EGR ventil

Odpovědět
Harik

Příspěvky: 6
Registrován: 4.4.2012, stř 12:27

Re: EGR ventil

Příspěvek od Harik » 20.8.2016, sob 14:57

Harik píše:
xpettt píše:
Zip166JTD píše:Tak pánové EGR zaslepeno elektronicky a za rozumnou cenu. Tak že kdyby chtěl někdo číslo na šikulu v okolí Zlína až Uh Brodu dejte vědět. A i za rozumnou cenu čipuje.
Co je rozumná cena?Jakým způsobem chipuje?
Přesně tohle potřebuji. Můžeš mě prozvonit na č.603723427. Díky Harik Luhačovice
Můžu poprosit o ten kontakt. Potřebuju to na motoru 2,4jtdm. Ozvi se mi na mail.
guryca542@senam.cz
Díky Radek

Norman Bates

Příspěvky: 56
Registrován: 23.3.2016, stř 17:11
Bydliště: Strelice u Brna

Re: EGR ventil

Příspěvek od Norman Bates » 15.1.2017, ned 15:09

Zdarec chlapy kdyz chcu zaslepit 159 2,4jtdm tak staci dat mezi sani a egr jenom zaslepku?? Nebo maji v ni byt jeste nejak dirky?? Nebo si to doma sam neudelam?dik

Geralt10
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 552
Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Geralt10 » 15.1.2017, ned 15:16

Pokud to budeš chtít zaslepit úplně, musíš udělat změny v ECU. Pokud tam dáš origo, co má čtyři dírky, tak jsi v poho, a hulit by to nemělo.
Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat

Norman Bates

Příspěvky: 56
Registrován: 23.3.2016, stř 17:11
Bydliště: Strelice u Brna

Re: EGR ventil

Příspěvek od Norman Bates » 15.1.2017, ned 19:34

Aha takze ten plech s tema ctyrma petimilimetrovyma dirkama to je ta zaslepka jo? Ja jsem myslel ze to je nejaky tesneni nebo neco nejak jsem nad tim nepremyslel.. :D A proc u jtd to jde zaslepit bez upravy v ECU a u jtdm to nejde?? Vim ze jtdm ma jinej cyklus v davkovani paliva ale to nato ma snad vliv???

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: EGR ventil

Příspěvek od romanc » 15.1.2017, ned 19:47

Zaslepka s dirou nema smysl. Mel jsem ji a po 3 dnech sla pryc.
1. nicemu to nepomuze, egr bude fungovat dal ale jen se bude otevirat mnohem vice nez kdyz ma klasicky prutok. Takze ti tam kour pujde stale
2. Kdyz ho nevypnes v ECU tak ti muze egr vyhazovat chybu bez nutnosti kontrolky "chyba motoru" a pokud mas dpf tak ti to pak nebude delat regenerace, protoze egr bude v chybe.

Takze bud uplnou zaslepku a vypnout v ECU a nebo to enchat byt.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: EGR ventil

Příspěvek od Petr147 » 27.2.2017, pon 21:19

uklízí na discích a našel jsem návod na čištění EGRu, kdyby se někomu hodil...

https://uloz.to/!YXPrFhRwNXGW/fix-egr-multijet-pdf

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: EGR ventil

Příspěvek od PetrGTV » 22.3.2017, stř 09:02

Zápasim ted 2.4 jtdm - ráno po nastartování to má problém se vůbec rozjet, jak se to poprvé vytočí nad 3000ot už to jede vcelku dobře jinak to jede stylem do 2500 mrtvo, pak zátah jak blázen a dost kouře.

Váha vzduchu je nová (pro zichr jsem ještě vyzkoušel jinou novou a beze změn), tuším, že to bude v EGR po vyčištění mechanický části nastalo zlepšení, ale není to ani zdaleka ono. Otázka zní, dá dá se čistit i ta elektronická část, a dál jak se dá odzkoušet, jestli to chodí jak má?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Norman Bates

Příspěvky: 56
Registrován: 23.3.2016, stř 17:11
Bydliště: Strelice u Brna

Re: EGR ventil

Příspěvek od Norman Bates » 22.3.2017, stř 09:23

Co klapky v sani mas je odpojeny? Nebo kucka ten motor na volnobeh nebo pri pomalejsi jizde? A ten egr kdyz si cistil byl hodne zasranej?? A co DPF mas ho tam?? Je dost mozny ze je ucpanej ..

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: EGR ventil

Příspěvek od PetrGTV » 22.3.2017, stř 09:27

je to ve 166 tak ze bez klapek i DPF ... . Jo, vyklepal jsem z toho hromádku mouru no :-D
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Franik » 22.3.2017, stř 22:04

EGR musíš nahoře na středu toho plastu navrtat, pak ten střed nějakým důlčikem vytlučeš. vše vyčistit čističem na karbon, pak jsem ho vzal opatrně 2000 smirkem a máznul vazelínou na brzdy. Pak už jen vše sesadit zpátky dírku zaslepit a je to ok. Byl zde někde návod.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: EGR ventil

Příspěvek od Hampice » 23.3.2017, čtv 07:52

Stačilo jen vyčistit a ručně rozhýbat, už to chodí.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Davidof

Příspěvky: 2
Registrován: 16.8.2015, ned 15:19

Re: EGR ventil

Příspěvek od Davidof » 3.6.2017, sob 08:56


skopi

Příspěvky: 3
Registrován: 24.5.2017, stř 20:07

Re: EGR ventil

Příspěvek od skopi » 23.10.2017, pon 14:24

Taky teď řeším na 2.4 to samý...od 1500 se to rozvážně nadechne, pohybuje se rozespale do 2500 a pak to sepne a valí to ke 4...dřív to seplo poprvé vokolo 1900, pak podruhý vokolo 2200 a letěla mi. Teď tam mám repasované turbo (ložisko načaté), už zajeté (2x 400km na zátah stylem pomalu rychle pomalu na německé dálnici), vstřiky, váhu vzduchu, povyměnili se ňáký ty hadice a změnila se takhle charakteristika...co myslíte, že by bylo ještě vhodný zkontrolovat? Není ucpanej katalyzátor? Vyčistit EGR? Zkontrolovat podtlaky? Nebo jsem jenom zblblej z 1.9tdi pd?? Před výměnou turba se to nadechlo, pak náhle zvadlo na 3-5 vteřin a pak se pomalu roztočila...ale mechanik neříkal, co s tím dělal...
AR 156 SW 2.4Jtdm 2002
AR GTV 2.0 V6 Turbo 1996
--------------------------------
Škoda Felicie 1.3 1996
Audi A4 1.9TDI 2003
------------------------
Ex Lancia Delta HPE 2.0 103kw 1997
Ex AR 164 3.0V6 12V 1992
Ex Škoda Favorit 1.3 1990

W43x
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 467
Registrován: 19.5.2015, úte 11:31

Re: EGR ventil

Příspěvek od W43x » 25.10.2017, stř 22:38

tohle me delalo taky, problem byl velice jednoduse vyresen.
video z 1.9
https://www.youtube.com/watch?v=If-Pm3BhIJw
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw

Jonki
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Registrován: 16.12.2013, pon 18:44
Bydliště: Ostrava

Re: EGR ventil

Příspěvek od Jonki » 4.12.2017, pon 07:15

může dělat egr ventil to, že když jedu, tak auto samo ubere plyn a pak zas přidá? Přitom pedál mám ve stejné poloze. Egr sem čistil před 3 měsíci (byl zaseklý). Díky
ALFA ROMEO 156 2.4JTD 20V 129kW

mrkvak
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 8.12.2016, čtv 22:46
Bydliště: Liberec

Re: EGR ventil

Příspěvek od mrkvak » 11.12.2017, pon 17:32

Teoreticky to dělat může. Akorát, že to co cítíš, není ubrání plynu, ale spíše propad plnícího tlaku turba při nedovřeném EGR. Projevovalo se mi to podobně na Stilu JTD. Tam jsem to nejvíce pozoroval kolem 2000 otáček, při zrychlování. Občas pocit ztráty výkonu a hned zase zátah. Jakoby na moment vynechal motor.
Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003

Jonki
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Registrován: 16.12.2013, pon 18:44
Bydliště: Ostrava

Re: EGR ventil

Příspěvek od Jonki » 11.12.2017, pon 17:47

No mi to dělá v rozmezí 1500-2000.. někdy v 1500 někdy 1700, 1900 a vždy jak je propad výkonu, tak mi to černě zahulí. Tak uvazuju vyzkoušet váhu vzduchu.
ALFA ROMEO 156 2.4JTD 20V 129kW

Protector
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 470
Registrován: 19.12.2016, pon 10:29
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: EGR ventil

Příspěvek od Protector » 12.12.2017, úte 05:53

Jonki píše: 11.12.2017, pon 17:47 No mi to dělá v rozmezí 1500-2000.. někdy v 1500 někdy 1700, 1900 a vždy jak je propad výkonu, tak mi to černě zahulí. Tak uvazuju vyzkoušet váhu vzduchu.
Měl jsem to samý. Od 2 tisíc už to jelo normálně. Pořádně jsem ho vyčistil včetně řídící části a od té doby, což je přes půl roku se mi to neobjevilo.
Alfa Romeo 159 SW,1.9 JTDm 16V

OndraSpacek

Příspěvky: 2
Registrován: 28.2.2018, stř 20:38

Re: EGR ventil

Příspěvek od OndraSpacek » 1.3.2018, čtv 15:59

Ahoj všichni. Jsem tu nový a mám Alfu 159 1.9jtd 88kw r. 2006 asi půl roku a mám problém a potřeboval bych poradit. Před týdnem se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diagnostice jsem zjistil že je vadný EGR ventil. Koupil jsem novy značka SKF což si myslím že by nemělo být špatný. Autem jsem normálně přijel domů bez jakýchkoliv problémů jen z rozsvícení kontrolkou. EGRko jsem vyndal a vyměnil za novy. Nastartoval jsem a auto nejede. Zkoušel jsem dát zpět ten starý a problém byl furt stejný. Prostě to zničeho nic přestalo jet. Jak kdyby nespinalo turbo jede to maximálně do 2000 otáček a nemá žádný výkon. Zkoušel jsem i diagnostikou chybu odmazat a vůbec to nepomohlo. Na diagnostice píše stále chybu EGR. Nevíte někdo prosím co bych měl s tím udělat? Případně se omlouvám jestli píší sem dobře nebo bych měl psát na jiné téma. Díky všem za rady :diky

Jonki
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Registrován: 16.12.2013, pon 18:44
Bydliště: Ostrava

Re: EGR ventil

Příspěvek od Jonki » 1.3.2018, čtv 16:03

Mi se stalo jednou, že jebla pojistka a auto jelo tak jak píšeš ty do 2000 ot. Diag psala egr ventil, měnič tlaku turba a ještě něco ale už nevím co, nešlo na to přijít a pak to bylo pojistkou tuším 15A nebo 20A.
ALFA ROMEO 156 2.4JTD 20V 129kW

Norman Bates

Příspěvky: 56
Registrován: 23.3.2016, stř 17:11
Bydliště: Strelice u Brna

Re: EGR ventil

Příspěvek od Norman Bates » 1.3.2018, čtv 16:42

Ondra Spacek: To turbo,to jako vubec nezabere nebo si zabira jak se mu zachce?? To by mohla delat treba i spatna vaha vzduchu. Nebo co DPF to by mohlo byt ucpany ale zas je divny ze to ta diag. nevyhledala. A ten EGR jak vypadal byl hodne zakarbonovanej nebo ne..?

Norman Bates

Příspěvky: 56
Registrován: 23.3.2016, stř 17:11
Bydliště: Strelice u Brna

Re: EGR ventil

Příspěvek od Norman Bates » 6.3.2018, úte 08:57

Spacku tys odletel do teplych krajin ze neumis ani odepsat kdyz ti chce nekdo pomoct? Asi jo..

petresx
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Registrován: 9.9.2017, sob 10:56

Re: EGR ventil

Příspěvek od petresx » 13.3.2018, úte 16:40

Zdacec chlapi. Začala mi vyskakovat kontrolka s kodem P0401. nesetkal se s tim už někdo, co přesněji by to mohlo být ?. https://ibb.co/b4Zrzc

Skyline
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Registrován: 7.8.2013, stř 19:51
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Skyline » 23.6.2018, sob 21:46

Dotaz chlapci: u starých blbých motorů jako 2,4 10v když bude egr funkční a zaslepim ho tak ECU nic nepozná a žádnou chybu nevypíše... a ventil bude běhat naprázdno že???
Nebo se pletu a ventil potřebuje nějaký protitlak z výfuku ?!
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 2.4 10v 110kW, 2003 r.v.
Fiat Tipo 3dv. 1.4 (mazel) + 3dv. 2.0 16v Turbo (snad brzo závoďák)
Fiat 500 BlackJack 1.4 100hp
Alfa Romeo Stradale Touring

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: EGR ventil

Příspěvek od Ladis » 24.6.2018, ned 09:43

Neměla by nic hlasit.....Jednoduše to zkus a uvidíš, i když by vyskočíla hláška, tak po uvedení do původního stavu, po nějaké době stejně sama zhasne.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů