pracovní teplota motoru - termostat

mirek AR155
Uživatelský avatar

Příspěvky: 42
Registrován: 17.8.2010, úte 20:27
Bydliště: Ostrava Výškovice

Re: pracovní teplota motoru

Příspěvek od mirek AR155 » 23.11.2010, úte 18:11

JiVi píše:
Lubka píše:
Petr147 píše:ted jsem jel kousek po dalnici asi 90, protoze jsem hledal exit a pri teto rychlosti teplota asi 70°C (venku 2,5°C), takže novej termostat :roll:
To bych eště neviděl tak tragicky. Když já měl origo termostat tak při poslední jízdě mohlo být tak 10 stupňů nad nulou a taky jsem se držel tak nějak do kilča rychlost a teplota byla přesně na 50 stupních. Tak mě to dokopalo k tomu abych ho vyměnil ale 70 to ještě jde. :D Známej co má Fóbii tak když mrzne tak se mu na 70 neohřeje a to má malej okruh. Ital se ti tak neohřeje protože má velkej okruh. To maj Taliáni kvůli těm jejich hycům bych to viděl a taky aby ten motor tak nedostával. Já jsem radši pro velkej okruh trvá to sice dýl než se to ohřeje ale pro motor je to podle mýho lepší.

myslis ty hicy v Alpach? :D

ital sae ohreje, jen je poptreba se mrknout, kde je umisteny cidlo teploty vody u alfy - na budce termostat - u vstupu do motoru, takze ti ukazuje vstupni teplotu kapaliny, nikoliv vystupni.
Pokud vím já, tak všechny motory mají termostat a čidlo teploty vody na výstupu s motoru.Nevím na co bys potřeboval vědět, jak teplá voda ti de do motoru.

luboš

Příspěvky: 4
Registrován: 8.1.2011, sob 17:39

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od luboš » 13.1.2011, čtv 18:03

Dobrý den. Tak ja som tiež úspešne vymenil termostat ve 147 1.6 TS.
A ked som dolieval nemrznúcu , tak som si všimol na chladiči v smere jazdy v pravo hore
taký otočný čudlík. Neviete na čo slúži ? A jak sa stým zacházi ? Dakujem

mirek AR155
Uživatelský avatar

Příspěvky: 42
Registrován: 17.8.2010, úte 20:27
Bydliště: Ostrava Výškovice

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od mirek AR155 » 13.1.2011, čtv 21:36

luboš píše:Dobrý den. Tak ja som tiež úspešne vymenil termostat ve 147 1.6 TS.
A ked som dolieval nemrznúcu , tak som si všimol na chladiči v smere jazdy v pravo hore
taký otočný čudlík. Neviete na čo slúži ? A jak sa stým zacházi ? Dakujem
Jestli myslíš to co já, tak to je odvzdušnovací šroub chladiče.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9682
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od Petr147 » 13.1.2011, čtv 22:45

mě bylo jednou řečeno, že když se to tady neodvzdušní, tak to může někde fouknout :)

luboš

Příspěvky: 4
Registrován: 8.1.2011, sob 17:39

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od luboš » 14.1.2011, pát 20:09

A to sa má pootočiť ? Alebo oj vytáhnut , alebo jak se to odvzdušnuje ? :oops:
Nechcel by som niečo pokazit . Dakujem

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9682
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od Petr147 » 14.1.2011, pát 20:20

asi otočit jako u radiatoru v bytě, už si to nepamatuju :)

mirek AR155
Uživatelský avatar

Příspěvky: 42
Registrován: 17.8.2010, úte 20:27
Bydliště: Ostrava Výškovice

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od mirek AR155 » 15.1.2011, sob 12:56

Ten odvzdušnovák je v podstatě šroubek tak ho povolíš a zase dotahneš.

Leitlik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Registrován: 17.10.2010, ned 08:53
Bydliště: Uničov
Kontaktovat uživatele:

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od Leitlik » 22.1.2011, sob 13:01

Tak to mě ta mrdinka termostatí ukazuje i po 100km z 40% jízdy do kopce (Uničov-Zlaté Hory), stále těsně nad 50. Asik budu muset taky koupit novej. :(

matesiczech
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 1.11.2016, úte 20:51
Bydliště: Kladno

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od matesiczech » 1.11.2016, úte 21:09

Zdravím všechny ALFISTi ,nedávno jsem pořídil 147 TS a mám problém s teplotou motoru,respektivě s klesající,stoupající ručičkou!!! docela mě to znervozňuje(dosud vlastněná auta měla ručičku přikovanou přesně v půli a nehla se) . Pročítal jsem celou diskuzi zde a asi to vypadá na termostat...ale stejně je nevim. Příklad nastartuji studený motor,ručička stoupne na nějakých 80stupňů a pak najednou klesne na 60!!! a takhle dokola.Třeba při popojíždění v koloně se zastaví na 90 a drží a při rozjezdu opět klesne klidně i na 60!!! Ještě jsem zkoušel vypnout motor(ručička ukazovala cca 70-80 stupňů) a po opětovném otočení klíčků vylezla na oněch 90.
Jsem z toho jelen pls nevíte někdo oč by mohlo jít???
Díky za odpověd!!!
Alfa147.16.TS

romanc
Štamgast

Příspěvky: 836
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od romanc » 1.11.2016, úte 21:14

Zkusil bych napichnout diagnostiku a sledovat za jizdy teplotu z ni. Tim by jsi mohl zjistit zda jde o budik nebo termostat. Ale na 90% to bude termostat.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006

matesiczech
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 1.11.2016, úte 20:51
Bydliště: Kladno

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od matesiczech » 1.11.2016, úte 21:26

Díky za odpověd!!
Zkusím tu diagnostiku,ale jak píšeš asi to bude ten termostat!!
Alfa147.16.TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9682
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od Petr147 » 1.11.2016, úte 21:44

U TS je to vadný termostat...

matesiczech
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 1.11.2016, úte 20:51
Bydliště: Kladno

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od matesiczech » 1.11.2016, úte 22:04

Asi tam tedy rovnou šoupnu nový termostat,ale malá otázečka který byste doporučili?? našel jsem:
http://www.autokelly.cz/Product/GT-TH26 ... 3;32053512

nebo

https://www.fiatdily.cz/termostat-s-tes ... oC--3w_wcB

cenový rozdíl 1000,-
je v tom rozdíl v kvalitě...?

Jinak moc děkuji za okamžité reakce :smt024
Alfa147.16.TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9682
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od Petr147 » 1.11.2016, úte 22:48

Kelly je bez zákaznických cen dost drahé... Hlavně si pohlidej 77 a 88 kW, nejdou zaměnit

matesiczech
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 1.11.2016, úte 20:51
Bydliště: Kladno

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od matesiczech » 1.11.2016, úte 23:24

Právě jsem na to koukal že je rozdíl mezi 77 a 88Kw ale na stránkách kelly jsem jsem to zadal podle modelu auta,tak snad by to mělo být OK!!Pravda cena pro normálního smrtelníka na A.Kelly je (předražená) naštěstí někoho mám kdo má nějaku tu slevu a né malou až se divím že je to jde!!
Každopádně moc děkuji!! až to vyměním dám vědět....musím se přiznat moje první Alfička!!! Ikdyž co tu čtu o 147 77kw tak jí všichni haňěj :(
Alfa147.16.TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9682
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od Petr147 » 1.11.2016, úte 23:52

Ona není zrovna servisně nenáročné auto...

matesiczech
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 1.11.2016, úte 20:51
Bydliště: Kladno

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od matesiczech » 2.11.2016, stř 18:09

Ještě prosím otázka,kdyby se jednalo o termostat tím pádem ručička ukazuje teplotu správnou ..takže tomu mám rozumět,tak že ikdyž jedu třeba 45min do práce motor teoreticky není zahřáty na prac.teplotu tím pádem se k němu i tak chovat?? Nevím jestli jsem to formuloval správně snad mě pochopíte :D
Alfa147.16.TS

matesiczech
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 1.11.2016, úte 20:51
Bydliště: Kladno

Re: pracovní teplota motoru - termostat

Příspěvek od matesiczech » 2.11.2016, stř 20:01

matesiczech píše:Ještě prosím otázka,kdyby se jednalo o termostat tím pádem ručička ukazuje teplotu správnou ..takže tomu mám rozumět,tak že ikdyž jedu třeba 45min do práce motor teoreticky není zahřáty na prac.teplotu tím pádem se k němu i tak chovat?? Nevím jestli jsem to formuloval správně snad mě pochopíte :D
Alfa147.16.TS

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti