Vule mezi kolama a motorem

Markuss
Nováček

Příspěvky: 222
Registrován: 17.3.2011, čtv 21:54

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od Markuss » 21.6.2012, čtv 16:13

Nic mioc to nevydrzalo :-(
Inak rozbite axialne tiahlo riadenia s capom nemoze sposobovat to cvakanie (spojka-plyn)? V jednom servise mi tvrdili ze ano, tak som zvedavy ako to dopadne, idem si dat vymenit obe axialne tycky aj capy, aby to bolo kompletne. Odporucili mi Lemförder a SWAG, dufam daco vydrzia...
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V

pyrana

Příspěvky: 40
Registrován: 7.6.2011, úte 16:54
Bydliště: Plzen-Jih

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od pyrana » 23.6.2012, sob 10:22

Markuss píše:Nic mioc to nevydrzalo :-(
Inak rozbite axialne tiahlo riadenia s capom nemoze sposobovat to cvakanie (spojka-plyn)? V jednom servise mi tvrdili ze ano, tak som zvedavy ako to dopadne, idem si dat vymenit obe axialne tycky aj capy, aby to bolo kompletne. Odporucili mi Lemförder a SWAG, dufam daco vydrzia...
Ted jsem daval celou poloosu tak doufam ze to vydrzi dele nez 10tis.:) cvakani se hodne zlepsilo, najaka vule tam cejtit je hlavne na malejch kvaltech ale oproti predtim je to nic.
tyckou nebo cepem by to mohlo bejt, i treba vyslehanym ramenem ale to by jsi slysel kdyz jedes prez diry jestli ti tam neco klepe. Ja jsem terba cepy rizeni jeste nemenil, co jsem to koupil tak tam jsou twrcka uz asi 50tis. :)

Markuss
Nováček

Příspěvky: 222
Registrován: 17.3.2011, čtv 21:54

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od Markuss » 27.6.2012, stř 18:01

Aha, dobre si spravil, že si si dal vymenit celu poloos, to cvakanie je jednoznacne volou v poloosi, najlepsie je, ked to clovek cele vymeni. Ja uz mam vymenene obe axialne tycky riadenia spolu s capmi + zrobenu komplet geometriu = riadenie je presne jak hovado, auto sedi jak hovado, ale cvakanie nezmizlo,prave naopak, pritom ramena su vsetky OK. Neostava mi nic ine, len vymenit celu poloos... Otazka: Kde si zohnal tu tvoju poloos? Nechce sa mi zase vyhadzovat 400-500 Eur za neistotu...
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V

pyrana

Příspěvky: 40
Registrován: 7.6.2011, úte 16:54
Bydliště: Plzen-Jih

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od pyrana » 28.6.2012, čtv 10:19

ja mel vuli v obouch kloubech na poloose a kdybych je kupoval zvlast oba tak to vyjde na stejno nebo draz jak cela.
Kupoval jsem u intercars a vysla mi na 3300kc je to repas s tim ze starou jim musim vratit ale je na ni standartni zaruka, tak doufam ze neco vydrzi.

hondar

Příspěvky: 33
Registrován: 29.2.2008, pát 17:27

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od hondar » 28.6.2012, čtv 17:16

Pánové,až budete opět řešit vůli u poloosy, zaměřte se na protikus, který vede z vnitřního kloubu poloosy :cry: do diferáku...sledoval jsem několik alf a všechny měli problém až v diferenciálu.Zřejmě je na téhle straně neúměrně namáhané ložisko levou poloosou a potom vzniká velká vůle...Mám úplně stejný problém a bylo mi doporučeno měnit celou převodovku než nechat někoho hrabat v diferáku s nejasným výsledkem...

pyrana

Příspěvky: 40
Registrován: 7.6.2011, úte 16:54
Bydliště: Plzen-Jih

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od pyrana » 29.6.2012, pát 18:55

Jo to sem cekoval taky kdyz sem mel poloosu pryc a vuli to melo jako kdyz sem za to zatah z prevodovky ven nebo dovnitr ale nahodu a dolu to vuli nemelo vubec...

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od alfi670 » 16.8.2014, sob 22:39

Ahojte, tak mám teraz problém opäť s poloosou na pravej strane.Ľavú som menil pred rokom.Kúpil som repasovanú komplet za 200eur a zatial po 10000km necvaká a je v pohode. Tiež som mal zničený ten tisíchran na vnútornom klbe do tripoidu. Pravdepodobne ma teraz čaká výmena na pravej strane lebo mi zasa začalo cukať auto pri preradzovaní na nižších rýchlostiach. Neviem čo mám robiť kedže mám prerobený motor a onedlho sa ide zvyšovať výkon. Ak to odchádza teraz pri sériovom tak potom budem meniť poloosy jak na páse. Neviete mi poradiť či sa nedajú dopasovať nejaké silnejšie z iných verzi? napr JTDm.
Ináč tú vôľu v diferáku som už riešil. Stačí vymeniť kužeľové ložiska na polohriadeľoch v diferáku. Ja som ich kúpil za 20eur kus. Problém je s nastavením vôľe ložísk ktoré sa docieli správnou podložkou. Mne trebalo z mojich zbrúsiť takže Magnetická brúska u kolegu a tá vôľa v diferáku je omnoho menšia.

2,4JTD 110kw 841C000 manual 6
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od alfi670 » 18.8.2014, pon 20:05

Haloo alfisti pomôže mi niekto s mojou otázkou ohľadom poloos? :smt026
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

roro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 107
Registrován: 6.8.2014, stř 19:20

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od roro » 7.10.2014, úte 11:44

Ví prosím někdo přesné rozměry vnitřního kloubu u převodovky AR 166 2,4 JTD 20V automat. převodovka r.v. 2004? Tzn. počet drážek,vnější průměr, výška atd. Má někdo typ, kde se dají sehnat tyto komplety? Děkuji za odpovědi.

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od Kůrkyn » 7.10.2014, úte 20:18

Můžu Ti poslat správný typ za 1400,- i s poštovným.

dhany
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13
Registrován: 30.7.2015, čtv 11:11
Bydliště: Partizánske, Bratislava

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od dhany » 22.12.2015, úte 08:06

Zdravím páni, dával som si meniť na alfe pravý homokinetický kĺb lebo trochu pri rozbiehaní do strany klepal. Spolu s tým som vymenil horné ramená (TRW) + kĺby riadenia + stabilizačné tyčky. Po výmene kĺb neklepe ale obe predné kolesá sa dajú mierne vyťahovať von a dnu. Je to ozaj len možno 1-2 mm. Do strán ani hore a dole vôle niesu. Neviete čím je to spôsobené? Neviem či táto vôla bola aj pred výmenou hom. kĺbu, ale zdá sa mi že nie. :roll:
Ešte dalšia vec, teraz po výmene klbu a ramien pri nižších rýchlostiach (sem tam aj vyšších) počuť také klepanie pri prejazde vačších nerovnosti s pridaným plynom. čo sa mi tiež zdá že to predtým nerobilo. Je to taký zvuk ako keby je niečo uvolnené, také vibrovanie ktoré trvá možno 3 sekundy a je to najskôr hlučnejšie a pomaly ten zvuk ustupuje. keby to mam popísať písmenami tak je to asi takto: chuuuu - chuuu - chuu - chu, kde u vyjadruje mieru hlučnosti :smt035
Neviete čo by to mohlo byť? :smt102
Alfa Romeo 166 2,4jtd 103kw

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6956
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Vule mezi kolama a motorem

Příspěvek od speedy » 22.12.2015, úte 20:00

hondar píše:Pánové,až budete opět řešit vůli u poloosy, zaměřte se na protikus, který vede z vnitřního kloubu poloosy :cry: do diferáku...sledoval jsem několik alf a všechny měli problém až v diferenciálu.Zřejmě je na téhle straně neúměrně namáhané ložisko levou poloosou a potom vzniká velká vůle...Mám úplně stejný problém a bylo mi doporučeno měnit celou převodovku než nechat někoho hrabat v diferáku s nejasným výsledkem...
vypadá to, že tento problém mám u mojí 156, v lednu bych to chtěl pořešit, u nás v Jablonci máme firmu http://www.sqsracing.cz/ která by to mohla zvládnout, pokud to bude za rozumnou cenu, nechám to opravit. Jsem v tom zapykanej už půl roku. S autem se jezdit dá (a taky s ním každý den jezdím), někdy to vibruje někdy ne, ale prostě vadí mi to. Kdyby ještě někdo měl poznatky ohledně opravy difu na 2.4 JTDm 20V tak sem s nimi :wink:
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti