selespeed - neřadí

Odpovědět
Katerina
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 134
Registrován: 10.2.2009, úte 12:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Selespeed - nejde radit 2

Příspěvek od Katerina » 16.7.2009, čtv 18:35

Kluci, dneska se mi stala dost desiva vec - Alfice odmita radit dvojku. Domu jsem jakz takz dojela na manual s tim, ze 1 tam jde normalne, dvojka nejde (resp. chytla se dvakrat) - pri pokusu zaradit 2 bud zustava 1 a tak na treti pokus se tam nacpe 3 a nebo se vyradi uplne na N. 4 a 5 jdou v pohode. Pri podrazovani tam 2 taky nejde, zase tam vlitne N. Tusite co by to mohlo bejt? Stalo se to nekomu?
Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed s ulomenou nožičkou :(
Kia Ceed SW

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 16.7.2009, čtv 19:33

to jsme resili u GTA. radilo to na nekolik pokusu a obcas zarazeny kvalt pro jistotu vypadnul. na CITY to bylo tusim o neco lepsi. vzpominam si, ze jsme tenkrat cistili kdejaky konektor, ale beztak to preslo samo.
asi bych zacal kontrolou naplni a pak pripadne na diagnostice sestelovat robota.
166 busso

Katerina
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 134
Registrován: 10.2.2009, úte 12:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Selespeed - nejde radit 2

Příspěvek od Katerina » 16.7.2009, čtv 20:40

Tak jsem se na to byla kouknout, ale nic moc jsem nevykoukala, oleje je tam snad dost, akorat jsem zjistila, ze od vicka by mela vest chladici hadicka, ale ta tam neni, tak nevim, jestli to muze mit nejakej vliv :shock: Taky pry je jeste varianta, ze to dela kabel mezi prevodovkou a ridici jednotkou, ze jsou tam vyklepany kontakty... Ale jak jsem tak procitala vsechno mozny, tak asi nikdo moc nevi co tyhle veci dela, co?
Na City se neda jet vubec, protoze kdyz se nechytne dvojka, automaticky to vyradi, u manualu tam aspon vetsinou ta 1 zustane, sice to rve jak na lesy a vypadam jak debil, ale jede to. Doufala jsem, ze zitra prinesu do servisu nejaky tipy co by to mohlo bejt, ale asi si s tim budou muset nejak poradit sami, jak to tak vypada... Jestli z toho vypadne nakup novy prevodovky, tak nevim nevim jestli alfice radsi nepoleti do Vltavy... :roll:
Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed s ulomenou nožičkou :(
Kia Ceed SW

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 16.7.2009, čtv 21:46

pri chybe v elektroinstalaci by to skocilo do nouzaku, v kabelech to nebude.
166 busso

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Selespeed - nejde radit 2

Příspěvek od kejml » 16.7.2009, čtv 23:45

Katerina píše:...Jestli z toho vypadne nakup novy prevodovky, tak nevim nevim...
Alfa Romeo - přepichová značka.
Pro mě o další důvod víc, proč mít Alfu jedině jako služebku, nebo leštěnku.

Katerina: Přeju Ti, aby to byla jen nějaká pitchovina, jednoduše odstranitelná kladivem a sikovkama, nebo ctrl-alt-del.
Diagnostiku v Praze můžeš zkusit u Štěpána (sbrezina&volny.cz)
Možná i Kojoťák by něco zvládnul.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Katerina
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 134
Registrován: 10.2.2009, úte 12:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Selespeed - nejde radit 2

Příspěvek od Katerina » 17.7.2009, pát 11:06

Alfice se rano tvarila jako by nic, normalne radila uplne bez problemu. V servisu na to tak zbezne koukli s tim, ze kdyz to nema problem, tak na tom stejne moc nevymyslej a doporucili dolejt trochu oleje. Tak jsem se vydala do Fiatu pro olej a tam rikali, ze za poslednich par dni uz tam meli 3 Selespeedy s timhle samym problemem a ze je to vedrem, olej je moc ridkej a cerpadlo (myslim, ze rikal cerpadlo) nestiha a dost nenasaje. Nejcastejc to zacne stavkovat v kolone - presne muj pripad - a staci to jen na chvili odstavit, nechat uklidnit a pak to zas pofrci jak ma. Tak moc doufam, ze mel pravdu a ta naladova potvora uz da pokoj :D
Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed s ulomenou nožičkou :(
Kia Ceed SW

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Selespeed - nejde radit 2

Příspěvek od modenaboy » 17.7.2009, pát 21:59

Gratuluju k vyřešení problému, typicky italského.
Hlavně že troubí, bez dvojky se jezdit dá, bez klaksonu ne.
BMW 730d, Superb TDI

GINOstANGELO

Příspěvky: 14
Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
Bydliště: irsko

selespeed - neřadí

Příspěvek od GINOstANGELO » 26.2.2010, pát 21:18

cau alfaci ,chci se zeptat jestli mate nekdo stejnou zkusenost jako ja a jak jste to poresili...mam alfu 147 ,2.0 selespeed 01 mam ho tyden takze o ni nevim nic.problemy zacali hned druhej den kdy pri pokusu o nastartovani mi ve starteru jenom zacalo "cvrkat" dost nahlas a nenakopnul jsem to stejne az na startovaci kabely ..dal jsem to hned do neznackovyho servisu kde mi rekl ze prej podle diagnostiky byl spatnej altik takze ho dal premotat zaplatil jsem mu sileny penize ale auto jelo,ujel jsem s nim asi 100 km ( ne v jeden den ) a pri jizde mi najednou z niceho nic vypadla rychlost a byl jsem na neutralu.neslo ani manualne ani rezim city tak jsem vypnul motor a uz jsem nenastartoval.zavolal jsem opravare ten na diagnostice nezjistil nic ale at delal co delal neslo s tim nic delat .takze jsem to odvezl do alfa servisu a tam prekopali elektriku preprogramovali a rekli mi ze bud to je prevodovka nebo actuator a ze v druhym pripade oprava pres 2 tisice euro.zatim je to v servisu a nevolali tak nevim.jeste chi dodat ze pri jizde mi obcas blblo razeni kdy z 2 skocila na 4 ale jen vzestupne kdyz jsem podrazoval tak to slo pres 3 ,vzestupne kdyz uz mi skocila trojka (bylo to vetsinou kdyz byl motor jeste studenej) tak ta 3 blikala ale poruchu zadnou pc neukazoval.a ted bonus- celou dobu jsem nemel zadnou kapalinu v prevodovce.az kdyz to neslo nastartovat jsem to zjistil koupil ale problem to nevyresilo.....vim ze to je dlohy psani ale nevite nekdo prosim vo co tady jde?nabizi se ze tou kapalinou ale ...diky

Katerina
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 134
Registrován: 10.2.2009, úte 12:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: selespeed

Příspěvek od Katerina » 27.2.2010, sob 08:36

Tak to je masakr, ja byt tebou, tak alfici pekne rychle vratim tomu kdo ti ji prodal, dost bych se bala co vsechno se jeste objevi. S tim razenim, jak vynechava rychlost, pripadne se vyradi uplne, mam svoje zkusenosti, obcas mi tam nejde 2, problem je taky jen pri razeni smerem nahoru. Prevodovka uz prosla rozebranim, kontrolama, hledalo se kde se dalo a zatim se teda vubec na nic neprislo. Olejem to neni, toho je tam dost a neni v tom ani zadna pravidelnost, vetsinou slape skvele, pak ji hrabne a zacne stavkovat a po par manualnich prerazenich 1-3 se zas vzpamatuje a je v pohode.
Kazdopadne jestli ti nekdo prodal auto bez oleje v prevodovce tak bych asi mela hodne zavazny pochybnosti o tom jak se o to auto celkove staral a fakt bych uvazovala o tom, ze ji prodejci hodim na hlavu, jinak hrozi, ze do ni nacpes silenej nesmysl penez a stejne budes jezdit vetsinou MHD. Kolik ma alfice najeto?
Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed s ulomenou nožičkou :(
Kia Ceed SW

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: selespeed

Příspěvek od Petr147 » 27.2.2010, sob 08:59

jestli jste z Prahy, tak zajedte za Vencou Kameníkem, někde jsem tu čet, že si celkem dobře poradil s opravou stávkujícího selespeedu :) opravovat selespeed v autorizáku je finanční sebevražda :D

Katerina
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 134
Registrován: 10.2.2009, úte 12:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: selespeed

Příspěvek od Katerina » 27.2.2010, sob 09:06

Petr147 píše:jestli jste z Prahy, tak zajedte za Vencou Kameníkem, někde jsem tu čet, že si celkem dobře poradil s opravou stávkujícího selespeedu :) opravovat selespeed v autorizáku je finanční sebevražda :D
jj, presne to mam v planu behem jara, taky mi nedavno doslo, ze vlastne je to prvni misto kam jsem se mela jit ptat :) Kazdopadne autorizovanej servis nebrat, to mas pravdu, tam bez jakykoliv prohlidky auta rovnou zahlasili, ze je v haji prevodovka a musi se vymenit, takze tam nee.
Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed s ulomenou nožičkou :(
Kia Ceed SW

GINOstANGELO

Příspěvky: 14
Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
Bydliště: irsko

Re: selespeed

Příspěvek od GINOstANGELO » 27.2.2010, sob 09:47

:smt024 diky moc za rady,bohuzel nedaji se zrealizovat....tomu manikovi to hodit na hlavu nemuzu ziju v irsku a tady to chodi proste jinak,mel jsem moznost se s tim autem seznamit a nazdar v momente kdy mi da klicky je auto moje(jinak to je samozrejme v bazaru,tam davaj garanci 3 mesice ale ceny 1/3 vyssi nez bezna hodnota auta)...takze resit reklamaci nelze...no a jak uz vyplynulo z toho co pisu tak nemuzu zajet ani do ty prahy,coz me moooooooc sere protoze na cesky mechaniky nikdo nema...tady to jsou fakt idioti neumej spravit nic...takze co ted?nevim auto je vtom servisu tyden a me se zda ze si nevedi rady a proto chtej radci vymenit celou soucastku nez aby se stim srali...ale kdyz tady to je hrozne drahy ani ne tak soucastky ale prace,uz ted i kdyz to je nepojizdny si rekli 500 e a jsem zvedav co si reknou potom(rekli mi ze zkusej rozebrat prevodovku)stejne ale si budou uctovat i kdyz to nezpravej...takze dalsi litr v prdeli (s odtahem domu) a auto nepojizdny....ale neco dulezityho.........KDYZ JA SI TO AUTO HNED ZAMILOVAL :smt055 :smt089 ...je to neco nadhernyho ja mam jeste kour skla a zelinkavou metalizu kuze no max.je proste nadherna....a dva a pul euro za opravu nedam(uz z toho duvodu ze tem opravarum neverim ze to je ten actuator)... :diky
Naposledy upravil(a) GINOstANGELO dne 27.2.2010, sob 09:54, celkem upraveno 1 x.

GINOstANGELO

Příspěvky: 14
Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
Bydliště: irsko

Re: selespeed

Příspěvek od GINOstANGELO » 27.2.2010, sob 09:52

jo najeto 62 tis mil/takze asi kilo...to auto je jinak uplne v poradku (pokud to takhle muzu odhadnout)jen tohle...a bylo servisovany \:D/

Katerina
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 134
Registrován: 10.2.2009, úte 12:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: selespeed

Příspěvek od Katerina » 28.2.2010, ned 10:06

Tak v tom pripade ti drzim palce at se to rychle vyresi a alficka skvele slouzi. Pokud nekdo prijde na to co zpusobuje to spatny razeni, dam vedet.
Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed s ulomenou nožičkou :(
Kia Ceed SW

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: selespeed

Příspěvek od Ladin 164V6 » 28.2.2010, ned 10:12

Mozna by stacilo dolit olej a zkalibrovat selespeed, to umi i ten nejlevnejsi kabel + Alfadiag.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

GINOstANGELO

Příspěvky: 14
Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
Bydliště: irsko

Re: selespeed

Příspěvek od GINOstANGELO » 28.2.2010, ned 12:00

diky Katerino treba mi uz v pondeli daj konecne vedet,jsou hrozne pomaly...ten olej jsem dolil ono ho tam moc potreba neni (o.6)takze i malej ubytek musi byt znat,proto i ja vidim hlavni spojitost hlavne s tou kapalinou,takze jednoznacne pokud mi reknou ze lze pouze vymenit ten actuator tak jim rovnou navrhnu at to prekalibrujou...diky za radu ja si totiz myslim ze to bude fakt prkotina,ale jsem absolutni laik takze to jsou jen my pocity...urcite dam vedet co mi rekli a kolik si rekli to nas vsechny urcite pobavi :hotovej ,no i kdyz me?! [-X ...jsem tady rad ale jedno vim urcite-v cechach bych to mel spraveny 3x a za hubicku

turpi

Příspěvky: 25
Registrován: 15.10.2008, stř 16:29
Bydliště: komarno,slovensko

Re: selespeed

Příspěvek od turpi » 28.2.2010, ned 13:18

Čau ja by som najprv pozrel relátko selespeedu,je pod baterkou,môže byľ zaoxidované

GINOstANGELO

Příspěvky: 14
Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
Bydliště: irsko

Re: selespeed

Příspěvek od GINOstANGELO » 28.2.2010, ned 14:46

turpi píše:Čau ja by som najprv pozrel relátko selespeedu,je pod baterkou,môže byľ zaoxidované
diky ,pisu si...a pak jim tam vyjmenuju co maj zkusit udelat :smt075

turpi

Příspěvky: 25
Registrován: 15.10.2008, stř 16:29
Bydliště: komarno,slovensko

Re: selespeed

Příspěvek od turpi » 28.2.2010, ned 15:10

Ešte som zabudol ak raz radí ak raz nie môže to byľ aj rj.selespeedu je na strane spolujazdca pod umelým krytom sú tam tiež dve relátka,jedno je len pípátko druhé je relé rj.keby podla mňa bol vadný robot na prevodovke hodilo by auto do núdzového režimu a bralo by iba rýchlosti 1,2 a R

GINOstANGELO

Příspěvky: 14
Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
Bydliště: irsko

Re: selespeed

Příspěvek od GINOstANGELO » 28.2.2010, ned 15:48

turpi píše:Ešte som zabudol ak raz radí ak raz nie môže to byľ aj rj.selespeedu je na strane spolujazdca pod umelým krytom sú tam tiež dve relátka,jedno je len pípátko druhé je relé rj.keby podla mňa bol vadný robot na prevodovke hodilo by auto do núdzového režimu a bralo by iba rýchlosti 1,2 a R
parada zkusim vsechno...do nouzovyho rezimu me to nikdy nehodilo ani pocitac nesignalizoval poruchu prevodovky....no a kdyz jim diagnostika vadu taky neukazuje tak bych to tipoval prave na nejakou prkotinu...teda po 4 dnech na "kapackach jim to prej udajne ukazalo poruchu jak uz jsem vyse psal ale...?divny ne kdyz 3 dny zadnou poruchu nediagnistikovalo a najednou jo.ja to spis vidim na bezradnost a tak to tipli na tohle...nikdo mi nevysvetli ze poruchu prevodovky nebo toho actuatoru pocitac nerozezna,to musi byt jedna ze zakladnich veci na co je ten pocitac naprogramovanej,naopak nejakou prkotinu jako oxidace nebo relatko rozeznat nedokaze a proto treba hlasi jen "poruchu" _Q4_

GINOstANGELO

Příspěvky: 14
Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
Bydliště: irsko

Re: selespeed

Příspěvek od GINOstANGELO » 28.2.2010, ned 15:53

jeste neco...me spis nebere proc kdyz jsem vypnul motor uz jsem nenastartoval,ok dejme tomu ze je neco s prevodovkou..ale nastartovat jsem snad mel nebo ne?nemuze to byt tim ze v tom servisu kde me udajne menili altik neco zkurvili?ten chlapik se i priznal ze to delali dlouho protoze to delali poprve...nevim vubec jsem z toho nestastnej jsem absolutni laik ale nuti me to premyslet o tom vsem protoze jim uz neduveruju(servisu)

Hrabě
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Registrován: 28.2.2010, ned 17:48
Bydliště: Brno

Re: selespeed

Příspěvek od Hrabě » 28.2.2010, ned 18:27

Čau, to relátko by nemusel být špatnej nápad. Kamarád, který mi Alfičku prodával, měl podobné problémy s řazením a vyřešilo to nové relé. Stálo ho cca 1200 Kč.

Hrabě
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Registrován: 28.2.2010, ned 17:48
Bydliště: Brno

Re: selespeed

Příspěvek od Hrabě » 28.2.2010, ned 18:39

Stím startováním by to mohlo být olejem. Asi před měsícem jsem nemohl nastartovat a rozsvítila se mi na palubáku hláška selespeed failure, či tak nějak . Koukl jsem pod kapotu a zjistil, že mám olej v převodovce pod minimem. Hned jsem volal kamaráda, co mi ji prodal a ten se spojil s člověkem přímo ze servisu AR, který se mu o ni staral a ten řekl, že pokud není v převodovce dostatek oleje,nemusí jít auto nastartovat. Dolil jsem a je to v pohodě.

mr.BSE
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 3.3.2009, úte 11:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: selespeed

Příspěvek od mr.BSE » 28.2.2010, ned 18:52

Zkontroluj baterku (musí být v perfektní kondici). zkontroluj olej v selespeedu. zkontroluj jestli pumpa selespeedu bzuci pri otocení klicku do prvni polohy. Mrkni na konektor selespeedu (u 156 je vedle baterky smerem k motoru, nevim jak u 147).

Rozpoj ho a prostrikej necim jako je toto - tím sem to čistil já a super.

Mněl sem stejný problémy - auto řadilo/neřadilo.
Jo taky by to chtělo na diagnostice mrknout na spojku, jestli má dobrou vzdálenost.

Pokud ti pumpa bude tlačit moc často (po každým zařazení, nebo i bez řazení), tak to znamená, že někde se ztrácí tlak v robotovým systému. Nejčastěji to bejvá accumulator vzduchu, provalí se v něm membrána a zaleje se olejem...

Novej na alfu nekoupíš, jen celej robot. Ale dá se koupit na FIAT Stilo 2,3 Abarth Selespeed, údajně by mněl být stejný (nepotrvzeno!)
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

GINOstANGELO

Příspěvky: 14
Registrován: 26.2.2010, pát 13:49
Bydliště: irsko

Re: selespeed

Příspěvek od GINOstANGELO » 28.2.2010, ned 22:05

Hrabě píše:Stím startováním by to mohlo být olejem. Asi před měsícem jsem nemohl nastartovat a rozsvítila se mi na palubáku hláška selespeed failure, či tak nějak . Koukl jsem pod kapotu a zjistil, že mám olej v převodovce pod minimem. Hned jsem volal kamaráda, co mi ji prodal a ten se spojil s člověkem přímo ze servisu AR, který se mu o ni staral a ten řekl, že pokud není v převodovce dostatek oleje,nemusí jít auto nastartovat. Dolil jsem a je to v pohodě.
Keeez by jsi mel pravdu...zkusim poresit pokud neporesej v servisu...jako ja tu kapalinu dolil ale az po tom co mi auto kleklo,kazdopadne dekuju za rady vsem ,ani jsem necekal ze se nekdo bude snazit :smt041

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti