Spotřeba oleje a kouřivost

Odpovědět
rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1182
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od rossogtv » 31.5.2016, úte 08:25

kohopak mame u Kladna s merakem komprese ? merit se to da, tim lip ze tam neni sani a na mereni se pridrzi na chvili vstrik, to pujde...JTS ma sice vyssi 11,3: 1 ale kara je 13let stara, tak tech 15,5 by mel nekdo overit, byla by to takova mala senzace.....stejne bude cely spalovaci prostor zakarbonovanej ale ze to ty stary pistni krouzky udrzej, no nevim :smt102
proc neudelas fotky, ventily vypadaj takhle ??
Přílohy
jts2valves.jpg
jts valves.jpg
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 704
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od hno3 » 31.5.2016, úte 18:47

roberto37 píše:hno3: s těma 80kw je to hloupost. Před dááávnou dobou to tu bylo postováno od nějaké švédské firmy, co testuje auta na brzdě.....když tak SZ
úplně dole... jetý JTS s bídou dosahuje 130PS.. a ani nový nedosahuje toho co udává výrobce...

https://translate.google.cz/translate?s ... t=&act=url

ad servis- pokud motor jen žere olej a ještě nezaklepal, pracoval bych na něm s úpravou pístů a odstraněním dalších neduů těhto motorů (vytáhnout vyvažovačky, zaslepit jejich mazací kanály, vyčistit ostřiky pístů atd...

kupovat další agregát jsou vyhozený peníze, pokud nepotřebuješ nutně dárce orgánů

ad. komprese:

13 bar u tak starýho motoru - no nevím..spíš bych očekával 11 max... ty slabý "lehkoběžný" kroužky samy o sobě nemaj oproti silnějším žádnej přítlak (ten se vyvine, až pod něj vnikne tlak vzniklej spalovacím procesem..) čistota ventilů tomu taky nepomůže... přes 15 bar jsem naměřil vždy jen na zcela nově postaveným závodním motoru...
AR 156 V6 SW (+ Squadra chip)
AR Giulietta 1.4 125kW
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2.1 16v (ex 2l 8v)
ex. Stilo 1.8 (2l conversion)

bibikuba

Příspěvky: 13
Registrován: 4.9.2015, pát 12:08

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od bibikuba » 31.5.2016, úte 23:47

fakt jsem naměřil,co jsem naměřil :D půjčim si jinej měřák a vezmu to ještě teda jednou...Můj motor umřel,půjčil jsem auto a vrátilo se mi se zadřeným motorem a dírou v bloku..Sehnal jsem jinej z Alfa Romeo GT 2.0 JTS,údajně kolem 50t km po GO-to možná vysvětluje vysoké komprese-já tomu nevěřím ale co jsem naměřil to jsem naměřil,přeměřím :wink:

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1182
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od rossogtv » 5.6.2016, ned 23:47

- jak pise Hno, kdyz se stavi novy motor a ma byt spickovy, cilove komprese jsou 15,0 - 15,5.
Ale kazda konstrukce/typ motoru to ma jinak, takze se to neda zvseobecnovat.
U novych seriovych motoru je to normalne v rozsahu 13bar az 14,5bar, kvuli emisim NOX se komprese nedelaji az tak vysoko jak by to slo....
je mozne zes to nameril, ale velmi nepravdepodobne, proto by jsme to my motorari videli radi potvrzene, zajima nas to :supz:
kdyby ti Pepek Frantuv z Horni Dolni vykladal u piva, ze onehdaaa zabezel stovku pod 10s, taky bys to raad videl na vlastni oci......je to ekvivalent ala 15,5bar
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1182
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od rossogtv » 5.6.2016, ned 23:53

jinak tedy preji kazdemu Alfistovi, aby jednou slysel busso 3.0 , ktery ma 15,5bar. Ano, je to dokonce slyset, proste jiny zvuk :weedman: , brutal.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

kachnator
Uživatelský avatar

Příspěvky: 46
Registrován: 16.10.2014, čtv 11:46
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od kachnator » 12.7.2016, úte 14:28

Musim se pochlubit, mel jsem spotrebu oleje 1l/1000 km.. Po vymene oleje s pripravky od TEC Engine Flush a Oil Booster sem ujel 730km a svete div se hladina oleje se nezmenila !! Z vufuku jde citit benzin a i nejak si to lip prdi do toho vyfuku... Minimalne sem si odalil GO motoru :).. :partyman:

Jinak mam 2.0 JTS
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 103Kw
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 110Kw ex.

Hrabosh
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 232
Registrován: 8.3.2011, úte 20:12
Bydliště: Moutnice

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Hrabosh » 21.7.2016, čtv 14:47

Zkoušel jste někdo to vrtání dírek do pístu? Pomohlo to?

Já mám 2.0 JTS a oleje to žere tak 1l /1500 - 2000km. Je to ale strašně závislé na stylu jízdy. Když jezdím pod 3.000, tak to tak hrozný není, ale jakmile překonám tuhle hranici, tak to žere olej jak vzteklý! Po dálnici jezdím jak z hnojem (110km/h), jinak by mě to sežralo. Leju tam Seleniu Racing 10W-60 a dělá to od té doby, co jsem to auto kloupil (tzn. už nějaký 3 nebo 4 roky a asi 50.000km).
Dá se něco odhadnout z té závislosti na otáčkách? Pomohlo by třeba jen vyměnit gufera ventilů, nebo to nemá cenu?
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F

Hrabosh
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 232
Registrován: 8.3.2011, úte 20:12
Bydliště: Moutnice

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Hrabosh » 26.7.2016, úte 08:05

Tady je video: https://www.youtube.com/watch?v=UrnblJ8VZtY
Sice to není Alfa, ale problém stejnej. V komentářích se lidi ptají, jestli to nerozhodí vyvážení... ?

EDIT: A tady AlfA: http://www.alfaowner.com/Forum/engines- ... rhaul.html

JEdnomu klesla spotřeba oleje z 1l/1500km na cca 0.2l/1500km a duhýmu to přestalo žrát olej uplne. Vrtali 4 díry (1.5mm) /píst.
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F

Hrabosh
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 232
Registrován: 8.3.2011, úte 20:12
Bydliště: Moutnice

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Hrabosh » 20.6.2018, stř 09:20

Tak, snad to nezakřiknu, ale vypadá to dobře. Mám najeto asi 1500km po GO, 500km z toho na zajížděcí olej. Motor je po výbrusu válců, broušení kliky, úhlování ojnic atd. Do těch nových pístů jsem navrtal na každou polovinu 4 díry 1.5mm (takže 8 děr na píst), taky jsem vytáhl a zaslepil vyvažováky.
Spotřeba oleje za těch 1500km je v podstatě 0, nebo tak malá, že to nejsem schopen na té měrce nějak poznat. A to jsem motor od najetých 1000km moc nešetřil a podíval se i nad 5000 otáček (krátkodobě).
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F

Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 369
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Yboris » 21.6.2018, čtv 17:36

nazdar ja mam najeto 500km a zatim dobry taky .

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti