Spotřeba oleje a kouřivost
ma nabehanych 152 000 km , uz nedymi a ide celkom dobre. chcelo to trosku dat do kopy. no zakarbonovana bola teda dobre , ale vsetko som urobil aby bola cista bez karbonu. uz to mam konecne za sebou
scoodynko@gmail.com
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
- michal5763
- Příspěvky: 65
- Registrován: 2.11.2008, ned 19:21
mne to uz olej nezere. ja som mal semeringy na ventiloch vymlatene a na hlave vyzrate od vody jamky , ked sa mi motor zohrial tak cez ti vyzrate jamky unikal olej do spalovacieho priestoru a preto to dymilo. dal som zarovnat hlavu a uz nezerie olej a ani nedymi. majster hovoril ze to je normalne u starsich aut. ide ako nova.
scoodynko@gmail.com
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
- michal5763
- Příspěvky: 65
- Registrován: 2.11.2008, ned 19:21
- Strawberry156
- Příspěvky: 32
- Registrován: 1.7.2007, ned 02:18
- Bydliště: Praha
To srovnávání hlavy není nikdy moc dobrý,pozor na to.Pokud není moc křivá,je lepší se na to vykašlat.Ona se srovná sama až jí přitáhneš.scoody píše:mne to uz olej nezere. ja som mal semeringy na ventiloch vymlatene a na hlave vyzrate od vody jamky , ked sa mi motor zohrial tak cez ti vyzrate jamky unikal olej do spalovacieho priestoru a preto to dymilo. dal som zarovnat hlavu a uz nezerie olej a ani nedymi. majster hovoril ze to je normalne u starsich aut. ide ako nova.
Důvod proč nesrovnávat se týká prakticky jen OHC rozvodů.Vem to takhle - ty srovnáš spodní dosedací plochu,to je sice hezký,ale vačky ti pak běhaj v lavórech.Takže když už by jsi chtěl srovnávat spodní plochu,musel bys nechat i přefrézovat domečky pro vačky a znovu nechat protáhnout uložení vaček.Jinak si zakládáš do budoucna na velkej průser.
Jinak taky jsem dělal hlavu a hádej co tomu bylo..Koupil jsem to už s touhle závadou a věděl jsem,že jeden válec nemá kompresi.Podle nich ale bylo všechno OK - no,jela na 3 - ale řek bych,že pořád líp než fábka ..Tohle bylo narozdíl od tebe na čtvrtym.
Jinak když nastavuješ rozvody,vidíš tam ty přípravky na vačkách? ..bez nich je to nastavit prakticky nemožný.
Opravdu jsem si s tím odkarbonováváním dal záležet
Alfa Romeo Giulietta 1,6 100Hp - Minulost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost
Strawberry156 mne tu hlavu museli trosku prebehnut , lebo ju podvarali aby bola rovna dosadacia plocha , zobrali s nej minimum, ver alebo never , tu hlavu som urobil bez tych zaistovacich pripravkov. rozvody som urobil na 1x akurat som mal saciu vacku pootocenu , lebo som ju striekal zo sprayom. nechcem robit extra zasahy do motora , aby som motoru viac neublizil.
scoodynko@gmail.com
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
- Strawberry156
- Příspěvky: 32
- Registrován: 1.7.2007, ned 02:18
- Bydliště: Praha
scoody - Hlavní je,že ti to funguje a jseš spokojenej.Zajímavý by bylo si někde půjčit ty přípravky a zkusit je nasadit na vačky abys viděl jestli to máš opravdu tak jak to má bejt.Ono je ještě pohyblivý i kolo na výfuku (cca +- 0,5 zubu),to na variátoru je jasný (má šlic),a pak to chce nastavit horní úvrať podle hodinek.Jedině tak nastavíš rozvody úplně přesně.
Alfa Romeo Giulietta 1,6 100Hp - Minulost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost
Strawberry156- urobil som si par svojich risiek ci na vackach na kluke aj na rozvodovom remeni. motorom som vobec nehybal pokial som tam nenahodil hlavu a rozv. remen. mal som predtym Fiat 128 a na tom som sa naucil robit rozvody , takych veci sa ja nebojim. mal som trosku strach ked mi to trosku hrkotalo nad tych 2 000 otacok , hned som to zhodil a posunul naspat saciu vacku o 1 zub a je to OK. vykon je citit , a hlavne nezere mi to uz olej. kontrolujem to stale aj ked to ide dobre.
scoodynko@gmail.com
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
Naposledy upravil(a) scoody dne 25.1.2009, ned 17:12, celkem upraveno 1 x.
scoodynko@gmail.com
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
Alfa Romeo Giulietta 1,8 - 122 PS
Alfa Romeo 75 1,6 - 110 PS
Alfa Romeo 145 1,4 twinspark - 103 PS
Alfa Romeo 146 1,4 twinspark - 103 PS
Fiat Bravo 1,9 td 100PS
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Ahojky. Mám dotaz a myslím že tohoto tématu zapadne. Motor TS 1.6 - 77kW. Dost spotřebovává olej ale velmi zvláštně. Pokud jezdím na krátké vzdálenosti do práce do města a podobně kde se motor buď kloudně nezahřeje nebo pracuje na provozní teplotu jen krátce tak olej nebere vubec ani kapku, ale pokud jedu někam dál a motor pracuje v provozní teplotě tak musím dolévat a to podle mě dost. V sobotu cesta do Brna tedy asi 100km a po těch 100km sem musel doplnit 3dcl oleje!!!!! Takže když to vezmu v průměru tak teď na 5000km od výměny sem postupně doplňoval 3l oleje. Používám Selenii 10W60 a v motoru sou před 8000km vyměněný kroužky, šály a simerinky ventilů. Tak a teď mi někdo poraďte kde ještě může bejt problém protože mě už nic nenapadá. Ješte pro info jízda v klidu studenej motor nepustím nad 3000ot a když se ohřeje tak běžně kolem 4000od řadím nahoru a točím ho pouze pokud potřebuju předjet nebo se někde rychle uklidit.
147 1,9JTD 16V 103kW
- Katerina
- Nováček
- Příspěvky: 134
- Registrován: 10.2.2009, úte 12:59
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Ta narazova spotreba oleje je pokud vim normalni, taky mi to alfice dela a mam dojem, ze uz se tu o tom nekde driv mluvilo, dela to tak vic aut. Ohedne mnozstvi nevim, to budou muset rict kluci, u sebe moc prehled nemam, nijak casto dolejvat nemusim, takze to neresim.
Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed s ulomenou nožičkou
Kia Ceed SW
Kia Ceed SW
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
No nárazovou spotřebu bych zvládl a chápal pokud by byla rozumná ale 3l na 5000km mě fakt připadá moc a hlavně je to dost pravidelný. Vážně tady na fóru není žádnej odborník přes motory
147 1,9JTD 16V 103kW
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Mates: Jak píšeš tak 3litry na 5000km je dost, ale 6deci na 1tisíc se ještě nechá .
Já jsem teď pozávodil s kámošem a za 40km mi to taky nějaký 2deci spapalo
Já jsem teď pozávodil s kámošem a za 40km mi to taky nějaký 2deci spapalo
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Mates: že TS žere olej jen při jízdě ve vyšších otáčkách je normální věc. Prostě když s tím jezdíš po městě, do práce atd. a nehoníš to, tak to fakt nemusí brát nic a v momentě kdy začneš lítat po dálnici někde kolem 4.500 otáček a výše, tak není problém ani toho půl litru na 1000km. Ovšem z toho co píšeš ty vychází že ti to žere olej i při normální jízdě a v tom případě je 0,6l na 1000km opravdu strašně moc (obzvlášť když je to olej 10W60). Těžko říct čím to může být, zvlášť když ti nedávno v motoru měnili kde co..... Věříš tomu servisu, který to dělal, že udělali opravdu všechno a pořádně?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
10W40 to papa hodne solidne, jakmile nastalo jaro tak to na poslednich 4000km spapalo skoro litr
nalil sem 10W60 trapil to na sprintech na okruhu je o dost vetsi teplo a olej to nepapa
nalil sem 10W60 trapil to na sprintech na okruhu je o dost vetsi teplo a olej to nepapa
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Výfuk je černej což si myslím je v pořádku a zabarvení svíček je taky O.K. Odvětrání mezi vanou a deklem ventilů je taky průchozí a tlaky stejnoměrný na všech válcích. Zkoušel sem ještě fouknout do válců kompresorem a taky žádný zjištění úniku takže netuším
147 1,9JTD 16V 103kW
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Včera spotřeba za 750km cca 0,4l Se 10W-60, Je teda fakt, že jsem po dálnici jel pořád 150-160 a párkrát jí přišláp i do 6000 ot.
Za 12tkm prakticky vyměním celou náplň navíc. Nestačilo by měnit jen filtr?
Za 12tkm prakticky vyměním celou náplň navíc. Nestačilo by měnit jen filtr?
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Spotřeba oleje 1,6 77 kW
Prosím Vás, kdo máte tuto motorizaci, jakou máte spotřebu oleje, bo od mladé 1,6 papá na moje gusto docela dost, takže bych si to rád zprůměroval a potom se podle toho zařídil, protože to vypadá na částečnou GO motoru. Ještě na to musím mrknout zespod ale vidím to špatně, na 1500 km skoro 1,5 l. Díky
Pomalu začínám luštit legendu o spolehlivosti TS motorů.
Pomalu začínám luštit legendu o spolehlivosti TS motorů.
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Spotřeba oleje 1,6 77 kW
To dolíváš víc olej než benzín, co? To už je fakt hodně, jaký používáš olej? Tuhle cifru tu snad mít nikdo nebude, co jsem pročítal fora o alfách, jsou hodnoty různý 1.5 litru na 13 000 km., kolem jednoho litru/10.000km, 10 tis. Km = 1 litr, 1l/10000km, 1 l./5.000 km, ale taky spusta lidí, co jim to nežere vubec nic. Asi se k tomu někdo předtím nechoval, tak jak měl nebo prostě smolnej motor?
Flatland forewer
Re: Spotřeba oleje 1,6 77 kW
Petan: 1.6TS 88kW (to je stejný motor jako ten slabší, jen má proměnné časování ventilů, ne?) při rychlostech kolem 140-160kmh na dálnici tak 0,4l/1000km, při loudání téměř nic.... Litr na 1000 už je průser, ovšem nevinil bych úplně motor, ale spíš předchozího majitele....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba oleje 1,6 77 kW
dost automobilek uvadi 1l/1000km jako normu, motor bych kvuli tomu zatim asi nerozdelaval.
166 busso
Re: Spotřeba oleje 1,6 77 kW
Podle mě, pokud se s autem jezdí slušně, mělo by to mělo žrát jen hodně velký minimum. I 1l/1000Km je hrůza a jestli to někdo uvádí jako normu, tak to at si s tim jezdí sami ti, kdo to uvádějí. Já bych s tim něco rozhodně dělal a co nejdřív.
Flatland forewer
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba oleje 1,6 77 kW
to jako, ze to ma petan odstavit pred fabriku?
btw 'hodně velký minimum' mi prijde, jako protimluv
btw 'hodně velký minimum' mi prijde, jako protimluv
166 busso
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů