Spotřeba oleje a kouřivost

Odpovědět
Princ William
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 641
Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
Bydliště: Plzeň

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Princ William » 5.2.2016, pát 14:29

Krátké trasy neprospívají žádnému motoru. Osobně si myslím, že motory TS, potažmo JTS mají VŽDY nějakou spotřebu oleje (teď pominu dodatečnou úpravu k omezení spotřeby oleje, jak tu je psáno výše) s tím se člověk musí smířit a uvědomit hned při prvotním rozhodování při výběru motorizace, obzvlášť v případě, že si nekupuješ nové auto a motor už má něco najeto a každý majitel s ním zachází a stará se o něj jinak. Troufnu si tvrdit, že pokud by si jezdil delší vzdálenosti spotřeba oleje by klesla.
Nevím přesný číslo kolik udává výrobce (FIAT) v normě (toleranci) na spotřebu oleje, ale i v současné době je běžná praxe, že se udává jako "v toleranci" spotřeba oleje 1l/1000km, a to se tu bavíme o nových autech!
Čili pokud bych to globalizoval, tvoje spotřeba oleje je stále v "normě", i když to rozhodně není potěšující... Jsou tady i jiní s motory JTS, tak ti možná odpoví kolik tak dolévají.
Pokud se vrátím ale ještě k JTS, tak ty většinou končí na smrt klikovky, čili spotřeba oleje je "relativně" ještě to nejmenší. Ta cena za výměnu kroužků mi přijde vysoká (cenu JTS kroužků neznám), ale u "normálních" dílen by ses mohl pohybovat cirka někde lehce nad půlkou.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 09, 5d, Bianco Pastello HWB
AR 147, 1.9 JTDm 110 kW, 07, 3d, Grigio Stromboli
AR GT, 1.9 JTDm 110 kW, 05, Blu Chiaia Di Luna

Ondras

Příspěvky: 55
Registrován: 16.8.2011, úte 12:17
Bydliště: Praha

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Ondras » 9.2.2016, úte 18:12

Moje JTS upřímně řečeno netuším, kolik má najeto, ale za posledních 5000 km jsem dolil 0,75 litru 10W-40.
Jezdím hlavně delší trasy (100 km minimum, spíše 200 na jeden zátah), držím nějakých 140 km/h s tím, že to na občas na nájezdu a nebo jen tak pro radost pošlu k sedmi tisícům.
Takže dobrý, stejně ale při přiští výměně oleje dám nové šálky a před sezónou se to překroužkuje a udělá hlava.
2004 GTV 2.0, 2018 340i

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Swarz » 4.3.2016, pát 15:25

Vraciam sa do tejto temy po 2 rocnej odmlke:

Moje JTS ma natahane asi o 25tis km viac ako posledne ked som sem pisal ze mam spotrebu oleja 0.5L/1000km.
Medzicasom som zistil ze moja inak spolahlivo fungujuca Alfica nema celkovo najete 123tis km tak ako mam na tacho ale ovela viacej. Alfa bola pri predaji bazarom stocena, tak ako aj ostatne 2 alfy v mojej rodine. Cize zatial som bol 100% osraty.

Auto stale jede motoricky dobre a celkovo mrstne dosiahnutie rychlosti 180 km/h a viac je stale mozne - vyskusane pocas nedavneho navratu zo svajciarska na nemeckej dialnici. Zaroven som vsak zistil ze mi na tejto ceste dlhej cca 1800km zmizlo 2L oleja. 1L smerom tam a 1L naspat. Potvrdil som si nieco co mi uz dlhsiu dobu bolo podozrive, uz davnejsie sa mi zdalo ze spotreba oleja sa zvysuje a olejove balenia z pivnice len tak miznu. Uz nestaci dolievat olej po kazdej tretej natankovanej nadrzy ale po kazdej jednej. Zda sa ze jazdny styl nema ziadny vplyv na spotrebu. Do svajciarska som isiel uplne pohodovo dialnica 120 - 130 kmph. Naspat to bola rychlejsia jazda. Spotreba oleja vsak rovnaka - z maxima na riske na minimum cize asi jeden liter.

Zda sa ze motor bude coskoro KO. Skoda len ze som menil komplet tlmice a rozvody (zadrela sa mi kladka na klime, tak som uz rovno spravil cele rozvody).
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3318
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Danni » 4.3.2016, pát 15:33

tak aspon ho nemusis menit :D ekologicka reciklacia.... ale ak su tlaky ok tak to zere cez gufera ventilov a to sa da vymenit bez nejakej velkej rozborky
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Swarz » 4.3.2016, pát 21:31

Tazko povedat cim to moze byt, moznosti je tam vela. Cez gufera by to snad netieklo az tak.
Tipol by som to skor na saly/spodok motoru ale bez kompletneho rozobratia a premerania vsetkych vôl sa to neda povedat.
Tlaky by mohli byt dobre, to auto ide motoricky velmi dobre.

Zlaty 1.8TS ktory spotreboval 2dcl medzi vymenami a mal natocenych 250tis. km
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3318
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Danni » 5.3.2016, sob 11:14

no ak vymena oleja prebiehala pravidelne a nedaval sa tam ziaden panc tak spodok by mal byt ok al ak hovoris ze to ma stocene tak kto vie
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Swarz » 1.4.2016, pát 17:25

Takze motor KO.

Dojel som na parkovisko po 2 hodinach sa vratil k autu, potocil klucikom a kupodivu motor sa tocil tak max stvrt sekundy a potom sa zasekol. V duchu ma napadlo ze starter. Neskor som to skusil znovu a znovu a motor nastartoval isiel na dva valce, potom po vypnuti a znovu natoceni isiel lepsie ale po 1 kilometry som sa musel vratit spat na parkovisko pred obchodak lebo som si vsimol ze auto velmi dymi a smrdi. Pozrel som pod kapotu a expanzka skoro prazdna :cry:
Praskla hlava alebo tesnenie...ktovie, mozno aj stym suvisela ta vysoka spotreba oleja.

Keby ste chceli niekto mam tam nove origo sachs tlmice a pruziny, max rok staru baterku bosch, origo sviecky NGK ktore maju nabehane tak 20tis km. Mam original alfa ALU 16tky s novymi Dunlop gumami a potencialne aj 15tky s novym zimnym obutim...len zatial musi na niecom stat.

Auto mi vela nepojazdilo cca 50 000km.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

kachnator
Uživatelský avatar

Příspěvky: 46
Registrován: 16.10.2014, čtv 11:46
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od kachnator » 10.4.2016, ned 18:23

A proc radsi nesehnat jinej motor? Ja si olejicek a hladinu chladici kapaliny hlidam pred kazdou delsi jizdou. Preventivne, kdyz sem jel tedkon na Kunku tak si to vzalo pres pul litru cca 350km, jeste ze zbytek flasky od oleje sem mel v kufru jinak bych nedojel. Preju pevny nervy a stastnou ruku s vyberem at uz motoru nebo auta

Richard
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 103Kw
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 110Kw ex.

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od hno3 » 10.4.2016, ned 18:46

rozházel bych ten motor, a vyřešil ho protože budeš mít jedinečnou šanci udělat ho tak,aby už tolik olej nežral a jel líp (nový šály, kroužky, posoudit stav válců, případně lehce prohnat honovačkou, do pístů pod stíráky vyvrtat min. 4 otvory pro odvod oleje, kouknout na vačky, hydra- případně poškozený/vydrcený plošky vyměnit, prošťouchnout zanešený sací kanály...),

kupovanej motor z druhý ruky je zajíc v pytly a může sloužit pouze jako dárce orgánů, který vyhodnotíš jako poškozené...

únik kapaliny může mít na svědomí i prasklej výměník voda-olej..v tomto případě ale asi ne..

ale pokud auto dýmí, je asi poškozený těsnněí, což je divný - JTS maj celoplech..

pokud to ale budeš rozprodávat na díly, možná bych měl zájem o set tlumič/pružina na zadní nápravu, pokud byl novej (jak jsou ty pružiny a tlumiče staré)
AR 156 V6 SW (+ Squadra chip)
AR Giulietta 1.4 125kW
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2.1 16v (ex 2l 8v)
ex. Stilo 1.8 (2l conversion)

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od Swarz » 10.4.2016, ned 22:37

Ahoj, auto
uz stoji pri Peugeote snazim sa ho pouzit na ich akciu odkupny bonus a kupit novu 308 sw. Este neviem jak to dopadne ale keby boli tlmice pruziny aktualne dam vediet. Zadne tlmice su max 2 roky stare a tak 20 - 30 tis km. Predne maju 1 rok a max 20 tis.

Vody bolo samozrejme v motore dost a nikdy neubudlo ani deci.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od hno3 » 14.4.2016, čtv 18:10

očividně alfa není jedinej výrobce, tkerej se přiklonil k takovýmu šajze designu pístů:

https://www.youtube.com/watch?v=UrnblJ8VZtY

jediný co zatím (výmyslem těch drážek a eliminací poctivých vrtaných kanálů) vidím jsou úspory při výrobě pístů... :smt068

na to manažeři slyšej.. ušetříme 2 eurocenty na strojním čase při obrábění 1pístu a při těch objemech dělá miliony...úplně to vidím, jak u nás ve fabrice :smt033 95% aut nějak s běžným nájezdem přežije záruční dobu se spotřebou do horního limitu 1l/1000km a zbytek co najede náhodou víc, aby se problém zcela a nesnesitelně projevil.. to už nás nezajímá..to vemou reklamace a prodeje to tolik nerozhodí :partyman:
AR 156 V6 SW (+ Squadra chip)
AR Giulietta 1.4 125kW
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2.1 16v (ex 2l 8v)
ex. Stilo 1.8 (2l conversion)

bibikuba

Příspěvky: 13
Registrován: 4.9.2015, pát 12:08

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od bibikuba » 25.5.2016, stř 15:13

měl bych jednu drobnou otázku :) přečetl jsem poctivě 13 stránek a tak vím že spousta zde přítomných sundavala sací potrubí.Konkrétně mě zajímá motor JTS ve 156,může mi někdo prozradit jestli u normálně fungujícího motoru po sundání sání je v hlavě,ve všech válcích nad ventilama docela velkej nános karbonu,nebo to ukazuje třeba na špatné gufera na ventilech??Dle mého názoru motor špatně spaluje,popř.propouští ty gufera,je to ale ve všech válcích stejné,moc se mi to teda nezdá...Řeším ted KO vstřiky,tak jsem si toho všiml,nevím jestli mám sundat rovnou hlavu a nechat jí zkontrolovat a vyměnit gufera nebo je to u JTS normální věc..Kolik to má nalítáno netuším,motor je čerstvě po výměně..Díky za každé info :wink:

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od hno3 » 25.5.2016, stř 20:17

bohužel, velkej nános karbonu je přirozenou vlastností všech JTS motorů, a není ji uštědřen ani koncer VW u TSI.. prostě jakejkoliv motor co nemá vstřik v sání, kterej benzínovou mlhou"omejvá" kanály má velký problémy s akrbonem a výkonem..

u JTS je např, změřeno, že díky tomuhle motor nemá 120kW (ty nemá ani normálně), ale s bídou 80kW...
AR 156 V6 SW (+ Squadra chip)
AR Giulietta 1.4 125kW
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2.1 16v (ex 2l 8v)
ex. Stilo 1.8 (2l conversion)

bibikuba

Příspěvky: 13
Registrován: 4.9.2015, pát 12:08

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od bibikuba » 25.5.2016, stř 21:53

ani ted nevím jestli mě ta odpověd potěšila :( dá se nějakou metodou zjistit jestli jsou ty gufera na ventilech OK,krom větší spotřeby oleje popř.spáleného oleje z výfuku??

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od hno3 » 28.5.2016, sob 06:57

nejjistější je o guferech tvrdit, že jsou na šrot, pokud víž, že je nikdy nikdo neměnil- za těch 10+let v těch podmínkách nahoře v hlavě to tý zhmotněný tmě (guma pochybný kvality -v průběhu let vývoje samozřejmě zhoršujicí se, za účelem úspory eurocentu)...jsou tvrdý jak puk a těsnící břit ne ideálně doléhá na dřík..vše pak umocňuje větší vůle ventilu ve vodítku.. :smt068


každopádně pokud je od oleje některý ze sacích, nebo vejfukovejch kanálů, zhruba tě to nasměruje na danej válec.. můžou to bejt gufera, ale taky vodítka... který se u TS/16V a 5 válců debilně vyndavaj, díky svejm rozměrům... popravdě na TS/16V/20V jsem registroval i častější problémy s opotřebenejma vodítkama, než na starejch Lamprediho 4 válcích Fiat/lancia...
AR 156 V6 SW (+ Squadra chip)
AR Giulietta 1.4 125kW
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2.1 16v (ex 2l 8v)
ex. Stilo 1.8 (2l conversion)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1182
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od rossogtv » 28.5.2016, sob 09:38

1, zmerit komprese, jestli se to vubec vyplati
2, pokud ano, sundat hlavu, vycistit, nechat nabrousit ventily, nechat nafrezovat sedla, dat nove gufera a nejmene nove vyfukove voditka, mas klid na dalsich 150tkm, teda jestli ten spodek bude spolupracovat :smt033
samosebou muzes dat jen nove gufera, ale na vyjete voditka to je pi...vina, to je snad jasny, ne ?
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

bibikuba

Příspěvky: 13
Registrován: 4.9.2015, pát 12:08

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od bibikuba » 28.5.2016, sob 20:50

komprese jsou OK -všechny válce mají kolem 14,5-15,5..Zaráží mě že ten karbon a to olejové svinstvo je ve všech komorách,na všech válcích stejné,jak na straně sání tak na výfuku..Viděl jsem ten samej motor JTS se sundaným sáním,2 tisíce km po GO a byl v hlavě stejně zahnojenej.Nevím teda jestli se mám přiklonit k názoru co píše člen HNO3,že to je konstrukční vada,nebo to řešit..Nejradši bych hlavu sundal a nechal jí udělat,vždycky na ní něco najdou :???:

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1182
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od rossogtv » 29.5.2016, ned 11:17

pokud zabehnes stovku za 15sekund, nebo za 14,9sekund, neni to zadny rozdil, je to stejny cas,
ale jestli zabehnes stovku za 9,90 nebo za 9,80, to je k.rva obrovsky rozdil.

kolem 14,5 - 15,5 to je jako kdyz Husain Bolt prohlasi, ze zabezi stovku kolem 7 - 9 sekund......

vodkud jsi, nekoho ti tam posleme na mereni komprese......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od hno3 » 30.5.2016, pon 20:06

kdo a čím ty komprese měřil?

když sem řešil stilo před 6ti lety, tak sem zajel na nějakej servisní úkon do Fiatu a řek jim ať mi rovnou změřej komprese... jako výsledek jsem dostal papír s 6ti křivkami v rozmězí 13.5-16 bar.. u 4válce je 6 křivek velmi vtipný :smt068 .. když sem se ptal jak to měřily, tak přes examiner při startu... což je metoda nahovno...a rovnou sem jim to vpálil...

pokud ti to měřili podobně, realita může bejt úplně někde jinde...(u mě byla 12-8-8-11,2)
AR 156 V6 SW (+ Squadra chip)
AR Giulietta 1.4 125kW
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2.1 16v (ex 2l 8v)
ex. Stilo 1.8 (2l conversion)

bibikuba

Příspěvky: 13
Registrován: 4.9.2015, pát 12:08

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od bibikuba » 30.5.2016, pon 22:53

měřil jsem na uplně studeném motoru normálním měřákem určeným pro měření komprese na benzínové motory-žádný shit za pár kaček...naměřené hodnoty 2,0JTS 122kw rok 03 14,5/15,5/15,0/14,5 měření jsem opakoval,na teplém motoru jsem to neměřil...Osobně tady problém nevidím..

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1182
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od rossogtv » 30.5.2016, pon 23:50

no tak uz nas nenapinej a zdel odkud jsi, nejakej alfista z pobliz ti to prijede premerit.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od roberto37 » 30.5.2016, pon 23:59

hno3: s těma 80kw je to hloupost. Před dááávnou dobou to tu bylo postováno od nějaké švédské firmy, co testuje auta na brzdě. Alfa tam měla jestli si dobře pamatuji 113kw. VW koncern naopak oproti továrním údajům o málo více.
SWARZ: Já tvůj problém řešil před časem a nakonec, ale mojí blbostí, o motor stejně jako ty přišel.
Auto s tím motorem jsem koupil původně v Selespeedu s najetými 38tkm. Já do něj lil jen Racing, ale co někdo přede mnou nevím... Taky mě žral olej, dle způsobu jízdy. Na najetých 12 tisíc km (to jsem vždy měnil) mi spotřeboval dalších 5,4 litru oleje. Což myslím bylo dost a to kontrolování bylo skoro každých 200km. Během jízdy ne :-D. Při najetých 120tkm jsem selespeeda zbořil. Jediné co by mi zůstalo byl motor. koupil jsem jinou alfu po motorschade s najetými asi 50tkm (ojnice ven, olej co jsem vyčetl z dokumentace vozu nějakej ekologickej BP 0W-30 :smt041 ) a motor do ní přehodil. Auto mělo najeto asi Práce Jirky Kůrky. Díky mu za to.
...no rozvody jsem měnil během mnou najetých ca 80tkm celkem 3krát. Naposledy těsně před tím, než jsem následující alfě prorazil vanu. chcalo jako z konve, já chvátal do práce na ranní a silničáři postoupili s vyfrézováním silnice o o deset metrů dále, bez toho, že by přesunuli značku. No přeskočím, proč jsem nezjistil stav a při zpáteční cestě motor po ca 1km komplet zadřel... Na pístu a na klice

No co teď?
Sháněl jsem motor z bouračky. Nechtěl jsem auto poslat na vrakoviště, bylo jinak v celkem slušném stavu. Rozhodl jsem se použít motor z nějaké bouračky, anebo klidně motor poškozený, ale ne na klice. A měl jsem štěstí, sehnal jsem motor za 4500kč prý šel na tři válce. No klika od něho se prý dle Soběslava Michalce musela nechat přebrousit. I když z počátku tvrdil, že je OK. Nakonec jí prý nechal přebrousit na 1. brus a koupil nové šály. Nevím, měl jsem z toho všeho i z něho špatnej pocit, ale nakonec jsem se vším souhlasil. Trvalo to snad půl roku. Přesto to auto nakonec dal dohromady a za to mu dík. Vypadá to po najetých 600km, že i bude fungovat. spočátku sice jakoby přerušovaně táhlo, ale to se nějak vytratilo. Kdyby mi někdo poradil kde najdu palivovej Filtr u JTS, byl bych mu vděčný.

Takže moje rada je. Pokud je auto bez koroze a i jinak celkově v cajku, zkus sehnat nějakej jinej motor. Klika se nechá přebrousit za 5500kč koupí se nové šály, příslušející brusu, motor se poskládá ze dvou, zrepasuje a bude jako nový :-) Jestli máš božskou trpělivost, tak jako já, tak to nech nějakým kamarádem odtáhnout do Chlumu u Třeboně k Soběslavovi Michalcovi :-D

Jestli bys na to neměl nervy, což bych se nejen tobě nedivil, koupil bych od tebe xenony i s kabelama. Jestli ti teda nehaprovali jako mě :-) plus nějaké blbosti... když tak SZ
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

bibikuba

Příspěvky: 13
Registrován: 4.9.2015, pát 12:08

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od bibikuba » 31.5.2016, úte 00:08

Kousek od Kladna :D Řekl bych ale že měření již změřenýho je zbytečný..Ted ale stejně nic nenaměříme,mám sundaný sání a vytahaný vstřiky-dva se nepodařilo opravit,tak čekám na nové.Když jsem viděl po sundání sání jak je to zasraný,mám pohnutky tu hlavu sundat,nedokážu si představit jak tam budu ty vstřiky a sání dávat,už vyndání byl porod :evil: Takhle bych si to pěkně sesadil venku a nandal komplet :D

bibikuba

Příspěvky: 13
Registrován: 4.9.2015, pát 12:08

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od bibikuba » 31.5.2016, úte 00:14

palivovej filtr u JTS je na pravé straně za spolujezdcem pod podlahou u paliv.nádrže,přístup jedině spodem :D

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3379
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba oleje a kouřivost

Příspěvek od roberto37 » 31.5.2016, úte 00:23

Dík
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti