemeslu nenatrefil. (Do servisu bych to dával krajně nerad). Přinejhorším byl mohl být i trochu dál od Brna, i tak by se to vyplatilo myslím :-)
Díky moc za rady. Viva Cuore Sportivo!
Mám na mojí 166 2.5 V6 taky problém s podvozkem, na tacho má momentálně 150k (já jsem s ní ujel necelých 30k), ale bůhví kolik má doopravdy, podvozek vypadá bohužel ještě originální. Měním teď levý horní rameno (čep v řiti = zajel jsem si na STK na vibračku a tam mi řekli, že to lítá do strany kvůli tomu). Taky mi něco dost povrzává někde vzadu, ale nevím co to může být - mechanik mi to prohlížel a říkal, že nejspíš nějakej silentblok, ale je jich moc a já se v tom zas tak nevyznám - co to může být? Mám možnost sehnat pár silentbloků (asi těch unibalů - čep z. nápravy) za 700/pár. Nechci do toho zas investovat přehršel peněz za něco, co ještě není potřeba měnit. Na druhou stranu, je s tím asi dost práce (podle výrazu mechanika ), tak si říkám, že když už se to rozdělává, tak vyměním, co potřebuju. Taky uvažuju o výměně tyček stabilizátoru vzadu (můžu sehnat za cca 800/pár), to mi taky doporučili na STK.
Další věc je - máte někdo tip na dobrýho a šikovnýho mechanika, co se vyzná v Alfách (třeba už nějaký 166ky dělal), a dokáže poznat oč běží, diagnostikovat věci co jsou potřeba vyměnit a vymění je? Určitě někoho férového znáte. Budu rád za tip, zatím jsem na přímo Alfáka, kterej je v pohodě a rozumí řemeslu nenatrefil. (Do servisu bych to dával krajně nerad). Přinejhorším byl mohl být i trochu dál od Brna, i tak by se to vyplatilo myslím :-)
Díky moc za rady. Viva Cuore Sportivo!
ŠKODA Octavia III 1.6 TDi DPF 77 kW (2012)
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Podělím se o svoje zkušenosti a přidám pár doporučení na díly.....
Zadek auta:
Do spodních ramen dát Powerflex a do těch spojovacích tyček taky. Starý silentbloky a unibaly se vylisují a zpátky se to skládá jak lego. Hlavně, je to na furt.......Unibal v těhlici použít pouze Lömferder (LMI ), každej jinej z druhovýroby stojí za ho*no. Gumy v zadním stabilizátoru vyměnit, dají se koupit i originální a nestojí moc. Tyčky stabilizátoru koupit z druhovýroby pouze Mayle HD !! Jsou speciálně zesílené a Powerflexama budou "ladit". Horní bumerangy buď zase LMI nebo koupit originály, na polským allegru je maník, co prodává OE díly za dobrý peníze. Ale mám stále původní a jsou v pohodě.
Tímto je GO zadku hotová.
Předek auta:
Spodní rameno koupit to nejlevnější, co lze sehnat, Adler, FAST atd. Zde vždy odejde svislý čep a žádný na našich silnicích dlouho nevydrží, co mám zkušenost po 50.000km je "zralej" i originál.
Horní ramena pokud jsou v cajku čepy dát Powerflexy, z 99% odchází silentblok u okna na straně spolujezdce. Na původních honích ramenech mám 200.000 km a čepy jsou stále OK. Takže moje rada zní, nejlepší horní ramena jsou OE a druhovýroba i od TRW stojí za ho*no, po 20.000 km jsou v hajzlu. OE rameno stojí asi o 500,- víc než replika a za tu ušetřenou práci při výměně se to vyplatí.
Tyčky předního stabíku zase pouze Mayle HD.
Horní uložení předních tlumičů jsem sice při 180.000 km měnil, ale bylo to zbytečný, původnímu nic nebylo.
Tlumiče jsem dával Monroe Reflex (vyšli mě na 8K), všechny 4, původní po 160.000 km odešly. Monroe zatím maj 40.000 a "tváří" se v poho, ale "rezivěj". Ty OE byly i po 10 letech bez rzi. Prostě se zas u Monroe na něčem šetřilo.
Co se týče práce, vše se dá udělat na heveru !! Pokud je člověk trochu šikovný dá se za práci ušetřit hodně peněz. Ale je potřeba správný vercajk a pár specialit, jako jsou stahováky na čepy, pružiny a v případě zadních ramen přístup k lisu. Ale dá se to i bez něho avšak je to dřina. Na Powerflex.co.uk je návod, jak na to. Myslím ale, že nějaký kamarád s lisem pomůže.
Takže GO podvozku se dá udělat za rozumný peníz a bude dlouho sloužit.
Vždy je potřeba používat selský rozum a vědět že kvalita VŽDY !! odpovídá ceně a že za málo peněz ještě míň muziky.
Píšu o svých zkušenostech, všechny "levné díly" jsem po krátké době musel zas vyměnit a znovu zaplatit za práci. A to se potom ta úspora vyplatí. Podvozek mám snížený OE.
Zadek auta:
Do spodních ramen dát Powerflex a do těch spojovacích tyček taky. Starý silentbloky a unibaly se vylisují a zpátky se to skládá jak lego. Hlavně, je to na furt.......Unibal v těhlici použít pouze Lömferder (LMI ), každej jinej z druhovýroby stojí za ho*no. Gumy v zadním stabilizátoru vyměnit, dají se koupit i originální a nestojí moc. Tyčky stabilizátoru koupit z druhovýroby pouze Mayle HD !! Jsou speciálně zesílené a Powerflexama budou "ladit". Horní bumerangy buď zase LMI nebo koupit originály, na polským allegru je maník, co prodává OE díly za dobrý peníze. Ale mám stále původní a jsou v pohodě.
Tímto je GO zadku hotová.
Předek auta:
Spodní rameno koupit to nejlevnější, co lze sehnat, Adler, FAST atd. Zde vždy odejde svislý čep a žádný na našich silnicích dlouho nevydrží, co mám zkušenost po 50.000km je "zralej" i originál.
Horní ramena pokud jsou v cajku čepy dát Powerflexy, z 99% odchází silentblok u okna na straně spolujezdce. Na původních honích ramenech mám 200.000 km a čepy jsou stále OK. Takže moje rada zní, nejlepší horní ramena jsou OE a druhovýroba i od TRW stojí za ho*no, po 20.000 km jsou v hajzlu. OE rameno stojí asi o 500,- víc než replika a za tu ušetřenou práci při výměně se to vyplatí.
Tyčky předního stabíku zase pouze Mayle HD.
Horní uložení předních tlumičů jsem sice při 180.000 km měnil, ale bylo to zbytečný, původnímu nic nebylo.
Tlumiče jsem dával Monroe Reflex (vyšli mě na 8K), všechny 4, původní po 160.000 km odešly. Monroe zatím maj 40.000 a "tváří" se v poho, ale "rezivěj". Ty OE byly i po 10 letech bez rzi. Prostě se zas u Monroe na něčem šetřilo.
Co se týče práce, vše se dá udělat na heveru !! Pokud je člověk trochu šikovný dá se za práci ušetřit hodně peněz. Ale je potřeba správný vercajk a pár specialit, jako jsou stahováky na čepy, pružiny a v případě zadních ramen přístup k lisu. Ale dá se to i bez něho avšak je to dřina. Na Powerflex.co.uk je návod, jak na to. Myslím ale, že nějaký kamarád s lisem pomůže.
Takže GO podvozku se dá udělat za rozumný peníz a bude dlouho sloužit.
Vždy je potřeba používat selský rozum a vědět že kvalita VŽDY !! odpovídá ceně a že za málo peněz ještě míň muziky.
Píšu o svých zkušenostech, všechny "levné díly" jsem po krátké době musel zas vyměnit a znovu zaplatit za práci. A to se potom ta úspora vyplatí. Podvozek mám snížený OE.
Naposledy upravil(a) alfi166silver dne 9.4.2011, sob 09:42, celkem upraveno 1 x.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Repas podvozku
díky
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
-
El_companero
- Příspěvky: 35
- Registrován: 11.1.2007, čtv 14:57
Re: Repas podvozku
Ahojte
Markuss: vŕzga to (čo by mi až tak nevadilo, ale pláva to a hlavne na nerovnostiach vo velkej rychlosti je to nestabilne) a hlavne potrebujem to spravit teraz na 1 krat aby som sa s tym nemusel dalej trapit, auto ma zivy a kazdy dalsi prestoj by ma stal zbytocne problemy
alfi166silver: Prosím ta vies mi poradit kde zohnat ND výrobcov ktorých spomínas vo svojom príspevku? (Lömferder, Mayle HD) a kde kupujete OE diely? SVK je OE dost drahe.
Markuss: vŕzga to (čo by mi až tak nevadilo, ale pláva to a hlavne na nerovnostiach vo velkej rychlosti je to nestabilne) a hlavne potrebujem to spravit teraz na 1 krat aby som sa s tym nemusel dalej trapit, auto ma zivy a kazdy dalsi prestoj by ma stal zbytocne problemy
alfi166silver: Prosím ta vies mi poradit kde zohnat ND výrobcov ktorých spomínas vo svojom príspevku? (Lömferder, Mayle HD) a kde kupujete OE diely? SVK je OE dost drahe.
Alfa 164 2.5 TD
Alfa 166 2.0 V6 TB
Alfa 166 2.4 JTDm TI
Alfa 159 TBI
Alfa 166 2.0 V6 TB
Alfa 166 2.4 JTDm TI
Alfa 159 TBI
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Tak správné názvy jsou LEMFÖRDER (LMI) a Meyle .
LMI dodává v Čechách Elit a Meyle snad MJAuto. OE díly se dají koupit ve fiatu nebo u Vás na Slovensku u http://www.auto-art.sk .
Tyčky stabilizátoru zadní: meyle 15160600009HD (pravá) a meyle 15160600008HD (levá)
přední: meyle 15160600002HD
To HD za číslem dílu je důležitý, znamená to speciálně zesílený díl.
Unibal : LEMFÖRDER 10747 nebo LMI 34756 01
OE horní rameno dle posledního a aktuálního E-peru stojí 2200,-Kč i s DPH, což je cca 90 Euro...To mi drahý nepřijde....
LMI dodává v Čechách Elit a Meyle snad MJAuto. OE díly se dají koupit ve fiatu nebo u Vás na Slovensku u http://www.auto-art.sk .
Tyčky stabilizátoru zadní: meyle 15160600009HD (pravá) a meyle 15160600008HD (levá)
přední: meyle 15160600002HD
To HD za číslem dílu je důležitý, znamená to speciálně zesílený díl.
Unibal : LEMFÖRDER 10747 nebo LMI 34756 01
OE horní rameno dle posledního a aktuálního E-peru stojí 2200,-Kč i s DPH, což je cca 90 Euro...To mi drahý nepřijde....
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
-
El_companero
- Příspěvky: 35
- Registrován: 11.1.2007, čtv 14:57
Re: Repas podvozku
Diky moc, idem to skusit vsetko poobjednavat som zvedavy na aku sumu sa nakoniec dostanem
Alfa 164 2.5 TD
Alfa 166 2.0 V6 TB
Alfa 166 2.4 JTDm TI
Alfa 159 TBI
Alfa 166 2.0 V6 TB
Alfa 166 2.4 JTDm TI
Alfa 159 TBI
Re: Repas podvozku
powerflex!!!
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
marcelito píše:powerflex!!!
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
- Conflict
- Nováček
- Příspěvky: 125
- Registrován: 8.4.2011, pát 22:50
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
K tomu Powerflexu - tam není potřeba vůbec měnit ramena vzadu, stačí jen přelisovat ty powerflex silentbloky za původní a je to v cajku? :-)
ŠKODA Octavia III 1.6 TDi DPF 77 kW (2012)
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Ano, vylisují se staré silentbloky a unibaly ve sponích zadních ramenech a nandají se Powerflexy. Je to levnější než nový zadní ramena a míň pracný než zpátky lisovat do hliníkovýho bumerangu nový unibal a silentblok.Conflict píše:K tomu Powerflexu - tam není potřeba vůbec měnit ramena vzadu, stačí jen přelisovat ty powerflex silentbloky za původní a je to v cajku? :-)
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Repas podvozku
Prosím vás mám dotaz. Chci vyměnit ty čtyři silenbloky co drží ten hliníkový most zadní nápravy.Na stk když mi to protřepával tak mi v nich ten most docela dost běhal .
Dělaly jste to tu už někdo že ? Co je na to potřeba?Zvládnu to sám když budu mít k dispozici kanál? Hodte sem když tak návod co a jak. Díky
Dělaly jste to tu už někdo že ? Co je na to potřeba?Zvládnu to sám když budu mít k dispozici kanál? Hodte sem když tak návod co a jak. Díky
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Sundat ten most složitý není, drží na čtyřech šroubech, ale asi bych je povoloval vzduchovou pistolí, aby se neožvejkaly hlavy šroubů, jsou jen na 15tku klíč. Povolíš bumerangy v tlumičích a tyčky stabíku v těhlících a mělo by to jít ven. Silentbloky snad dělá jen Tedgum a jeden stojí cca 900,- . Určitě se to dá zmáknout samo domo, záleží od šikovnosti a odvaze
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Repas podvozku
ok díky.Našel jsem je na Alegru kus cca za 500kč.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Repas podvozku
Takze som sa tiez rozhodol pre Powerflex na zadnu napravu.Alfa zacala znova plavat a nasledna kontrola podvozku ukazala na kazdom zadnom ramene ciastocne utrhnuty silentblok.Tak som objednal Powerflex č 10 a č 11.
Alfa 166 2.4jtd
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Silentbloky budou v patek odeslany k tobekaso1 píše:Takze som sa tiez rozhodol pre Powerflex na zadnu napravu.Alfa zacala znova plavat a nasledna kontrola podvozku ukazala na kazdom zadnom ramene ciastocne utrhnuty silentblok.Tak som objednal Powerflex č 10 a č 11.
Mam pro tebe nabidku zda k tomu nechces aj silentblok s cislem 12 - PFR1-912 ?
http://www.powerflex.cz/rear-stabiliser ... -p-79.html
Udelal bych ti zajimavou cenovou nabidku. Kdyz uz to budes mit rozdelany jednou tak proc to nevymenit vsechno ;) ... pokud mas zajem tak napis sz nebo mejl na info@powerflex.cz
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Re: Repas podvozku
diky uz nato cakam č 12 zatial menit nebudem.Uvidim ake budu po zime a potom mozno vymenim.Zatial su Ok.
Alfa 166 2.4jtd
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR
Re: Repas podvozku
Tak a mam vymenene Zadna aj predna komplet po GO,urobena nanovo geometria Max spokojnost Alfa sedi perfektne vobec neplava ani zadok neuskakuje Powerflex mozem iba doporucit Urcite lepsia volba ako menit cele ramena
Alfa 166 2.4jtd
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů