cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
No tak jsem to trošku zakřikl.Páč sem tam motor cukne, už to není tak časté ale je to a ani není zahřátý motor (samozřejmě klima OFF). A dnes jsme chvíli i pozoroval že na volnoběh mírně kolísali otáčky a poskakovala ručička otáčkoměru ale to jen jednou po rozjezdu a opětovném volnoběhu se vše uklidnilo. Hm hm asi mě čeká výměna něčeho, ale čeho ?!
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
skus tankovat inde
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Nevěřím že je to naftou. Zprávě by měl šlapat i olej z friťáku .Tady bude krpa někde jinde. A nebo je opravdu ko nějaký vstřik a nepomůže mu už ani svěcená voda.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
mne na 156 to robila nafta zo slovnaftu
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Alfa je skvělá v tom, že když chce člověk opravovat tak si nějakou tu závadu vždycky najde.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Tak že u alfíka jsme alfu napíchli a vypadá to na vstřiky. Pokud jedou chvíli na volnoběh tak se začne jeden nebo dva vstřiky trochu zapomínat. Po sešlápnutí plynu se však vše srovná a jede jak má a až se auto dostane na volnoběh tak po chvíli se zas rozhodí.Hodnoty jsou zatím jakš takš v normě ale nejspíš je to ta příčina jemného pocukávání.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
skontroluj si sanie ci neni zaneseme od sadzi keby bol vadny vstrek tak ti to pada do nudzaku a podobne
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Vstřiky nejsou vadné jen hůř na volnoběh dávkují. Ukázala to přímo diagnostika.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
davaju dobre len ked je pripchate sanie tak tam ide malo vzduchu a potom vynechava motor a ukazuje zle hodnoty na vstrekoch ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
No zdá se mi že s tím ucpaným sáním už je to noční můra... Když bude ucpaný tak se to přeci projeví hlavně ve vysokých otáčkách, kdy zúžený průřez bude bránit dostatečnému proudění vzduchu. Ale při volnoběhu jde vzduchu mnohem méně.
Osobně bych to spíš viděl na ty vstřiky (když to uvádí diagnostika, ale někdy je taky zpráva diagnostiky důsledkem úplně jiné chyby kterou však diagnostika nehlídá nebo neodhalí) a nebo váhu vzduchu.
Osobně bych to spíš viděl na ty vstřiky (když to uvádí diagnostika, ale někdy je taky zpráva diagnostiky důsledkem úplně jiné chyby kterou však diagnostika nehlídá nebo neodhalí) a nebo váhu vzduchu.
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Ale zase na druhou stranu, to ve vyšších otáčkách protláčí turbo tlakem
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
-
tomasito156
- Příspěvky: 18
- Registrován: 27.12.2010, pon 21:25
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Moja nedavna skusenost je na 2,4 unijet tiez nebol pravidelny volnobeh,premeral som vstreku a jeden vstrek prepustal o mnoho viac ako ostatne,vymenil som ho a pomohlo.odvtedy volnobeh krasny hladky.no je pravda,ze tam sa to prejavovalo uz aj dlhym startovanim.stracal sa tlak.Ale ani to sanie by nebolo zle vycistit,popripade vyskusat vstreky dat vycistit ultrazvukom a uvidel by si ci sa to vyriesilo a az potom sa pokusat o vymenu vstreku.k
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Zip166JTD: Moja robi to iste.. na diagnostike taktiez ziadna chyba.. na volnobehu sem tam jemne cuknutie.
Alfa Romeo 159 2,4JTDm 20V 147kW 6kv. Sportplus Automatic
Alfa Romeo 166 2,4JTDm 20V 129kW 5kv. Sportronic Progression
Alfa Romeo 166 2,4JTDm 20V 129kW 5kv. Sportronic Progression
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
A co hodnoty jednotlivých vstřiků ? Jsou všechny v normě ? Mě to tenkrát vždy jak to začalo na volnoběh pocukávat ukázalo u dvou vstřiků mírně nadprůměrně nevyhovující hodnoty a po sešlápnutí plynu se to vždy uklidnilo a hodnoty se srovnali do povolené meze. Jinak abych pravdu řekl tak za ty dva roky jsem s tím nic nedělal. Vždy na jaro a na podzim do ní čváchnu STP čistič a ono se to mírně zlepší.Ale pocukává stále.Ale stále stejně.Jak se to začne zhoršovat tak půjdou vstřiky ven.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Pocukává mi 2.4JTDm ve 159. Přesně jak je popsáno víše. Dělá to pouze na volnoběh a při ohřátem motoru. Za studena motor běží pravidlně jak má. Musí to mít společnýho něco s teplotou, řekl bych nějaké čidlo. Neměl někdo stejné problém, nebo můžete poradit?
Najeto dle servisky 168 000km, Tak nevim zda by to mohl dělat nějaký vstřik, který sem tam špatně nadávkuje...
Najeto dle servisky 168 000km, Tak nevim zda by to mohl dělat nějaký vstřik, který sem tam špatně nadávkuje...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Ještě jsem vysledoval, že to opravdu dělá pouze, když je ručička na 88-90C. Jak mile padne pod, nebo je motor i úplně studený, tak běží kultivovaně tak jak má.
Nemůže to dělat nějaké čidlo na tom načatém termostatu?
Pro asi nejlepší představu jsem udělal dnes krátkej záznam.
Jeden za studena je zde:
https://www.youtube.com/watch?v=YzO7yd5W9ow
Druhej záznam kde je motor ohřátý přesně na 90C:
https://www.youtube.com/watch?v=ro0r_Qkm26Q
Nemůže to dělat nějaké čidlo na tom načatém termostatu?
Pro asi nejlepší představu jsem udělal dnes krátkej záznam.
Jeden za studena je zde:
https://www.youtube.com/watch?v=YzO7yd5W9ow
Druhej záznam kde je motor ohřátý přesně na 90C:
https://www.youtube.com/watch?v=ro0r_Qkm26Q
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Dela mi to taky ale jen pri ohratem motoru zda se mi ze mi to zacalo delat po chipe zeby horky vzduch intercooler nestiha chladit ?? Netusim.... nejaky zaver teto caste poruchy ???
Alfa 159 2.4 JTDm
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
11bruno4:
nech si promerit korekce, lip zrovna vycistit/zrepasnout vstikovace, pokud ti vstrik bude ukapavat, muzes se dopracovat k poskozeni motoru
nech si promerit korekce, lip zrovna vycistit/zrepasnout vstikovace, pokud ti vstrik bude ukapavat, muzes se dopracovat k poskozeni motoru
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Nechci se hadat ale podle mne blbost do 85 stupnu se to chova normalne jak to dosahne 90 zacne to mit neklidny volnobeh a dokonce to pri jide do 1200 otacek cuka schladi se to o 5 stupnu a znova neni problem pochybuju ze by vstrikovace nejak reagovali pri teplote 90stupnu...
Alfa 159 2.4 JTDm
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
- Roman-okruhari
- Příspěvky: 38
- Registrován: 25.6.2014, stř 10:28
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Ne ze by to nejak pomohlo, ale mam uplne stejny problem .
2.4 129kw (tydle motory sou tak silene vzacny nebo co?), sem tam nekdy na volnobeh vynecha, velice kratce, nepravidelne, na rucice otackomeru se to projevi asi o milimetr. Auto mam chvili a terpve se dostavam k reseni takovychto prkotin .
Zip166JTD> Ty mas taky 129kw nebo 135?
2.4 129kw (tydle motory sou tak silene vzacny nebo co?), sem tam nekdy na volnobeh vynecha, velice kratce, nepravidelne, na rucice otackomeru se to projevi asi o milimetr. Auto mam chvili a terpve se dostavam k reseni takovychto prkotin .
Zip166JTD> Ty mas taky 129kw nebo 135?
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Sice to sem přímo nepatří ale zeptám se.jaké otáčky máte u 2.4 jtdm na volnoběh? U staré 110kw jsem je měl přesně na konci toho červeného políčka na otáčkoměru. Teď u 129kw jsou někde kolem 900 otáček podle budíku. Máte to taky tak nebo je něco zle?
AR 156 sw 2.4 jtd 110kw(ex)
AR 156 sw 2.4 jtdm 129kw(ex)
AR Giulietta QV 173kw
AR 156 sw 2.4 jtdm 129kw(ex)
AR Giulietta QV 173kw
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Chlapi jaké máte otáčky na volnoběh 2.4jdtm 147kw?
Na volnobeh mi auto dost duní a přenáší se to i do kabiny. všiml jsem si že otáčky mi drží stále do těch 600,není to málo a může to mít s tím souvislost.?
Na volnobeh mi auto dost duní a přenáší se to i do kabiny. všiml jsem si že otáčky mi drží stále do těch 600,není to málo a může to mít s tím souvislost.?
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Orin88: mají být 800 ot.600 je málo
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: cukání motoru na volnoběh 2,4 JTD-M
Mám stejný problém.Když je motor studený jede normalně ,ale když se zahřeje na 90 C začnou kolísat otáčky a vibrovat .Napadlo mě sání ,ale proč to dělá jen když se zahřeje ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů