Spotřeba oleje a kouřivost

Odpovědět
roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od roberto37 » 7.5.2007, pon 07:04

Ahoj Alfisti.
Mám trochu problém s mojí 156. motor 2,0 JTS najeto 44tkm. Žere mi olej a dost čmoudí. Kouř je bílý a ani nesmrdí.Nejdříve vypadá, že to je jen zkondenzovaná pára, ale kouří to skoro furt. Po zahřátí na provozní teplotu se mi zdá, že to přestane, alespoň jsem si toho nevšiml. Jinak spotřeba SE Racing je dost vysoká. Alfici jsem koupil v Bavorsku před 4 měsíci v Bavorsku s 38 tkm a hned vyměnil olej. Do 2,0 JTS se vleze 4,6 (nevím zda je to s filtrem, nebo bez) a už mi spapala za 5500km 1,4 l.
Jsem sice z Č Budějic, ale klidně bych zajel do Prahy nejdřív k někomu na diagnostiku (tou se sice nic nezjistí,ae už jsem na ní chtěl jít dlouho) a pak případně k SrbaServisu. V ČB totiž AR servis není jen Fiat (nemají dobrou pověst, moje zkušenost však byla pozitivní). Nebo taky můžu do Písku k Fiatu(ti už mají reference lepší, dřive tam totiž dělali ofic. AR). Tak teď babo raď. Dík za odpověď Robert37
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 13.2.2008, stř 23:12

Tak z jiného soudku. Dneska jsem jel na hory lyžovat a dal jsem si posledních 15km stoupání trochu RZ-tu. Pak jsem hledal místo k zaparkování a začalo se mi neuvěřitelně kouřit od motoru. Po zvednutí to smrdělo po spálenině. nejvíc od prostoru nad pravým kolem. Taky jsem si všiml, že mi trochu prosakuje zřejmně chladící kapalina??? v prostoru nad měrkou oleje. Ale chladící kapalina v nádrži nijak neubývá.
:-k
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7025
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 14.2.2008, čtv 08:03

no potes koste....nechal jsi po RZ poradne vydychat turbo?
Zakladatel webu a fóra...

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 14.2.2008, čtv 08:17

Richie píše:no potes koste....nechal jsi po RZ poradne vydychat turbo?
Richie jsi v sekci T.S. a JTS :-D


Byl bych rád, kdyby ten smrad a čoud z pod haupny byli tím kapáním chl. kap. na rozpálený motor. Myslím, doufám, že olej smrdí jinak [-o<
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7025
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 14.2.2008, čtv 09:02

robert37 píše:
Richie jsi v sekci T.S. a JTS :-D
chytreeej :) nenachytal se :)
Zakladatel webu a fóra...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7025
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 14.2.2008, čtv 09:04

jinak coud od oleje by si asi poznal...byl by to asi cernej kour...a smrdelo by to poradne
Zakladatel webu a fóra...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 14.2.2008, čtv 09:42

Je určitě jistota, že olej nikde neteče?
Abys porovnal smrádek oleje, tak kápni na výfuk trochu z měrky...

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 14.2.2008, čtv 11:42

sundal jsem ten horní plast. kryt motoru abych to mohl lépe skouknout a je to fakt čistý. Jinak jsem otevřel na běžícím motoru víčko od oleje (někde jsem četl, že tak se pozná stav těsnění na ventilech) a fouká z toho. Ale to je snad normální. :-k
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 14.2.2008, čtv 11:54

Foukat z víčka bude vždycky, jde o to jak moc. zkus nechat změřit kompresní tlaky ve válcích, to by mohlo lecos objasnit

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 669
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bull.et » 14.2.2008, čtv 13:15

Neprehral si jen brzdy???
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 14.2.2008, čtv 13:37

Bull.et píše:Neprehral si jen brzdy???
K těm jsem čichal jako k prvnímu. Ale prosakuje mi dle Eperu "tuhé potrubí" k.č. 60676070 a kape na "parohy" výfuku. Alespoň doufám, že tomu tak je. Moje taloška totiž ráda papká olejíček :-D
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 14.2.2008, čtv 13:40

Když je to takhle, tak vyměň "tuhé potrubí" a mohlo by se to zlepšit. :-D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14129
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kubas » 14.2.2008, čtv 21:09

Robert: jestli ti motor TS (i JTS, to by mělo být jedno....) žere 2,5dcl oleje na 1000km, tak to je úplně v normě, takhle to žere spoustě lidí.... Je to hodně závislé na stylu jízdy - zkus dolít olej po horní rysku, pak najezdi 500km bez vytáčení motoru nad 4.000 otáček a vsadím se, že neubyde nic.... Matce na 147 to takhle žralo od novoty a teď má auto už kolem 130tkm a žere to furt úplně stejně, takže snad to nebude tak horké....

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 14.2.2008, čtv 23:33

Nevytáčet motor u alfy benzínu nad 4000 ? :shock: to nevydržim :smt102 To s ní pak vůbec nemusím jezdit. Ta holka má režim jízdy mezi 5-7 t.ot./m :drivers:
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14129
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kubas » 14.2.2008, čtv 23:37

robert37 píše:Nevytáčet motor u alfy benzínu nad 4000 ? :shock: to nevydržim :smt102 To s ní pak vůbec nemusím jezdit. Ta holka má režim jízdy mezi 5-7 t.ot./m :drivers:
Tady by šlo čistě o experiment, že ti to auto prostě nežere olej jen tak, ale pouze při vyšším zatěžování.... Nikdo tě nenutí jezdit klobouk :wink: Na auto.cz jeden kluk psal, že má GT JTS a že když to drtí v něměcku po dálnici, tak mu to na 1000km vezme skoro litr (ale on to měl ještě nějak upravované a "drtí" znamená že pod 180 nešel :wink: )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 16.2.2008, sob 10:52

Tak jsem na Youtube upnul 2 videa, jak mi to hulí. Skoukněte a poslechněte i ten motor hned po startu jestli v něm moc "necvrliká"
http://de.youtube.com/robertslavik37
:diky
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Strawberry156
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 1.7.2007, ned 02:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Strawberry156 » 16.2.2008, sob 14:05

robert37 - Mě taky žere dost oleje.A to mám měněný kroužky a dělanou hlavu.Od tý doby najeto 18000km a spotřeba oleje je pořád stejná.Orientačně okolo 0,5l - 0,7l na 1000km.Je to 2,0ts.No,je mi to fakt divný,ale rozhodně jí nešetřim,přesně jak píšeš,to bych nemusel mít AR.Většinou jezdim okolo 4000 ot a každou chvilku to vytáčim,tak nevím jestli to není tím.Prostě preferuju poměrně razantní styl jízdy,to mi nikdy nedá.Jinak nehulí mi to mimo toho když je to studený.Jak je studenej vejfuk,bude to hulit vždycky,protože splodiny v něm kondenzujou ve vodní páru - proto ten bílej kouř.No jinak mi teče olej z víka ventilů a pod vany.Těžko říct,kolik toho vyteče,ale 0,5l/1000km to určitě nebude.chci zkusit selenii racing,četl jsem,že sníží spotřebu oleje.Jinak to video mi nejde spustit. :(




alfaromeo1
Alfa Romeo Giulietta 1,6 100Hp - Minulost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost

lemmy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Registrován: 7.2.2008, čtv 11:48
Bydliště: Blatná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lemmy » 16.2.2008, sob 14:59

taky mi to nejde pustit ... načítá a načítá a načítá a nic :(
AR 155 1.6 16V TS
honda vt1100c

Igor1894
Uživatelský avatar

Příspěvky: 69
Registrován: 8.11.2007, čtv 21:57
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Igor1894 » 16.2.2008, sob 17:41

treba kliknúť na tie dva obrázky pod tým veľkým čo sú vedľa seba a potom to natiahne.
Alfa 147 1.6 T.S. Progression, 88KW/120PS

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 16.2.2008, sob 23:41

Tak se omlouvám, ta moje schránka na Youtube je zmasakrovaná :smt102
Ale na týhle adrese by to mělo chodit:


1. hned po startu zvuk motoru a pak střih na 3.minutu
http://de.youtube.com/watch?v=WMPIFkBLAs0

2. střih na 6 minutu a vytočení motoru na 5-6 ot/m
http://de.youtube.com/watch?v=NyRMMX-litY

Strawberry156: mě to právě hulí i v létě, když je 14 dní v kuse jasno +30°C :-D

P.S. Vím, že při tom vytočení nebyl motor jistě zahřátý, ale snad mi to holka odpustí
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 17.2.2008, ned 06:15

neměl by ses tím trápit, je to normální zkondenzovaná voda ve výfuku

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 594
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 17.2.2008, ned 10:04

Řekl bych,že to tvoje kouření je v normálu. :smt033 :D Jsem na tom zhruba stejně,jako ty.Podle toho,jaká je venku zima.Minulý týden jsem jel za Renaultem Scenic a tomu šla voda z výfuku,jak ze zahradní hadice.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 21.10.2008, úte 00:20

Kubas píše:Robert: jestli ti motor TS (i JTS, to by mělo být jedno....) žere 2,5dcl oleje na 1000km, tak to je úplně v normě, takhle to žere spoustě lidí.... Je to hodně závislé na stylu jízdy - zkus dolít olej po horní rysku, pak najezdi 500km bez vytáčení motoru nad 4.000 otáček a vsadím se, že neubyde nic.... Matce na 147 to takhle žralo od novoty a teď má auto už kolem 130tkm a žere to furt úplně stejně, takže snad to nebude tak horké....
Ten rozcestník od Ríši je dobrá věc.zase jsem se dostal do vlákna :-D
...hm neřadit nad 4000 ? To radši budu selenii dolejvat co 14 dní. Tak i činím. Řadit pod 5000 ot.....to už jsem si mohl pořídit HTP :smt016
Jinak kouřím stále. Než se odpaří zkondenzovaná pára, jsem jak prádelna. Už jsem si toho takhle po ránu všiml i u dost silničeních mašin. A jedný DUCATI to hulilo jak mě.
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

scoody
Uživatelský avatar

Příspěvky: 68
Registrován: 2.10.2008, čtv 18:01
Bydliště: slovensko - Trnava

Příspěvek od scoody » 4.12.2008, čtv 16:43

ahojte.
dnes som konecne zhodil dole hlavu zo 145-ky , cakalo ma nemile prekvapenie , preco motor nesiel dobre a zral olej. na 3tom valci bolo odlomene z ventila.stastie to ze valce su hladke bez ryh ze nepomlelo ten kusok z ventilu. sedla ventilov maju malu volu , takze menim aj tie a hlavne su v prdeli semeringy na ventiloch.
kupil som to po nejakom 20 rocnom chalanovi a pri kupe mi bolo hned jasne ze ten motor bol rozobraty a neodborne zlozeny. navyse som dosiel na to ze tesnenie pod hlavou bolo stare a nevymenene - alfa bola asi pred predajom skladana na rychlo. takze mam o zabavu postarane , mozem vsetko menit.
:smt068 :smt068 :smt068 :smt068 :smt021

Obrázek
alfaromeo1 alfaromeo1 alfaromeo1
scoodynko@gmail.com
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS

Snooori

Příspěvky: 23
Registrován: 20.4.2008, ned 11:19

Příspěvek od Snooori » 1.1.2009, čtv 13:24

Ta hlava vyzera celkom dost nechutne zakarbonovana.... kolko ma Alfica najazdene km? Som zvedavy co by som nasiel zas ja svojej po zlozeni hlavy :smt033 260tkm ale zas nekuri ani olej nezere...

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů