Zadírání motorů TS 16V
Re: Zadírání motorů TS 16V
ak si toto tu uz precital tak vies ze ak to este neklepe a ak budu este ojnicky v dobrom stave tak mas nadej.... ale v imofe uz by mali vediet ze ak je vana dole tak ich vymena je jasna
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
Ahoj, mám komplet rozdělaný motor - vylágrované na třetím válci, jsou nějaké možnosti, jak vylepšit mazací soustavu? Ostřiky pístů, je lepší je vyměnit?
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: Zadírání motorů TS 16V
Chce to začít kompletní prohlídkou olejového okruhu, včetně změření tlaku. Ostřiky jsem osobně měnil, ale chce to vyzkoušet v jakém jsou stavu. V mém vlákně jsem snad i psal při jakém tlaku mají otvírat, ale rozhodně by to nemělo jít např. tlakem z úst apod. jít profouknout.
Nějaké fotky?
Nějaké fotky?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
Mám pouze foto vytlučeného uložení, porovnání třetí a druhý válec, vyklepáno na poctivých 1-2mm, zbytky byly v celé soustavě, motor byl zřejmě i připečený, čistil jsem celý víkend, hlava i blok jsem nechal srovna, blok 0,6mm a hlava přesně uprostřed prohnutá - 0,9mm.... Na kliku čekám až mi přijde z přebroušení a vyvážení.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: Zadírání motorů TS 16V
pokud byl blok ohnutej o 0.6mm, jenom srovnat nebude stacit. Na druhe strane jsou hlavni laagry presnetak prohnute a musely by se nakladne prevrtavat - ta operace neni tak jednoducha a malokdo to opravdu umi + celkem drahe. No a hlava prohnuta o 0.9mm ?? To mas presne tak prohnute ulozeni obou vacek - opet velmi komplikovane prevrtavani.
Tech motoru a hlavne hlav TS je plna pr..del za paar korun, ja bych oboji hodil do srotu a koupil rovne, neprohle komponenty. Treba TS hlavy se mi tady valeji hned 4ks, vsechny rovne....
A tu ojnici 3.valec vyhod, ta je zarucene sisata..
Tech motoru a hlavne hlav TS je plna pr..del za paar korun, ja bych oboji hodil do srotu a koupil rovne, neprohle komponenty. Treba TS hlavy se mi tady valeji hned 4ks, vsechny rovne....
A tu ojnici 3.valec vyhod, ta je zarucene sisata..
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
Blok nebyl prohnutý, ale nerovný, musel se srovnat o 0,6mm, takže bloku se nebojím,o té hlavě máš pravdu, to mě nějak nenapadlo, i když mi je divné, že se právě doporučuje vždy hlavu nechat líznout, v tom případě potom je lepší nechat hlavu a blok tak jak je a prostě to víc dotáhnout. Zkusím nechat v práci hlavu přeměřit. Ojnice letěla jako první, ta je vydřená pěkně, budu dávat háčkové, už je mám doma.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: Zadírání motorů TS 16V
"je lepší nechat hlavu a blok tak jak je a prostě to víc dotáhnout"
to je naprosty nesmysl
ja bych fakt doporucil dat to cely dobremu motorari, jinak to dopadne spatne....
tady se hraje na setiny a u tohodle motoru litaj pomalu milimetry
to je naprosty nesmysl
ja bych fakt doporucil dat to cely dobremu motorari, jinak to dopadne spatne....
tady se hraje na setiny a u tohodle motoru litaj pomalu milimetry
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
ok, máš pravdu, někoho vyhledám.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: Zadírání motorů TS 16V
Dnes jsem se přidal do klubu. Na obchvatu u Moravských Budějovic se motor zastavil a nejde s ním protočit. Naštěstí teda z bloku nic nevylítlo. Chvíli předtím jsem začal pozorovat nepravidelné klepání, které ale nastávalo jen v určitém spektru otáček a navíc jen bez zátěže. V zátěži to bylo zticha, zaklepalo to jen při přeřazení jak se vyšlápla spojka. Přisuzoval jsme to poškozeným torzním pružinkám na lamele spojky, vůbec ne že by to klepalo na klice. Slídil jsem po nějaké pumpě kde to odstavit a skontrolovat a najednou autem cuklo a motor se úplně zastavil. Startér ním ani nepootočí, takže se to asi zadřelo na klice. Oleje (Selenia) je v motoru dost, motor v minulosti olej nežral (alespoň podle slov předchozího majitele. Já mám to auto teprve 2 měsíce a krom úniku přes víko ventilů jsem spotřebu oleje nezaznamenal. Víko jsem přetěsnil před pár dny a pořádně vyčistil, byly na něm nánosy spečeného oleje a pořádně nefungovalo odvětrání). Po odstavení jsem olej skontroloval a je ho tam dost a je hezky čistý.
Domů na Slovensko je to 200km, nevím, na kolik by přišel odtah abych si to udělal sám. Tak jsme to s jedním pánem z vesnice odtáhli do servisu co měl zrovna otevřený a šel domů vlakem - Autoservis u stanice STK Lažínky http://dekra-automobil.cz/stkweb/?stk=3 ... autoservis
Jiná možnost nebyla, nikoho tam v okolí neznám, co by mi s tím pomohl, nejblíž až v Prostějově, tak jsem to nechal tam. Kouknou se na to nejdřív až v pondělí nebo ve čtvrtek, ale byl bych radši, kdyby se na to podíval někdo, kdo se v těhle motorech vyzná. Neznáte někoho v okolí? Že bych do toho servisu zavolal a nechal to převézt jinam? Případně nevíte na kolik by mohl přijít odtah na Slovensko - 200km?
Domů na Slovensko je to 200km, nevím, na kolik by přišel odtah abych si to udělal sám. Tak jsme to s jedním pánem z vesnice odtáhli do servisu co měl zrovna otevřený a šel domů vlakem - Autoservis u stanice STK Lažínky http://dekra-automobil.cz/stkweb/?stk=3 ... autoservis
Jiná možnost nebyla, nikoho tam v okolí neznám, co by mi s tím pomohl, nejblíž až v Prostějově, tak jsem to nechal tam. Kouknou se na to nejdřív až v pondělí nebo ve čtvrtek, ale byl bych radši, kdyby se na to podíval někdo, kdo se v těhle motorech vyzná. Neznáte někoho v okolí? Že bych do toho servisu zavolal a nechal to převézt jinam? Případně nevíte na kolik by mohl přijít odtah na Slovensko - 200km?
Naposledy upravil(a) pelo dne 4.7.2016, pon 21:54, celkem upraveno 1 x.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Zadírání motorů TS 16V
Zavolej na pojišťovnu, v pov. ruč. máš určité limity na odtah, tak s nimi prober, kolik by hradili oni a kolik by jsi doplacel
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Skoro bych sazel na to, ze se Ti rozsypala spojka a nekde se to tam sprajclo.
33
Re: Zadírání motorů TS 16V
Do pojistovny jsem volal. Odtah hradi jen v pripade nehody, v pripade poruchy ne.Petr147 píše:Zavolej na pojišťovnu, v pov. ruč. máš určité limity na odtah, tak s nimi prober, kolik by hradili oni a kolik by jsi doplacel
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Zadírání motorů TS 16V
To nevim. Ale kdyz ji vyslapnu nebo vyradim do neutralu tak se auto da tlacit/tahat tak to spojkou asi nebude...zde. píše:Skoro bych sazel na to, ze se Ti rozsypala spojka a nekde se to tam sprajclo.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Zadírání motorů TS 16V
odtah i v případě poruchy nabízí většina slušných pojišťoven... tak smůlapelo píše:Do pojistovny jsem volal. Odtah hradi jen v pripade nehody, v pripade poruchy ne.Petr147 píše:Zavolej na pojišťovnu, v pov. ruč. máš určité limity na odtah, tak s nimi prober, kolik by hradili oni a kolik by jsi doplacel
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tak u nas takove slusne pojistovny nemame
To je ted jedno, musi se to asi vyresit na miste, odtah by byly asi vyhozeny prachy za ktery uz muze byt vybrus kliky a nejaky ten material. Akorat teda nevim jestli je to nejvhodnejsi delat v tom konkretnim servisu, je to nejakej beznej servis se stanici STK, zadni specialiste na motory. Neznate v okoli nekoho lepsiho, kam bych to eventuelne nechal presunout? Nebo alespon nekoho, kdo by se na to dosel alespon mrknout a skontrolovat je az ten motor rozhodi a posoudil stav a nutne prace? Jezdit nahoru dolu je pro me zabity cely jeden den...
To je ted jedno, musi se to asi vyresit na miste, odtah by byly asi vyhozeny prachy za ktery uz muze byt vybrus kliky a nejaky ten material. Akorat teda nevim jestli je to nejvhodnejsi delat v tom konkretnim servisu, je to nejakej beznej servis se stanici STK, zadni specialiste na motory. Neznate v okoli nekoho lepsiho, kam bych to eventuelne nechal presunout? Nebo alespon nekoho, kdo by se na to dosel alespon mrknout a skontrolovat je az ten motor rozhodi a posoudil stav a nutne prace? Jezdit nahoru dolu je pro me zabity cely jeden den...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Zadírání motorů TS 16V
Napadá mně jenom ItalRepair z Pohořelic. Pan Langer 739980839 . Má smíšenou pověst, obecně shrnutelnou jako neplatit nic předem, ale šikovnej prej je.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Zadírání motorů TS 16V
To znamena co? Ze kdyz se mu zaplati zaloha predem tak neudela co naslibuje?vonkreuz píše:Napadá mně jenom ItalRepair z Pohořelic. Pan Langer 739980839 . Má smíšenou pověst, obecně shrnutelnou jako neplatit nic předem, ale šikovnej prej je.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Zadírání motorů TS 16V
Zprostředkovaně zjednodušeně z internetu: práce na místě v pohodě, platba hotového v pohodě. Platba předem občas problém (balík prý zapomněl poslat, balík prý poslal na jinou adresu, adresát si prý balík nevyzvedl, na požadavek vrácení peněz nereaguje a hraje němou rybu).
Jsou lidi co ho chválí i jeho práci, jsou lidi co mu nemužou přijít na jméno.
Jsou lidi co ho chválí i jeho práci, jsou lidi co mu nemužou přijít na jméno.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tak to nevypada moc dobre nechat takoveho cloveka bez dozoru asi.
EDIT: Založil jsem nové vlákno http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=128&t=20732, tady si toho moc lidí asi nevšimne.
EDIT: Založil jsem nové vlákno http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=128&t=20732, tady si toho moc lidí asi nevšimne.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Zadírání motorů TS 16V
Auto je už doma v garáži. Zatím posílám fotky, jak vypadá jedno z ložisek:
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Zadírání motorů TS 16V
Pekne vyklepané. Toto určite nejazdilo na každých 10 000km novú Seléniu.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Zadírání motorů TS 16V
nezabudni na fotku sacieho kosa po rozobrani, ci tam nebude silikon
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Zadírání motorů TS 16V
Neboj, vsetko bude, aj foto cerpadla, ked to rozoberiem.Danni píše:nezabudni na fotku sacieho kosa po rozobrani, ci tam nebude silikon
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Zadírání motorů TS 16V
Jeste pro představu o olejovém servisu z minulých období (poslední majitel tam poctivě lil Selenii 20K ale co tam bylo předtím nikdo netuší). Fotky jsou z přetěsnění olejového víka těsně před smrtí kliky. Z víka jsem vyškrábal hromádku bordelu a čištění zabralo celý jeden den. Odvětrání víka/klikové skříně nefungovalo, byl ucpaný ten člen zespod víka, po vyčištění se už tvořil podtlak jak má být:
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů