Variátor + nastavení rozvodů...

Odpovědět
Luccas
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13
Registrován: 22.5.2013, stř 09:19

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Luccas » 19.6.2013, stř 17:14

Jen to né :vom: Ani na SUV bych to nedal. Přikládám obrázek kol. Myslím že na Alfičce budou vypadat luxusně.
Přílohy
2_f.jpg
Alfa Romeo 166 2.0 T.S. 1999
Audi A6 3,2 FSI 2005

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Hampice » 20.6.2013, čtv 14:48

Petr147 píše:Doufám, že to bude nějaký estetický unikát
Myslím, že se podařilo :-D
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Petr147 » 20.6.2013, čtv 14:50

Takové decentní :D

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od hondzik » 20.6.2013, čtv 17:34

mission complete :smt023
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Kůrkyn » 20.6.2013, čtv 20:00

tohle téma by mělo být o variátoru a rozvodech...

Luccas
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13
Registrován: 22.5.2013, stř 09:19

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Luccas » 23.6.2013, ned 21:24

Jj to je pravda, omlouvám se, nějak se to zvrhlo.
Alfa Romeo 166 2.0 T.S. 1999
Audi A6 3,2 FSI 2005

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Kubas » 23.6.2013, ned 21:38

jen tak na náhodu kliknu na tohle vlákno (dnes jsem zamykal jiné na téma variátor) a vidím nějaké kola.... :smt064 :smt102 prosím, neblbněte....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

korca222

Příspěvky: 5
Registrován: 6.2.2014, čtv 18:01

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od korca222 » 18.3.2014, úte 20:37

Ahoj, mam 146, 1,4 T.S. a vymenil sem si tam variator. Auto uz nema vubec klepaci zvuk, ale do 3500 tis. ot. auto je zhnili, nema takovej zatah, jak pred opravou. To zabralo pri 2500 tis. ot. neznate tekdo presny postup nastaveni rozvodu??? jestli pri napinaní remene ma byt povoleny vač. kolo na variatoru a pak ho az dotahnout?? nebo jak to mam poradne nastavit aby to dostalo zpatky vykon??

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Flp » 18.3.2014, úte 20:51

Nasadit přípravky a řemen a až pak dotáhnout kolo na variátoru.
Jinak nedělal si něco s ovládacím ventilem variátoru? Podle toho chování to vypadá že variátor nespíná...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

korca222

Příspěvky: 5
Registrován: 6.2.2014, čtv 18:01

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od korca222 » 19.3.2014, stř 07:17

nee z ventylem sem nic nedelal. Pouze sem udelal komplet hlavu a variator. Akorad si nejsem jistej jestli to kolo mam na stejnym miste jak bylo minule, jestli ho nemam treba o zub vedle. Mohl by to met vliv i na spatne startovani motoru, kdyby byl spatne nastaveny?? Auto mi totiz startuje az po chvilce toceni a to musim jeste trochu pridat plyn.

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Flp » 19.3.2014, stř 08:26

Může to tím být. Pokud si nejsi jistej že je to nastavený správně, tak bych to udělal znova...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

korca222

Příspěvky: 5
Registrován: 6.2.2014, čtv 18:01

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od korca222 » 19.3.2014, stř 21:53

no nemel sem pripravky na vacky,tak podle obrazku jsem videl kam se davaju a jak ma byt natocena vacka. Tak jsem si udelal svoje znacky.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Danni » 19.3.2014, stř 21:58

tak na toto by som nemal odvahu =D> :-D
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Petr147 » 19.3.2014, stř 22:02

ta dááá...

Obrázek

korca222

Příspěvky: 5
Registrován: 6.2.2014, čtv 18:01

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od korca222 » 21.3.2014, pát 06:56

proc???? ja kdyz delam rozvody na aute, tak si zjistim v pc jak maji byt nastaveny rozvody, tak si jich nastavim a pak si je jeste oznacim a uplne v klidu, bez problemu kazdy auto.

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Flp » 21.3.2014, pát 08:45

Alfa není každý auto... :-D Na ní to chce prostě přípravky.
Navíc u auta s VVT dost riskuješ. Když trochu víc pootočíš se sací vačkou, tak při ručním otáčením a na volnoběh nebude problém. Ale po sepnutí variátoru se to může potkat...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

korca222

Příspěvky: 5
Registrován: 6.2.2014, čtv 18:01

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od korca222 » 22.3.2014, sob 19:50

uz jsem si sehnal pripravky, tak to budu nastavovat znovu. tak doufam ze auto bude met lepsi zatah od spodu a snad uz bude chytat aj dobre.

Weex

Příspěvky: 52
Registrován: 13.2.2012, pon 12:04
Bydliště: Olomouc

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Weex » 1.6.2015, pon 20:16

Ahoj, mam takovy problem ... variator ... je novy + rozvody + kladky,
pokud je auto studene tak vse OK, ale po zahrati (teplomer na 90C musi nejakou dobu jeste byt) tak jakmile kolem 2500
sepne variator tak se brutalne rozdrnci (a to jako fakt osklive).

pokud mam sprajcnuty plyn (sroubovakem ...) na tych 2500rpm a odpojim ventil variatoru tak to ztichne a bezi jak hodinky, zapojim = drnci.
zajimave ze nekdy staci jet autem jen kousek (teplota cca 70C) v ten moment to jeste nedrnci, ale pridu z kramu, nastartuju jedu a uz to drnci a ani to na tech 90C neni, ale kdyz jedu v kuse tak se to musi vyskrabat na 90C a chvilku tam bejt.

drnceni mrtveho variatoru pri startu zadne, to delal ten stary ...

casovani sedi, kontroloval sem to uz 2x, pripravky mam :smt102

pls help, uz nevim co s tim, zatim sem to vyresil tak ze sem ventil odpojil :smt064

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Kůrkyn » 1.6.2015, pon 20:32

při nastavování vaček máš první válec v horní úvrati podle hodinek?

Weex

Příspěvky: 52
Registrován: 13.2.2012, pon 12:04
Bydliště: Olomouc

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Weex » 1.6.2015, pon 20:42

jo, uz jsem to delal nekolikrat, 2x kuli tesneni variatoru, jednou kuli vymene, a jednou kuli senzoru na vacce, a delam to porad stejne, a takovy bordel to nikdy nedelalo :/ krom toho sem to odpoledne jeste kontroloval jestli se nekde neco nehlo a sedi to.

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Kůrkyn » 1.6.2015, pon 20:57

ten ventil funguje správně? Když na něj připojíš napětí, tak cvakne nebo stane se něco? Zkoušels sledovat ovládání variátoru na diagnostice? Variátor je repasovaný nebo nový?

Weex

Příspěvky: 52
Registrován: 13.2.2012, pon 12:04
Bydliště: Olomouc

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Weex » 1.6.2015, pon 21:00

variator je novy, (ale stejne delal bordel i ten stary+ navic rachtal pri startu),
ventil kdyz pres diagnostiku sepnu tak cvakne (myslim ze 2x)

+ jsem to meril a je na nem 14V, tak stavy ma snad dost

+ na diag vidim kdy ventil sepne, jakmile je sepnuty tak to zacne drncet
Naposledy upravil(a) Weex dne 1.6.2015, pon 21:14, celkem upraveno 1 x.

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Kůrkyn » 1.6.2015, pon 21:13

tak nevim, pak jedině změřit tlak oleje

Weex

Příspěvky: 52
Registrován: 13.2.2012, pon 12:04
Bydliště: Olomouc

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Weex » 1.6.2015, pon 21:24

ok, na to nemam vybavu :-D , pohledam nakej servis, zatim dik.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Variátor + nastavení rozvodů...

Příspěvek od Danni » 1.6.2015, pon 21:50

skus skontrolovat vedenie oleja do variatoru aj ked bordel by sa tam nemal dostat
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů